Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
piotr123
2014-10-07 09:37:08
Ocena: 38(glosow:68)-+
Dobrze gada
seba_poland88
2014-10-09 16:24:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
kupa komentujących to lemingi i wybiorczo-tvn oszołomy którzy są zakochani w durczoku i innym lisie, bójcie się cha...y bo nadchodzi 11 listopada:)
kolos24cm
2014-10-10 12:51:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Już się boję tłumów rozentuzjazmowanych buraków uważających się za patriotów. Jesteście plebsem i plebsem zostaniecie. Lubicie takie wypowiedzi, bo żadnej szkoły nigdy nie skończyliście i nie skończycie, a to dlatego, że Wasz iloraz inteligenci jest mniej więcej na poziomie pantofelka (sprostowanie dla prawdziwych Polaków :] nie chodzi tu o but).
edwardtandecki
2014-10-09 15:04:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
idiota skrajnie prawicowy niech wypada z kraju
jarrow
2014-10-09 11:45:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Akurat podałem przykład jednej osoby bo więcej nie mogę bo strona skrupulatnie liczy litery.Oczywiście mam więcej takich znajomych. Podobierali sobie żony po akademiach, uniwersytetach po 2 i 3 fakultety a potem pracy szukały po 5-6 lat. Na rekrutacjach odpadały na wstępie bo były mądrzejsze od rekruterów i prezesów. W końcu schowały korony do szuflady wraz z dyplomem i pracują jako referenci za 1500 zł. Takie czasy.Osobiście z mojego wydziału tylko 2-3 osoby pracują po kierunku reszta wyjechała z kraju.Po prostu Ci się udało znaleźć dobrą pracę.
WTFisGoingOn
2014-10-08 23:27:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
A wytłumaczcie to dzieciom których rodzice poszli na sznurek, bo przez pozamykane zakłady pracy nie mieli jak ich wykarmić!!!! To, że Socjalistyczny ustrój(nie komunistyczny jak ten pajac pieprzy) dawał ludziom godna prace za godne pieniądze, dawał pracownikom mieszkania, wspierał rodziny i służbę zdrowia należy nazwać zbrodniczym systemem??? No cudak jakiś z choinki urwany!!! Poprzedni system gnębił tylko jednostki a obecny 3/4 narodu!!! I to jest wolność? Mógłbym ten temat rozwinąć jeszcze żeby tumanom omamionym przez media pewne fakty wytłumaczyć, ale widzę, że to nie ma sensu.
Melanz89
2014-10-08 01:55:25
Ocena: 3(glosow:19)-+
Papierek za człowieka pracował nie będzie ! W Polsce już wystarczy studencików... ciągle tylko ich trzeba dokształcać, uczyć bo mało co potrafią. Brakuje ludzi z KONKRETNYM zawodem takim jak: hydraulik, spawacz, fryzjer itd... przyjęło się ,że ktoś kto ma zawodówkę jest głupszy tak ? tylko taka osoba uczyła się ZAWODU. A nie tylko siedzieć w książkach od rana do wieczora :D liczy się ale mądrość życiowa a nie ukończona szkoła.
Nick-T_00
2014-10-08 07:58:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja mam inną teorię. Kiedyś potrafiłem obliczyć całki krzywoliniowe skierowane, skomplikowane granice lub ciągi dystrybuant. Ucząc się tego - zastanawiałem się "po co mi to". W twoim poście widzę to samo - dla ciebie liczą się konkrety - nauka praktyczna zawodu, a nie siedzenie w książkach. Tylko, że jest pewna mała rzecz - dziś nie potrafię obliczyć tych zadań, ale wiem, że byłem w stanie się tego nauczyć. Patrząc na poziom matematyczny przeciętnego maturzysty miem twierdzić, że jest się w stanie tego nauczyć niewielka liczba osób, ponieważ nie można się tego nauczyć na pamięć...
Nick-T_00
2014-10-08 08:02:53
Ocena: 1(glosow:7)-+
Potrzebne jest logiczne myślenie a także wykorzystanie zdobytej wcześniej dość dużej wiedzy. Przekładając na realia. Wolę zatrudnić kogoś po polibudzie, (bo wiem, że jest osobą, która myśli logicznie), niż osobę bez wykształcenia, która wykonuje wyuczone ruchy (a tego można nauczyć nawet małpę). Wiem, że ten "studencik" będzie w stanie szybko przyswoić nową wiedzę i wykorzystać ją w praktyce. Dziękuję za uwagę.
