lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Lider Ruchu Narodowego
główna
Dodano: 15.01.2015, 21:48:46   przez: Posterisan
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 136  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cairo
2015-01-16 01:01:38
Ocena: 23(glosow:69)-+
Przecież ten troglodyta nie ma pojęcia co sprofanował, dla niego świat istnieje od 966 roku, mam nadzieję że zapłaci z milion złotych kary za niszczenie zabytków.

MrTomikomi
2015-01-17 16:05:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MrTomikomi
2015-01-17 16:03:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nil0
2015-01-17 11:27:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
@cairo uczymy się czytać ze zrozumieniem, nie wiem czy teraz tego uczą. Tak czy inaczej nie będę się powtarzał. Chętnie poczytam te książki o których mówiłeś. Mam nadzieję, że nie będzie to podręcznik do historii dla klasy I gimnazjum.

ONorwegia
2015-01-17 03:08:01
Ocena: -4(glosow:4)-+
lewacka propaganda lewacki syf

ONorwegia
2015-01-17 03:06:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
a na drzewach zamiast lisci beda wisiec komunisci !

ONorwegia
2015-01-17 03:05:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ONorwegia
2015-01-17 03:03:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cairo
2015-01-17 01:29:13
Ocena: -3(glosow:7)-+
Nilo, jakby się te dzikusy nie rozmnażały to i ciebie by nie było, świat by wiele nie stracił.Przeczytałeś jakiś artykulik na onecie i się mądrzysz, może ja i jestem potomkiem polan w/g ciebie niewolników, ale nigdy nie będę się potomkiem watykańskich morderców polan.Mogę ci polecić kilka książek o tym co , z kim i dlaczego przed rokiem 966.Ale czy posiadasz taką podzielność umysłu że czytając tekst jednocześnie go rozumiesz?

pawel1710
2015-01-17 00:08:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bensky
2015-01-16 22:35:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
a żeby "wilka złapał"

terrorparty
2015-01-16 22:04:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ravca
2015-01-16 20:14:43
Ocena: -4(glosow:12)-+
wole 1000 winnickich niz jednego zydokomucha

Posterisan
2015-01-16 22:33:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
Masz prawo woleć homoseksualistów. To wolny kraj.

Norak
2015-01-16 19:19:44
Ocena: -4(glosow:6)-+
Szanuję "kolesia" ja jego poglądy, ale za te bazgroły dałbym mu w pysk.

zbigniewboniek
2015-01-16 19:39:15
Ocena: -4(glosow:10)-+
Przecież napisał to kredą. Dajesz się podpuszczać lewusom jak dziecko.

seru1125
2015-01-16 19:15:07
Ocena: 4(glosow:8)-+
Czemu na czole sobie nie wykuje MW?Kolejne narodowe ścierwo!!!!

zbigniewboniek
2015-01-16 19:40:22
Ocena: -3(glosow:7)-+
Przynajmniej nie daje d...py jak podobna tobie tęczowa hołota:]

kary1977
2015-01-16 22:43:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tu akurat dał dopy jak nie wiem.Co następne? Macanie Warszawskiej syrenki z miłości do stolicy?

kurwamac02
2015-01-16 18:12:49
Ocena: 0(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbigniewboniek
2015-01-16 19:41:53
Ocena: -1(glosow:11)-+
Twojej matce widocznie stary za długo ssał pałkę i popatrz co za antypolskie gów.no mu się z gęby ulało.

kurwamac02
2015-01-16 18:11:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

HerrSkorzeny
2015-01-16 17:18:09
Ocena: 1(glosow:9)-+
Widocznie blisko mu intelektem do tego, na czym siedzi.

gienek91
2015-01-16 16:46:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
Fajfus chciał wyglądać tylko jak dzielny potomek husarzy...

marcinko83
2015-01-16 16:45:03
Ocena: -3(glosow:19)-+
ile wam płacą lewackie pomioty za te głupoty,aby tylko odwrócić uwagę co to wasi panowie z po-psl wyprawiają nocami w sejmie?Sprofanował pomnik ? pomalował kredą?-hahaha-internet jest pełen zdjęć w najróżniejszych pozach i z prawdziwymi pomnikami wielkich ludzi ,a nie jakiegoś dziadostwa sprzed 1000 lat ,które jakaś lewacka zapewne małpa o wielkości mózgu -orzeszka ziemnego- wyciosała między polowaniami na swych pobratymców :)

pibi80
2015-01-17 13:13:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
A widzisz... czyli spuściznę po ojcach i dziadach masz sobie za nic - to jest ten wasz "patryjotyzm", a raczej idiotyzm. Co to jest "prawdziwy pomnik wielkiego człowieka"? Kolejny Jan Pudzian Drugi?

