Ukryj komentarze(152)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
plkwn
2015-01-23 11:05:22
Ocena: 50(glosow:60)-+
A niech im przewalutują na złotówki z dnia zaciągnięcia ale też niech odsetki policzą jak w kredytach złotówkowych z dnia zaciągnięcia :)
Via_del_Wiocha
2015-01-26 23:26:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kredyt we Franku jest jak zakup akcji - jeśli je kupuję to liczę się z zyskiem lub stratą, zależnie od kursu. Tracąc na akcjach kupionych kilka lat temu nie mogę iść prosić o pomoc rządu (z podstków innych obywateli). FRANKOWICZE ! Policzcie, że przez tyle lat i tak jesteście do przodu kilka procet w stosnku do kredytu w złotówkach zaciągniętego wtedy, więc z jakiej racji ktoś ma Wam pomagać ???
rafi102
2015-01-25 12:07:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciekawe, czy dziś frank kosztowałby 1 złoty - słownie (jeden złoty) to oddaliby różnicę do banków?
Szczerze w to wątpię. Więc ich nie żałuję. Kiedy ja mam kredyty w PLN jakoś nikt nie chce pomóc. Wiedzieli cwaniaczki, że kurs franka jest ruchomy. CHYTRY DWA RAZY TRACI.
A zaraz wybory więc na pewno rząd im pomoże, bo to prawie 700 tys. wyborców
xxxxsandraxxxxx
2015-01-24 16:33:13
Ocena: -6(glosow:10)-+
Cwaniakiem jesteś Ty, bo wielce kozaczysz,a nic nie robisz. Większość ludzi brała kredyty we frankach, bo nie mieli szans dostać podobnej sumy w złotówkach i spłacać rat...ale najlepiej ich obrażać i wyzywać, kiedy tak naprawde gów*no się wie...
dawidkas24
2015-01-24 22:36:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gówno wiesz może Ty . Mam mnóstwo znajomych którzy brali w frankach i powiem tak . Żaden nie brał we franku bo w złotówce nie dostał . Brał bo frank leciał na łeb i się opłacało , ale było ryzyko , a tego pod uwagę nikt nie wziął . Niech teraz przewalutują im kredyty a nie dokładają z naszych odatków i niech spłacają w złotówkach bez możliwości powrotu na franka . Zobaczymy czy się zgodzą . Bo na moje to jest kolejna akcja by wyciągnąć od państwa kasę , tak jak robi to wiele rodzin , które twierdzą , po co pracować jak państwo da . A te ku..a nie popieram , bo znam też takie rodziny
wujekdobrrarada
2015-01-24 15:52:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
avida
2015-01-24 15:33:03
Ocena: 1(glosow:9)-+
wszystkiego co mają, przecież oni tez mają rodziny, dzieci, muszą za coś żyć, ludzie zobaczcie człowieka w człowieku, pomyślcie " a jeżeli to ja bym wziął ten kredyt...?" Czemu wy jesteście tacy wredni, zawiście nietolerancyjni. jak patrze na takie sytuacje to aż chce prosić Boga, by zniszczył ten świat pełen nienawiści
żal mi was naprawde
tachotuning_pl
2015-01-24 22:30:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Chcieli zaoszczędzić podjęli ryzyko , niestety ryzyko polega na tym że może się udać ale nie musi , jakoś do tej pory jak byli do przodu na całej zabawie nikt nie miał o nic pretensji ... Kursy walut się zmieniają i na korzyść i na niekorzyść , więc kredyt się bierze w walucie która obowiązuje w danym kraju lub w tej w której zarabia się pieniądze .
