lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Buty sportowe do gry w piłkę
główna
Dodano: 14.10.2014, 20:31:26   przez: darkowo
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 362  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rapp
2014-10-14 21:22:23
Ocena: 53(glosow:53)-+
Ale jakie cwaniaki. Żeby tych samych bzdur nie pisać za każdym razem to sobie odpowiednią pieczątkę zamówili. "Nie uznamy Panu reklamacji na oponę gdyż przeznaczona jest ona do jeżdżenia po drogach niemieckich i francuskich. Uszkodzenie nastąpiło w Polsce - reklamacja nie uznana". Najlepsze jest to, że takie g... jest w Polsce legalnie sprzedawane choć w zasadzie nie można go używać bo się zniszczy od naszej trawy...

Tarboszek
2014-10-17 12:42:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pracownicy w sklepach mają obowiązek narzucony od kierownictwa nieuznawania reklamacji, ale z pomocą wtedy przychodzi rzecznik praw konsumenta i okazuje się, że reklamacja zostaje uznana w 90%. Wystarczy się tylko pofatygować, ale jak się wydaje na produkt parę stówek to chyba warto.

LordElefant
2014-10-17 09:37:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo to nie buty do grania tylko do szpanowania

malegal
2014-10-17 09:01:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie kupować.

yamahahaha
2014-10-16 20:25:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Moja żona reklamowała kiedyś plecak też markowy,reklamacji nie uwzględniono tłumacząc że obuwie było noszone nie zgodnie z instrukcą i nie konserwowane

tako13
2014-10-17 20:03:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i słusznie uznali, bo plecak się nosi na plecach a nie stosuje się zamiast obuwia.

siaraaa
2014-10-16 10:48:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
youtube: Czas surferów - buty do rzutu młotem

Tarboszek
2014-10-17 12:36:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie :D

siaraaa
2014-10-16 10:46:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sztkpch
2014-10-16 09:53:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sztkpch
2014-10-16 09:09:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2014-10-16 08:06:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
Chamstwo i skur**two ! Tyle w temacie!

Antycyponek
2014-10-15 21:44:47
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mingue
2014-10-15 21:38:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kiedyś oddałam buty do reklamacji bo mi się zaczęły rozklejać to mi pani powiedziała że to są buty do samochodu i nie uznała reklamacji myślałam ze padnę a ja samochodu nie mam jeżdżę wszędzie autobusami i tramwajami.

darkowo
2014-10-15 21:18:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

darkowo
2014-10-15 21:17:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kerepsak
2014-10-15 20:43:12
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie wiem czy zauważyliście że to nie jest odpowiedź na reklamację. Jest to przybijane na odwrocie paragonu aby klient nie chodził w halówkach po ulicy. Co do jakości murawy to ma bardzo duże znaczenie - np. słynne orliki mają taką nawierzchnię że prawie żadna firm nie uznaję tych reklamacji. A cwaniakom piszącym o rękojmi proponuję przeczytać trochę o przepisach, a w szczególności ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

kuba17061986
2014-10-15 19:44:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

stoney
2014-10-15 19:28:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
No to wiemy, których producentów omijać. Gigant, który zamawia gównianą partię w Chinach za 5 baksów, powinien zdawać sobie sprawę, że to dzięki zadowolonym klientom działa.

brumby
2014-10-15 18:38:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Do rzecznika praw konsumenta z tym i ten "sklep" nie tylko zapłaci koszty sądowe, ale wymieni obuwie bez mrugnięcia okiem.

hagen24
2014-10-15 18:09:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety ale w Polsce klient jest dobry póki nie odejdzie od kasy. Kilka razy zdarzyło mi się coś reklamować w Danii. Od razu padało pytanie czy chcę wymienić na nowy towar czy zwrot pieniędzy. Bez formularzy, czekania, orzekania czy użytkowałem dany przedmiot zgodnie z przeznaczeniem itp. Nie chcę wrzucać wszystkich do jednego wora ale sprzedawcy w Polsce muszą się jeszcze wiele nauczyć jeśli chodzi o podejście do klienta (zwłaszcza przy reklamacji).