oleum
2015-01-16 15:48:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
tzw. Kandydat na Prezydenta Wrocławia :D

Psiapsiolek
2015-01-16 14:21:04
Ocena: 9(glosow:17)-+
Patriota, który profanuje najstarsze pogańskie świętości. Rzygać się chce...

zbigniewboniek
2015-01-16 19:43:00
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak się czyta takie brednie tęczowych to już sie nawet nie chce rzygać tylko się rzyga tęczą.

bober99
2015-01-16 13:36:02
Ocena: 1(glosow:13)-+
ta lurwa powinna zostac spalonA

AleDom
2015-01-16 12:42:34
Ocena: 5(glosow:17)-+
Kredą pomalował. Jak ekoterroryści zabazgrali farbą chłodnię kominową (stop co2, BTW: chłodnia najczęściej nie ma nic wspólnego ze spalinami) to media nie protestowały. Z tego co wiem to zapadł wyrok uniewinniający. Tam były zniszczenia, tu jest tylko dziecinne zachowanie.

vacarius
2015-01-16 13:31:43
Ocena: 5(glosow:17)-+
Kredą zdewastował bo jest miękkim ch.jem robiony tak jak każdy inny narodowiec. Nawet porządnie zdewastować czegoś nie potrafią. Po pierwszym deszczu nie będzie znaku po narodowcach haha. Ten kamien przetrwał tysiące lat, przetrwał 1000 lat katolicyzmu, przetrwał III Rzesze i Komunizm to i narodowców przetrwa. Takie kamienie to nasze polskie Stonehenge. Powinniśmy z nich być dumni tak jak Brytyjczycy potrafią być dumni ze swojej przeszłości - Stonehenge, której nawet do końca dziś nie rozumieją. Ale badają swoją przeszłość, zgłębiają i są z tego dumni nie to co my.

vacarius
2015-01-16 13:54:14
Ocena: 5(glosow:11)-+
Zapadł wyrok uniewinniający bo sąd zapomniał wziąć pod uwagę kwestie obrazy uczuć religijnych. Ten kamień to przedmiot czci religijnej rodzimowierców! Zarejestrowanej w Polsce religii. (Dz.U.1997.88.553 - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.) Pewnie sąd był zbyt katolicki aby wziąć to pod uwagę.

AleDom
2015-01-16 14:00:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
To jak to jest, że podobno cała Warszawa sprząta po narodowcach? Przynajmniej tak mówią media po marszu niepodległości. Zdecydujcie się. Dewastowanie nie ma nic wspólnego z byciem narodowcem. Idioci są w każdej grupie społecznej. Jasne, powinniśmy dbać o swoją historię - także tą sprzed 966 roku, ale chyba Winnickiemu o rozgłos chodziło. Swój cel osiągnął, bo media zapewne zrobiły burzę w szklance wody. Ja tam cieszę się, że tego farbą nie pomalował.

AleDom
2015-01-16 14:05:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Z wyrokiem mi chodziło o STOP CO2. Nasze sądy chyba nie są aż tak szybkie, żeby Winnickiego już osądzić. Obraza uczuć religijnych nie jest ścigana z urzędu. Chyba to wygląda tak, że najpierw musiałaby znaleźć się osoba, której uczucia religijne zostały obrażone.

AleDom
2015-01-16 14:36:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dobra, obraza uczuć religijnych jest ścigana z urzędu, ale musi być pokrzywdzony - o to mi chodziło. Jeżeli obraził twoje uczucia religijne to idź do prokuratury.

vacarius
2015-01-16 15:57:13
Ocena: 1(glosow:7)-+
To mam nadzieje ze znajdzie się jakiś rodzimowierca, który powie ze jego uczucia religijne zostały obrażone.

Uciopucio
2015-01-16 12:37:27
Ocena: 3(glosow:5)-+
Do utylizacji.

nil0
2015-01-16 12:33:01
Ocena: -5(glosow:13)-+
@cairo nie Polacy tylko plemiona Polan, to raz. Zapoznaj się z definicją państwa a potem pouczaj to dwa, poza tym ludzie z plemion słowiańskich byli sprzedawani jako niewolnicy, stąd nazwa "słowianie" (zachęcam do zapoznania się z historią). Ja utożsamiam się z Polakami a ty z dzikusami z plemion słowiańskich taka jest różnica.