avida
2015-01-24 15:30:43
Ocena: 1(glosow:9)-+
Przede wszystkim, nie mogę uwierzyć w to co tu na tej stronie oglądam, ludzie przeciwko ludziom, współczuje wszystkim którzy wzieli ten niekorzystny kredyt i jestem jaknajbardziej za tym aby to właśnie PAŃSTWO pomogli tym ludziom!!!! Ludzie, przecież wy stajecie przeciwko swoim rodakom do cholery jasnej , polacy to najbardziej chyrtry nie przyjazdy, samolubny naród. owszem nikt nie kazał im brać tego kredytu, chcieli dobrze, nie chcą żerować na nas. to nie o to chodzi, chodzi o to , że politycy zle prowadza nasze interesy to do nich miejcie pretensje a nie do ludzi którzy walczą by nie stracić
dawidkas24
2015-01-24 22:31:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rozumię wszystko , ale jak już kiedyś ktoś tu się wypowiedział . Czy jeżeli stopa oprocentowania poszła by w górę , czy też inny czort by się stał , co spowodowało by to że człowiekowi który wziął kredyt w złotówkach , było gorzej , czyli miał my większą ratę , to czy państwo by pomogło ??? Moim zdaniem nieee .
dawidx300
2015-01-24 12:57:09
Ocena: 0(glosow:8)-+
Niech się wezmą do roboty i sami spłacają swoje kredyty. Byli chyba świadomi, że biorąc kredyt w obcej walucie jej kurs będzie ulegał zmianie. Ciekawe czy zwykłemu biednemu człowiekowi państwo pomogłoby w spłaceniu kredytu w złotówkach - nie wydaje mi się.
dawidkas24
2015-01-24 12:54:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kończąc moją wypowiedź , dodam że chciałbym zamienić się z górnikiem , na pensję , wszelakie dodatki , 13naski , 14stki i co oni tam jeszcze mają , bo fakt jest taki że jestem , elektrykiem i zarabiam połowę tego co oni , mam tylko słaby w porównaniu do nich socjal a prawda jest taka że wiedzę o automatyce przemysłowej musiałem jakąś zdobyć i w każdej chwili też mogę przy tej pracy zginąć , więc nie uważam , że praca górnika w czymś różni się od mojej . Wiem że to nie w temacie , ale to kolejny polski absurd , do którego nawiązuje ....
Ingenue87
2015-01-24 13:29:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
Polskim absurdem jest to, że wydaje się 2 miliardy złotych na wynagrodzenia i premie dla pracowników administracji i zarządu kompanii węglowej. Za pełnym przyzwoleniem rządu w biały dzień niszczy się kopalnie, które właściwie zarządzane mogłyby być dochodowe dla państwa. Nie są, bo Polacy lubią być okradani, lubią głosować na oszustów i złodziei. To jest typowo polski absurd.
dawidkas24
2015-01-24 12:49:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Na trzaskać po mordach do dobre określenie . Przecież jak brali swoje kredyty we frankach to byli w świadomości że coś takiego może się stać , nikt im tego nie narzucał . Dobrze było jak do spłaty robiło się coraz mniej , ale przewidzieć można było że coś takiego nastąpi . Sam mam kredyt hipoteczny , ale myśląc jakoś logicznie , nie brałem go w żadnej obcej walucie tylko w złotówkach i śpię spokojnie . To był tylko i wyłącznie ich wybór i ich błąd , więc niech teraz to płacą sami , bo tak chcieli .... Po prostu w tym kraju ludziom zaczyna się konkretnie walić we łbach . Tak samo jak górnikom .
smok.krakow
2015-01-24 07:46:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
A najgłośniej ujadają ci co szlag ich trafia że jak kretyni wzięli w złotych i mimo wysokiego kursu franka ciągle mamy niższą ratę frankową niż oni.
dorotaipapaj
2015-01-24 02:33:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dorotaipapaj
2015-01-24 02:27:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dawidkas24
2015-01-24 12:56:33
Ocena: -1(glosow:9)-+
ten cytat potwierdza moją wypowiedź . Tylko ludzie nierozumni , brali w frankach .... Bez komentarza . I sam jesteś kmioten i debilem dodam
prgutek
2015-01-24 14:03:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
@EGON | Podłe gnidy, hahaha, szczerze? Mam w nosie co zrobi rząd, bo i tak wszystkich dyma równo od zawsze odkąd pamiętam i szczerze nie przypominam sobie, abyś Ty gruba, tłusta, ociekająca gównem fajo wyszedł na ulicę aby coś z tym zrobić. A to że zachowujecie się jak dzieciaczki mające może góra wiek przedszkolny i chcący czegoś nieświadomi pułapek, a później beczący jak prosiaki gdy coś nie pójdzie to inna sprawa.
