lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Musiałem to wrzucić. Szlag mnie na miejscu trafił!
główna
Dodano: 25.01.2015, 09:03:41   przez: Czelvis88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 357  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pioter620
2015-01-25 10:19:41
Ocena: 53(glosow:87)-+
od kiedy wyjechałem do pracy do Norwegii korona straciła na wartości 7 groszy żądam od Polskiego rządu dopłaty różnicy gdyż jestem stratny co miesiąc i nie starcza mi na życie . co za debilizm w tym kraju brali kredyty w walucie to teraz niech płaca a nie ryczą jak to źle , ludzie żyją w nędzy nie mają na jedzenie a państwo ma ich w dupie ale ludzi których stać na kredyty w walucie chce traktować inaczej. Do roboty i zapierdalac teraz na 3 etaty trzeba było myśleć.

kl12123
2015-02-14 01:12:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
PLN w angielskim Pole Loafer Nasty - Polak próżniak paskudny: to delikatnie lub kilka innych epitetów P - Pole - Polak L - Loafer - próżniak, nierób, nygus, obibok N - Nasty - paskudny, niemiły, wstrętny, nieprzyjemny, sprośny

chester111
2015-02-01 15:05:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdy siedem lat temu starałem się o kredyt na mieszkanie "160 tyś zł" rata we frankach wyniosłaby około 800 zł a w złotówkach 1100 zł.Chciałem wziąć we frankach ale w banku powiedzieli, że za mało zarabiam i dostałem ten w złotówkach.Pomyślałem sobie,że biednemu zawszę wiatr w oczy a teraz sami wiecie. Ot taka przewrotność losu.

Esceeli
2015-01-29 09:28:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sakul85
2015-01-28 23:51:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
A myslicie, ze dlaczego niedlugo dostana jakies doplaty albo dofinansowanie ?? wieprze z gory swoich nie pozwola udupic...

endrju35
2015-01-27 08:11:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
Od GÓRNIKÓW proszę szanowne państwo się OD$%#JE#$%BAĆ

anonim84
2015-01-26 20:36:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
jeśli pomogą tym zasranym frankowiczom to wypierdalam z tego kraju choć zawsze pozostanę wierny POLSCE !!!

jurrek
2015-01-26 21:40:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja to samo zrobię !

yahoo2135
2015-01-26 19:41:47
Ocena: -3(glosow:5)-+
co, boli dupa, że wy nigdy nie będziecie zarabiać więcej niż góra 3 tysiące?

Ka-BOOM
2015-01-26 14:34:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakoś ludzie potrafią z nieco mniejszymi dochodami się "wystawić" bez kredytów...fascynujące, po co wymyślać takie bajki.

manamanam
2015-01-26 12:14:51
Ocena: 0(glosow:10)-+
Tak to własnie nasze ch*jowe społeczeństwo. Jak ludzie dali się przez banki nadziać na kredyty, które w przeciwieństwie do innych, urosły na ponad sto procent.Takie myślenie typowe "boże spraw, by sąsiadowi zdechła krowa, wtedy będziemy mieć po równo".Ale nie bójcie się. Niewypłacalność kredytów jest już tak duża, że jeśli nie otrzymają pomocy (pomoc nie musi być równoznaczna z wypłaceniem pieniędzy),to wszyscy dostaniecie z tego powodu po dupie. I w tedy ja się będę śmiać, bo odszczekacie wszystko. Ps.Metro równie wiarygodne co GW,ale autor pewnie lubi jak mu się w dupę zasadza.

Zetar
2015-01-26 18:08:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Podobno głupich nie sieją, a tu proszę - jest! Wyjaśnij geniuszu jak to niewypłacalność frankowiczów spowoduje, że dostanę po tyłku.

manamanam
2015-01-26 19:34:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak kilka lat temu Amerykanie nie wypłacali się z zapożyczonych pieniędzy, to kryzys objął cały Świat. Jak myślisz, że tak ogromne, niespłacane zadłużenia nie będą miały nawet najmniejszego wpływu na nas, to słowo "głupich", może się odnosić jedynie do ciebie.

jurrek
2015-01-26 21:50:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Brawo ! Jak frankowicze nie będą płacić to będzie kryzys na świecie - geniusz Otóż jeśli rankowicze nie zapłacą to ich zlicytują.Jeśli Polacy im dopłacą z budżetu to po dupie pozostała część Narodu Polskiego która kredytu we frankach nie brali, w taki o to sposób, że długo na dupie nie usiądzie wysoki sądzie sąd jest w błądzie

