lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 25.03.2015, 20:39:10   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 672  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wiesniak_Krul
2015-03-25 20:46:35
Ocena: 38(glosow:60)-+
Lepiej byś zrobił, jakbyś ten samochód ukradł. Złodziejów w tym kraju się nie ściga.

MichuuuV
2019-11-28 18:45:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wystarczy wpisać do poprawek lakierniczych i po problemie, troche pomyślunku.

divide_et_impera
2015-04-05 11:36:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
POlska nie sprzyja polskim inwestycjom co najlepiej widać na przykładzie firmy Optimus. Chciałem kupić apartament gdzieś nad Bałtykiem, po dokładnej analizie za i przeciw, kupiłem domek(do remontu) z ogrodem w Złotych Piaskach w Bułgarii.

melepeta11
2015-03-29 21:03:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kraj sam w sobie mamy ładny ,tylko polityka i władza jest ciulowa

energo84
2015-03-29 11:22:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
miałem tak samo. kupiłem kiedyś mazdę 323f za całego tysiaka ale gość pokazał mi, że ten samochód jest wart 4000. poprosiłem kumpla o pomoc i na lawecie przywiozłem do połowy rozebrany samochód po urząd i pytam: "czy to tam co stoi na lawecie jest warte 4000? więcej mnie kosztowało przywiezienie tego złomu tutaj człowieku niż kupienie go"

berger
2015-03-28 13:45:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Urząd Skarbowy,Urząd Celny,Komornik,lekarz,proboszcz,KRRiT,ZUS.... To są wszystko instytucje pasożytnicze,które żyją i utrzymują się z nieszczęść innych obywateli.

Marcin_Marc
2015-03-28 09:51:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Fake.

dziurb
2015-03-27 16:48:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
naród dziadów to bogate państwo......

ROBI00000000
2015-03-27 16:15:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pocieszę Cię...Planuję zakup kawałka działki od sąsiada. Kwota śmieszna...Jednak nasz kochany Urząd Skarbowy liczy sobie jakiś procent od wartości...Geodeta na wstępie 2tyś...Notariusz podobno 4 tyś....Złodziejski,bandycki kraj.

raihu
2015-03-27 10:08:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jest takie powiedzenie, myślę że trafne w tym przypadku: "Nie kradnij, władza nie lubi konkurencji"...

mackie85
2015-03-27 00:04:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
zadziwiajace jest to ze jak takim autem bedziesz mial stluczke to rzeczoznawca stwierdzi ze wartosc naprawy przekracza wartosc samochodu.

Pawlik987
2015-03-26 22:45:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mówisz , że auto jest uszkodzone ( wgniotki czy inne stukanie) i zazwyczaj nie robią problemów, ale ( mi się nie zdarzyło ) mogą sprawdzić stan auta czy coś.

anubisgd
2015-03-26 21:32:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
wysadzić hu..ów z urzędem skarbowym w powietrze i tyle w temacie.

kejdzi
2015-03-26 20:24:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ja zawsze jak zgłaszałem auto w US to babka sprawdzała wartość w książce. Na pewno nie w necie, to jakiś absurd jest. Albo autor wymyśla bzdury albo powinien się odwołać od kary.

Bananpl69
2015-03-26 21:23:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
No własnie... U Ciebie tak jest... U mnie tak jest (akurat)... Ale znam przypadek, że własnie w ten sposób "urzędnik" (czytaj: %^$*(^#) określił wartość ruchomości! Powinien... w normalnym kraju to by to zadziałało ale.... (Resztę sobie domówcie - większość z Was zna podobne przypadki). Pozdrawiam. P.S. Nawet jeśli historia jest zmyślona to jest to tzw. "political fiction"

PrzemoMr
2015-03-28 00:09:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak rejestrowałem samochód (US w Przemyślu) to urzędnik oszacował wartość samochodu na podstawie allegro... Oczywiście uznano że cena którą ja podałem i zapłaciłem była zbyt mała.