miniek_nrw
2015-01-23 23:47:04
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ano, dlatego mamy się składać, bo taki kredyt zaciągneło kilkudziesięciu posłów i jeszcze parę osób wysoko postawionych.
kyrymynyhyry
2015-01-23 21:35:23
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ilu ludzi, którzy zakupili mieszkania w kredycie w złotówkach traci dach nad głową bo nie mają z czego spłacać. Ilu ludzi bankrutuje bo państwo wykańcza ich firmy. Jakoś nikt z tego szumu nie robi. Pajace chcieli zaoszczędzić to moją.
cellarka
2015-01-23 21:33:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Żeby jeszcze kur.wa pomagali dzieciom imigracji wracać do Polski tak jak pomagają tym naciągaczom. Cholera przez 13 lat się męczyłam, żeby do PL wrócić (i jeszcze wyjechałam po drodze 2 razy zanim sie udało w końcu zasiedlić bezpiecznie), a tutaj matoły nabrały kredytu i już tacy biedni. Hańba i chamstwo.
cellarka
2015-01-26 13:53:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie jęcze na temat swojej sytuacji, tylko śmieszy mnie, że frankowicze udają takie sieroty. Najpierw zaoszczędzili tyle kasy poprzez walutowy, a teraz płaczą, że są biedni. Jak chciałam do PL wrócić to zapierdalałam po 14 godzin na dobe w wieku 16 lat, chciałam w PL mieszkanie to zapierdalałam kolejne 14 przez 2 lata, a nie jęczałam, żeby mi obcy ludzie pomagali. Teraz mam 20 i powodzi mi się lepiej niż tym kredytowym cwaniaczkom czy studencikom :)
kubach1
2015-01-23 21:02:12
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ludzie przecież to proste pożyczyli mi niby 75000 tyś franków (niby bo wypłata w zł)po kursie 2,15. wg banków i ekspertów finansowych był to najlepszy kredyt (zresztą na kredyt w zł nie miałem zdolności finansowej)spłacam po kursie 4,30.... 160000 czystego zysku!!!! dla banku!!! pomnóżmy to przez jakieś 700000 rodzin z kredytami. Banki wyr....ły polskie społeczeństwo...
centurio79
2015-01-23 20:52:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zgadzam się pomocy być nie powinno tylko dlaczego pomagamy rolnikom jak jest nieurodzaj przecież też wiedzą w co się piszą uprawiając ziemię, górnikom choć wiedzą że węgiel przy tych ich przywilejach jest nieopłacalny, księżom chociaż są tu nie potrzebni to dajemy im miliardy, żydom budując im muzeum choć stać ich samych na to. Dajemy każdemu i nic nie mówisz a teraz jak "frankowcy" też chcą to się wydzierasz
wujekdobrrarada
2015-01-24 15:47:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
SONIC1
2015-01-23 19:47:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dla mnie to trochę chore te protesty. Będą manifestować frankowicze bo im kredyt za bardzo urósł, ale że rząd nas łupi jak się da i sprawdza naszą wytrzymałość wprowadzając co chwile nową lichwę czy haracze to chętnych na protesty i manifestacje nie ma.
bizon.pl
2015-01-23 17:51:09
Ocena: 7(glosow:9)-+
Płacę co miesiąc 5-10 tyś zł podatku i ok. 5 tyś za ZUS, rozumiem, że jestem ich sponsorem? Logo mojej firmy będzie wisiało nad kopalnią lub "typowy franek" będzie nosił czapkę z nazwą mojej firmy? Co za kraj. Zawsze tępaki idą na łatwiznę - bo im się "należy". Niedługo będę sponsorować przegranych na giełdzie...
nieznoszewiochy
2015-01-23 18:40:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
robert8319
2015-01-23 15:44:45
Ocena: 9(glosow:13)-+
Szkoda ze nie jestem górnikiem z kredytem we frankch i z 5 dzieci :)
Bym miał dopłaty do wszystkiego :)
robert8319
2015-01-23 15:42:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rodzina na swoim mogli brac tam nie ma dopłat :))))
marsyla2307
2015-01-23 15:37:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
widziały gały co brały.
sumilidero
2015-01-23 14:43:13
Ocena: 3(glosow:7)-+
ludzie w ciagu 2 dni bylo tu z 100 postow o frankach tymczasem zaden 50-letni czlowiek ktory ma ten kredyt nigdy nie zaglada na waioche-portal dla 15 latkow wiec skonczcie tym gownem zasmiecac glowna ....