polskabezslaska
2014-10-15 20:55:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Słuchaj, ja jako sprzedawca (branża trochę inna niż buty)z uśmiechem na ustach bym ci popsuty sprzęt wymieniał na nowy, bądź zwracał kasę wraz z kosztami dojazdu. Niezależnie czy popsułeś to przez złe użytkowanie, zalanie, pożar czy po prostu się popsuło samo z siebie. Robiłbym tak, przysięgam, bo byłbyś zadowolony, wracał kupować inne rzeczy, a jak by cię ktoś zapytał o mój sklep - duża szansa, że pochlebnie byś się wypowiadał, bo miałeś problem, a ja ci go rozwiązałem. Ale kto mi zwróci to co tobie oddałem ?

polskabezslaska
2014-10-15 21:01:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja jestem pośrednikiem między producentem/dostawcą a tobą - klientem końcowym. Każdy producent ma inne procedury reklamacyjne i żeby interes nie był intratny, muszę się ich trzymać. W mojej branży są producenci, którzy dla formalności chcą wraz z zepsutym urządzeniem dowód zakupu i kartę gwarancyjną - a i tak wymienią na nowe/naprawiają za free. A są tacy co przeprowadzają ekspertyzy i orzekają o winie (głównie te solidne marki). A są też tacy, którzy każą wymieniać na nowe "ręka w rękę" bez paragonów itp. Na koniec roku zabierają popsute, a dają nowe w te miejsce.

polskabezslaska
2014-10-15 21:05:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Takie są czasy, że liczy się KAŻDY klient, a zadowolony klient to stały klient. Nie wiem jak inni, ale ja na prawdę "robim co możem" żeby sprawę rozwiązać jak najlepiej dla klienta, ale też mam ograniczone pole manewru. Oczywiście, że jeżeli jesteś stałym, dużym klientem i popsuło ci się (bądź sam zepsułeś) coś za niewielką kasę, to wezmę to na siebie przez wzgląd na współpracę, ale nie mogę tak z każdym, bo szybciej bym sklep zamykał, niż go otworzyłem :)

tentyphans
2014-10-15 17:28:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
nawet chu^^ą pisać się nie chce i wyrobili sobie pieczątkę z regułką. Wygrałem taką sprawę u Rzecznika Praw Konsumenta.

Agona
2014-10-15 17:15:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
akurat gwarancja zalezy od nich. wszystko zalezy na jakich warunkach zostaly zareklamowane.

wiosenka0
2014-10-15 16:15:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zgodnie z zapisami rękojmi mogą sobie tą pieczątkę wsadzić w okrężnicę.

Sebo30
2014-10-15 15:50:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

deathmind
2014-10-15 15:37:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przepraszam bardzo, ale zamiast komentować te głupoty może ktoś w końcu uświadomi sobie o co chodzi. Jak mniemam producent objął buty gwarancją, a jeżeli nie to obowiązuje rękojmia - w tym przypadku za wady fizyczne towaru. Kodeks cywilny wskazuje jasno jak wygląda sprawa rękojmi i gwarancji, a producent nie może tych przepisów ograniczyć na niekorzyść klienta. Z kolei sprzedawca może sobie pisać co chce. Jeżeli posiadasz gwarancję producenta to w ogóle nie musisz tego realizować poprzez sprzedawcę, dzięki czemu także w razie likwidacji przedsiębiorstwa sprzedawcy nie zostajesz na lodzie. Pros

thyr
2014-10-15 14:04:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
polska i wszystko jasne

kontroler
2014-10-15 13:47:14
Ocena: -1(glosow:9)-+
To po jakiego grzyba kupujecie ten badziew? Bo trzeba się trochę polansować i wyrwać trochę lasek z dyskotek?

terrorparty
2014-10-15 19:01:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kotorzer
2014-10-15 12:57:22
Ocena: 5(glosow:5)-+
się dziwić jak w korkach się gra na betonie :) najlepsze wieśniaki co chodzą w halówkach do piłki nożnej Nike po mieście :D

LenaK
2014-10-15 12:46:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
Od razu do ochrony konsumenta. Moga sobie te pieczec na czole przylozyc.Dzieki Bogu zasady gwarancji nie zaleza od nich.

