Ukryj komentarze(116)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
zielunahaluna
2014-09-17 10:17:43
Ocena: 30(glosow:66)-+
Przecież wiadomo, że najlepszymi ekspertami w tej dziedzinie są księża i zakonnice, bo to oni mają dostęp do tajnej wiedzy, jak się dzieci wychowuje. Co my, rodzice, moglibyśmy o tym wiedzieć i skąd.
lemingjager
2014-09-18 11:40:29
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
davidbrian35175
2014-09-18 20:18:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
odstaw butaprem, bo coraz z Toba gorzej;)
lemingjager
2014-10-02 09:17:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
GumowyRocco
2014-09-17 23:37:33
Ocena: -5(glosow:13)-+
Znowu te brednie założone przez przyjaciół PO... Dobra Pawłowicz jest obleśną babą, która wypowiada się w dość agresywny sposób. Jednak jak się usiądzie i posłucha to w 90% zgadzam się z nią odnośnie gender i "tolerancji".
witsopot
2014-09-18 10:16:20
Ocena: 2(glosow:10)-+
a ty wiesz co to jest Gender ? bo to nie to o czym mówią pisowskie debile .Kłamstwa rozpowszechniane przez pseudo prawicowych dziennikarzy czy polityków na temat edukacji seksualnej czy rzekomej ekspansji filozofii gender powalają. Ostatni przykład terlikowski smieć u wojewódzkiego opowiadal o materiałach które rzekomo dostal od młodzieży szkolnej i ich rodziców w których miały być napisane straszne rzeczy .Tyle ,że jak się tych obrońców moralności przyciśnie ,żeby pokazali te materiały to nagle okazuje się albo ich nie mają albo pokazują materiały ze szkół skandynawskich a nie polskich. Gumow
hejkumtejkum
2014-09-17 22:01:47
Ocena: 4(glosow:16)-+
Wystarczy na te pyski popatrzyć żeby "geniusz i wszechstronną wiedzę" zobaczyć!
Gratulują Polsko kiedy oni do władzy dojdą... zamienił stryjek siekierkę na kijek... ale prawicowcy, katole, frondowcy i cała reszta tych ciulstw kipi wiedzą i mądrością.
hejkumtejkum
2014-09-17 22:03:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
i to jest ich jedyna zaleta :)
hejkumtejkum
2014-09-17 22:06:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
a co katole zrobili z tym czego Jezus Chrystus nauczał... z ideału zrobili narzędzie zbrodni, bogacenia się i zastraszania...
Nieznany-Sprawca
2014-09-17 20:18:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kurw*a ten cały polski rząd i wszyscy posłowie to sami "eksperci" !!!!
Dune
2014-09-17 19:07:21
Ocena: -1(glosow:15)-+
Psiapsioek - szkoda ze nie dołączyłeś spotu propagandowego o PO, gdzie znowu obiecuja cuda.
Widac "rzont fahofcif" zwany patologią obywatelską trzeci raz ima się sprawdzonych metod, czyli ośmieszanie pisu. Widać ciągle uważają Nas za debili, co ciągle mają wybierać między większym, a mniejszym złem.
C2ShadowMan
2014-09-17 17:25:00
Ocena: -2(glosow:18)-+
izmasowany atak opłaconych POpaprańców. Absurd dodany był przez kilka osób
slawek06052
2014-09-17 16:55:32
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ta trójca powinna stworzyć trójkąt.
mikolaj_pl
2014-09-17 17:12:51
Ocena: 2(glosow:8)-+
a ty odrobić lekcję.
slawek06052
2014-09-17 16:52:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ta trójca powinna stworzyć trójkąt.
mikolaj_pl
2014-09-17 16:36:45
Ocena: 4(glosow:8)-+
A premier historyk jakoś nikomu nie przeszkadza(ł).
bezpieczna123
2014-09-17 16:21:05
Ocena: 9(glosow:17)-+
Samo posiadanie dzieci jeszcze nie czyni z nikogo eksperta w etyce, seksie i moralnosci.