duck4uall
2015-03-26 20:18:53
Ocena: -6(glosow:6)-+
bo was yebanych biedakow trzeba w chuya robic cebule yebane!

dibo2
2015-03-26 19:50:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dlatego że zwykły kowal jest słaby i biedny a ci co kradną miliony są ich wspólasami !!

xyz1000
2015-03-26 18:56:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
miałem podobnie. kupilem auto za 6 tys. Była to ubogo wyposażona wersja. Poszedłem do urzędasków i sie dowiedziałem ze moje auto jest warte 7500 (sprawdzili ceny lepiej wyposażonych egzemplarzy) i oczywiscie płaciłem podatek od 7500. Pomijam fakt ze to była nieduża kwota ale jezeli kazdego robia tak w ch... to sumka sie uzbiera ładna

broda28
2015-03-26 18:31:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
debile ja im dam mobilizacje już lecę !! będę bronić tego skorumpowanego ścierwa pewnie po moim trupie

Bananpl69
2015-03-26 21:30:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
Przepraszam. Nie masz bronic SKORUMPOWANEGO ŚCIERWA* (tu zgadzam się z Tobą) tylko kraju, Państwa, własnej rodziny i przyjaciół. Należy zmienić "*" na "niesystemowych" (taka tylko dygresja). Pozdrawiam

pawel1710
2015-03-26 18:14:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SONIC1
2015-03-26 18:57:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po co opłacałeś te 2 % ? przecież do kwoty zakupu 999 zł nie trzeba uiszczać opłaty PCC

pawel1710
2015-03-26 20:56:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

E1000000
2015-03-26 18:04:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
to ma fart, że na otomoto nie znaleźli takiego za 11.000 , swoją drogą, przecież każdy może sprzedawać chyba auto za ile chce, zwłaszcza kumplowi taniej chyba co nie?

dzamall
2015-03-26 17:14:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
bo skarbówka to uje

yamahahaha
2015-03-26 17:06:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
A dlatego nie ścigają wielkich oszustów bo to psy systemu

jamez
2015-03-26 17:00:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
wpisałeś w pcc jakie masz usterki ?

przem1977
2015-03-26 16:46:16
Ocena: 0(glosow:10)-+
Widac, ze pisal gimbus nie majacy pojecia o kupnie-sprzedazy samochodu. Stawki sa wyliczane wedlug Eurotaxu, czyli nawet jesli kupisz samochod bez drzwi za 1 zl. a w Eurotaxie bedzie, ze jest wart milion, to placisz podatek od miliona i stan faktyczny nikogo w tym przypadku nie obchodzi

adrian8924
2015-03-26 17:17:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie :)

jamez
2015-03-26 18:16:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
pewny jesteś ?

pawel1710
2015-03-26 18:16:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

boskiradek
2015-03-26 15:48:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
kolejny przyklad ze w razie wojny wyjade na zachod

mmcs
2015-03-26 14:58:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
PO co te zale

Bananpl69
2015-03-26 21:37:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wydaje mi się, że niektórzy (dający minusy tej wypowiedzi) nie rozumieją POtęgi sarkazmu ;)

hwd4rp
2015-03-26 14:48:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja kocham moj kraj ale zarabiam i place podatki za granica...

evender
2015-03-26 13:09:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Daj im te 60 zł , może na paliwo do Bronkobusa im brakuje ?

anabarbara
2015-03-26 12:24:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
Te - moderator usuwaj, bo taka twoja rola a jak wstawisz to cie w....a z roboty,pozdro dla takich jak ty;

anabarbara
2015-03-26 12:22:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

eleizis
2015-03-26 12:15:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
tak dla informacji : wystarczy wpisac "sasiada" jako swiadka tranzakcji i masz wywalone na wszystko , zaden urzednik nie zakwestionuje ceny. jedyne wyjscie jakie im zostaje to procedura sądowa - a tego nie zaryzykują jezeli jest "swiadek" zakupu i jego podpis !! (sprawdzone kilkukrotnie) !