Melanz89
2014-10-15 12:37:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeżeli chodzi o gwarancję to zawsze klient jest zbywany... Trzeba o swoje się kłócić.

GanGstaRR
2014-10-15 14:45:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja kupiłem buty adidasa, miałem je na sobie z 20-30 razy w ciągu 2 mies. i się normalnie w świecie rozkleiły i "zdziurawiły". Złożyłem reklamację i też już wymyślili, że to uszkodzenie od użytkowania... od max 30 razy??!!! Zaproponowali co najwyżej naprawdę to ich osr@łem bo powinni dać nowe kapcie za wadliwy model. Z kolei np buty pumy trzymają i 3 lata regularnie w nich chodząc, jedne nie chciały się wręcz zyebać więc szkoda było je wyrzucać mimo, że stare to "niezniszczalne". Także nigdy więcej adidasa

bezpieczna123
2014-10-15 17:26:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
a to puma i adidas to nie ta sama firma? myslalam ze jedno drugie wykupilo.

Genialon
2014-10-15 18:59:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Puma i Adidas są to najwięksi konkurenci w tej branży. Co ciekawe, założyciele obu firm byli braćmi.

kirer2
2014-10-15 12:32:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
hehehe to dopiero "buty", niedlugo beda sie zabezpieczac ze za duzo pan/ni chodzil/la

cielak12345
2014-10-15 14:43:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mi nie uznali gwarancji właśnie z tego powodu, że za często używałem ich do treningu, według producenta buty były przeznaczone na 2-3 treningi 30-45 minutowe tygodniowo (buty do biegania oczywiście) ja biegałem częściej no i otrzymałem odmowe właśnie na tej podstawie że za często były używane i że wilgoć się zebrała dlatego zesztywniała cholewka podeszwy czy jakoś tak. Zgłosiłem sprawę do rzecznika spraw konsumenta i dostałem instrukcje na jakich art oprzeć reklamacje...

Franusss
2014-10-15 11:58:09
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie kupuje butów NIKE już z 10 lat... zmądrzałem też byłem fanem tej marki, od czasu kiedy Airmaxy za 500 zł się rozwaliły po nie całym roku - nie uznali gwarancji mam ich dość i kupuję budy ADIDAS - trwalsze i lepsze. Dziękuje dobranoc :O. Niech się Nike wypcha. Nawet w piłce nożnej już ADIDAS przejmuje ubiory wielkich klubów.

C2ShadowMan
2014-10-15 11:50:56
Ocena: 4(glosow:6)-+
jaki z tego morał? Nie kupować ch*jowizny "markowej" produkowanej przez tego samego Chińczyka, co produkuje najtańsze buty. Wypiieprzyć kilka stów za ten chłam, to lepiej kupić 10 par trampeczek.

MINTOR
2014-10-15 17:10:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie, nie ma co 5 krotnie (lub bardziej) przepłacać za znaczek.

blmusik
2014-10-15 11:35:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Klient po takiej reklamacji powinien natychmiast udać się do prokuratury z wnioskiem o próbie wyłudzenia. Gdyby każdy tak robił to skończyłoby się kozaczenie. Firma wie, że i tak nikt nie pójdzie więc robi sobie takie jaja z klienta.

sznib
2014-10-15 13:00:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie do prokuratury tylko do Rzecznika Praw Konsumenta należy się udać. On już sprawę załatwi, łącznie ze skierowaniem jej do sądu jak sklep będzie oporny. A jak trafią do niego wnioski od wielu robionych w balona klientów takiego "sklepu" to nałożyć może dużą i dotkliwą karę finansową za nieuczciwe praktyki.

pawel-wod
2014-10-15 11:32:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
od kiedy Nike jest instytucją państwową że przybija na czerwono pieczątki

Adamus_Papus
2014-10-15 11:23:15
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

blmusik
2014-10-15 11:37:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
A o słownik już poprosiłeś? Bo skoro kupił ci podstawówkę to na więcej z ortografii chyba nie ma co liczyć... :)

terrorparty
2014-10-15 12:26:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LenaK
2014-10-15 12:44:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
A w glowie masz dzieciaku to samo co na twoim avatarze...

spaslaciota
2014-10-15 12:45:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
No to zabłysłeś

Misia105.94
2014-10-15 10:45:39
Ocena: 7(glosow:7)-+
buty są do używania ich a nie do tego żeby stały w pudełku a takie uzasadnienia to totalna wiocha. A skoro już sobie pieczątkę kupili z takim uzasadnieniem to to nie jest przypadek. Buty są po prostu źle wykonane i jest dużo reklamacji.