Psiapsiolek
2014-09-17 16:53:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
Masz rację. Z drugiej strony nietrudno zauważyć, że osoby nie posiadające dzieci znacznie częściej od innych starają się narzucać swoje zasady reszcie społeczeństwa w tych kwestiach. Może jest tak dlatego, że po prostu więcej o tym myślą. Jednocześnie nie przekłada się to na praktyczne zastosowanie...
bezpieczna123
2014-09-17 17:00:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie sadze zeby osoby bezdzietne rozmyslaly o wychowywaniu dzieci, przynajmniej te osoby bezdzietne w moim otoczeniu raczej ciesza sie ze nie musza o dzieciach myslec, slyszec czy rozmawiac.Nie slyszalam zeby komukolwiek cos narzucaly. Predzej osoby ktore dzieci posiadaja wmawiaja bezdzietnym ze powinni sobie dziecko zafundowac bo to takie szczescie wielkie ze kazdy musi je miec bo oni maja.
Czerwone-wino
2014-09-17 16:20:44
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ta wiocha już była. Jej autorka jest fanką Natalii Siwiec, to chyba tłumaczy, dlaczego nie ma własnych pomysłów tylko małpuje po innych.
mikolaj_pl
2014-09-17 17:18:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak, tak! Ja też ją od razu poznałem po absurdzie profesjonalnie wykonanym w Paint-cie.
terrorparty
2014-09-17 16:02:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szczyrzyc16
2014-09-17 16:05:29
Ocena: 2(glosow:10)-+
No jeśli to że ktoś kto nigdy nie miał dzieci uczy mnie jak mam wychowywać swoje nie jest argumentem, to ja nie wiem co nim jest!
bezpieczna123
2014-09-17 16:24:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
po pierwsze nikt nikogo w Polsce nie uczy jak nalezy wychowywac dzieci, po drugie to ze ktos jest rodzicem nie znaczy ze potrafi to robic na tyle dobrze by innych pouczac. Kazdy wychowuje jak chce, to ze ktos inny ma swoja opinie nie znaczy ze trzeba sie do niej stosowac.
mikolaj_pl
2014-09-17 16:28:34
Ocena: 2(glosow:12)-+
Twoim tokiem myślenia to kryminały powinni pisać tylko ludzie, którzy popełnili jakieś przestępstwo.
Tak samo lekarzami powinni zostać tylko ludzie, którzy byli chorzy i wyzdrowieli, ponieważ tylko oni zdołali pojąć to tajemną wiedzę o leczeniu.
mikolaj_pl
2014-09-17 16:29:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak by ktoś się zastanawiał to wcześniejsza moja wypowiedź dotyczy szczyrzyc-a
szczyrzyc16
2014-09-17 17:25:30
Ocena: 3(glosow:5)-+
Niestety Bezpieczna - każdy rodzic się uczy wychowywać dzieci, najczęściej na własnych błędach, a najwięcej na pierwszym dziecku, kolejne wychowuje się łatwiej. Mikołaj, bystry to ty za bardzo nie jesteś. Kryminały piszą ludzie którzy potrafią pisać, mają ku temu wykształcenie, a jeśli książka ma być dobra powinni zebrać materiały do książek właśnie od kryminalistów. Lekarzami zostają ludzie którzy studiowali medycynę, czyli uczyli się leczyć od starszych lekarzy. Choć przyznam, gdybym był ciężko chory miałbym większe zaufanie do kogoś kto wyszedł z tej choroby.
szczyrzyc16
2014-09-17 16:14:33
Ocena: 4(glosow:10)-+
Co za głupi przykład, typowa demagogia! Chory na raka wie tylko o cierpieniu w czasie choroby i leczenia, a na leczeniu niestety nie! Natomiast lekarz onkolog uczył się jak leczyć raka (teoretycznie i praktycznie), również na żywym organizmie, ale pod okiem doświadczonego lekarza! A tu mamy ekspertów którzy wychowali co najwyżej kota.
