lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W cysternie 28.11.2014
główna
Dodano: 30.11.2014, 12:42:22   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 96  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(129)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cececepe
2014-11-30 19:45:45
Ocena: 40(glosow:70)-+
Wszystko rozchodzi się o jazdę na suwak, czyli wpuszczenie osób znajdujących się na kończącym się pasie, na pas, gdzie jazdę będzie można kontynuować. W polskim prawie nie ma jednak takiego pojęcia i to, czy zostaniemy wpuszczeni zależy wyłącznie od dobrej woli znajdującego się na właściwym pasie. Realia są takie, że cwaniactwo pcha się lewym do końca (a czasem zielenią) a później zasłania się "jazdą na suwak". Oczekujesz kultury na drodze? to sam bądź kulturalny dla innych.

PoruczNICK
2014-12-12 21:00:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sytuacja dzieje się za wylotem z Bielska-Białej w kierunku Katowic. Często jeżdżę tamtędy i ta sytuacja nie jest niestety wyjątkiem. Około miesiąca temu, przed zwężką w tym samym miejscu policja "kroiła" za takie coś jednego z tzw. "szeryfów". On sam chwilę później opowiadał o tym na CB a mandat dotyczył blokowania lewego pasa jezdni, więc nie jest to czyn bezkarny. Gdyby wszyscy kierowcy z dwóch pasów musieli zmieścić się tylko na jednym, to w godzinach szczytu korek sięgał by już Bielska i blokował miasto, a wszystko to w imię słabej wyobraźni części kierowców.

PoruczNICK
2014-12-12 20:59:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

steve99
2014-12-03 08:31:37
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ale powiedzcie jaki ma sens jazda na suwak skoro na końcu i tak jest jeden pas. Poza tym miłośnicy jazdy na suwak chyba mają wszystko na guziki bo w polskich realiach zawsze jedna strona suwaka ma więcej ząbków z jednej strony. Będąc 50-tym w kolejce do zwężenia koło mnie przejeżdża 75 samochodów, to jaki to musi być pop$%^&lony suwak. Osobiście zawsze jadę szybszym pasem i na końcu czekam aż ktoś będzie chciał się do wartościować i pokazać jaki to on uprzejmy, wspaniałomyślny i mnie wpuści.

ariel81
2014-12-02 17:31:45
Ocena: 0(glosow:16)-+
brawo dla pana z cysterny sam tak często robie ;)

steve99
2014-12-02 15:42:42
Ocena: -1(glosow:9)-+
Może i jest coś takie jak jazda na "suwak" ale proszę wytłumaczcie mi jak to ma rozładować korek? Jeśli jest jeden kibel i stoi do niego 100 osób to zwiększając liczbę kolejek nic nie przyspieszysz, a jedynie spowodujesz konflikt przed samym kiblem bo każdy będzie uważał że ma pierwszeństwo. Ten co stoi na końcu i tak będzie musiał czekać aż 99 osób przed nim się wys$a. Jedyne co to zmniejszysz to długość kolejki - ale może się mylę.

nowy_uzytkownik
2014-12-02 14:33:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
Może i są to tylko tablice informacyjne. Ale skoro już taki znawca przepisów, to dlaczego nie wspomniałeś o prędkości utrudniającej jazdę innym i tamowaniu ruchu? O czymś takim słyszałeś?

M1CLAY19
2014-12-06 13:37:04
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jaki ty ubogi w myslenie jestes. Jaka moze byc mniejsz predkosc od pojazdow stojacych w kolejce. Jakie tamowanie ruchu jak ruchu brak ? Jaka jazda ,ktora nie ma kontynuacji? Rozumiem: na koncu zanikajacego pasa jest zjazd......np do kibla a tobie sie spieszy. Wtedy tamuje . Przykro mi. Zesrasz sie w gacie. Nic to nie zmieni bi i tak jestes cwanoglupim posrancem.

nowy_uzytkownik
2015-01-30 14:24:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jest ruch! Na lewym pasie. Wykazujesz podobne podejście do blondynki która jedzie lewym pasem, bo za 3 km będzie skręcać w lewo. Równie dobrze możesz zablokować cały lewy pas JUŻ na skrzyżowaniu (bo już nie ma miejsca żeby na nie wjechać) a że lewy pas jest wolny? A co tam? Zdradzę Ci sekret: ludzie którzy używają podczas prowadzenie pojazdu obu półkul i ci którzy nie znaleźli prawa jazda w chipsach wykorzystują wszystkie pasy ruchu do sprawnego przemieszczania. PS. przerost prostaty da się leczyć. Będziesz mógł się wysikać bez problemów. A i twoja kobita bedzie zadowolona.

nowy_uzytkownik
2015-01-30 14:28:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
@M1CLAY19 aha cwaniactwem było by gdyby ktoś się wpieprzał z wolnego pasa do jazdy na wprost na pas do skrętu lewo/prawo. Tu owszem mówimy o kolejce. A TUTAJ ewidentnie kończy się pas a znaki zachęcają do jazdy na suwak.

teka83
2014-12-02 10:52:24
Ocena: -2(glosow:14)-+
najlepszy sposob na takich kretynow to zeby ktos z prawego pasa skrecil przed te cysterne stanal wlaczyl awaryjne i niech cwel tera stoi

m1308
2014-12-02 08:57:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
On ma licencję na lewy pas wykupioną.