Jurand
2015-03-26 12:10:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
w celnej to samomiałem, ale jeżeli stan auta jest proporcjonalny do tego ile zapłaciłeś za auto, to weź zrób foty wszystkich usterek, nawet najmniejszych - wydrukuj i dołącz do wniosku, bez problemu przejdzie i nie będziesz musiał tu wypłakiwać się :) pozdro wałkarze, szkoda uczciwych joł

Zubkownik
2015-03-26 12:04:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bo urzędnicy robią wszystko by obywatele znienawidzili ten kraj i wyp.. z tego kraju.

szatanoslaw
2015-03-26 12:02:44
Ocena: 4(glosow:8)-+
Dlaczego urzędnicy nie ścigają tych co kradną miliony i miliardy - bo nie kąsa się ręki, która karmi.

xvxFUxvx
2015-03-26 12:41:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
swoich nie ścigają, jak ktoś milion nakradnie to łatwo mu urzędasa przekupić

FrankEinstein
2015-03-26 12:01:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
A czy Ty myślisz, że jakaś Pani z Urzędu Skarbowego jak kupuje auto, to ma podatek przyznany z tabeli, którą wyciąga dla petentów??? Wolne żarty!!!

wiesiek45
2015-03-26 11:59:52
Ocena: 5(glosow:9)-+
Kupujesz auto za 4tys, urzednik mowi ze jest warty 7tys, to mu mowisz zeby od Ciebie kupil za 6tys i jeszcze tysiaka zarobi. I dopiero wtedy sie dyskusja moze dalej toczyc ile auto jest rzeczywiscie warte, jak te ich tabelki sa z palca wyssane.

Slayer18
2015-03-26 11:48:57
Ocena: 3(glosow:9)-+
A lemingi i tak zagłosują na PO i Bronek ma prawie 50% głosów a potem płaczą że muszą zapie****** do 67 lat.

Drago33
2015-03-26 12:18:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
A co to za różnica na kogo zagłosujesz , wybory i tak już rozstrzygnięte -_-

Slayer18
2015-03-26 14:20:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
Masz plusa Drago ;)racja bo i tak PO-paprańcy liczą głosy hehe :d

dominv
2015-03-26 11:30:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
rok temu to samo mialem z moja Cordoba, kupilem od chrzesnego za 3 tys zl (wcale nie malo jak na to auto) dobrze utrzymana Cordobe 1.4 z polskiego salonu, bez klimy, zwykly lakier, szyby na korbe, auto ma lat 16, ale jak przyszedlem zaplacic te 2% to gosc wyjal magiczna ksiege i wyczytal z niej, ze wartosc pojazdu to 4600zl ;-/ z dupy te porownania maja, oczywiscie na ich korzysc

siersciuch_86
2015-03-26 11:28:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Haha, miałam tak samo, samochód kupiłam za 4 tys. ponieważ było kilka rzeczy do zrobienia przy nim. W US urzędniczka patrząc się na mnie jak na potencjalnego oszusta informuje mnie że ten model i rocznik chodzi za 7 tys. Nie pomogły moje wyjaśnienia że nie jest w idealnym stanie i stąd taka cena. Przedstawiła mi wybór: albo płacę podatek od kwoty 7 tys. albo zostaje wszczęta procedura wyjaśniająca...Nie pozostaje już nic innego niż GO WEST!!!

martin987
2015-03-26 11:24:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Asteroth
2015-03-26 11:16:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Bo Polska juz dawno przestala byc matka a stala sie wyrodna macocha ktora tylko kombinuje jak zniszczyc wlasnego obywatela. Najlepsze co mozna zrobic to kupic bilet w jedna strone na zachod.

edytaimarcin2
2015-03-26 11:16:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
A w Łodzi akceptują deklarację Podatnika.Kiedyś też tak szukali(ja kupiłam kiedyś auto za 3000 a znaleźli za 14000 to puknęłam się w czoło do tej urzędaski). Dziś już nie sprawdzają cen tylko akceptują wpisane w umowie.

irek285
2015-03-26 11:07:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Po pierwsze maja cennik giełdowy samochodów.A co do drugiej cześći wypowiedzi to dlatego nie wyłapią tych wszystkich polityków którzy kradną kolosalne sumy ponieważ jak kradniesz miliony to już nie jesteś złodziejem tylko biznesmenem.