Zetar
2015-01-27 19:05:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Manamanam, głupolku, nie porównuj Amerykanów do małej grupki ludzi na peryferiach Europy. Tak jak Jurek napisał - nie zapłacą to wpadnie komornik i sprzeda to i owo - czytaj spadną ceny domów i mieszkań, czyli nikt nie dostanie "po dupie". A jeżeli rząd pomoże, to trzeba będzie dopłacać do budżetu w wyższych podatkach lub obcięte zostaną inne wydatki np. na zdrowie i właśnie wtedy społeczeństwo dostanie "po dupie"

zencio8
2015-01-29 09:31:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zetar ja ci wyjaśnię: 700 tyś kredytobiorców * średni wzrost raty o 300zł = 210 mln miesięcznie, które zamiast trafić na Polski rynek, do sklepów, przedsiębiorców i firm które zatrudniają ludzi takich jak ty, wyjadą za granicę nie tworząc ani jednego miejsca pracy. Przy średniej pensji w polsce 4000zł brutto, te 210 mln = 52500 miejsc pracy do zlikwidowania jeżeli sytuacja utrzyma się na stałe. Uwierz mi - nawet jeżeli ciebie nie zwolnią, to poczujesz w cenach i w pensji taki wzrost bezrobocia. I to nie frankowcy będa wtedy płakać.

manamanam
2015-01-29 12:46:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
A gdzie, kretynie napisałem, że kryzys dosięgnie cały Świat? Czytaj ze zrozumieniem, jeśli cię pani w przedszkolu w ogóle nauczyła, "głupolku". Nic dziwnego, że nasz kraj jest w czarnej dupie, skoro takie tumany tutaj żyją.

lukas2
2015-01-26 11:53:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skąd wzięli te dochody w tym Metrze??? Chyba tylko z Warszafffki

matys601
2015-01-26 11:41:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
poczekamy na strefę Euro i przewalutowanie kredytów w PLN, z góry zaznaczam że nie wyrażam zgody na ewentualne dopłaty ze strony rządu. Bo chyba wiecie że przewalutowanie was czeka :) W życiu dobre jest to że ten się śmieje kto się śmieje ostatni, a wszystko co wredne raczej do człowieka wraca.

matys601
2015-01-26 11:46:47
Ocena: 7(glosow:9)-+
a i dodam że jestem frankowiczem, nie potrzebuję i nie chcę pomocy Państwa. piszę to tylko bo krew mnie zalewa jak jeden szczuje na drugiego.

Ka-BOOM
2015-01-26 14:44:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
No właśnie się cieszysz, ze kogoś czeka problem z kredytem i po przewalutowaniu nie dadzą rady tego spłacić.PS nie boisz się, "ze wszystko co wredne raczej do człowieka wraca?" bo jeszcze do ciebie wróci. No cóż komuś zależy żeby Polacy żarli się miedzy sobą, więc podsyca się jednego na drugiego(tak też temu uległeś-patrz wpis pierwszy), bo dzieki temu wiecej rzeczy może przejść niezauważonych, ludzie nie solidaryzują się ze sobą i pewnie 100 innych rzeczy na których korzystają niezmienne od dziesięcioleci elity.

jurrek
2015-01-26 21:38:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
a więc ładujcie Frankowiczom i górnikom do dup y. Drodzy Polacy, zaciągnijcie kolejne zagraniczne kredyty na spłatę pożyczek frankowiczom i dopłacajcie setki tysięcy górnikom,kolejarzom, nauczycielom itd aby żyło się im lepiej...

matys601
2015-01-27 12:02:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oj, Ka-BOOM czytaj ze zrozumieniem albo przeglądaj śmiało moje wpisy, ja nie z tych co innym nogi podstawiają... Może przez to że skupiam się na pracy, a nie pierd.... nie narzekam, czego innym również życzę...

misiek2004
2015-01-28 16:37:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiem, czy w ogóle wejdziemy do strefy euro. Oby nie. Ale jeśli tak, to mam nadzieję, że do tego czasu mój kredyt będzie już spłacony. Bo banki na pewno nie przepuszczą takiej okazji do okradzenia kredytobiorców...

kl12123
2015-02-14 00:29:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co to są PLN-y? Nowa waluta? Czy może Obligacje! Nie wiesz! To po jakiego używasz tego pogardliwego dla Polaków skrótu z UE!

