lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Frytki z ketchupem proszę...
główna
Dodano: 10.03.2015, 07:36:28   przez: lordserpent
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 209  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
darek87x
2015-03-12 12:23:11
Ocena: 13(glosow:15)-+
Dobre. Takie są czasy, że każdy musi studiować. Po pierwsze trzeba mieć do tego głowę a po drugie skończyć odpowiedni kierunek. Ukończyłem uczelnię techniczną prawie 4 lata temu. Pracę znalazłem bez problemu. Najpierw za 3tyś, potem 5 a teraz 10-15tys na rękę. A, że rządzą nami złodzieje i zwykły pracownik robi za grosze to cóż..głosujcie dalej za Bronkiem i resztą

xpablox
2015-03-16 20:25:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pamiętaj, oni dziś sprzedają frytki, jutro siedzią w rządzie, a ty nadal będziesz rowy kopał

Daroeu
2015-03-14 15:15:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakby studia buły płatne to nie kazdy debil by je robił.

kondziukb
2015-03-13 12:40:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
widzę wielki ból dupy ludzi, którzy zazdroszczą studentom imprez itp. Skoro wszystkie studia są takie łatwe to dlaczego sami na nie nie pójdziecie i nie zrobicie sobie np. magistra z automatyki? Nie będziecie już zarabiać 1500zl na rękę tylko od 3 tys w górę, więc w czym problem? Problem w tym, że zżera was zazdrość, ale jesteście zbyt leniwi żeby coś w życiu osiągnąć i postawić wszystko na jedną kartę.Teraz możecie mnie zminusować jako przedstawiciela tej znienawidzonej grupy ;)

heerind
2015-03-13 11:25:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
I prawda jest zawsze pośrodku, mitem jest, że wyższe wykształcenie zawsze da Ci dobrą pracę, ale już przesadą też jest, żeby nie studiować bo i tak nic z tego nie będzie.Jak się studiuje konkretny kierunek, najlepiej matematyczny czy techniczny i przede wszystkim PRZYKŁADA SIĘ do tego to nie ma strachu, wszędzie potrzebni są fachowcy to w Polsce czy zagranicą.

geniuszczura
2015-03-12 20:18:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pawel1710
2015-03-12 17:59:49
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xvxFUxvx
2015-03-12 22:03:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
doświadczenie najlepiej uczy

heerind
2015-03-13 11:09:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może z tym totalnym zachlaniem i zaćpaniem to już przesada, ale nie zmienia faktu, że większość ludzi idzie w obecnych czasach na studia tylko po to żeby sztucznie przedłużyć sobie młodość, ale co się odwlecze to nie uciecze i tak w końcu będzie trzeba iść do roboty, ale jak się studiowało jakieś gówno to wiadomo, że praca będzie taka jakby się tych studiów nie miało.

toudy666
2015-03-15 22:35:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hans_klos
2015-03-16 20:41:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobra uczelnia wyższa "szybko" przesieje tych, co nic nie robią, chleją i ćpają tak jak mówisz :)

degenerat9
2015-03-12 17:37:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wiocha dla studentów. W sumie powinni odbierać takim tytuły. Jeśli ktoś jest w czymś dobry oraz zna się na czymś więcej niż ortografii to czasami praca sama się znajdzie i to bez znajomości.

Liberte
2015-03-12 16:46:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Absolwentem szkoły wyższej obecnie może zostać nawet mało rozgarniety osobnik, wystarczy, że płaci i bywa na wykładach. W Polsce, jak zwsze zresztą, zachodnie standardy mają oryginalnie polski kontekst.... Absolwenci są przekonani, że dyplom równa się stanowisko i zarobek a rynek pracy staż i praktyke myli z niewolnictwem. W normalnych warunkach absolwent by wiedział, że dyplom to jedynie handicap na starcie, możliwość aplikowania o inne stanowiska. Pracodawca zaś miałby świadomość, że wykształcony i praktycznie przeszkolony pracownik jest cenny. Nigdzie jednak samo ukończenie studiów nie....