Bananpl69
2015-03-26 21:47:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
biznesmenem powinieneś napisać w cudzysłowie ;)

irek285
2015-03-26 22:22:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bananpl69 tak racja,poprawie się :)

boczek9900
2015-03-26 10:48:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kilka lat temu kupiłem Honde CRX 2 gen rok 1994 składak (2gen są produkowane do 1992 roku) Stan pojazdu... Wszystko do zrobienia zapłaciłem za ten samochód 3000zł. Wycena samochodu wyszła minimum 7800zł (powiedziałem żeby mi pokazała w tej ich bibli, okazało się że jest to Del Sol) Powiedziałem że to juz jest inna generacja i inny samochód. Niestety ta krowa miała to w dupie "rocznik to rocznik albo pan zapłaci albo nie jak dla mnie jest to obojętne..." Teraz będe zamieniał auto za auto o tej samej wartości (ani ja się nie wzbogacam ani kumpel) Ciekawe ile sobie teraz umyśli ?!

krzychu777
2015-03-26 10:45:37
Ocena: 2(glosow:6)-+
Swego czasu pracowałem w urzędzie skarbowym właśnie na stanowisko do spraw podatku od czynności cywilnoprawnych, więc jakieś tam pojęcie mam. I te 2 % nie jest od wartości pojazdu z umowy, tylko od wartości rynkowej owego pojazdu. Gdzie różnica? Otóż jak przychodzi człowiek z umową na 900 zł, to na 99% wiem, że jest to cena zaniżona, aby uniknąć płacenia podatku(poniżej 1 tys się nie płaci).Również przewiduję, że około 30-40 % jest właśnie fałszowanych w celu oszukania skarbówy. Dlatego jeśli dostają deklarację z samochodem który ma podejrzanie niską cenę, to urzędnik musi sprawdzić, czemu

krzychu777
2015-03-26 10:51:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
taka niska cena. Inaczej dostanie srogi opie***.(pamiętaj. urzędnik na szczeblu niskim z chęcią przymknąłby oko na to, ale ma nad sobą starych służbistów, którzy upier**** każdego człowieka i wszelkie wartości byle tylko uzyskać dobre wyniki). Wystarczy jakoś udowodnić(dać zdjęcie uszkodzenia, lub wycenę naprawy mechanika), a będziecie mieć święty spokój. p.s. Urząd skarbowy to siedlisko nepotyzmu, cwaniactwa i znajomości ;). Jest to instytucja zepsuta do szpiku kości. Począwszy od systemu prawnego rozbudowanego do niewyobrażalnych rozmiarów. poprzez zatrudnianiu znajomych, a kończąc

krzychu777
2015-03-26 10:56:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
na zrą***** sytuacji pracowników niskiego szczebla. I nie. W skarbówie nie zarabia się 10 tys na ręke. młody, ambitny szczylas z magistrem zarobi na umowie zlecenie minimalną krajową. Zwykły urzędnik z 20 letnim stażem zarobi około 2500. No ale oczywiście kierownictwo tu już stawki do 10 tys. Jednak to cała robota spada na młodych i najniższych szczeblem pracowników. Dokładane coraz więcej obowiązków, coraz mniej czasu, a wymagania coraz wyższe. Nie dziwcie się dlatego, że w urzędzie skarbowym pracuje osoba bez wykształcenia prawniczego, tylko inny humanista.