Milek
2015-01-26 09:10:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zobaczycie, jakie wały będą z kredytami w PLN, jak wejdziemy do stresy Euro...

gurool
2015-01-26 09:02:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kumpel ma kredyt we frankach. Mimo prawie dwukrotnej podwyżki franka jego rata i tak jest mniejsza niż by była gdyby wziął kredyt w PLN-ach.

anulka666
2015-01-26 00:51:55
Ocena: 6(glosow:10)-+
to jest ściema , kto kogo stać było na sprzątaczke i ogrodnika wydaje miesięcznie na odzież dla 3 osobowej rodziny tylko 200 zł ? Za 200 zł nawet dobrych butów nie da rady kupić

rafirafi76
2015-01-26 09:17:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chodziło pewnie o 2000.

rafiko76
2015-01-25 23:22:29
Ocena: -4(glosow:6)-+
ciekaw jestem po ile zarabiaja te malzenstwa co kredyty we frankach maja po 10 tys czy wiecej a rate maja moze ze 4 tys wiec malo im zostanie hahaha cwaniaki moze byscie spacili kredyty po 1 zl co !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

halfener
2015-01-25 23:15:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
do postu brakuje tylko zdjecia sejmu. co drugi posel ma pewnie kredyt we frankach dlatego tak bardzi chca "pomagac" innym zadluzonym frankowiczom.

jurrek
2015-01-25 22:46:43
Ocena: -2(glosow:6)-+
FRANKOWICZOM, GÓRNIKOM NALEŻY SIĘ TYLKO DZIAŁANIE PORZĄDNEGO KOPA W D...

Zubkownik
2015-01-25 22:03:45
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zacznijcie sprzątać sami, zrezygnujcie z jadania w restauracjach i w.akacji na Antyach to starczy wam na raty a nawet na nadpłatę. Trzeba było myśleć a nie wystawiać łapę po nasze podatki

kbrowarek
2015-01-25 21:54:21
Ocena: -2(glosow:8)-+
A niech zbankrutuja to sie naucza zeby brac kredyty tylko we wlasnej walucie.Cwaniakowanie im nie wyszlo

Shark78
2015-01-25 21:42:49
Ocena: 2(glosow:12)-+
A ty dalej mieszkaj u mamusi i cichaczem wal konia w kibelku :)

cielak12345
2015-01-25 21:31:56
Ocena: 14(glosow:14)-+
No tak, a ja studiuję zaocznie, pracuje, tata bezrobotny mama wiąże koniec z końcem, ja wynajmuję stancję, opłaty jak każdy, internet, telefon, gaz, prad, woda, jedzenie, dojazd do pracy i uczelni (odzielnie), 1370zł to za mało, a stypendium socjalnego nie mogłem dostać bo mi dochód przekroczył 7zł... I co mam zrobić? Czasami mam dylemat czy kupić sobie jogurt czy marchewkę bo nie stać mnie na nic więcej...

sarsaparilla
2015-01-26 13:11:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kup jogurt marchewkowy.

lookas1982
2015-01-25 20:57:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Guru6969
2015-01-25 20:56:49
Ocena: 0(glosow:10)-+
Oczywiście widzę że całą Gimbazę już zbóldupia więc chętnie doleję oliwy do ognia :D Zrobiłem ranking wśród moich znajomych z kredytami w CHF i najczęściej na szczęście do obcinki szły wydatki na dobra luksusowe czyli dobre alko lub perfumy. To cieszy bo martwiłem się że tak jak osoby z artykułu też zmniejszą zarobki osób którym dają zarobić trochę grosza od czasu do czasu a to nie byłoby wcale miłe choć wielu z Was pewnie jara że ogrodnik czy Pani do pomocy w domu nie zarobi... wredne "psy ogrodnika" :D

cokolino123
2015-01-25 22:34:16
Ocena: 5(glosow:9)-+
serio myślisz że gimnazjalistów obchodzą staruchy z kredytami? oni nawet jeszcze nie wiedzą co to jest kredyt wiec sam się nie podniecaj.Że na bogatych trafiło to wiemy wszyscy i dlatego nie życzymy sobie by rząd pomagał tym cwaniakom z naszych pieniędzy. Powiedz łaskawie sowim znajomym (i ciebie to tez dotyczy)by nie robili obciachu i nie wychodzili z żądaniami na ulice bo społecznikostwo się z nich śmieje. Aaaa, pani sprzątaczka i ogrodnik pójdą sobie pracować do kogos bogatszego, do kogoś kogo naprawdę stać na ich usługi, wiec nie obawiaj się, nic złego im sie nie stanie:)