Antycyponek
2014-10-08 09:36:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szprocior
2014-10-08 20:24:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nick poruszając kwestię studentów zawężasz perymetr do politechniki i tu masz rację ale kolego procent ludzi po polibudzie do reszty bezsensownego studiowania jest dość mały. Owszem po polibudzie ludzie są ok ale magistra zrobisz już teraz z dojenia krowy czy wpatrywania się w odchody. Te tytuły dają dziś już za nic i nie dziwie się Antycypockowi że nie che takich tumanów zatrudniać... osoba taka po gównianych studiach nic nie umie i straciła 3-5 lat życie na chlanie i sranie za nie swoje...
pawelwiktor15
2014-10-07 22:42:45
Ocena: 0(glosow:8)-+
no tak jakby donald nie powiedział "uczt sie uczta" to by nikt nie studiował :-/
wiejskisplaw
2014-10-07 22:37:42
Ocena: 7(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
darekk69-82
2014-10-07 21:15:51
Ocena: 8(glosow:20)-+
gośc ma głowe na karku i prawde prawi polać mu
terrorparty
2014-10-07 20:38:23
Ocena: 0(glosow:30)-+
komentarz usunięty przez moderatora
terrorparty
2014-10-07 20:42:46
Ocena: 3(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LenaK
2014-10-07 21:06:17
Ocena: 5(glosow:21)-+
terroparty to wez daj mi zatrudnienie. Skonczylam psychologie i pedagogike. W UK dostaje 2000 miesiecznie, czyli okolo 10 tys. zl. miesiecznie a moja praca nie ma nic wspolnego z wyksztalceniem. W Polsce bez "plecow" moge w isc do fast food'a i to nie jest takie proste zeby sie dostac.
kurwamac02
2014-10-07 21:41:08
Ocena: 7(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kurwamac02
2014-10-07 22:03:08
Ocena: 2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
terrorparty
2014-10-07 22:26:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szulcik
2014-10-07 20:43:19
Ocena: 0(glosow:12)-+
Takze podzielam Twoje poglądy ,kiedyś myslałem,ze jest Nas mało nawet na takiej wioszy ,ale ostatnimi czasy coraz to wiecej Ludzi widzi co jest w Kraju Naszym spierd**ne i cichą mam nadzieje ,ze teraz na tych najblizszych wyborach sie coś zmieni,zmieni na lepsze ,chyba ,ze ,,głosy sie zle przeliczą" to juz wtedy chu**nia z grzybnią.Vice versa z plusami ..
puszczyk82
2014-10-08 21:14:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
tyle w temacie boją sie Cejrowskiego jak ognia gnidy!
Python013
2014-10-07 19:52:25
Ocena: 3(glosow:9)-+
Stary materiał, ale nadal na czasie. Jestem zdania,że ukończenie byle jakiej uczelni na kierunkach bez przyszłości jest zwyczajną stratą czasu i miganiem się od roboty. W tym samym czasie gdy na byle jakiej uczelni studenci chlali w akademikach itd. ich koledzy i koleżanki po liceach, technikach czy zawodówkach zdobywali umiejętności, praktykę, doświadczenie i uczyli się życia.
JeBusChytrus
2014-10-07 19:40:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
kawalrafala
2014-10-07 19:48:56
Ocena: -8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
JeBusChytrus
2014-10-07 19:58:16
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
kawalrafala
2014-10-07 23:30:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Naczelny-Hejter
2014-10-07 19:33:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wojtek dobrze gada. Polać Mu!
Python013
2014-10-07 19:58:23
Ocena: 8(glosow:12)-+
Nie każdemu papierek jest potrzebny by mieć netto więcej aniżeli wynosi średnia krajowa brutto. Tak samo nie wszyscy możemy być "umysłowymi" ponieważ zabraknie tych od "robót ręcznych" ;) Nie każdej osobie też odpowiada czysta, nudna i ciepła posadka za biurkiem.
szaflor
2014-10-07 20:16:44
Ocena: -7(glosow:11)-+
Papierek może i masz,ale w głowie nadal pusto.Komentarz "Python013" ogarnia wszystko.Ja jestem technikiem,prowadzę firmę,mam ciepłe biuro i gorącą sekretarkę,której mąż (po studiach),bierze udział w codziennym wyścigu szczurów w jakiejś korporacji.Nie ma czasu dla niej,bo ciągle go nie ma,a jak jest to śpi...natomiast ja...ja mam czas dla niej...powodzenia
Nick-T_00
2014-10-07 20:39:00
Ocena: 8(glosow:8)-+
Python - oczywiście masz rację - nie każdemu. Ale papier pomaga, nie przeszkadza. Nie podoba mi się negowanie wykształcenia i tyle. Ja mam taką swoją teorię, że każdy ma prawo przeżyć życie po swojemu. Ale nie czarujmy rzeczywistości, że studia to stracony czas. Wypowiedzi szafora nawet nie będę komentował, bo nie ma co polemizować z fantazją, w dodatku na takim poziomie.