FredStandard
2015-01-23 14:39:05
Ocena: 6(glosow:6)-+
Najlepiej kiedy zrozumie się, że to chytra gra banków, nie wina ludzi. Dobrze wiedzieli, że sytuacja taka zaistnieje, to się nazywa lichwa. Ludzie zostali przekonani, że to dobra opcja brać kredyt we frankach, dziś doradcy nie ponoszą odpowiedzialności za swe doradzanie. Przecież to kredyty hipoteczne, każdy chce gdzieś mieszkać nie koniecznie w klitce z rodzicami i dziećmi całe życie.
informatyk26
2015-01-23 15:09:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
to nie lichwa tylko selekcja naturalna, osobniki gorzej przystosowane do środowiska, łatwowierne, mniej sprytne mają w ten sposób niższe szanse na rozmnożenie się
bigcobra77
2015-01-23 13:28:07
Ocena: 2(glosow:14)-+
Ja jak i wielu innych ludzi bralismy kredyt we frankach bo bank nie chcial dac w zlotowkach bo niby nie mam zdolnosci i tylko we frankach moge brac. I co tez tego chcialem celowo nie poprostu zostalem zmuszony do zaciagniecia kredytu walutowego. Zostalem naciagniety i os uszukany przez bank. Ale je sa tez takie osoby jak piszecie ze skusili sie swiadomie na franka zeby placic mniej. Pozdrowienia dla krytyki
kijekkk
2015-01-23 13:41:22
Ocena: 7(glosow:17)-+
Nie chciał dać w złotówkach, bo wychodziła rata na którą nie było cię stać (za mało zarabiałeś). Miałeś do wyboru albo nie brać kredytu i poczekać jak cię będzie stać, albo zaryzykować i wsiąść we frankach. To że wybrałeś franki to tylko i wyłącznie TWOJA decyzja. Wybrałeś RYZYKO.
Wistblade
2015-01-23 13:58:19
Ocena: 1(glosow:13)-+
Kijek i to jest debilne rozumowanie. Moja matka 6lat temu brała kredyt na samochód w CHFach a zdolność kredytowa w PLN nie wiem jaką skalą była liczona bo matka miała wtedy 8tyś dochodu plus dochód ojca, jakieś 2tyś. Razem było tego ponad 10tyś. ale bank uznał że to za mało i jedyna opcja to CHF. Nie chodziło o raty tylko o bank który robił ew. w uja ale jeśli ktoś nie miał wyboru to brał we frankach. Czy wam trzeba łopatologicznie przedstawiać wszystko czy zaczniecie sami myśleć ?
informatyk26
2015-01-23 14:49:29
Ocena: 2(glosow:10)-+
Wistblade, to sobie trzeba było kupić tańszy samochód, albo używany
albo wziąć w Providencie. Nikt nikomu do głowy pistoletu nie przykładał, ryzyko każdy znał. Cwaniaki myśleli że ograją szulera grając jego kartami w jego kasynie. Swoją drogą kupowanie samochodu na kredyt samo w sobie jest głupotą (chyba że auto służy jako narzędzie pracy).
Golodubcew
2015-01-23 15:19:17
Ocena: 1(glosow:9)-+
A co tylko 1 bank macie na tej wsi, że musieliście brać we frankach ? Twoje pier*****ie jest głupie jak Twoje rozumowanie.
cyb155
2015-01-23 16:05:15
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ludzie zawsze jest wybór ,nie brać kredytu albo wziąć mniejszy . Bez pierdo.lenia ,że was oszukali .To nie oni was oszukali tylko sami siebie oszukaliście .Banki na pewno wiedziały ,że tak będzie ,ale one na tym zarabiają więc nie powiedzą ci panie za 2 lata będzie drogi funt i się nie opłaca .No kuwa co wy macie 5 lat ,że łykacie wszystko jak młode pelikany a potem pretensje. Jak robiłem za granicą to też się oszukałem zbierałem euro jak było po 4zł a potem spadło do 3,50 a musiałem sprzedać i co sam się w chu..ja zrobiłem ,a potem znów było ponad 4zł tak już jest z walutą.