krzychu777
2015-03-26 11:03:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
No i warto wspomnieć jeszcze o wrodzonej nienawiści polaków do urzędu i urzędników :P. Na prawdę w urzędzie, tak jak w społeczeństwie jest człowiek i jest "człowiek". Więc nie ma co być kucem i wszytskich wrzucaćdo jednego wora ;). A jako że miałem dosyc tej niemoralnej pracy(zakaz mówienia o czynnym żalu- dzięki temu jak się spóźnisz to mozesz uniknąć kary), braku perspektyw(wieczna umowa zlecenie za niajniższą, a ziomek kierownika po jakimś gów*** dostaje robotę), oraz traktowaniu przez ludzi(niezbyt często, ale zdażało się, że na samym starcie dostaje się

krzychu777
2015-03-26 11:08:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
opierdol, że tylko piję kawkę w robocie(abstrahując, że nie lubię kawy, a nawet nie pijałem herbaty w pracy;). Więc zrobiłem wylot z tego bagienka bo szkoda moich nerwów. Wiem jedno, cały ten system trzeba gruuuuuuntownie przebudować. No i też idąc do urzędu staram się wybadać, czy mam do czynienia ze starą biurwą, z którą trzeba krótko, bo w końcu to jest jej obowiązek i praca, a nie łaska. Czy też człowiek który chce na prawdę pomóc. Na szczęście stare biurwy już są na wylocie coraz częściej ;)

zielunahaluna
2015-03-26 11:25:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Mówisz masz - przebudował właśnie się dokonuje, urzędy skarbowe się likwiduje - zostaja izby skarbowe :) Czy jest to przebudowa na lepsze? Skądże, bo teoretycznie ma to na celu zlikwidowanie nadzatrudnienia w skarbówce, co za tym idzie, już nawet nikt na umowę zlecenie nie popracuje w skarbówce. Stanowiska biurw mają być likwidowane wraz z ich przejściem na emeryturę. Skutek - jeszcze większy nepotyzm, bo póki co, to tylko tyle daje się zaobserwować. :)

asd1905
2015-03-26 10:35:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
niech wiecej ludzi popiera stonoge niech koles dalej robi milionowe przekrety a a takie instytucje zeby wyjsc na swoje beda sciagac z nas nie z niego

zielunahaluna
2015-03-26 10:37:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
A umiesz tak w 2 prostych zdaniach wyjasnić, jaki związek ma Stonoga z tą historią?

zielunahaluna
2015-03-26 10:30:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
Naciągana historia trochę.

hubertberger
2015-03-26 14:16:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Byłaś kiedyś w jakimkolwiek urzędzie? Widziałaś tam jakaś nie naciągana historię? Bo ja nie, a targam się tam bardzo często.

Kelller
2015-03-26 10:25:34
Ocena: -1(glosow:11)-+
nikt z US nie sprawdza cen na otomoto, allegro czy olx. jesteś kretynem wrzucając takie coś

exodus857
2015-03-26 14:47:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
no i tu się z tobą nie zgodzę, kupuje auta co roku i w Nysie właśnie sprawdzali na otomoto a w tym roku na olx bo jest więcej samochodów.

tbaran
2015-03-28 21:44:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dokładnie, też handluje autami i podatek naliczany jest na podstawie księgi aktualizowanej przez min. transportu, auto z 2001 roku za 4000 tyś pewnie będzie zwolnione z podatku.

maran_hand
2015-03-26 10:25:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja ze swoja partnerka jestem kilkanascie lat. Tworzymy rodzine mamy wspolne, nasze, biologiczne dzieci. Jakis czas temu US zakwestjonowal moja ulge mieszkaniowa.. Uslyszalem od kretyna z US "..ze w tym wypadku moje dzieci sa dla mnie osobami trzecimi". Powtorze, moje wlasne dzieci..