polak17_17
2014-09-17 14:54:42
Ocena: -13(glosow:21)-+
Dajcie spokój, miejcie swój rozum. Kampania ruszyła i jakiś lemingofanatyk hejtuje konkurencję. Kampania wyborcza na wiocha.pl... czego ja dożyłem :/
lamparcica
2014-09-17 14:36:53
Ocena: 8(glosow:14)-+
Te dwie to pewnie dziewicami do dziś są... z kijem nie podchodź ;)
Starbreaker
2014-09-17 14:28:24
Ocena: -4(glosow:12)-+
Niedawno ktoś wrzucił tutaj dokładnie to samo (jakoś w czerwcu), ba nawet komentarze niektóre się powtarzają :D Jak trzeba napie*dalać to trzeba i już! Dajcie to na główną jeszcze 15 razy... albo z od razu 100 jedno pod drugim. Wtedy na pewno nikt nie przeoczy :p
Medyk85
2014-09-17 13:58:55
Ocena: -14(glosow:20)-+
Kupe tu ekspertów od wiary katolickiej i dziedzin wszelakich co za czasy. Kazdy mądry pisać anonimowo w ciepłym foteliku w domciu. Wogule tego nie rozumie nie wierzysz w Boga nie chodzisz do kosciola to po co sie interesyjesz co w tym kosciele gadaja? Ogromny jest teraz atak na kosciol i nietolerancja osob wierzacych. Tylko dlaczego lewaki narzucaja mi jakies normy do ktorych darza pedały, tranwestyc, narkomani i inne patologie jak musze wedlug ich mniemania to tolerowac????? W szkole czy w pracy mowicie o tym glosno czy tylko jak te robale nieudaczne wylewacie swoje pomyje za posrednictwem ne
zielunahaluna
2014-09-17 14:14:11
Ocena: 7(glosow:15)-+
Pewnie dlatego, ze KK każdemu z nas chętnie i ochoczo zajrzy nie tylko w majty, ale i o wiele głębiej i jeszcze swoje obserwacje i wnioski chętnie wprowadzi jako obowiązujące nas wszystkich prawo. Muslimy wprowadzają swoje prawo szariatu - a w Pl KK nie chce być gorszy i swoje prawo wprowadza jako to, które ma obowiązywac całe społeczeństwo - nie tylko tych zrzeszonych. Nietolerancja nie dotyczy wierzących (nie myl wiary z religią), tylko zachowań kleru, które zazwyczaj jest poniżej wszelkiego poziomu. Od wieków to KK narzuca normy. Dlaczego? "wogule tego nie rozumie" :p
Psiapsiolek
2014-09-17 15:53:52
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ja osobiście nie interesuję się o czym gadają w kościele. Interesuję się za to bardzo tym, czy i jak wpływa to na moje życie. Nie życzę sobie regulowania mojego życia przez fanatyków religijnych i ich poglądy na sprawy wszelakie.
qanciastic
2014-09-17 13:39:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
Odwalcie się od Katolików! to najlepsza sekta w Polsce!
LordYabool
2014-09-17 13:20:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
To zupełnie tak jak "doradcy związków zawodowych" wypowiadają się na problemy ekonomiczne i biznesu jako "eksperci" ;P
LordYabool
2014-09-17 13:17:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
To zupełnie tak jak "doradcy związków zawodowych" wypowiadają się na problemy ekonomiczne i biznesu jako "eksperci" ;P
jacek.jacek
2014-09-17 12:42:23
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jacek.jacek
2014-09-17 12:29:12
Ocena: -6(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zielunahaluna
2014-09-17 12:31:43
Ocena: 8(glosow:16)-+
Czyli jeżeli ktoś chodzi do kościoła (jak kościół - to wyłacznie katolicki) i wierzy w Boga (ale tylko w tego samego, co katolicy) - to jest tym samym ekspertem od wszelkich religii? Nie wiedziałam, że to takie proste.
jurek1102
2014-09-17 12:36:22
Ocena: 10(glosow:18)-+
jacku akurat ci chodzący do kościoła to o religii wiedzą najmniej.
jacek.jacek
2014-09-17 12:36:24
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zielunahaluna
2014-09-17 12:39:46
Ocena: 5(glosow:7)-+
No dla ciebie jest jeden. Dla muzułmanów też jest jeden. I dla żydów jeden - tylko że to nie do końca ten sam bóg, skoro róznym wyznawcom na rózne rzeczy pozwala i inne nakazuje. Ale każdy twierdzi, że jest 1 bóg i że tylko jego jest tym prawdziwym. Czyli jak ktoś wierzy w katolickiego - to tym samym staje się ekspertem w każdej religii?