misiek2004
2015-01-23 16:07:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wistblade - przy takich dochodach z całą pewnością miała zdolność kredytową, choćby nawet ten samochód superdrogi był. No, chyba że miała już inne kredyty, np. hipoteczny z ogromną ratą. Ale jeśli nie i jeśli to prawda, że bank nie chciał jej dać w złotówkach, to rzeczywiście czuć w tym podstęp. Z drugiej strony, nie dziw się ludziom, którzy się burzą na "dopłacanie do kredytów". Też byś się burzył na ich miejscu.
Wistblade
2015-01-23 19:18:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Moja matka w tym czasie jak i teraz nie miała hipoteki. I jak napisałem tak właśnie było. Bank nie chciał dać kredytu w PLNach i jakiekolwiek drwiny ze strony ludzi i innych stworów w tym temacie nie mają się do rzeczywistości. To jest tylko wielki ból dupy wszystkich innych, niefrankowców i bandy ignorantów. Cały ten temat pokazuje jak Polacy traktują siebie nawzajem. Solidarność to WY macie przy kieliszku i podczas obgadywania dupy innym. Szkoda już więcej dyskutować, jak zdejmiecie opaski z oczu i zmąrdzejecie trochę to będzie o czym polemizować. Tymczasem żegnam ozięble.
informatyk26
2015-01-23 20:36:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wistblade, szkoda że ty nie miałeś tak zamienionego mózgu z dupą jak ja kiedy mama kredyt brała, może byś jej przetłumaczył i by nie wtopiła. O moje poślady to się martw lepiej sam sprawdź czy nie masz w gaciach brązowo.
cyb155
2015-01-23 22:17:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Lewaki chcą solidarności jak mają gorzej ,ale jak mają lepiej to nawet nie pamiętają co to jest solidarność , taka prawda .Jak frank stał nisko to jakoś nie słyszałem żeby frankowicze komuś tak ochoczo dopłacali bo komuś się biznes nie udał - hipokryzja troszkę nie sądzicie .
pwael
2015-01-23 13:01:49
Ocena: -5(glosow:17)-+
Typowi Janusze, ponad połowe pensji miesiąc w miesiąc oddawać rządowym złodzieją, a dodatkowo oddać kilka złotych żeby pomóc bratu obywatelowi to nie, bo będzie miał lepiej ode mnie... żałośni jesteście, nigdy nie będzie dobrze w tym kraju.... bo to polska właśnie mentalność...
cyklop7
2015-01-23 12:20:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
a ja chcę zwrotu kasy za Rodzina na swoim bo nie dostałem mam też dośc finansowania MOPS-u z których połowa gimbusów tutaj ma życie i na internet jestem przeciw też jakimkolwiek refundacjom posiłków w szkołach gdyż mój syn ma normalne posiłki w domu, ale oczywiście nikt z krzykaczy nie zrozumie ironii ...... a porownainie frankowców do hazardzistów to jak samobójcy do zastrzelonego żadna różnica i ten i ten nie żyje
milorda
2015-01-23 12:02:28
Ocena: 5(glosow:5)-+
Prof Witold Modzelewski: " Od początku twierdzę, że mamy do czynienia z jedną z większych mistyfikacji, a można również podejrzewać, że miała ona na celu wyłudzenie od kredytobiorców nienależnych świadczeń poprzez wprowadzenie ich w błąd czy też wyzyskanie błędu, czyli są to podejrzenia dość poważne, a sprawę powinni obejrzeć także prokuratorzy." Przy czym: dopłaty to byłby skandal- kolejny sposób finansowania banksterów a nie pomocy ludziom. Politycy siedzą w kieszeni min. banków więc możemy się spodziewać jakiegoś idiotycznego kroku, który z jednej strony dofinansuje banki a z dru
misiek2004
2015-01-23 16:11:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
O! To są bardzo mądre słowa!
adrianjegerpl
2015-01-23 11:48:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trzeba zrobić kontrmanifestacje !
sambakicikici
2015-01-23 12:15:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
I wysłać kiboli żeby im dali po tych krzywych mordkach. Frankowicze to oszuści!