Sealtiel
2015-01-16 19:43:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cairo
2015-01-16 12:13:19
Ocena: -3(glosow:11)-+
NIl w 966 roku przyjęto chrzest, a polacy byli na tych terenach kilka tysięcy lat wcześniej, nie bredz.

zbigniewboniek
2015-01-16 12:35:38
Ocena: -3(glosow:13)-+
POLACY(!) :))) byli na tych terenach kilka tysięcy lat wcześniej? BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!! Skończ najpierw szkołę podstawową pastuchu, i zaprzestań koniecznie walić kozy w d... bo ci się ich kał peniskiem do mózgu przemieścił :)) Ską się biora takie zje.bane nieuki to naprawdę nie wiem. Ile ty masz lat dziecinko?:)))

mistrzu0700
2015-01-16 13:04:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
Prawdopodobnie Mieszko 1 był już władcą w 965 jak mówią zapiski araba, nie pamiętam jak miał na imię, podróżnik jakiś. Miał największy ze Słowiańskich krajów, rozwinięty system podatkowy, ok 3 tysiące ludzi pod bronią. Wtedy już trwały walki z niemcami którzy nas najeżdżali, w jednej z bitew zginął brat Mieszka nieznany z imienia. Więc postanowili że warto by się jakoś zorganizować. Polanami nazwani zostało nazwane plemię Goplnan bo było najsilniejsze wtedy. Jest też teoria że miał na imię Dago i przybył z najazdem z wikingami którzy się tu osiedlili i scalili te tereny, dali początek naszemu

vacarius
2015-01-16 13:14:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
2015-01-16 13:20:48
Ocena: -1(glosow:9)-+
To język określa to czy jakiś naród istnieje. A język polski istniał przed 966 rokiem. Polacy także istnieli w latach 1795-1918 gdy nie było Polski bo istniał język polski!

Meloman1
2015-01-16 14:58:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
Oczywiście, że to język określa, czy jakiś naród istnieje. Na przykład język belgijski albo austriacki, albo amerykański.

vacarius
2015-01-16 16:43:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie ma narodu USA. To jest państwo łączące wiele narodów podobnie jak UE.

Meloman1
2015-01-16 16:53:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
A Belgowie? To naród? No i Austriacy? Bo ani jedni, ani drudzy nie mają swojego języka.

mistrzu0700
2015-01-16 18:01:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
W Austrii jest niemiecki, ale zmieniony trochę. Tak jak Chorwacki w Serbii, coś na tej zasadzie

M1CLAY19
2015-01-16 12:09:15
Ocena: -1(glosow:11)-+
Czy debile w tym kraju nie maja wazniejszych spraw do sledzenia niz ujezdzanie kamienia? Pomalaowal? Po tytule myslalem ze farba lub cos gorszego a tu kreda na kamieniu.Profanacja? 99.99% nie ma zielonego pojecia co to za kamien ,co przedstawia ,na kiedy jest datowana jego obrobka i gdzie sie znajduje. Normalnie tragedia narodowa. Moze zwolac komisje sledcza ?

Meloman1
2015-01-16 16:08:35
Ocena: 5(glosow:7)-+
Wydaje mi się, że nikt nie wie, co to za kamień i co przedstawia, bo ci, którzy go nieporadnie ociosali, nie znali pisma, więc nic po nich mądrego nie zostało.

StachTraktorzysta
2015-01-16 12:05:14
Ocena: 5(glosow:13)-+
My Polacy nie znamy naszej kultury starożytnej właśnie dzięki kościołowi. Nasze osadnictwo na tym terenie według najnowszych badań Dna datuje sie od siedmiu tysięcy lat. Ale wszelkie ślady z tym związane były skutecznie przez kościół niszczone i wmawiano nam że Polska bez krzyża nie istniała. Pozostałości na górze Ślęży są jednym z nielicznych dowodów, na to że nie wykluliśmy się z jaja w 966r. Dla wielu europejskich historyków, trudnym do przełknięcia był fakt najnowszych badań DNA. Bo wszystkie książki z których czerpali wiedzę o Słowianach stały się bezwartościowe.

StachTraktorzysta
2015-01-16 12:17:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
Podaje źródło dla bandy zidiociałych przez kościół ignorantów. Są to opracowania Białczyńskiego o Słowianach. Historie można było fałszować dowolnie i tak robiono, aż do czasu opracowania genomu człowieka. Na szczęście teraz można dociec prawdy skont pochodzimy i jak długo istniejemy jako naród. Co oczywiście nie spodoba się tym którym stary układ pasował, dlatego będą woleli za wszelką cenę to przemilczeć. Bo tych badań podważyć już się nie da.

pajakpajonk
2015-01-16 12:29:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

StachTraktorzysta
2015-01-16 12:35:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie. kędy rzeki płyną.