marcin78
2014-12-01 22:29:56
Ocena: 4(glosow:14)-+
jazda na suwak to dwa pasy idą równo a u nas jest tak że lewy idzie szybko bo osobówki sie wpierd..i tak to potem wygląda że blokują

pdonn
2014-12-01 22:27:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pdonn
2014-12-01 22:07:20
Ocena: -2(glosow:10)-+
"inteligencja" krzyczy "jazda na suwak, jazda na suwak..." tylko trzeba mieć pojęcie o co chodzi w tym przepisie. Znaki drogowe i przepisu trzeba zrozumieć, a nie nauczyć się ich na pamięć i powtarzać jak papuga. Głosiciele jazdy na "suwak" pewnie macie przed oczami znak informacyjny którego w polskim kodeksie chyba jeszcze nie ma. Ale jest to znak informacyjny, a nie nakazu! Poza tym on tylko pokazuje jak to robić poprawnie, a nie sugeruje że należy to robić na końcu pasa. Tak samo jak znak zakazu nie sugeruje że dotyczy czerwonych pojazdów wyprzedzających czarne

pdonn
2014-12-01 22:16:50
Ocena: 3(glosow:13)-+
Idea jazdy na suwak to jeden pojazd z prawego pasa i jeden z lewego. I tak na przemian, tak jak zapinają się dwa rzędy zamka błyskawicznego. Więc jeśli dojedziecie już do korka który ustawia się na jednym pasie to najprawdopodobniej samochody z lewego pasa pozjeżdżały się z tymi z prawego i "suwak" do tego miejsca jest już zamknięty. A jak pewnie wiecie do zasuniętego już suwaka nie dopniecie trzeciego rzędu ogniw. Więc zgodnie z ideą jazdy na "suwak" każdy kto wyprzedza "zamknięty suwak" i zwyczajnie się wp....la to zwykły cham i prostak.

Krasnolistka
2014-12-01 22:40:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

archiequatro
2014-12-01 22:48:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Krasnolistka
2014-12-01 22:52:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
Usunięto mi komentarz, zapewne dlatego że wkleiłam w nim link do znaku. Żeby nie było że kogoś personalnie obraziłam.

archiequatro
2014-12-01 22:55:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
pdonn + . Jasniej debilom nie mozna tego wytlumaczycz . Jezeli ktos jeszcze broncha to niech od razu powie ze jest ostatnia qurwa i jego celem jest wydymanie jak najwiekszej liczby kierowcow a nie zamek ....albo niech sie przyzna ze to dla niego zbyt trudne.

archiequatro
2014-12-01 22:56:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
krasna-wal jeszcze raz. badz twarda. bez stresu.

pdonn
2014-12-01 23:09:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
krasna podaj oznaczenie znaku to sprawdzimy sobie w kodeksie drogowym ;)

Krasnolistka
2014-12-01 23:51:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
D-56. Nie mogę znaleźć informacji, czy trafił wreszcie do kodeksu i od kiedy. A przecież w wielu miejscach Polski już takie znaki stoją.

nowy_uzytkownik
2015-01-30 14:40:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
@pdonn Hmmm... I tu jest pies pogrzebany. Ty nie wiesz jak działa suwak w spodniach. Suwak nie zamyka się JEDNOCZEŚNIE na całej długości suwaka, tylko na samym KOŃCU. To że zbliżysz dwie części suwaka nie znaczy, że powinien się zamknąć. Suwak łączy się w jednym miejscu: raz samochod z lewej raz prawej. Wtedy jedni czekaj na lewy a drudzy na prawym. Ustępując sobie miejsca na koncu. Teraz rozumiesz?

damtyb14
2014-12-01 21:52:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
"A do kogo masz pretensje że się nie uczyłeś i na tirach jeździsz?" Haha. Kulturalny, a jednocześnie mistrzowski pocisk.

archiequatro
2014-12-01 23:13:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jaki ty glupi jestes to rekord swiata..A jakie to uczucie miec wyksztalcenie ,250 KM pod maska i nie umiec wlaczYc sie do ruchu,nie umiec zaparkowac,dpczywac co 50 km na kazdej stacji.

damtyb14
2014-12-01 23:41:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
O co tobie chodzi człowiecze? Chodziło mi o sam pocisk. Sam chcę w przyszłości zostać kierowcą trucka amerykańskiego i jakoś nie uraziło mnie to. Doszukujesz się problemu tam, gdzie go nie ma, a to świadczy właśnie o twojej inteligencji.

umcyk_tada
2014-12-01 20:53:46
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jak ja rozumiem jazdę na suwak wg. tego co jest podawane przez Was. Na suwak należy jechać przed zwężeniem, a najlepiej 5km wcześniej, bo jeśli dojadę do zwężenia na lewym pasie i będę chciał wjechać na prawy pas, będę cwaniakiem, bez kultury. Za dużo siedzicie na wiocha.pl

umcyk_tada
2014-12-01 20:51:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kaber
2014-12-01 19:51:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
jeżeli 100 osób jedzie lewym pasem a dwie jedzie prawym pasem i dwie mówi że 100 jedzie źle to pytanie jest kto to jest IDIOTA

tomi_tomi
2014-12-01 22:34:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeżeli w sejmie 400 posłów jest nieuczciwych, a 60 jest, to którzy robią ŹLE?

Krasnolistka
2014-12-02 00:09:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tylko ci którzy wpadną. Ale komentarz ładny.

kuba12321
2014-12-01 19:48:29
Ocena: -6(glosow:8)-+
ja zrobiłem tak raz w niemczech, jechała polizei niemiecka za mną kilka aut i mnie nie zatrzymała! nie wpierdzielać sie i czekać na swoją kolej każdy stoi troche kultury.

shellah
2014-12-01 19:40:59
Ocena: 4(glosow:10)-+
to po h...u..j... są te 2 pasy????? Wszyscy są zayebiście mądrzy i że niby cwaniactwo się pcha. Tym sposobem w Polsce nigdy nie będzie kultury na drodze. Chcesz sobie stać w kilku kilometrowym korku przy okazji zasłaniając zjazdy, wjazdy itp to stój i niby jesteś kulturalny tworząc korek??Debilizm do potęgi entej.