Liberte
2015-03-12 16:47:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
...gwarantuje czegokolwiek. Osoby zwyczajnie przeciętne nadal będą przeciętne choćby z dyplomem. Taka prawda.

ks.proboszcz
2015-03-12 18:12:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Święte słowa!!

arab0408
2015-03-12 22:06:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
teraz weź wytłumacz tym wszystkim ludziom z dyplomami co to jest handicap, żeby się całkowicie nie zablokowali...

tomiii24
2015-03-12 15:23:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
gdzie polski absolwent szkoły wyższej robi zjazd? w pośredniaku , nie ma ryzyka, że ktoś się z roku nie pojawi

A-PanPikus
2015-03-12 14:47:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja to znam inaczej: ucz się ucz, bo nauka to potęgi klucz, a jak będziesz miał dużo kluczy zostaniesz woźnym.

darek87x
2015-03-12 12:23:11
Ocena: 13(glosow:15)-+
Dobre. Takie są czasy, że każdy musi studiować. Po pierwsze trzeba mieć do tego głowę a po drugie skończyć odpowiedni kierunek. Ukończyłem uczelnię techniczną prawie 4 lata temu. Pracę znalazłem bez problemu. Najpierw za 3tyś, potem 5 a teraz 10-15tys na rękę. A, że rządzą nami złodzieje i zwykły pracownik robi za grosze to cóż..głosujcie dalej za Bronkiem i resztą

beatka.zet
2015-03-13 11:28:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja skończyłam 2 lata temu studia z wyróżnieniem na Uniwersytecie Medycznym. Od tej pory siedzę na bezrobociu, bo nikt nie chce (gdziekolwiek) przyjąć osoby bez doświadczenia. Także kierunek nie ma tu już większego znaczenia w aktualnej sytuacji naszego kraju, liczy się [chyba] pewien zbieg szczęśliwych przypadków. Dziś np. dostałam, jakże interesującą(!) propozycję z PUP pracy biurowej(nieadekwatnej do mojego wykształcenia) za 500netto 1/2 etatu....I z tym się zgodzę , że winni są temu POlitycy i cała ekipa 'pierdzistołków'.

NiggerKiller
2015-03-15 22:21:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Duże znaczenie też ma to, skąd jesteś i na jakie studia Cię stać:)

kirer2
2015-03-12 11:33:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
"sorry taki mamy kraj"

grog
2015-03-12 11:25:21
Ocena: 7(glosow:11)-+
rozumiem, ze autor nie ma szans na studiowanie?

oberzyna
2015-03-12 11:09:44
Ocena: 3(glosow:9)-+
Debilna wiocha, ja skończyłem studia inżynierskie i to zaocznie i jestem inżynierem jakości w Centrum Badawczo Rozwojowym zarabiam nieco ponad 3000 na rękę. Nie liczą się studia tylko to co potrafimy robić.

Liberte
2015-03-12 16:56:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Masz dużo racji bo studia, a właściwie zdobyta na nich wiedza akademicja to jedynie narzędzie a to jak Ty potrafisz to wykorzystać sprawaia czy jesteś/będziesz "specjalistą" czy wyłacznie kolejnym trybikiem.

Marcin350z
2015-03-13 12:37:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dokładnie. Narzekają tylko pierd**ce, nie potrafiące sobie poradzić w życiu cioty lub Karyny po "rzarzondzaniu" albo filologii.

ojejku150
2015-03-12 10:18:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
ucz sie ucz nauka to do szczescia klucz, jak nazbierasz duzo kluczy to zostaniesz woznym

vacarius
2015-03-10 08:34:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tak to jest gdy studia są darmowe. Bo wtedy uczą pierdół wciskają przedmioty nawet z prawa kanonicznego aby tylko jakiś klecha miał dobrze płatną posadę. Mają niski poziom bo studenci nie płacą i nie mogą wymagać aby byli uczeni tego co powinni i tak jak powinni. A po za tym za dużo ludzi studiuje takie same kierunki. Np. za dużo ludzi studiuje ekonomie a za mało fizykę, chemie i medycynę. Dlatego wykształcenie wyższe nie zapewnią dobrej pracy.

johno
2015-03-10 10:05:51
Ocena: 4(glosow:6)-+
I tak samo jest, jak studia są płatne. Płacisz, to cię trzymają i przepuszczają dalej, bo dalej będziesz płacił. Narobiło się prywatnych uczelni z idiotycznymi kierunkami, albo takimi, po których zwyczajnie nie ma pracy. Kiedyś wmówiono społeczeństwu, że trzeba się kształcić, polikwidowano szkoły zawodowe i dzisiam mamy tego efekt. I dlatego magistry kopią rowy i sprzedają frytki w McDonaldzie.

pentiumpl
2015-03-12 11:45:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
skad masz takie informacje? ja studiuje zaocznie (place) na uczelni panstwowej, na pierwszym roku bylo nas ponad 90, teraz na ostatnim zostalo zaledwie 30. po studiach w macu sprzedaja niedorajdy zyciowe, ktore nie potrafia znalezc sobie pracy, bo myslaly, ze jak dostana papierek to praca sama przyjdzie. studia otwieraja mozliwosci, trzeba tylko umiec z nich korzystac. ja juz pracuje w zawodzie.

