Ukryj komentarze(66)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
darti123
2014-11-10 20:22:31
Ocena: 13(glosow:23)-+
A po drugie problem jest w nieprawidłowo zamontowanym kołem na wałku . I nawet gdyby mechanik dostał za tą robotę 100 PLN to nie znaczy że ma krzywo założyć kółko .
wszystkozajete
2014-11-12 14:55:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
Znalezienie dobrego mechanika to jak znalezienie skarbu!
pawelwiktor15
2014-11-12 13:58:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
tutaj widze tylko jedno wyjscie: SZROT :D
czubek13131
2014-11-12 17:25:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gall Anonim, to nie jedna osoba. Jest, to zbór osób wstawiających materiały bez zarejestrowania się na stronie.
buczo108
2017-07-20 08:29:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Munios a mama wie, że ty takie strony przeglądasz? Idź lepiej coś poczytaj, przygotuj się do nadchodzącego roku szkolnego, bo jak widać masz spore zaległości. A tak na marginesie, skoro u ciebie taka pustka to nie czytaj tutaj zbyt wiele bo propagande pisowską chwycisz jak mantre. I będzie problem jak z całym bydłem pisowskim
koksu1321
2014-11-12 04:27:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak to jest jak się krzywo przykręci... jeszcze na tak zwaną metodę wyczucia ręki bez klucza dynamometrycznego. Nie wierze że ustalił znaki na kołach... A nie mówi już o sprawdzeniu działania (zakręcenie 2 razy wałem) rozkręcić i zakręcić silnik potrafi dzieciak 8 letni z zapałem do lego tylko śrubki trzeba mu popuścić.. Tak to jest dawać auto do wieś złotych rączek
amnottarget
2014-11-11 22:59:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Opel Astra królem miasta :P
A tak na poważnie to xel nigdy dobrym silnikiem nie był.
Ciekawi mnie tylko po kiegu uja demontowali kółka rozrządu i osłonę tylną? o_0
Pompa wychodzi bez tego...
Ambition1007
2014-11-11 22:02:01
Ocena: -2(glosow:4)-+
jak sie je?dzi szajsem,to i mechanik Cie b?dzie uwa?a? za psa.
avatar1287
2014-11-11 20:03:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dla mnie to wygląda na twoją pseudo wymianę (ale nie mówię że nie zdarza się i trafić na takiego mechanika) u nas jest taki jeden długo już w tym robi ale jak czegoś nie wie to się za to nie zabiera ale wymiana paska rozrządu? -.-' no bez jaj nawet ja wiem jak to zrobić i większość z was też pewnie się na tym zna.
jokerssxx
2014-11-11 19:25:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja prze tych "fachowców" musiałem sprzedać samochód. Jak go kupiłem to był fajny samochód ale po każdej naprawie coś musieli uszkodzić i w końcu ręce mi opadły. Co drugi to lepszy. Jak wymieniali chłodnicę klimy połamali grill i kropelką kleili, jak wymieniał akumulator to uchwytu mocujące z połamanymi plastikami w bagażniku leżały, jak wymieniali opony - nadkole połamali. Tak to jest jak kasę by się chciało a w głowie braki - co druga firma w Polsce. Żałuję że sam nie miałem czasu.
coscast
2014-11-11 18:36:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Otóż koło ma bicie boczne, a nie osiowe. A jak do tego doszło? Napinacz paska jest niżej pod tym krzywo zamocowanym kołem. Jak widać mechanikowi nie chciało sie pokombinować żeby poluzować napinacz i wtedy założyć pasek ustawiając go na znakach. Ogólnie czasami jest potrzebna pomoc drugiej osoby bo pasek lubi sobie spadać, a to z koła wału korbowego albo z góry z wałka rozrządu, a jak już dobrze siedzi to sie okazuje że jeden znak sie nie pokrywa. Więc mechanik odkręcił to koło i ustawił pasek na znakach na kole wału korbowego, następnie na tym kole po prawej, potem nałożył pasek na odkręcone
drekusosse
2014-11-11 16:18:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
to je opel i tyle
buczo108
2017-07-20 08:38:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie do końca prawda. Bo są slinki na łańcuchu rozrządu grubym na kilka centymetrów, jak w moim Mercedesie 5.0 V8. Ale ten łańcuch też się zużywa i naciąga, szczególnie w dużych silnikach gdzie przenosi dużą moc i potężny moment obrotowy. Dlatego średnio co 200 000km trzeba go zmieniać. Zupełnie odwrotnie zaś mam w 3 litrowym dieslu gdzie książka każe sprawdzić napięcie łańcucha dopiero po milionie km. Przy takim silniku idzie zapomnieć o rozrządzie
damian9393
2014-11-11 15:04:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
Widzę po komentarzach, że tu większość z was to "pseudofachowcy". Kół pasowych poza napinaczami, pompą wody i rolkami się nie wymienia. Nie wszystkie koła mają fabryczne znaki ( niektóre silniki renault nie posiadają, znaki są na pasku), Niemożliwe żeby kółko było krzywe. Prawdopodobnie jest krzywo osadzone na wałku w zależności czy na wałku jest stożek czy wpust (klin). A czy to ma 200 000 czy 500 000 to nie ma nic do rzeczy, ponieważ to się rzadko wyeksploatuje.
damian9393
2014-11-11 15:02:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
zwierzak250477
2014-11-11 12:49:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
vernalisadonis
2014-11-11 12:35:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Najważniejsze że działa.
mariusz2297
2014-11-10 19:48:50
Ocena: 4(glosow:4)-+
skąd wiesz czy to właśnie klient nie napisał korektorem przy ilu wymienił?
hornet15re1
2014-11-10 21:00:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jak było krzywe przed to chyba żaden normalny mechanik by takiego koła nie zostawił??!!!
stary.kocur
2014-11-11 10:32:31
Ocena: 8(glosow:18)-+
Jarewa, co to jest puł silnika?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0