Ukryj komentarze(79)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
moherowyberecik
2015-02-03 18:18:44
Ocena: 55(glosow:151)-+
Wszytko prawidłowo jak zakładasz jeden komplet czy to łańcuchów czy opon zimowych zaczynasz zawsze od przodu.Nie ma znaczenia na ktore koła jest naped.Wstawiający chyba narazie samochodem jeżdził tylko w GTA :)
abdulmacharacza
2015-02-08 11:26:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kolejna "inteligentna" dyskusja... a wystarczy przeczytać instrukcję i wszystko jasne...
bingo73
2015-02-04 09:00:54
Ocena: 21(glosow:21)-+
czytając komentarze liczę na to, że piszą je osoby, które nigdy nie użyją łańcuchów. Łańcuch montujemy tylko na oś napędzaną (wyjątkiem pojazdy 4x4, gdzie albo robimy zgodnie z instrukcją, albo montujemy na tył), NIGDY nie na oś bez napędu. Łańcuchy są na kopny śnieg, a nie na ubity lub na lód. Łańcuch spełnia swoją rolę tylko wtedy, gdy koło jest napędzane - w przypadku koła bez napędu potrafi. w ekstremalnej sytuacji, je zablokować.
pentiumpl
2015-02-04 01:23:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
wg owners manual, ktore dostalem z e46 ;)
"Snow chains
The use of narrow-link BMW snow
chains on winter tires is approved only
in pairs and only on the rear wheels.
BMW 325xi, 330xi: in a worst-case
scenario, if your vehicle is stuck on one
side or you cannot access one tire, then
a chain may be attached to one rear
wheel for a short period of time."
Fafikuleniek
2015-02-04 00:47:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jeśli napęd na przód to łańcuchy idą przede wszystkim na te koła na które jest napęd.
maxicoveri
2015-02-03 23:42:14
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Starbreaker
2015-02-04 01:22:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
polemizowałbym... to prosta fizyka: lepiej jak wyprzedza nas tył niż gdy przód jedzie gdzie chce - to tyczy się opon. Z łańcuchami jest gorzej, bo jeśli nie są tam gdzie napęd to często wręcz pogarszają przyczepność.
exact
2015-02-04 09:55:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Można się z Tobą zgodzić, ale wszystkie źródła oraz moje doświadczenie mówi, że lepsze opony z tyłu nie dopuszczają do poślizgów, a poślizg podsterowny łatwiej opanować lub nie dopuścić do niego nie przekraczając pwenej prędkości, z kolei łańcuchy zakładamy zwykle, gdy już nic nie pozwala nam ruszyć z miejsca, a montaż ich na osi innej niż napędowa nic nie pomoże.
marmly7403
2015-02-03 20:42:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
z oponami jest podobnie bo wszyscy zakladaja lepsze tam gdzie maja naped a to guzik prawda, tam gdzie ma sie naped mozna gazem wyprowadzac
szwagier2286
2015-02-03 20:16:48
Ocena: 0(glosow:14)-+
Tu łancuchy powinny być na tył, poczytajcie trochę lub do fachowca się udajcie.
zimnylechh
2015-02-03 22:06:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
to w sumie jest ok jak jedziesz na wstecznym
lysyrkc
2015-02-03 19:33:27
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jeżdżę e39 3d i wolał bym mieć łańcuchy z tyłu na górskich drogach niż z przodu bo jadąc powoli przodem zawsze się skręci jakoś a przy słabej przyczepności tyłu po dodaniu gazu auto pójdzie bokiem,wiem co mówię to moja 3 bmk-a i 1 pare razy zrobiłem 360 jak miałem słabe opony z tyłu...Ale jak ktoś woli na przód to ja wiochy nie widzę każdy kierowca inaczej prowadzi
kicaj997
2015-02-03 20:36:07
Ocena: 8(glosow:14)-+
Widzę, że kolega nigdy nie jeździł tylnonapędówą i nie zaliczył poślizgu nadsterownego. Widziałeś kiedyś tzw. TIR-a z łańcuchami na osi kierowanej? Łańcuchy zawsze zakłada się na oś napędzaną, nie chodzi tu o przyśpieszenie ale utrzymanie przyczepności i toru jazdy, przede wszystkim podczas ruszania. Przy skręcaniu łańcuchy spełniają rolę drugorzędną- tu pomogą wyłącznie dobre opony. Parafrazując Twoją wypowiedź: po co możliwość skręcania jak nie ruszysz z miejsca- oczywiście to żart.