terrorparty
2015-01-25 20:53:23
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dommik78
2015-01-25 20:51:15
Ocena: 5(glosow:5)-+
ale teraz gdy frank stoi wysoko i jest bardzo realne ze za jakis czas poleci do poziomu 2pln to nie znajdziesz banku ktory by ci kredyt we franku dal - ciekawe dlaczego

kbrowarek
2015-01-25 21:57:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dlatego wlasnie ze jak frank spadnie to banki dostana po dupsku

damien_omen
2015-01-26 15:44:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bank to nie jest instytucja harytatywna.

Kosmider76
2015-01-25 20:27:56
Ocena: 2(glosow:12)-+
zakompleksieni zazdrośnicy, polaczki zawsze znajdą powód by powstał podział w narodzie, a żydki, niemcy w zasadzie cały świat nas dyma, masakra

JoannaUrszula
2015-01-25 20:18:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
A dla rencistów nie ma litości, że nie mają za co żyć i nie są zdolni do pracy...

sarsaparilla
2015-01-26 13:30:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mogli nie cwaniakować.

JoannaUrszula
2015-01-26 18:09:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zakładasz, że renciści udają chorobę? od tego są lekarze, ale nie ty, sarsaparilla

sarsaparilla
2015-01-26 18:24:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
JoannaUrszula - cały temat postu jest o frankowcach a co któryś tam komentaż nazywający ich cwaniakami. Stąd ten uszczypliwy tekst. P.S. Myślę że sporo rencistów udaje chorobę m.in. moja teściowa.

jurrek
2015-01-30 08:39:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
fajną masz teściową

thyr
2015-01-25 20:04:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dajecie sie podpuszczac medialnej propagandzie ??W eterze juz powiedzieli ze to klasa srednia a teraz wymyslaja bzdury na zawolanie .Wiedzac jak eksperci Żondowi rozmontowuja na kawalki gospodarke skad ludziom przyszlo do glowy cokolwiek tu kupowac i jeszcze na 25 i wiecej lat ? Rozdziobia nas kruki i wrony za 25 lat a nawet i wczesniej .

kary1977
2015-01-25 20:03:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wszyscy na tym stracimy.To proste. Opisy w Metrze to tylko uproszczenie sytuacji po skoku franka

SPREZES22
2015-01-25 19:59:26
Ocena: -4(glosow:10)-+
Patrzę na te wszystkie złośliwości polskiej zazdrosnej biedoty i nie wieży że człowiek tak nienawidzi drugiego człowiek za to że sobie dobrze radzi w życiu. Zapamiętajcie jedną prostą zasadę, jesteście biedni bo jesteście głupi a głupi bo biedni.

rafirafi76
2015-01-26 09:21:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bredzisz k......

matys601
2015-01-26 11:35:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dobrze piszesz, tylko to nie zależy od statusu materialnego.. To taka cecha narodowa, u nas zawsze trzeba w dół ciągnąć drugiego.

irek285
2015-01-25 19:19:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Biedni tego kredytu nie dostają.I podejrzewam ze wiele im nie ubędzie ale krzyku trzeba narobić. Są ludzie co im do życia zostaje 300zł na cały miesiąc.

Ingenue87
2015-01-25 18:24:07
Ocena: -2(glosow:14)-+
Metro- gazetka rozdawana za darmo przechodniom. Komu i dlaczego zależy na tym, żeby motłoch dostawał darmowe gazety? Prymitywna manipulacja a ćwoki twojego pokroju to łykają.

bak_mir
2015-01-25 18:39:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
To jest żydowska gazeta dla biednych polaków. Inaczej wyborcza dla polskiego motłochu.

gurool
2015-01-26 09:07:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiem dlaczego tyle minusów? Myślałem, ze na tym portalu jest sporo myślących ludzi, którzy wiedzą kim jest szechter i jaki ma plan...

misiek2004
2015-01-28 16:49:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ingenue87 - to prawda. Gołym okiem widać, że ktoś tych "zwolnionych ogrodników i sprzątaczki" i "brak wakacji na Dominikanie" wymyślił po to, by wzbudzić zawiść społeczeństwa i odpowiednio ukierunkować opinię publiczną. Co się zresztą, jak widać, udaje.