M1CLAY19
2014-12-06 14:38:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
Drogi wjazdowej czy innego rozjazdu bys nie zaslonil ale auta siedza na zderzaku bo zawsze jakas kuvwa wcisnie sie na chama. ..uj z tego ze mrygnie awyrjkami jak w duchu sie cieszy ze wydymal ciebie i stu stojacych za toba.

grubby2207
2014-12-01 17:27:36
Ocena: 4(glosow:12)-+
mandat za utrudnianie ruchu. powinien takim gabarytem jechać prawym pasem, bo lewy pas to nie kółko różańcowe!!

DeJot22
2014-12-01 16:27:38
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ten sam szeryf niedawno podobne nagranie wrzucil na lokalny portal,i tam zrobil z siebie blazna,bo 90% ludzi przyznalo racje kierowcy cysterny.A co do tego textu iz komus sie nie chcialo uczyc,to niech zrobi prawko + szkolenia ADR i zobaczymy za ktorym razem zaliczy egzamnin,o ile wogole zaliczy

jedziemmalina
2014-12-01 13:54:12
Ocena: 2(glosow:8)-+
Parszywy cebulak

peres81
2014-12-01 09:26:21
Ocena: -6(glosow:20)-+
Prawidłowo mobilek załóż sobie CB a sie dowiesz czemu tak zrobił wszystko przez wpier......ce się osobówki

damianszkolak
2014-12-01 18:41:02
Ocena: -3(glosow:5)-+
zgadzam się, prawidłowo zrobił.

bonifacq
2014-12-01 08:13:11
Ocena: 0(glosow:16)-+
wyprzedzasz później takiego zmuszasz to zatrzymania wyrywasz kombinerkami wentyl i jedziesz dalej , drugi raz nie będzie blokował tuman lewego pasa

moro5
2014-12-01 09:18:49
Ocena: -7(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

galka666
2014-12-01 09:42:56
Ocena: 5(glosow:7)-+
tak jakby kierowcy ciężarówek nigdy i nigdzie się nie wpychali.

playboy81
2014-12-01 17:22:09
Ocena: -5(glosow:9)-+
te kombinerki w sadził bym ci w d.... takie buractwo jak Ty to po rowach powinny jezdzić ja jeżdżę osobiście busem i robie dokładnie to samo aby buractwo z osobówek na uczyło sie nie wpychać na chama przed maskę na końcu zwężki

damianszkolak
2014-12-01 18:43:28
Ocena: -4(glosow:4)-+
ja popieram kierowce, dobrze zrobił choć jeżdżę osobówka.

bonifacq
2014-12-01 18:54:33
Ocena: -5(glosow:9)-+
playboy81 co byś zrobił cipo ?? wiesz kundlu z kim piszesz ??!! Nawet byś nie wyszedł z samochodu bo bym cie R O Z J E B A Ł po całej drodze frajerze , skąd jesteś ?? Jak będziesz na dolnym śląsku napisz do podjadę i sprawdzimy jaki odważny ćwoku , Ja już nie jedną ciotę tirowaca utemperowałem tym sposobem jakoś żaden nie wyszedł dopóki nie odjechałem .Frajerstwo mocne gębie

samthebludger
2014-12-01 20:16:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dawać dalej popcorn już się robi.

playboy81
2014-12-15 18:12:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cavefalcon
2014-12-01 06:24:31
Ocena: 3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Krasnolistka
2014-12-01 10:30:21
Ocena: 1(glosow:13)-+
"Ci co stoją w kilometrowym korku na prawym pasie" są kretynami. Zostawiając kilometr pustego lewego sami się proszą żeby ich wyprzedzić. Gdyby ten pas miał stać pusty, postawiono by znaki kilometr wcześniej. Zmiana pasa "teraz, zaraz", mimo że do zwężenia daleko jest właśnie cwaniactwem kierowców - oni już zajmują dogodną pozycję, a inni niech się martwią. Potem cymbały wkurzają się że inni jadą szybciej, choć przecież SAMI zrobili im miejsce! Gdyby każdy jechał spokojnie swoim pasem do końca, korek zaczynałby się później, prędkość by się wyrównała, a "zamek" by

Krasnolistka
2014-12-01 10:36:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
...byłby logiczny i naturalny. Do tego kierowcy skupieni na suwaku nie myślą o niebieskich migdałach i wjeżdżają sprawniej zamiast się wlec.

pdonn
2014-12-01 21:48:21
Ocena: -6(glosow:6)-+
Krasnolistka na cymbała i kretyna to Ty tu się kreujesz. Twoja logika jest bardzo daleko od ogólnie pojętej. Wiec jak tylko "coś Ci się wydaje" to się wypowiedz, podyskutuj (bo masz do tego prawo), my Ci wytłumaczymy to i owo. Może zrozumiesz. Ale nie obrażaj tych którzy postępują prawidłowo i logicznie. Tylko posłuchaj, zastanów się i naucz się czegoś dobrego od nich.

sagem3
2014-12-02 14:26:23
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

h4cker
2014-12-01 00:11:20
Ocena: -2(glosow:10)-+
ja bym cwelowi zajechał drogę i zmusił do zatrzymania i tak parę razy, niech buja tą łajbe aż się kretyn nauczy...