Python013
2014-10-07 20:50:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie przeczę temu, że papierek ułatwia życie. Z dobrej uczelni i w kierunku mającym jakąś przyszłość gdzie może być pomocny w wielu dziedzinach jak najbardziej się przyda. Twierdzę tylko, że ukończenie goownianej, podrzędnej uczelni oraz kierunku bez przyszłości na który pcha się masa ludzi a pracę w nim znajduje aż "1%" to strata czasu bo i tak od zera zdecydowana większość zacznie i być może na tej jałmużnej na wieki u prywaciarza zostanie zamiatając magazyn...
Nick-T_00
2014-10-08 07:14:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Byłem bardzo przeciętnym uczniem. W 7 klasie byłem nawet poważnie zagrożony powtarzaniem klasy. Skończyłem państwową politechnikę (dziennie) - więc nawet przeciętniak może skończyć dobrą szkołę (namawiam). Mam ponad 30 lat i niedawno skończyłem drugi kierunek zaocznie (nazywam to inwestowaniem w siebie). Moja żona ma też skończone dwa fakultety i to bardzo ułatwia szukanie pracy. Przeprowadzaliśmy się kilkukrotnie i zawsze pracy szukaliśmy maksymalnie tydzień. Zazwyczaj odzew był tego samego dnia po złożeniu CV.
Nick-T_00
2014-10-08 07:50:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dodam, że znam osoby, które nie podeszły do matury twierdząc, że im to nie potrzebne. Pracowały kilkanaście lat na jednym stanowisku pracy. Zakład zamknięto i narzekają na wszystkich wokół. Nie mają ani wykształcenia, kilkanaście lat stagnacji, nie potrafią nic oprócz tej pracy, którą wykonywali przez kilkanaście lat. Na ich miejsce jest kilkanaście osób (znacznie młodszych) - widzicie siebie na budowie wieku 60 lat? Zainwestujcie w wykształcenie i nie słuchajcie co wam wmawia celebryta i ludzie bez wykształcenia, którym zależy na tym, by było jak najmniej osób z większymi szansami niż oni.
jarrow
2014-10-08 08:53:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bardzo fajnie,że inwestujesz w siebie. Sam mam kolegów którzy po politechnice którzy tak myśleli. Jeden z nich był tak inwestował w siebie,że skończonych 7 różnych kierunków i podyplomówek. Nie jakieś tam marketing i zarządzanie tylko ciężkie kierunki.Przez 5 lat wykładał na tej samej politechnice matematykę i fizykę.Zakuwał wieczorami aby przygotować się na zajęcia itp. Postawił ponad setkę serwerów na linuksie i wiedzę ma olbrzymią. Po 10 latach piep.....ł to wszystko zaczął wymieniać oleje samochodowe bo cała ta inwestycja wraz z otwarciem przewodu doktorskiego okazała g.. potrzebna w życi
Nick-T_00
2014-10-08 09:10:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozumiem, że na podstawie jednego kolegi wyrobiłeś sobie pogląd? Mam znajomego, który miał podobną drogę do twojego, co prawda nie skończył tylu kierunków ani nie stawiał serwerów. Pracuje na uczelni i bardzo chwali sobie zarówno pracę ze studentami jak i zarobki. Wierzyć mi się nie chce, że ktoś rzuciłby pracę wykładowcy na rzecz wymiany olejów. Takie sytuacje się zdarzają, ale są jednostkowe. Nie pisz, że to reguła i że inwestowanie w siebie jest nic nie warte. Nie dziwi mnie, że tylu narzekaczy wszędzie skoro nawet tu na wiosce nic wam nie jest potrzebne, nic się nie opłaca itd.
szaflor
2014-10-09 17:53:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
Fantazja?? Niech Ci będzie,ale na taki poziom rozmowy sam zaprosiłeś,obrażając ludzi wykonujących (np) zawód ślusarza czy murarza.Mając wyższe wykształcenie,stwierdziłeś,że wszyscy inni (bez papierka),to ludzie gorszej kategorii.Jesteś wykształconym snobem i nie zauważasz tego co dzieje się wokół Ciebie.Dyskutowac z Tobą,to jak rozmowa o jedzeniu,sytego z głodnym.Co do mojej wcześniejszej wypowiedzi,która jej częśc wg Ciebie jest fantazją??