Vladimir__Putin
2015-01-23 11:34:38
Ocena: 6(glosow:12)-+
Skoro należy pomagać Frankom Lowalskim, to pomóżmy też hazardzistom!Osobom które przegrały kasę w pokera, na różnego rodzaju automatach, na zakładach bukmacherskich, czy grając na giełdzie!Im też pomóżmy!Niech i oni wyjdą na ulicę!A co, nie wolno im?Przecież jedni od drugich wcale się nie różnią.Wziąłeś kredyt we frankach z ryzykiem?Przyjmnij to na klatę.Oczywiście zupełnie przypadkowo wielu polityków jest we frankowym szambie.Ale to przypadek.
Wistblade
2015-01-23 11:43:15
Ocena: -3(glosow:5)-+
Teks o hazardzie wyciągnąłeś z komentarza pod inną wstawką, problem we frankach nie leży w walucie ale w kolosalnych różnicach walutowych a polityków z kredytem w "cehaefach" jest aż kilku (chyba że jesteś materacem w sejmie i wiesz lepiej) dlatego idź być mądrym gdzie indziej i używaj w komentarzach własnych przemyśleń a nie kopiujesz od kogoś - kolejny przejaw konformizmu, krzyczysz jak inni chociaż nie masz pojęcia po co i do czego.
Wistblade
2015-01-23 11:52:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
@Tub0 zbawienie otrzymasz po śmierci, nie uczyłeś się albo nie przeczytałeś dokładnie warunków umowy. Nie masz prawa do pomocy finansowej bo umowa jeszcze nie została sfinalizowana. Przypominam że w Polce umowa ustna też jest objęta prawem jeśli nie jesteś zadowolony możesz odstąpić do warunków i odzyskać wpłacony wkład własny.
Vladimir__Putin
2015-01-23 11:57:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
Co?Co Ty do mnie mówisz?Jestem w szoku!Naprawdę!Bo nigdzie nie spotkałem się z tym komentarzem, a jest to jedynie wynik moich przemyśleń.Jesli ktoś uzył wczesniej tego typu porównań, to masuwa się wniosek - musi cos w tym byc, skoro wiel osób ma podobne zdanie.Wydaje mi się ze pojęcia nie mieli Ci, co chcieli zacwaniakować i wzieli kredyty we frankach.Chcieli wyru*hać państwo, ale karma przyszła.Wiec daruj sobie te teksty "wielki panie ekonomisto".Wypij piwo które uważyłeś, zamiast skamleć jak szczeniaczek który dostał kopniaka za gryzienie buta właściciela.
tub0_osh
2015-01-23 12:00:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wistblade, ale przecież nie wolno zawierać umów prawnych z dzieckiem!!! Jakbym wiedział, że będę musiał tyle czekać na przesyłkę zbawienia, to wybrałbym jakąś inną firmę, albo zrezygnowałbym z towaru! Oddajcie mi moje piniondze cięzko wysupłane od babci!!! Miało iść na lody!!!
Wistblade
2015-01-23 12:20:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
@Turbo umowa sprzedaży to też umowa ustna, np zawierana w sklepiku szkolnym. Wychodząc z tego założenia sklepikarz nie miałby prawa sprzedawać ci cukierków ani innych towarów przed zakończeniem 18 roku życia. Tak jak napisałem, możesz odstąpić od warunków umowy, zawartej między tobą a księdzem i nakazać zwrot pieniędzy.
Wistblade
2015-01-23 12:25:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
@władziu zjedź snikersa bo zaczynasz gwiazdorzyć. Komentarz niskich lotów, porównanie do hazardu było o zgrozo pod jedną z tych debilnych wstawkek o franku i emanował tym samym brakiem zrozumienia tematu co u Ciebie. Dalej wypisujesz bzdury o cwaniakowaniu, tak więc nie ma co wdawać się w dyskusje z tobą bo nie będzie to miało sensu. Nie pozdrawiam i ochłoń trochę.