parasito
2015-01-25 18:18:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kapelushnikov
2015-01-25 18:14:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie jestem za dopłacaniem do frankowiczów, ale i tak uważam, że to niezła manipulacja.

parasito
2015-01-25 18:14:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

FrankEinstein
2015-01-25 17:50:33
Ocena: 5(glosow:13)-+
Do tekstu z prawej strony!!! Nie musisz zwalniać ogrodnika i sprzątaczki (może oni te Twoje 200 - 250 zł mają tylko na jedzenie i przeżycie, bo im tak "świetnie" płacisz ku..sie). Wyślij żonę na "ulicę" - wtedy nie będziecie musieli rezygnować z ubrań.

Ingenue87
2015-01-25 19:23:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ale z ciebie naiwny kretyn.

dejveet
2015-01-25 17:49:48
Ocena: 3(glosow:7)-+
mam nadzieje, że to jest żart, bo aż się scyzoryk w kieszeni otwiera gdy się to czyta

Guru6969
2015-01-25 20:58:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciebie też martwi że ludzie którzy choć troszkę pracują i chcą coś osiągnąć w życiu mają nadal na tyle dobrego serca by dać dorobić ogrodnikowi czy sprzątaczce? Co z Ciebie za człowiek jest?

dejveet
2015-01-25 21:55:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
całkowicie na opak mnie zrozumiałeś

Guru6969
2015-01-25 21:59:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co miałeś na myśli???

Wiesniak_Krul
2015-01-25 17:39:57
Ocena: -1(glosow:9)-+
Proponuję przymusowe wysiedlenia frankowiczów np. do Nowosybirska lub Władywostoku. Już mi się znudziło ich skomlenie.

manamanam
2015-01-26 19:40:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
A dla takich idiotów, jak ty, to się kominy w Auschwitz powinno ponownie rozpalić.

tymsol
2015-01-25 14:22:32
Ocena: 3(glosow:9)-+
frankowicze to na ogol elektorat po dlatego dobrze im cwaniakom za10

sarsaparilla
2015-01-26 13:34:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
I pewnie pedofile... I możliwe, że mają raka.

mlw1488
2015-01-25 12:43:31
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nie bardzo pojmuję po co Gazeta Wyborcza (ale nie tylko ona) jeszcze bardziej próbuje dzielić to skłócone społeczeństwo. Kredyt we frankach mnie nie dotyczy, bo 10 lat temu nie byłem potencjalnym kredytobiorcą, ale znam ludzi, którzy je brali bo nie mieli innego wyjścia. Oczywiście wszelka pomoc budżetowa dla nich jest niedorzeczna. Pytanie raczej brzmi- od czego jest KNF?

mlw1488
2015-01-25 12:47:18
Ocena: 3(glosow:7)-+
Obserwuję dziką radość tych wszystkich cebulowych dyletantów ekonomicznych cieszących się nieszczęściem rodaków. Tylko w tym waszym szale zapominacie, że kwota, którą frankowicze puszczą w kredytach to kwota, która w normalnych warunkach byłaby w polskiej gospodarce. Zmniejsza się konsumpcja, bo trzeba spłacać wyższe raty, a to z poślizgiem odczuje całe nasze społeczeństwo.

malgolina
2015-01-25 12:58:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
Powiedzmy, że jeśli rata średnio wzrośnie o 300 zł. to ta kwota pomnożona przez 700 tys. kredytów daje kwotę 210 mln. Czyli o ok. 210 mln mniej frankowicze wydadzą na konsumpcję. Dobrze myślę?

mlw1488
2015-01-25 13:15:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak, poza tym to w większości ludzie w wieku 30-40 lat, a więc posiadający na ogół rodziny.

dejveet
2015-01-25 17:52:08
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ale te pieniądze po spłacie raty nie znikają, zarobią ludzie w bankach, wtedy to oni będą mieli po 300 zł więcej na miesiąc. Czy dla gospodarki to różnica kto to wyda? Frankowicz czy bankowiec? Teraz bankowiec przejmie tego ogrodnika i do niego przyjdzie pani sprzątać co dwa tygodnie. Kasa dalej się kręci, tak jak wcześniej, zmieniają się tylko użytkownicy.