jacek.jacek
2014-09-17 12:40:07
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
vilus
2014-09-17 12:42:51
Ocena: 3(glosow:9)-+
Znam wiele osób chodzących do kościoła i deklarujących swoją wiarę w Boga, w życiu codziennym są bardziej upadli niż ateiści. Ateista przynajmniej nie kłamie na spowiedzi. Jacek, ile razy "zapomniałeś" powiedzieć księdzu o jakimś grzechu? Zrób taki rachunek sumienia - sam przed sobą. "Błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą ziemię" - znasz resztę?
jacek.jacek
2014-09-17 12:45:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jacek.jacek
2014-09-17 12:49:12
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zielunahaluna
2014-09-17 13:05:30
Ocena: 7(glosow:11)-+
Gdyby było tak jak piszesz, to nie mielibyście spowiedzi "na ucho" oraz przykazania o obowiązkowej corocznej spowiedzi.
vilus
2014-09-17 13:19:11
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie od dziś wiadomo, że spowiedź powszechną - tą ustanowioną w początkach chrześcijaństwa zastąpiono spowiedzią przed kapłanem w celach inkwizycyjnych. Ani w Starym ani w Nowym Testamencie nie ma słowa o spowiedzi klęcząc przed księdzem.
O religii można rozmawiać godzinami, na zakończenie - uważam się za katolika, do kościoła chodziłem co niedzielę do pewnego czasu, teraz czasami jak poczuję taką potrzebę. Na tym świecie najpewniejsze są śmierć i podatki, więc nikomu nie narzucam swojej wiary ani nie neguję czyjejś. Każdy ma swoje zdanie ale jeśli wygaduje kompletne bzdury nie mogę stać z bo
Psiapsiolek
2014-09-17 13:39:43
Ocena: 5(glosow:7)-+
Przez pierwsze 400 lat chrześcijaństwa w ogóle nie było katolickich kapłanów. Potem ktoś wpadł na pomysł, że na wierzeniach można zarobić...
zielunahaluna
2014-09-17 14:18:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nawet później, bo dopiero w VI wieku zaczęto bardzo powoli praktykować spowiedź na ucho. Wszystko przez irlandzkich mnichów. A wcześniej spowiedź o ile w ogóle była praktykowana, to wyłącznie publicznie i w sumie bardzo rzadko była praktykowana.
zielunahaluna
2014-09-17 12:29:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak samo jak ego pseudokatolików :)
zielunahaluna
2014-09-17 12:15:08
Ocena: 3(glosow:7)-+
No ale nigdzie nie jest napisane, że feministka lub kobieta po dokonanej aborcji nie ma rodziny. Przecież jedno drugiego nie wyklucza, zatem mogą mieć rodziny - a skoro mają, to mogą być kompetentne w zakresie życia w rodzinie. Tymczasem ani pani pawłowicz ani pan prezes dzieci nie mają, rodziny nie mają - co z tego, że żadne z nich nie jest feministką, ani nie dokonało aborcji. Czy to znaczy, że lepiej wiedzą, jak wygląda życie w rodzinie i jak się dzieci wychowuje? W myśl ich religii, seksu też im nie wolno uprawiać.
jurek1102
2014-09-17 12:20:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie wolno i pewnie nikt by z nimi tego seksu uprawiać nie chciał.
zielunahaluna
2014-09-17 12:24:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
No gdybym była facetem, to bym się bała na metr podejść do takich "laseczek".
jacek.jacek
2014-09-17 12:31:58
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zielunahaluna
2014-09-17 12:36:47
Ocena: 5(glosow:7)-+
oho, panna pawłowicz i panna wróbel mają cichego adoratora. Jacuniu, nie bądź taki nieśmiały, napisz do nich na FB.
jurek1102
2014-09-17 12:38:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
jacek.jacek, a ty jak zwykle podły komentarz.
bezpieczna123
2014-09-17 16:43:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
@zielonahaluna, a napisz mi jaki oni maja pmysl na wychowywanie dzieci i w czym on jest taki zly (poza tym ze sami dzieci nie maja). Pytam bo sie nie orientuje na tyle w polityce polskiej i jedyne co kojarze to to ze sa przeciw aborcji. tak w skrocie, co wolno i nie wolno rodzicom wg tej trojcy?