duck4uall
2014-12-01 00:07:29
Ocena: -5(glosow:7)-+
ale chuy yebany pewnie ojca jaja w domu musi ssać! a matka jego kuhwa yebana mu lodzika robi!

tomnbb
2014-12-01 00:05:17
Ocena: 4(glosow:10)-+
Na szczęście na tej zwężce przed Bielskiem policja coraz częściej poluje na takich imbecyli. Groźba mandatu 200 zł i 4 pkt sprawiają, że jakoś przestają blokować pas gdy słyszą na CB, że policja stoi.

kermitttt
2014-11-30 22:59:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale sensacja.

sothp
2014-11-30 22:55:49
Ocena: -7(glosow:17)-+
Mr Benek zacofany wieśniak nie mógł pruć do przodu bo mu przeszkadzał ZAWODOWY kierowca. Kolega z Volva ma u mnie flaszkę...

jonjasko
2014-11-30 22:45:00
Ocena: -2(glosow:22)-+
Wszyscy co tak psioczą na kierowce cysterny, niech mi wytłumaczą dlaczego chcą jechać do końca lewym pasem i dopiero wtedy praktykować jazdę na "suwak". Skoro to takie wspaniałe rozwiązanie, to dlaczego nie korzystają z niego wcześniej, tylko dopiero na końcu pasa. Ja jak widzę znaki informujące o kończącym się pasie to nie jadę do końca, tylko włączam kierunkowskaz i nie miałem jeszcze sytuacji aby mnie ktoś nie wpuścił. A na końcu lewego pasa cwaniactwu mówimy stanowcze NIE!!!

duck4uall
2014-12-01 00:10:56
Ocena: -4(glosow:6)-+
bo jestes po prostu chuyem z wiochy yebanym skuhwysynem! idz jaja matki twojej ssac!

h4cker
2014-12-01 00:14:32
Ocena: 6(glosow:10)-+
jak jesteś tępy to żadne tłumaczenie nie pomoże... cała europa jeździ na zamek... a na ch uj 1km wcześniej zmieniać pas na prawy i stwarzać korek jak możesz z 800m jechać lewym i wtedy zmienić na prawy?

wiosenka0
2014-12-01 02:52:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zgadnij tępa dzido w którym przypadku zrobi się większy korek.. i tyle w temacie, jeśli tego nie zrozumiesz to już nic nie zrozumiesz i pozostań przy autobusach.

grzes_7930
2014-11-30 22:05:05
Ocena: -2(glosow:12)-+
Skoro się tak wszyscy zasłaniacie jazdą na suwak, to dlaczego nie zajmujecie prawego pasa, tylko się pchacie do samego przodu?Tam dopiero robicie korek, pchajać się jak świnie do koryta...Jazda ''na suwak'' ma sens wyłacznie wtedy, gdy w miejscu gdzie jest zwężenie do jednego pasa, odpowiednio wcześniej jest ustawione zdecydowane ograniczenie prędkości(np 3-5 km, przed zwężeniem)dla utrzymania płynności ruchu, całkowity zakaz wyprzedzania i zachowanie regularnych odstępów między samochodami, tak aby na końcu można było swobodnie wchodzić na zakładkę między samochody...

grzes_7930
2014-11-30 22:03:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gilotyna111
2014-11-30 21:22:24
Ocena: -9(glosow:25)-+
Bardzo dobre blokowanie drogi przed cwaniakami .Nie wiem o co ci chodzi baranie.

kajnet
2014-11-30 21:14:07
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zamiast nagrywać i umieszczać to na takich portalach napisać ustawę zebrać podpisy i zgłosić projekt obywatelski żeby wprowadzić jazdę na suwak oznaczyć znakiem i wtedy można egzekwować to prawo a teraz to można się bawić w kotka i myszkę kto jest większym cwaniakiem na drodze

archiequatro
2014-11-30 21:25:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
i poza niewatpliwymi kosztami calego przedsiewziecia usprawni to i przyspieszy jazde? a moze zamiast kierowania opinii na slepe tory poprostu budowac drogi i wprowadzic edukacje komunikacyjna.

Gregory_k
2014-11-30 21:41:30
Ocena: 5(glosow:5)-+
@archiequatro: nie przyspieszy, ale zapobiegnie powstawaniu korka o większej długości który może zablokować kolejne skrzyżowania. Faktem jest że do czasu aż nie zostanie to prawnie wprowadzone, będzie tak jak jest, czyli jeżdżący lewym będą się wkurzać o nie wpuszczanie i blokowanie lewego pasa, a drudzy o wpieprzanie się do kolejki tych cwaniaków z lewego.

kajnet
2014-11-30 21:46:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeżeli będzie taki przepis i wszyscy będą się do niego stosowali to przyśpieszy a teraz to tylko cwaniactwo się szerzy jak ty jedziesz prawym pasem to się denerwujesz na tych co jadą prawym i nie wpuszczasz jak jedziesz lewym pasem co się kończy to to chce się jazdy na suwak a tak byś miał znak nakazujący jazdę na suwak i po problemie a jak by to zrobić uczciwie to wyprodukowanie znaków i postawienie nie powinno być tak drogie. A co do budowania dróg i edukacji to jestem za bo teraz nie uczy się jeździć tylko egzamin zdać

stoney
2014-12-02 00:18:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
Po co sięgać w przyszłość, JEST przepis, który mówi o zakazie poruszania się z prędkością utrudniającą ruch innym kierującym, do tego dodajesz szczyptę cywilizacji (patrz Niemcy) i problem z głowy. Proste,

pauloragazzo
2014-11-30 20:54:44
Ocena: -6(glosow:22)-+
to jet zwykłe tamowanie ruchu. na policje cymbała i 500 pln mandat

gekon80
2014-11-30 20:33:33
Ocena: -2(glosow:28)-+
No i bardzo dobrze że blokował, korek jak cholera wszyscy cierpliwie czekają a tu kilku cwaniaczków myyyk lewym pasem i jeszcze pretensję.