Ingenue87
2015-01-25 18:27:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dejveet jak można być takim kretynem? Naprawdę myślisz, że pieniądze zagarnięte przez banki na różnicach kursowych trafią do bankowców w formie podwyżek?

mlw1488
2015-01-25 19:27:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pomijam te abstrakcyjne rozumowanie, ale warto jeszcze zwrócić uwagę na obcą walutę i obcy kapitał tychże banków. Wszyscy na tym stracimy.

dejveet
2015-01-25 19:59:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
naprawdę tak myślę, btw. spójrz na swój awatar i potem pójdź do lustra i zobacz kretyna

dejveet
2015-01-25 20:07:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
mlw. sprawdź jaki bank udzielił najwięcej kredytów we frankach, a zobaczysz, że jest w 0% zagraniczny, ale Ty lubisz widocznie dużo gadać, nie posiadając żadnej podkładki pod te Twoje puste słowa

dejveet
2015-01-25 20:09:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
A idąc jeszcze dalej, to w którym polskim sklepie wydają Ci frankowicze te 300 zł? Może w Lidlu, hhm chyba nie, może w Biedronce, hmm też nie...oświećcie mnie, gdzie oni tak wydają te pieniądze, że nie trafaiją one do zagranicznych kieszeni

sarsaparilla
2015-01-26 13:41:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
dejveet - napisz mi, że żartujesz... Przecież w wieku 23 lat nie można być tak nieświadomym.

mlw1488
2015-01-26 15:12:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiesz jak wygląda kreacja pieniądza przez banki w przypadku kredytów?? Porównujesz to z przepływem środków w tej przysłowiowej Biedronce? Uproszczę ci rozumowanie- zadaj sobie pytanie ile osób ma zajęcie byś mógł kupić pomidora w Biedronce, a ile byś dostał kredyt. Bez odbioru.

dejveet
2015-01-31 23:21:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Moj drogi geniuszy bym dostał kredyt musi pracować dużo więcej ludzi, niż abym kupił pomidora. Bardzo mi przykro, że tego nie wiesz. Bank pożycza nieswoje pieniądze, pożycza pieniądze osób które lokują w nim swoj kapitał, czyli mowiac inaczej, pozycza je od ludzi, aby ludziom pozyczyc je i jeszcze na tym zarobić. Teraz pomyśl ile osob musi pracowac aby złożyło się Twoj kredyt mieszkaniowy let's say 300 tys. złotych. Eh, dużo gada, mało wie.

malgolina
2015-01-25 12:42:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Rozumiem, że te dwie opowiastki średnio zamożnej klasy, to odzwierciedlenie sytuacji 100% frankowiczów? Ludzie brali kredyt we frankach, również dlatego, że nie mieli zdolności kredytowej gdyby chcieli wziąć w złotówkach. Jak się słyszy, to i tak nadal nieźle na tym wychodzą. Poza tym kredyt w wysokości 600-700 tys.(jak na przykładzie) nie dotyczy większości, średni kredyt to pewnie 250-450 tys. i w tej grupie znajdują się ludzie mniej zamożni, którzy nie mają 11 tys. miesięcznie z żoną, prywatną sprzątaczkę czy ogrodnika. Przykłady z gazety to pewnie niewielki procent wśród ogółu.

gordon1982
2015-01-25 12:05:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
Mam kredyt we frankach i czemu nikt nie mowi o tym, ze i tak mam sie lepiej gdyż zwykle stope proc. mialam 0% czesto nawet ujemna ;) Nawet teraz jak frank tak stoi to i tak mi sie oplaca go miec gdyz mase lat wcale nie bylo odsetek- nie czaje o co biega ludziom z tym frankiem.... chyba tylko nierozumienie o co tu chodzi

Czelvis88
2015-01-25 12:30:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wygląda na to, że jesteś jedną z niewielu osób której się nie poprzewracało w tyłku. Więcej takich osób jak Ty!

piter177x
2015-01-25 11:31:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ni chu..., nie zgadzam się na spłatę czyichś kredytów.

mystycpizza
2015-01-25 13:36:29
Ocena: -3(glosow:7)-+
A ktos czegos od ciebie chce ? Gamoniu nie rozumiesz czego ci ludzie naprawde chca a napewno nie chca pieniędzy twoich ani państwa wiec nie powtarzaj jak mantrę bzdetów i sie doinformuj .

pioter620
2015-01-25 10:19:41
Ocena: 53(glosow:87)-+
od kiedy wyjechałem do pracy do Norwegii korona straciła na wartości 7 groszy żądam od Polskiego rządu dopłaty różnicy gdyż jestem stratny co miesiąc i nie starcza mi na życie . co za debilizm w tym kraju brali kredyty w walucie to teraz niech płaca a nie ryczą jak to źle , ludzie żyją w nędzy nie mają na jedzenie a państwo ma ich w dupie ale ludzi których stać na kredyty w walucie chce traktować inaczej. Do roboty i zapierdalac teraz na 3 etaty trzeba było myśleć.