jarrow
2014-10-09 20:22:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Akurat podałem przykład jednej osoby bo więcej nie mogę bo strona skrupulatnie liczy litery.Oczywiście mam więcej takich znajomych. Podobierali sobie żony po akademiach, uniwersytetach po 2 i 3 fakultety a potem pracy szukały po 5-6 lat. Na rekrutacjach odpadały na wstępie bo były mądrzejsze od rekruterów i prezesów. W końcu schowały korony do szuflady wraz z dyplomem i pracują jako referenci za 1500 zł. Takie czasy.Osobiście z mojego wydziału tylko 2-3 osoby pracują po kierunku reszta wyjechała z kraju.Po prostu Ci się udało znaleźć dobrą pracę.
LuskaI23
2014-10-07 18:49:18
Ocena: 0(glosow:12)-+
Zgadzam się całkowicie. Pamiętam jak szłam do liceum, każdy się śmiał z tych co szli do zawodówek czy techników, że niby gorsi a sami udawali się do ogólniaków z myślą że sa mądrzejsi. Tylko co po tym ogólniaku mają? Gówno. Wystarczy ogłoszenia o prace przejrzeć. Ciagle szukają murarzy, stolarzy, hydraulików, fryzjerów, elektryków dlatego nie rozumiem, czemu większość osób idzie na pedagogikę, psychologię itp.
Melanz89
2014-10-08 01:44:32
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dlaczego ? bo są p.i.e.r.d.o.l.n.i.ę.c.i umysłowo. Myślą ,że jak mają tytuł Mgr to ich inteligencja jest na bardzo wysokim poziomie... nic bardziej mylnego. Sam chodziłem do TS no i co z tego miałem ? NIC. Wiedza zerowa. Zawodu nauczyłem się w pracy. Nie każdy może siedzieć w książkach, nie każdy może doić rodziców z kasy... po prostu trzeba mieć głowę na karku. Bo jeżeli się jej nie ma (tak w przenośni) to i papierek na nic się nie zda.
kawalrafala
2014-10-07 18:37:06
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
terrorparty
2014-10-07 20:48:51
Ocena: 3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2014-10-07 23:33:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
terrorparty
2014-10-08 12:21:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
puszczyk82
2014-10-08 21:18:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
dziadem to jestes ty, prada jak już mówiłem pasuje na dziada i ze znów zacytuje "prezesa" spieprzaj dziadu!
kurwamac02
2014-10-07 18:32:26
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
roman17
2014-10-07 20:28:40
Ocena: 3(glosow:9)-+
Cejrowski jest kłamcą i HIPOKRYTA, który mówi to co hołota chcę usłyszeć ale nie będę wam tego tłumaczył, bo macie u góry wszystko dobrze to opisane. Według was jest on patriotą, a wiecie o tym, że "pan patriota" płaci podatki na Kubie? Więc pytam się was jak człowiek, który nawet nie płaci podatków w Polsce może ją stale krytykować?
Python013
2014-10-07 21:07:32
Ocena: -1(glosow:7)-+
"roman17" dla mnie a za mnie to niech sobie pan Cejrowski mieszka nawet i na księżycu, Liczą się jego poglądy i to co ma w głowie. Owszem trochę minie razi to, że przesadza z tym katolicyzmem, ale to już sprawa indywidualna każdego człowieka. Nikt tu nie twierdzi, że p.Cejrowski jest PATRIOTĄ lecz tak szczerze mówiąc to w tym kraju prawdziwych patriotów może garstka się znajdzie. Chłopina trafnie krytykuje ten kraj za wszystko a winnymi tego stanu jesteśmy my obywatele bo na to pozwalamy dając się zwodzić dorobkiewiczom i kłamcom na obcych usługach...
a12wsx34edc
2014-10-07 17:20:36
Ocena: 6(glosow:16)-+
Personalnie nie przepadam za nim....ale chciałbym aby nasz parlament składał się z ludzi z takimi poglądami i zasadami....
mikolaj_pl
2014-10-07 18:43:11
Ocena: 1(glosow:7)-+
wszyscy by chcieli ale jak przyjdą wybory głosują na ryżego.
zbigniewboniek
2014-10-07 10:50:55
Ocena: 4(glosow:20)-+
Ten człowiek przebija inteligencją wszystkich polityków razem wziętych. Dziwi mnie, że nie współpracuje z Korwinem-Mikke. Mogliby wiele zmienić.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0