marek09
2014-11-30 19:57:07
Ocena: 0(glosow:10)-+
Kilka takich sytuacji już widziałem jak koledzy walczą aby utrzymać płynność ruchu i żeby się nie zapychało. A tu jest sukces!! Auta się ślimaczą a nie stoją.

stoney
2014-12-02 00:16:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
powinieneś razem z kolegami poczytać KRD, może dzięki temu ominie Cię mandat za poruszanie się z prędkością utrudniającą ruch innym kierowcom. szerokości

cececepe
2014-11-30 19:45:45
Ocena: 40(glosow:70)-+
Wszystko rozchodzi się o jazdę na suwak, czyli wpuszczenie osób znajdujących się na kończącym się pasie, na pas, gdzie jazdę będzie można kontynuować. W polskim prawie nie ma jednak takiego pojęcia i to, czy zostaniemy wpuszczeni zależy wyłącznie od dobrej woli znajdującego się na właściwym pasie. Realia są takie, że cwaniactwo pcha się lewym do końca (a czasem zielenią) a później zasłania się "jazdą na suwak". Oczekujesz kultury na drodze? to sam bądź kulturalny dla innych.

A-PanPikus
2014-12-01 20:06:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Prawdę rzekłeś.

miemik
2014-11-30 19:42:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
wzruszyła mnie ta historia ...

zimnylechh
2014-11-30 20:29:28
Ocena: 0(glosow:16)-+
a mnie wkur....ła, bo ma rację, a jutro wszystko po staremu. Cwaniaki lewym do końca i stoimy, w wszyscy się spieszą np do pracy.

Baron_Sanedi
2014-11-30 19:18:07
Ocena: -1(glosow:25)-+
Jedzie wolno - to za fraki i z tej cysterny go wyciągnac i kuczyki wyrzucić niech zap.... na piechotę gamoń

zimnylechh
2014-11-30 19:21:37
Ocena: 0(glosow:14)-+
Tak wyciągnąć go i kluczyki wyrzucić.... a cysterna z drogi wyparuje i blokować ruchu nie będzie. Ciesz się, że wolno jedzie, jak by cysterny nie było to dwa pasy byłyby zapchane do końca i wszyscy by stali.

Baron_Sanedi
2014-11-30 19:28:51
Ocena: 5(glosow:19)-+
jak by jeżdzili na zamek to moga byc dwa zapchane pasy. Ale wiadomo typowemu polaczowi zawsze od razu gul staje jak widzi że go ktoś wyprzedza, do tego polscy kierowce mają zero kultury na drodze. Smieja się z rusków że jak oni to nie jeżdza ale sami nie jesteście wiele lepsi.

zimnylechh
2014-11-30 20:31:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
"jak by jeżdzili na zamek to moga byc dwa zapchane pasy" święte słowa...no ale to Polska, tu jeździ się inaczej

rbk17
2014-11-30 21:08:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
@Baron_Sanedi Zgadzam się, czekam na pierwszą taką akcję oczywiście nagraną kamerą aby można było podziwiać.

M1CLAY19
2014-11-30 19:00:22
Ocena: -8(glosow:12)-+
Czy debil jeden z drugim widzial kiedys klepsydre? Tam nie ma znakow i POwskich zasad- nie ma drog wiec wprowadzimy zasade zamka.Jak kierowcy w korku beda walczyc nie beda szczekac na zlodzieji co nie wybudowali drogi tylko beda sie klucic miedzy soba. W klepsydrze najszybciej idzie ziarenko ,ktore stoi na prostej drodze do zwezki. Wszystkie cwane qurwy czekaja az pojdzie glowny pas.Nie da sie oszukac fizyki.Nie da sie bezproblemowo przecisnac ruchu zmiejszajac przepustowosc. Dla debili wymyslili zamek ,ktory praktycznie spowalnia miast przyspieszac. Droga to nie komputer.

Maniek783
2014-11-30 19:54:58
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tak Plujesz i Syczysz na PO, że takie zasady ?? Ciekawe jakie wprowadziłby "twój"(celowo z małej) guru jaruś ? Za pewne ŻADNYCH, zamiast tego postawiłby POMNICZEK, na koszt PAŃSTWA, w imię "patriotycznego" braciszka co SPRZEDAŁ RP UE, KŁAMIĄC ciebie, że Polska jest najważniejsza, a ty byś to ŁYKNĄŁ.

M1CLAY19
2014-11-30 20:17:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2014-11-30 20:22:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Uwierze w twoje paranoje jak puszcze kogos i zobacze machniecie reka ,usmiech lub awaryjki. W kraju w ktorym kogos przepuszczam i jestem brany za glupka dziwne jest by dyskutowac o jakiejs kulturze drogowej. Prawdopodobnie w doopie byles o goowno widziales i rozprawiasz na tematy ktorych nie ogarniasz.

M1CLAY19
2014-11-30 20:39:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co do usunietego textu watpie czy byly tam wulgaryzmy klasyfikujace go do cenzury.