wlocho1
2015-02-03 21:05:21
Ocena: -9(glosow:17)-+
Czlowieku co Ty Tira do osobowki porownujesz...? Jak mialem samochod z napedem na tyl i mialem dwie opony zimowe to zawsze na przod zakladalem, a nie na tyl... Jezeli nie masz pojecia jezdzic samochodem z tylnim napedem i sie boksujesz w sniegu, to znaczy, ze slaby jestes...
Bebok_69
2015-02-03 21:54:07
Ocena: -6(glosow:12)-+
Kosmita36 albo jesteś trollem, albo głupcem i guzik wiesz o jeździe górskimi szlakami.
Tam albo zakładasz łańcuchy na wszystkie koła albo jesteś w D... ogólnie to mając tylko jeden komplet zakładasz go na krętych podjazdach i zjazdach na przód. Jak założysz na tylną napędową to strzelasz sobie w kolano. Co Ci dadzą łańcuchy na tylnej jak przód idzie prosto lu zgodnie z pochyleniem bocznym jezdni ? Wiem co piszę bo od lat to przerabiał różnymi blaszakami (od tych małych po te wielkie).
Bebok_69
2015-02-03 22:04:16
Ocena: -7(glosow:9)-+
Na wąskich, krętych drogach w górach nie pomogą Ci łańcuchy na samej tylnej, napędowej osi, no chyba iż jest to "zestaw". Nawet w solówkach lepiej mieć łańcuchy na skrętnej i dobre opony na napędowej niż odwrotnie. Przód pierwszy wypada z drogi i nie porównujcie tu prostych szerokich dróg do tych wiejskich w górach.
bingo73
2015-02-05 12:23:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Popmean, a czy ty w ogóle wiesz, do czego służą łańcuchy? bo z tego co piszesz, nie masz nawet zielonego pojęcia, jaki jest ich cel i przeznaczenie ... Łańcuchy są na kopną nawierzchnię po to, by można było się ruszyć, a nie do zwiększenia przyczepności. Łańcuch na nie napędzanej osi nie tylko nic nie pomoże, ale wręcz utrudnia jazdę, bo znacznie zwiększa opory toczenia włącznie z ryzykiem zablokowania koła.
saintmichele
2015-02-03 18:54:06
Ocena: -6(glosow:8)-+
Od.p.i.t.o.l. się od blondynek!!!
moherowyberecik
2015-02-03 18:18:44
Ocena: 55(glosow:151)-+
Wszytko prawidłowo jak zakładasz jeden komplet czy to łańcuchów czy opon zimowych zaczynasz zawsze od przodu.Nie ma znaczenia na ktore koła jest naped.Wstawiający chyba narazie samochodem jeżdził tylko w GTA :)
krzychoo33
2015-02-04 10:35:07
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie wierze. Az tyle osob w tylnonapedowce zaklada lancuchy na przednie kola? Gdzie wy macie mozgi ???
Zba72
2015-02-04 14:06:59
Ocena: 4(glosow:4)-+
@moherowyberecik - Ty chyba również samochodem jeździłeś tylko w GTA.
Łańcuchy montuje się na koła osi napędowej. W przypadku samochodów z napędem na wszystkie koła łańcuchy należy montować zgodnie z instrukcją obsługi. Jeśli nie ma instrukcji, łańcuchy montujemy na tylnej osi.
bravoteampolska
2015-02-03 18:13:57
Ocena: -7(glosow:13)-+
ten sposób wcale nie jest zły,kierowca ma możliwość kontroli a opony zimowe pozwolą mu jakoś powoli się wygrzebać, lepsza taka opcja niż pruć 100 po śniegu i przy skręcie kierownicą dalej lecieć bezwładnie w przód.
Adamus_Papus
2015-02-03 17:47:20
Ocena: -32(glosow:34)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
cavefalcon
2015-02-03 17:39:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
kubatron600
2015-02-03 17:59:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
ma łańcuchy z przodu na kołach a BMW ma napęd na tył ...
cavefalcon
2015-02-03 22:58:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0