LuskaI23
2015-01-23 13:10:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ah, żebyś miał tyle kultury co ja IQ to by było dobrze. A tu nic tylko obrażanie ludzi, standard. Ego Ci rośnie jak piszesz , że inni są głupi? Lepiej się czujesz wtedy? Patrzysz na siebie w lustrze i z dumą mówisz do siebie "ale mu pojechałem, aż mu w piety poszło, taki jestem kozun" :D Uwielbiam ludzi, którzy oceniają czyjąś inteligencję po jednym komentarzu na wiocha.pl i bez obrażania nie umieją się odnieść. Macie jakiś fanpage na fejsbuczku? :D
Wistblade
2015-01-23 13:53:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zawsze myślałem że "puch marny" są w jakim stopniu lepsze od nas facetów ale ty stanowczo nie należysz do tego grona. Czy czuję dumę z przyciśnięcia tępaków na forach ? pewnie tak ale w większości są to tępaki więc taka duma nie jest poparta niczym bo to jak powiedzieć tobie jesteś mądra a w rzeczywistości zrozumiesz to jako czy jestem gruba ? nie to tylko lustro :/ Za dużo w ciągu dnia użeram się z kontrahentami żeby czuć podniecenie z pocisków w twoją stronę i tobie podobnym. Nawiązanie do IQ miało na celu ukazanie twojego braku zrozumienia ale skoro nie zrozumiałaś... :)
LuskaI23
2015-01-23 14:18:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Widzisz, to jednak jesteś głupszy, bo ja zrozumiałam doskonale i dlatego napisałam o twojej kulturze, która nie jest nawet na poziomie mojego niskiego IQ :) Rozumiesz? Do reszty się nie odniosę, bo to bełkot gnębionego w życiu człowieka , który próbuje odreagować w internetach a w dodatku ma jakieś dziwne doświadczenia z kobietami o czym świadczy ten właśnie bełkot. Wszystkiego dobrego :)
Wistblade
2015-01-23 15:10:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
Poczułem twój ból dupy, fala dotarła aż do mnie. Nic nie zrozumiałaś tylko zgrywasz mądrzejszą. Takie teksty słyszałem jak byłem berbeciem, "ja zrozumiałam doskonale" świadczy raczej o próbie odbicia ping-ponga i dyskredytacji ale to ty przecież jesteś psychoanalitykiem. Nie dziwi mnie takie postępowanie, kto kogo gnębił sama wiesz bo to Ci przyszło jako pierwsze na myśl. Mam więcej wymieniać twoich problemów ? raczej nie chcesz tego. Napisz coś przemyślanego następnym razem albo dla własnego dobra nie pisz już nic więcej.
LuskaI23
2015-01-23 20:12:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
Mój rycesz :* Wistblade, jesteś taki mądry, przejrzałeś mnie na wylot. Aż mi teraz wstyd bo czuje się taka malutka, zmiażdżona przez ogrom Twej inteligencji i jeszcze większy ogrom Twej kultury. Jesteś taki bystry, tak umiesz rozszyfrować każdego człowieka. Chyba się w Tobie zakocham , choć wiem już że mną gardzisz i byłaby to nieszczęśliwa miłość :(
Haxxar
2015-01-23 11:23:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Lougramm więc skończ biadolić i szczekać jak reszta. Dokładasz się do 13stek, urlopów dla rządzących, nowych limuzyn, rent i emerytur, nowych prezentów dla rządzących, ich domów, i w sumie do całego budżetu Polski i tu jakoś Ciebie nie boli dupa.