SierzantYelonek
2014-10-15 10:37:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
WIdać że każdego tak zbywają bo sobie nawet wyrobili już pod tym kątem pieczątkę

mingus33
2014-10-15 10:18:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
praktycznie buty sportowe nie są już do chodzenia. tylko murawa najwyższej jakości.

fidelczyk
2014-10-15 07:58:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja już od dawna nic NIKE nie kupuje. Żadna moja reklamacja nie została uznana... Zawsze się zasłaniają takimi kretyńskimi uzasadnieniami jak tutaj.

perun12345
2014-10-15 07:51:43
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ciekaw jestem jak stwierdzili jakiej jakości była murawa na której były używane. Pytanie również czy byłeś poinformowany o tym przed zakupem.

Paolcia2486
2014-10-15 13:21:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Też mnie ciekawi, czy posiada taką informację. Na kartce gwarancyjnej moich, ocieplanych i typowo zimowych butach było jasno napisane, że nie powinny znajdować się w temperaturze niższej niż 0st i wyższej jak 14st. Modlę się o średnio-ciepły śnieg w tym roku ;)

Tarboszek
2014-10-17 12:39:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Paolcia2486 kup buty turystyczne, a nie "markowe". Firmy które uposażaja w swój sprzęt ludzi na wyprawy raczej nie dodają takich informacji :P

Tarboszek
2014-10-14 21:26:44
Ocena: -3(glosow:7)-+
piłkami skórzanymi do Koszykówki za 300-400zł nikt nie gra na betonie, bo wie, że jest przeznaczona na halę. Są to dedykowane rzeczy sportowe o konkretnym przeznaczeniu.

siaraaa
2014-10-15 11:10:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

siaraaa
2014-10-15 11:16:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
W dresie też nikt normalny nie idzie do urzędu, a w lakierkach nie biega po lesie. Tyle że tutaj chodzi o tą jakość murawy i samą pieczątkę.

spaslaciota
2014-10-15 12:50:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
A skąd wiesz czy buty zostały zniszczone na murawie a nie na betonie, przecież butów nie ma na zdjeciu

Tarboszek
2014-10-22 10:38:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
czy widziałeś jak wyglądają buty Nike Superfly, o których jest mowa?

rapp
2014-10-14 21:22:23
Ocena: 53(glosow:53)-+
Ale jakie cwaniaki. Żeby tych samych bzdur nie pisać za każdym razem to sobie odpowiednią pieczątkę zamówili. "Nie uznamy Panu reklamacji na oponę gdyż przeznaczona jest ona do jeżdżenia po drogach niemieckich i francuskich. Uszkodzenie nastąpiło w Polsce - reklamacja nie uznana". Najlepsze jest to, że takie g... jest w Polsce legalnie sprzedawane choć w zasadzie nie można go używać bo się zniszczy od naszej trawy...

heerind
2014-10-15 15:02:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
ZAWSZE MASZ PRAWO DO REKLAMACJI, oczywiście ja rozumiem, że jeżeli jest słowu przeciw słowu to wtedy sprawa skończy się w sądzie, a oczywiście "kto się będzie sądził o jakieś buty", powiem szczerze, że sam nie wiem czy by mi się chciało, ale prawda jest taka, że klienci powinni zmienić mentalność i zacząć dochodzić swoich praw, szczególnie z takimi cwaniakami.

nexus4610
2014-10-15 16:02:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
klienci powinni zmadrzec i przestac kupowac buty za 3 stowy jak idioci szukajac tylko butow ze znaczkiem NIKE. zalosne ja kupilem buty do grania za 60zl i trzymaly ponad 2 lata
Kid lub kit
główna
Dodano: 27.05.2018, 18:15:07   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 110Skomentuj (17) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0