M1CLAY19
2014-11-30 18:38:34
Ocena: -10(glosow:24)-+
Co za bydlo i chamstwo. Gostek cysterka ciagnasl na "zamek " a bydlo krzyczy na radyjku zeby go nie wpuszczac. To gdzie twoj zamek bydlaku.?Zamek jest tyko dla kozaczkow w pikaczento? Debilu -jestes w tym samym korku co wszyscy wkolo tylko przez ta cysterke nie dales rady wydymac kilku innych kierowcow i tu cie doopa boli.Czsami brak zasad z Rosji.Powinnes miec morde obita a tu robisz filmiki i ...............debila z siebie.

antylewak
2014-11-30 18:52:13
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zimnylechh
2014-11-30 19:12:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
Tak na polski zamek. Jaki kraj taki zamek.

kebabek
2014-11-30 19:38:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2014-11-30 20:12:42
Ocena: -1(glosow:5)-+
Antywlewak- jestes bardzo glupim robakiem.

AREK_GDYNIA
2014-11-30 18:25:26
Ocena: 6(glosow:18)-+
W takich wypadkach nagrywać i dzwonić na policję podając numery rejestracyjne. Żaden TIR-owiec nie jest osobą uprawnioną do kierowania ruchem. Po to są dwa pasy, aby jechać nimi do końca i wjeżdżać "na zamek", a nie robić korek 2km wcześniej. Ale takie prymitywy nie potrafią tego zrozumieć.

zimnylechh
2014-11-30 18:40:33
Ocena: -8(glosow:22)-+
Ty nie pisz jak się jeździ na zachodzie, bo tam jest kultura i wszyscy na zamek jeżdżą. U nas jest bydło każdy wali do końca lewym potem się wpychają i cały ruch staje i jest korek. Przepisy przepisami a zdrowy rozsądek to coś innego. Brawo dla kierowcyów tirów.

M1CLAY19
2014-11-30 18:45:48
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nadajesz sie do ssania wentyla bo za kierownice napewno nie.

M1CLAY19
2014-11-30 18:47:44
Ocena: -2(glosow:8)-+
to bylo do fujARKA. Napewno nie do zimnego ktoremu daje +

zimnylechh
2014-11-30 19:10:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dzięki za plusa :-) widzę że temat jest wybitnie wkurwi@j@cy, bo każdy chce jechać, każdy się spieszy najlepiej lewym pasem do końca. Kilka takich filmików już widziałem jak tirowcy walczą aby utrzymać płynność ruchu i żeby się nie zapychało. A tu jest sukces!! Auta się ślimaczą a nie stoją.

Baron_Sanedi
2014-11-30 19:21:54
Ocena: 4(glosow:12)-+
Ale wy jesteście matoły wszyscy jak bedą sie wpuszczac (na zamek) to nie ważne ile bedzie na lewym a ile na prawym

pdonn
2014-11-30 19:37:16
Ocena: -4(glosow:6)-+
Arek widać że "prymitywem" tutaj jesteś Ty, autor tego nagrania i jeszcze kilku innych. Jazda "na zamek" tylko w teorii jest idealnym rozwiązaniem, w praktyce jest to przepis który powoduje korki. Dlaczego? Dlatego że działa on tylko w przypadku gdy dwoma pasami porusza się podobna ilość pojazdów z podobną prędkością i pomiędzy pojazdami jest odpowiednia odległość. Idea zamka błyskawicznego to jeden pojazd z pasa zanikającego i jeden z pasa otwartego, a nie 3 pojazdy z otwartego i 10 z zanikającego.

pdonn
2014-11-30 19:55:52
Ocena: -4(glosow:10)-+
Poza tym jazda do końca pasem zanikającym i wyprzedzanie tych którzy dojechali tam wcześniej i ustawili się w kolejce do przejazdu przez zwężkę jest zwykłym chamstwem i buractwem. Wszyscy którzy to praktykują z pełną premedytacją to zwykłe chamy i buraki. A jeśli wydaje się Wam że tak nie jest, że jadąc pasem zanikającym do końca i wyprzedzając sznur samochodów na sąsiednim pasie jedziecie zgodnie z ideą jazdy na "suwak" to macie poważny problem z myśleniem lub iloraz waszej inteligencji nie pozwala na poprawną interpretację tej idei.

archiequatro
2014-11-30 20:07:31
Ocena: -1(glosow:7)-+
pdnn-az poniedzialek stale sie milszym wiedzac ze ze jest szansa w milionie buractwa spotkac kogos normalnego.Pozdrawiam i zycze cierpliwosci i wytrwalosci w walce z ciemnogrodem.

M1CLAY19
2014-11-30 20:49:56
Ocena: -4(glosow:6)-+
Na czym w Polsce poleca problem zamka. Na tym ze debile ktorzy juz nie zrozumieli 2 postow "pdonn" nie zrozumieja plynnosci mechaniki ruchu. To sa glupki z ktorymi mozna walczyc w bitwie na opluwanie sie ale nie dyskutawac. Dyskusja z debilem to strata czasu.Nie ma sensu walczyc z idiota bo najpierw znizy cie do swego poziomu a potem pokona doswiadczeniem.

Krasnolistka
2014-12-01 19:14:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
Szanowni obrońcy szeryfów, może zacznijmy od źródła sytuacji - wyjaśnijcie mi, proszę, co właściwie Wami kieruje przy ucieczce z pasa daleko przed zwężeniem? To że niebawem się skończy? Marny argument, zwłaszcza że koniec pasa jest TAM, a nie TU. Czy samoloty lądują kilometr przed lotniskiem? Czy ktoś z Was wyskakuje z pociągu na kilometr przed stacją? NIE? Coś niebywałego.