Czelvis88
2015-01-25 10:21:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Brawo dla Ciebie pioter620!

Meloman1
2015-01-25 09:51:41
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tak to jest, jak się czyta darmowe gazety. Jakość warta ceny.

Czelvis88
2015-01-25 09:56:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nigdy więcej tego do rąk nie wezmę! a'propos - jakiej ceny?

Meloman1
2015-01-25 12:28:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Takiej jak wartość - zerowej.

Daroeu
2015-01-25 09:50:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ale nie od dzisiaj wiadomo ze kredyt we frankach mogły dostać tylko osoby dobrze zarabiające. Te kiepsko zarabiające miały poręczenie dobrze zarabiających.

gajcy
2015-01-25 09:34:02
Ocena: 0(glosow:8)-+
Metro to chyba Agora, czyli to samo co GW , a w/g niej wszyscy polacy zyja w dostatku na zielonej wyspie. Bo wszyscy polacy maja ogrodników, sprzątaczki, a ci co wzięli kredyt we frankach maja jeszcze kucharza. I choc nie jestem zwolennikiem pomocy frankowiczom to to wstawka jest idiotyczną.

janosik1971
2015-01-25 09:38:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rozumiem że tym komentarzem chcesz uspokoić kol. Czelvis88 żeby się nie denerwował :)

Kelller
2015-01-25 09:31:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
największą oczęnośc daje rezygnacja z żony ;)

janosik1971
2015-01-25 09:32:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oooo tu kol. ma 100% racji trzeba z czegoś zrezygnować żeby żyć normalnie :)

Czelvis88
2015-01-25 09:40:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
W samo sedno!

Czelvis88
2015-01-25 09:14:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za dużo Amerykańskich filmów. Jakby kraj na to pozwalał to byśmy tak żyli... WSZYSCY!

janosik1971
2015-01-25 09:26:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
co cię powstrzymuje. weź kredyt we frankach :D zainwestuj i tak żyjesz :)

janosik1971
2015-01-25 09:10:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ludzie nie piszę że zarabiam 5 czy 6 tyś zł nie mam kredytu (to tak żebyście jadem nie pluli)ale tal powinno się żyć jak Ci z tej gazety.

alexkret
2015-01-25 11:40:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
spoko tez zarabiam nie malo ale nie chcialem byc madrzejszhy od radia. nie dali im kredytu w pl to wzieli we frankach i doskonale wiedzieli na co sie pisza... chcieli byc lepsi i sie nie udalo wiec teraz trzeba ponies konsekfencjie tylko dlaczego za ich madrosc maja placic inni ludzie...? z jednym masz racje, tak sie powinno zyc tylko w tym kraju sie tak nie da... nie kradniesz, nie kombinujesz, nie oszukujesz to nie masz. pozdrawiam...

janosik1971
2015-01-25 12:14:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

janosik1971
2015-01-25 12:16:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kolego w całym tym zamieszaniu z frankami ludzie nie zrozumieli moich komentarzy a mnie chodziło o spokojne życie :) No troszku chciałem towarzystwo wku...wić (przyznaje)żeby zaczeli myśleć bo u nas ciężko z tym.Wszyscy mówią nie kradnij a ja nikogo nie słucham :) Po prostu staram się żyć:]

dejveet
2015-01-25 17:55:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale jak ogrodnik za 250 zł i sprzątaczka za 1600 zł? Domyślam się , że nie o tej cześci społeczeństwa myślisz.

janosik1971
2015-01-25 19:19:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mam ogrodnika (serio) menelowi pożyczyłem 5 stów i odrabia to w ogródku a że unika mnie to już robi(nie robi)3 lata...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tylko tu zostawię
  •  Kibice krótko...
  •  Bo padało...
  •  Sakiewicz dał się
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Dodano: 28.05.2018, 10:20:37   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 96Skomentuj (65) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0