jacek.jacek
2014-09-17 17:06:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Psiapsiolek
2014-09-17 12:00:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Poza PiS i PO jest jeszcze trochę partii
Angelika1993p
2014-09-17 10:27:51
Ocena: -9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zielunahaluna
2014-09-17 12:04:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
A dlaczego kryminalistą? Specjalista w dziedzinie kryminalistyki to kryminalistyk - nie kryminalista. :p No i oczywiście nikt, kto wcześniej nie miał styczności z kryminalistyką, nie będzie ekspertem w tej dziedzinie :)
dryga4ever
2014-09-17 12:15:45
Ocena: 5(glosow:5)-+
Czasem warto milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
bezpieczna123
2014-09-17 16:26:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Moze lepsze porownanie to pedagog vs rodzic, ktory lepiej potrafi sie dzieckiem zajac i zna jego potrzeby?
BloodyFace
2014-09-17 10:24:04
Ocena: 6(glosow:6)-+
Najlepsza wróbel. Jest wszedzie tam gdzie mówi sie o seksie. Nie wiem czy to jakis dziennikarski obowiazek zapraszac tego masywnego awanturnika do rozmow. Jak tylko widze wróbla przy tym studyjnym stole odrazu zmieniam kanal.., Tego nie da sie ogladac, ta baba poprostu meczy .
zielunahaluna
2014-09-17 10:17:43
Ocena: 30(glosow:66)-+
Przecież wiadomo, że najlepszymi ekspertami w tej dziedzinie są księża i zakonnice, bo to oni mają dostęp do tajnej wiedzy, jak się dzieci wychowuje. Co my, rodzice, moglibyśmy o tym wiedzieć i skąd.
zielunahaluna
2014-09-17 14:49:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
A czy to przypadkiem nie narusza tajemnicy spowiedzi? Oni mają tylko usłyszeć - i jako ludzie natychmiast zapomnieć.
wiochman75
2014-09-17 10:02:03
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ależ miłość i tolerancja bije z ich sympatycznych twarzy.
grzelaktomasz
2014-09-14 18:10:33
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ta ostatnia to ma chyba wściekliznę .
diabelek71
2014-09-13 01:50:01
Ocena: -17(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora
okurameni
2014-09-17 10:04:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
Buhahahaha Nawet jak jeździsz najlepiej na świecie i nie masz prawa jazdy z tych czy innych powodów i tak jesteś złym kierowcą. Powód? Proszę bardzo ktoś w ciebie wjeżdża nie z twojej winy ty nie masz prawa jazdy żadne z was nie ma ubezpieczenia (no chyba ze gościo jakoś mega prywatnie ubezpieczony jest). Więc tak jazda bez prawa jazdy nawet jak umiesz to stwarzanie bardzo realnego zagrożenia. I to dzięki takim gamoniom jak ty mamy taką polskę właśnie. A ja głosuje za demokracją bezpośrednią żeby takim debilom pozwolić o sobie decydować to już chyba wole Tuska bez kitu...
vilus
2014-09-17 10:09:36
Ocena: 7(glosow:7)-+
Jedno z najbardziej bzdurnych porównań, jakie czytałem. Gamoniu, jeśli ktoś nie jeździł nigdy samochodem nie może być dobrym kierowcą. Kaczyński wielki katolik, a bratanica po paru rozwodach, w dodatku z nieślubnym dzieckiem. Tacy ludzie mają prawo umoralniać innych?
zielunahaluna
2014-09-17 10:16:14
Ocena: 6(glosow:6)-+
Bratanica jest tylko po 2 rozwodach i jak ustalono na sali sądowej - jej obie córki mają jednak tego samego ojca. Wyszła za mąż i tuż po ślubie zdradzała męża z kochankiem, który potem został jej drugim mężem. Wprawdzie pierwsze dziecko urodziło się w trakcie pierwszego małżeństwa, ale jak ustalono po drugim rozwodzie, to ojcem pierwszego dziecko jest jednak jej drugi mąż. Przecież to takie oczywiste.
marokogame
2014-09-17 10:22:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Piknie to ująłeś :) Pozdrawiam
Psiapsiolek
2014-09-12 14:05:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Brałbyś Pawłowicz? ;)
Załadunek ciężarówki jeszcze nigdy nie poszedł tak źle
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0