Wistblade
2015-01-23 11:12:02
Ocena: -3(glosow:11)-+
Taka rada do Was debile, najpierw zaciągnijcie języka w sprawie tych kredytów we frankach, jak to wyglądało i na jakich zasadach banki przyznawały te kredyty a nie wyciągacie wnioski z kilku z dupy wyciągniętych komentarzy. Banda ignorantów i konformistów którzy swą wiedzę czerpią z komentarzy ludzi nie znających się w temacie. Mogę Wam wytłumaczyć dlaczego ludzie brali te kredyty ale obawiam się że będzie to jak grochem o ścianę bo WY macie już klapki na oczach a rozum zmącił wam opis sytuacji objaśniony przez bandę idiotów. Skończcie tą nagonkę bo żal mi Was, niedouczony plebs.
madokm
2015-01-23 11:19:59
Ocena: 4(glosow:10)-+
Umowę podpisali? Ktoś im pistolet do skroni przystawił? Dlaczego ja mam płacić z moich podatków? A może ktoś mnie wspomoże bo też jestem potrzebujący? A może w pierwszej kolejności wypadałoby oddać pieniądze tym z Amber Gold? Sytuacja niemal, że identyczna.
informatyk26
2015-01-23 14:56:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
Słyszałem o tym, podobno w większych miastach bankowcy urządzali łapanki, przystawiali kałacha do głowy i delikwent zostawał posiadaczem kredytu we franku na 30 lat.
kawalrafala
2015-01-23 10:42:28
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2015-01-23 13:14:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kubek1976
2015-01-23 10:19:52
Ocena: 1(glosow:11)-+
kto ci baranie powiedział że ci ludzie zaoszczędzili ? Banki, portale finansowe, expandery i inni "analytycy" zachęcali ludzi do brania kredytów wciskając kit że frank jest najstabilniejszą walutą na świecie. Najwięcej kredytów było przyznanych w 2008 (frank był wtedy poniżej 2 zł). Skoro w 2008 frank stał po 1.90 a teraz jest po 4,2 to policz sobie ile ludzie "oszczędzili"
seba_poland88
2015-01-23 10:16:35
Ocena: 7(glosow:7)-+
A czemu takie larum jest a dlatego że 3 ministrów i ponad 60 p-osłów ma kredyty we frankach i ot takie larum a oni nie brali po 200 tyś mogę was zapewnić ze dużo dużo więcej
grzech1881
2015-01-23 09:31:07
Ocena: 4(glosow:6)-+
Marketing szeptany. Banki chcą żeby jak najwięcej ludzi myślało że będą musieli dopłacać do Frankowiczów. To kłamstwo !!!
Janko_Walski
2015-01-22 23:39:26
Ocena: 0(glosow:10)-+
Twojego nie wezmę, nie bój się. Pomyśl o co chodzi. Nikt nie chce ani grosza od państwa. To banki mają zrezygnować z kosmicznych dochodów, które uzyskują przez to, że wmuszały ludziom te kredyty zamiast złotowych.
zibi68
2015-01-22 23:00:03
Ocena: 1(glosow:21)-+
Szanowni zjadacze chleba powszechnego i kawioru.Nikt nie chce Was obciążać spłatą za frankowiczów.Celem osób mających kredyt we franku nie jest obciążenie podatnika polskiego tylko zobligowanie banków do stworzenia realnej spłaty zaciągniętego kredytu.Jezeli uważasz,że program"Rodzina na swoim""Mieszkanie dla młodych" itp.jest ok[a miedzy inne te programy są objęte wsparciem państwa]to dlaczego pomoc frankowiczom obciąża Twój budżet?uzasadnij swoją wypowiedz inaczej będziesz tylko pieniaczem.bez obrazy ale bądz obiektywny.
tlenowygonzo
2015-01-22 22:05:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Lipa. Jacy "frankowicze"? Jakaś tajemnicza organizacja "pro futuris" składająca się pewnie z pana Zdzisia i jego Szwagra. Mają fanpage na fejsie i to wszystko. Pewnie wyjdzie ich na ulicę ze 20-tu:)
wujekdobrrarada
2015-01-23 00:34:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
maxicoveri
2015-01-22 21:27:59
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
wujekdobrrarada
2015-01-22 21:24:06
Ocena: 5(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez moderatora
skomorucha
2015-01-22 22:10:16
Ocena: -5(glosow:11)-+
A co ma do tego TVN? To TV Republika i podobne gówna srają ciągle o tych poszkodowanych frankowiczach.
wujekdobrrarada
2015-01-23 00:31:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wujekdobrrarada
2015-01-23 01:30:18
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0