Meloman1
2015-01-16 14:44:04
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nawet jeśli twórcy tego kreta mówili językiem słowiańskim (co jest wątpliwe), to i tak ten "pomnik" przedstawia się dość żałośnie. A Kościół nie miał żadnych problemów z "niszczeniem śladów", bo nasi przodkowie nie znali nawet pisma, nie mówiąc o innych osiągnięciach myśli ludzkiej.

nil0
2015-01-16 11:44:50
Ocena: 3(glosow:13)-+
No naprawdę, niesamowity wandalizm namalować kredą MW na jakże pięknym i unikatowym posągu. Poruszyło mnie to nieziemsko. Bardzo istotna sprawa warta poruszenia oraz opisania tego pogrubionymi literami na wszystkich portalach informacyjnych. Co tam inne mało ważne sprawy, nocne obrady sejmu, wyprzedaż majątku narodowego wg. mnie kompletnie nie warto o tym mówić. A zapomniałem dodać, że na pewno kler zrobił to zdjęcie, przyklaskiwał i zbierał na tace pieniądze od obecnych tam ludzi. P.S. @cairo Świat może nie istnieje od 966r. natomiast państwo Polskie TAK.

sambakicikici
2015-01-16 11:37:54
Ocena: -1(glosow:15)-+
Ludzie, niby lider narodowców i takie tam ale tak naprawdę on jest gejem i razem ze swoim kolegą Bosakiem są parą- oczywiście nieoficjalnie i w wielkiej tajemnicy. Narodowcy to tylko przykrywka.

davidstar
2015-01-16 10:57:26
Ocena: -15(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
2015-01-16 11:09:47
Ocena: 7(glosow:21)-+
"Naród który nie szanuje swojej przeszłości nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości" Józef Piłsudski

pajakpajonk
2015-01-16 21:12:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CzarnulkaEwa
2015-01-16 10:50:15
Ocena: 3(glosow:15)-+
JAK TEN CHUDY SLEPY Z GIMBUSOWSKIM WASIKIEM TO LIDER..? zespołu downa chyba.. tego debila to bym kopneła w jaja ,a jak by kucnął to bym zawołała miejscowych co lubia chlopcow zeby mu ta flage w dupe włozyli i nia pomachali. MW to WIOCHA

pajakpajonk
2015-01-16 10:41:00
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cairo
2015-01-16 01:01:38
Ocena: 23(glosow:69)-+
Przecież ten troglodyta nie ma pojęcia co sprofanował, dla niego świat istnieje od 966 roku, mam nadzieję że zapłaci z milion złotych kary za niszczenie zabytków.

zbigniewboniek
2015-01-16 12:38:10
Ocena: -4(glosow:12)-+
Nie ma większego troglodyty w tym kraju niż ty, vacarius-fekalius, jurek, sebololo, jebuschytrus i ferdal :))

Meloman1
2015-01-16 14:57:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
A co właściwie sprofanował?

zwierzak250477
2015-01-16 19:35:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Meloman1
2015-01-17 01:06:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
Taki dziwny kret to wasza prawdziwa historia i prawdziwa kultura? Do czego służy ten kret?

vacarius
2015-01-15 22:45:21
Ocena: 2(glosow:22)-+
Giertych zmądrzał a idioci z MW nadal głupi.

zbigniewboniek
2015-01-16 12:39:21
Ocena: 1(glosow:7)-+
Poprawka. Giertych się skur.wił. Ale wiem, to dla ciebie narkomanie oznacza zmądrzenie:)

Ja_Inkwizytor
2015-01-15 22:44:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
na miejscu powinni go powiesić i zostawić truchło jako przestrogę dla innych.

Meloman1
2015-01-15 21:58:01
Ocena: -4(glosow:16)-+
Dziwna ta starożytność... jakiś kret czy co?

malakuku
2015-01-16 00:18:27
Ocena: 2(glosow:8)-+
popisywanie się ignorancją jest cool wg Ciebie?

Meloman1
2015-01-16 08:23:26
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ignorancją jest pisanie o NASZEJ starożytności oraz zachwycanie się nim, skoro jest wyjątkowo nieporadny.

pibi80
2015-01-17 13:15:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lepszy kret niż zombie powieszone na skrzyżowanych patykach. Fajnie? Tylko mi nie pie***l, że obrażam twoją wiarę.

Meloman1
2015-01-17 14:54:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale w czym lepsze? Ja nawet nie wiem, czy to jest kret, równie dobrze może być borsuk. Ci, którzy to wyrzeźbili, nie grzeszyli subtelnością. I zdecydowanie obraża to mój zmysł estetyczny. I nie mów mi, że wierzysz w tego kreta.
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:43:20   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 43Skomentuj (38) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0