johno
2015-03-12 22:08:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo studiujesz na uczelni państwowej. Na prywatnej póki płacisz czesne, będziesz przechodził(a). Poza tym są kierunki, typu politologia, czy niegdyś bardzo popularne zarządzanie i marketing (zwane też magistrem od niczego),po których w zawodzie pracy nie ma. Sam fakt bycia magistrem nic nie znaczy. I później właśnie takie "magistry" bujają się po Mackach albo kasach w Tesco. Najlepiej to podsumował przed laty Mleczko na jednym ze swoich rysunków: "Jestem magister. Dla przyjaciół Megi"

liberro
2015-03-10 08:16:43
Ocena: 7(glosow:27)-+
W Mc Donalds żywią się dwa rodzaje ludzi. 1. Nieświadomi 2. Zwyczajnie głupi. Tym nieświadomym radzę poszukać trochę w necie . Tym głupim nic już nie pomoże :)

lordserpent
2015-03-10 08:50:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
racja.

malgolina
2015-03-12 15:05:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Liberro, można też dodać, że wygodni.

Liberte
2015-03-12 16:54:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeśli czerpiesz informacje wyłącznie z plotkarskich portali to pewnie mógłbyś odnieśc takie wrażenie. Jeśłi jednak szukałbyś rzetelnych informacji i sprawdziłbyć choćby jakim restrykcjom podlegają restauracje MCD choćby w Niemczech lub sprawdziłbyś certyfikacje produktów może mógłbyś podzielić się jakimiś faktami a tak... cóż radzisz poszukać w necie, czego tego co potwierdza to co piszesz czy tego co temu przeczy? Ps. Tak na marginesie większośc tradycyjnych restauracji nie przechodzi tak wnikliwych kontroli jak MCD, a to co mógłbyś zobaczyć w kuchni wielu z nich obrzydziłoby Ciebie na dobre.

johno
2015-03-12 22:12:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Che - jaja sobie robisz? Znasz kogoś z McDonalda? Popytaj, jak się to u nas robi.

liberro
2015-03-13 08:32:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kolego Liberte obejrzyj sobie film Super Size Me a potem przetestuj to na sobie . Głośną sprawą w Stanach Zjednoczonych była sprawa którą wytoczyła klientka o to iż zatruła się mięsem z hamburgera i wiesz jak ją Mc'donald wygrał ? Ano tak wygrał że udowodnił iż to co jest w ich hamburgerach nie jest mięsem. Dlaczego w USA żywność z Mc Donalds została uznana za żywność sztuczną ? Dlaczego frytki czy hamburger potrafią przeleżeć rok czasu na półce i nic im się nie stanie ? Wiec nie piernicz mi tutaj o normach i restrykcjach tylko spójrz jak wyglada przeciętny amerykanin.

liberro
2015-03-13 08:38:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja nie mam zamiaru nikomu zabraniać żywienia się fast foodami i nie mam zamiaru potępiać takich osób ale mam prawo mieć własne zdanie i uważać takich ludzi za idiotów. Sam byłem takim idiotą i był czas kiedy żywiłem się w MCD . Niestety wyniki badań mówiły same za siebie i po odstawieniu wogóle tego typu jedzenia po ponad pół roku wszystko wróciło do normy.

Liberte
2015-03-13 19:50:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Libero tak się składa, że wiem jak wygląda przeciętny amerykanin nie to jest jednak kwestią tu poruszaną. Ty nadal serwujesz śmieci z sieci bez żadnych konkretów, jaki proces w jakim stanie czy kiedy? Żadnych nie podajesz faktów.... tylko propagande. Johno tak się składa, że znam:) W pewnym sensie nawet lepiej niż przeciętny pracownik tejże sieci a to z racji interesów jakie łączą mnie z tą firmą na dolnym śląsku. Ps. Ja nie zaprzeczam temu co piszecie zwracam jedynie uwagę, że to zwykły bełkot bez poparcia niepodwarzalnymi faktami. To, że coś napisano w sieci nie czyni tego prawdą.

Liberte
2015-03-13 19:55:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Brak elementarnych danych takie pisanie sprowadza do takich bzdur jak informacja, że Japonia nie daje obywatelstwa muzułmanom albo, ze gdzieś meczety zamykają. I jeszcze jedno sugerowałem, że w Polsce każde jedzenie poza domem jest wysoce ryzykownym zdrowotnie procesem.
Chyba nie powinien go budzić.
główna
Dodano: 08.06.2018, 17:05:55   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 93Skomentuj (19) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0