Krasnolistka
2014-12-01 19:39:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
...Odnoszę wrażenie, że najważniejszym (o ile nie jedynym,) powodem jest fakt, że im bliżej końca pasa, tym większa presja i strach że "nie wpuszczą". Dlatego zapobiegliwi wtryniają się byle jak, byle gdzie, często przed wolniej zbierające się ciężarówki, wykorzystując każdą sytuację żeby już teraz zająć strategiczną pozycję i mieć to "z głowy". Czy to zmniejsza korek? Generuje tylko kolejkę "świętych", którzy zwyczajnie wtrynili się w środek kolejki, lub jadą "słusznym" pasem od początku, bo tak.

Krasnolistka
2014-12-01 19:47:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
...Czym to się różni od zachowania "półkierowców" którzy przez piętnaście skrzyżowań wloką się lewym pasem, bo na szesnastym skręcają w lewo? NICZYM drodzy Państwo. Potem jeden z drugim tłumaczy, że - cytuję: Suwak "działa on tylko w przypadku gdy dwoma pasami porusza się podobna ilość pojazdów" itp, zapominając, że swoim zachowaniem UDAREMNIAJĄ powstanie takiej sytuacji. Skutecznie i... idiotycznie. Pozdrawiam zdrowo myślących i życzę dużych dawek spokoju.

pdonn
2014-12-01 21:35:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pdonn
2014-12-01 21:37:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
Krasnolistka widać Ty zaliczasz się do tych "którym się wydaje". Nie ma znaczenia czy korek ma 10km czy 2km. Liczy się tylko czas przejazdu albo opóźnienia. Jak kto woli... 10km korek można pokonać w 15 min, a 2km czasem w 30min. Jeśli maksymalna przepustowość zwężki będzie 10 samochodów. To jak myślisz, taki wynik łatwiej osiągniemy w sytuacji gdy na pas otwarty będą zjeżdżać wszystkie pojazdy jadące pasem zanikającym w jednym miejscu, czyli na końcu tego pasa?

pdonn
2014-12-01 21:42:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czy może gdy zrobią to wcześniej, mając więcej czasu na wyrównanie prędkości i spokojnie, bezpiecznie zjadą na pas otwarty i w jednym szeregu ze stałą prędkością przejadą przez tę zwężkę?

Krasnolistka
2014-12-01 22:02:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
A zastanawiałeś się kiedyś, skąd bierze się to ślimacze tempo na jednym, wciąż PRZEJEZDNYM pasie, skoro nie ma tam ani świateł, ani ruchu wahadłowego? Ano własnie stąd, że jedni zbyt długo się zastanawiają "co teraz", inni wciskają się na siłę do kolejki, a inni raz zmuszeni do przyhamowania przysypiają z ponownym ruszeniem. A widziałes kiedyś jak pięknie działa sprawnie zastosowany suwak?

Krasnolistka
2014-12-01 22:17:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
...To naprawdę działa, tylko trzeba chcieć, wiedzieć co robić i nie wymyślać że się nie da. W Krakowie przed Rondem Katynia przez wiele miesięcy były korki, a potem nagle ludzie zrozumieli i stał się cud. Trzy pasy jechały płynnie obok siebie, płynnie przechodziły w dwa, potem tak samo płynnie w jeden. Wiem co mówię, bo skazana byłam na jazdę tamtędy dzień w dzień. Ja też zrozumiałam i doceniłam.

pdonn
2014-12-01 22:28:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak zastanawiałem się. Stąd że właśnie niemyślący pchają się do końca i tam zmuszają poruszający się ciąg samochodów do przyhamowania żeby taki baran mógł na końcu wjechać w sznurek samochodów. Teraz Ty się zastanów. Co szybciej pokona odcinek np 500m. 100 samochodów jadących stałą prędkością jeden za drugim drogą jednokierunkową czy może 100 samochodów (po 50 samochodów na każdym pasie) jadących dwoma pasami obok siebie przez 500 metrową zwężkę?

pdonn
2014-12-01 22:40:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
krasnolistka i właśnie w tym problem. W czym? W tym że nie rozumiesz że jazda po mieście różni się od jazdy poza terenem zabudowanym. W mieście masz odcinki po których się poruszasz. Od skrzyżowania do skrzyżowania. Ruch jest regulowany światłami, samochody poruszają się ze zbliżona prędkością itp. W mieście są miejsca gdzie świetnie sprawdzają się skrzyżowania równorzędne. Wyobrażasz sobie to na trasie? Mam przejechane jakieś 5-6 mln km. Po różnych krajach i kontynentach. I uwierz mi że są kraje gdzie samochody od razu ustawiają się w jeden sznurek i tam nie ma problemów z płynnością ruchu.

Krasnolistka
2014-12-01 23:41:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ciekawe, że "Szeryfowie" najwyraźniej tej wielkiej różnicy nie widzą, skoro w miastach też wprowadzają swoje zasady. Nie chcę rozcietrzewiać tej dyskusji, ale jeśli według Ciebie trzeba wcześniej (jak to ładnie wyżej opisałeś) "zamknąć" suwak, to może wyjaśnisz co to znaczy wcześniej? Kilometr? Dwa? Cztery? Gdzie jest ta granica przed którą jeszcze można? Im dłuższy korek, tym wolniej sunie i jeszcze się wydłuża, a "początek suwaka" trudno odsunąć. Trochę brniemy w absurd.

pdonn
2014-12-02 00:19:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
Krasna nie będę Ci tłumaczył bo widzę że nic nie dociera i nic nie rozumiesz. Nic wcześniej nie trzeba. Należy tylko ustawiać się na początku takiego korka. Dlaczego w sklepie nie omijasz kolejki i wpychasz się na "suwak" przed samą kasą? Przecież w/g twojego myślenia byłaby krótsza kolejka wiec szybciej by się posuwała. I zrozum że długość korka nie ma znaczenia z przepustowością. Możesz utknąć w 2 km korku na 30 min, a 12 km korek przejechać w 15 min. Czy to tak trudno zrozumieć? Matematyki nie oszukasz.

fred77
2014-11-30 18:18:40
Ocena: -1(glosow:11)-+
Ludzie czy Wy nie potraficie objechać takich delikwentów poboczem? Przecież tam jest wystarczająco dużo miejsca. Bez problemu zwykły osobowy samochód da radę. Może gdy tak się będzie robić to ci drogowi nauczyciele może w końcu zrozumieją o co chodzi. Tak im się zawsze śpieszy, to zamiast pojechać szybko do końca to się wlecze, blokuje i marudzi.

emik1981
2014-11-30 14:27:29
Ocena: -4(glosow:16)-+
jakby bydło w osobówkach rozumiało zasadę jazdy na zamek to by tego nie było . Bo dotychczas panuje zasada jestem mniejszy to się wcisne bo jestem najważniejszy a reszta stać .

zimnylechh
2014-11-30 18:50:13
Ocena: -3(glosow:7)-+
No i niestety masz rację. Kierowca tira łamie przepisy, ale taka jazda na drodze utrzymuje płynność ruchu. Na filmie widać, że jadą, Jakby lewy pas był zapchany na maksa to wszyscy by stali.

showtek2
2014-11-30 13:28:32
Ocena: -1(glosow:21)-+
ja bym gnoja wyprzedzil i pozniej non stop hamowal i jechal 10 na godzine, gnojowi bym tak robil pare km az by sie frajer nauczyl....nie ma nic gorszego od tych kutasiarzy w tirach

mar-kotek
2014-11-30 16:34:30
Ocena: 1(glosow:9)-+
Tak tak a ile razy ciągniecie do końca a potem zamiast na zamek to sie was mistrzów kierownicy w służbowych osobówkach z kratką wciska po 2 -3 wymuszając po bandycku.

zimnylechh
2014-11-30 18:46:45
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jeśli denerwuję cię powolna jazda za tirem, spieszy ci się. To po co potem byś powoli jechał 10 km/h ? Zawodowi kierowcy w tirach mają najwięcej doświadczenia w jeździe po drogach. Dobrze widzą i wiedzą co robią. Taka jazda utrzymuje płynność ruch bo nikt z lewego się nie wciska. Zawodowcy to wiedzą, a niedzielni kierowcy, oni widzą tylko siebie na drodze.

Gregory_k
2014-11-30 21:34:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oj nie chciałbyś jechać potem pomiędzy trzema ciężarówkami, które się zgadały przez CB. Przy okazji radzę zapoznać się ze skrótem TIR. Nie, nie jestem kierowcą auta ciężarowego.

kris072
2014-11-30 13:22:42
Ocena: 3(glosow:9)-+
dla tego u nas zawsze będą korki..

zimnylechh
2014-11-30 20:34:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
....amen

adriano1905
2014-11-30 13:18:11
Ocena: 10(glosow:28)-+
oczywiście jest to prawdą żeby wykorzystać pas do samego końca i dopiero go zmienić, tylko po jaki **uj blokuje ten pas swoją prędkością ja się pytam?

zimnylechh
2014-11-30 18:56:38
Ocena: 0(glosow:8)-+
żeby jechać ślimaczym tempem. Jak lewy pas będzie zapchany do końca to wszyscy by stali. A jak by wszyscy zaczęli zjeżdżać na prawy pas wtedy gdy zobaczą znak to nie było by w ogóle korków, to nazywa się "jazda na zamek". W Polsce jest inaczej "frajerzy" ustawiają się na prawym pasie zgodnie ze znakami, a "królowie szos" walą lewym pasem do końca z argumentem " a kto mi zabroni ?"

M1CLAY19
2014-11-30 20:59:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Widzisz ...akurat w Polsce jest wszystko na opak. Jak napisales kumacie to cie zminusowali,jak ktos jedzie z rozumem to go szesciu kozakow musi wydymac,jak kradniesz i zdradzasz ojczyzne jestes bezkarny a jak buchniesz batonik w sklepie jestes bandyta.Ci u gory wiedza ze poyebami latwo sie rzadzi. Poyeby tez nie chca zmadrzec lecz wrecz pragna pozostac poyebami.Z takimi ludzmi Polska to Titanic.Chyba nie ma tu sensu grac do konca.

killm3p
2014-11-30 12:50:20
Ocena: -2(glosow:18)-+
i nadal widac ze ulomni ludzie z osobowek nie wiedza o co chodzi ;/ qrwa jestem za tym aby kazdy mial tacho w aucie i te debile z osobowych aut tez to sie qrwa naucza !!!!!!

fred77
2014-11-30 18:21:58
Ocena: 2(glosow:8)-+
Sam sobie zaprzeczasz. Przeważnie się wam śpieszy. To czemu nie jedziesz do końca wolnym pasem tylko się wleczesz? Nie potrafię tego pojąć.

M1CLAY19
2014-11-30 18:51:22
Ocena: -4(glosow:8)-+
Caly problem w tym ze ty i setki innych debili nie potrafia tego pojac.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Takie tam żarciki.
  •  Zaoranie
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0