plkwn
2015-03-26 10:19:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
US ma swoje ceny, wiec musisz od nich placic 2% :) Smieszne to, bo np. ubezpieczalnie też mają swoje ceny :) Ja kupiłem samochód za 40k, zapłaciłem 2% od 38k, a ubezpieczalnia wyceniła go na 26k :) Welcome to Polnad :)

rav2323
2015-03-26 10:15:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
Najlepsze jest to że jest to tzw. "PODATEK OD WZBOGACENIA" czyli oszczędzasz na auto, odejmujesz sobie od ust, rezygnujesz z przyjemności żeby uzbierać. Po czym URZĄD SKARBOWY stwierdza że się WZBOGACIŁEŚ bo kupiłeś auto! To już nawet nie jest śmieszne, tylko tragiczne jak w tym kraju obywatel jest je...y na każdym kroku!

bezkasku
2015-03-26 10:08:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
chłopaki, ale coś nie teges, bo ja jak kupowałem auto, tez umowe sposaliśmy na 2000 mniej niż faktycznie dałem, to mi w skarbowym powiedzieli, że oni mają co pół roku aktualizowane odgórne cenniki na kazdy model i każdą markę, każdy rocznik, i nie patrza czy na umowie jest mniej, niż oni mają, czy więcej, to mają te swoje wyceny i cena z umowy nie jest brana pod uwagę, tylko to co w tych swoich wycenach mają, chyba ze się wyraźnie wskaże że auto uszkodzone i do gruntownego remontu jest, to odliczją, a jak nie jest uszkodzone to i tak sami liczą, klient nie deklaruje kwoty

g3rzesiek
2015-03-26 10:05:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
Głupoty piszesz, wypełniasz formularz w którym można dopisać uwagi - auto do remontu. Nawet bez tego cena może być zaniżona o 30% i nikt się nie czepia. Czasami jedynie mogą wymagać oświadczenia że auto było faktycznie kupione za tą sumę. Koleś od mercedesa też nie ma pojęcia o niczym, US nie korzysta z gazety tylko eurotax, i przy takiej małej różnicy nigdy się nie czepiają ( poniżej -30% )

admin1944
2015-03-26 06:06:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
A TERAZ JESZCZE CHCA ZEBYS LEB NADSTAWIAL I BYL MIESEM ARMATNIM ZA BANDZIOROW I ZLODZIEI !!!

Juridor
2015-03-25 23:47:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
US Krasnik woj lubelskie. Kupilem starego merca 123 tzw beczka benzyna 2,6 l rocznik jak pamietam chyba 85 . Samochud nabylem od starszego pana ktory na dodatech zarzyczyl sobie aby umowe zawrzec przed notariuszem za kwote 4.800 zl. I tam taka umowa zostala zawarta. Zalatwiajac sprawy w US wielka gruba blondyna z mina jakby jej za kare kazali tam siedziec zobaczyla umowe, wyjela gazete wyborcza i znalazla ze na gieldzie w warszawce cena takiego samochodu wynosi 5.400 zlotych.i od tego chciala nalicyc podatek. Tam pracuja same krowy nie dla ludzi lecz przeciw nim

Jarewa
2015-03-26 05:56:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
BZDURY PISZESZ, auta powyżej 20Lat nie obowiązuje ppc z ich informatora (CENNIKA) bo maja cennik tylko do 20lat lub chyba ciut mniej wtedy jak wartość nie przekracza 2tys to nic nie płacisz a jak przekracza to płacisz to co w umowie.

exodus857
2015-03-26 14:49:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja kupiłem sierre z 89 r 2 lata temu i babka w us patrzyła właśnie na otomoto i znalazła sierre za 50 tys ale podumała trochę i wyliczyła 3 tys :)

kudlatek1983
2015-03-25 23:06:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Odmówiłbym płacenia wyższej kwoty. Płaci się od kwoty transakcji i koniec. Nie zapłaciłbym. Oskarżyłbym do nakłaniania do poświadczenia nieprawdy w dokumentach przez urzędnika.

Bananpl69
2015-03-26 21:54:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Brawo za odwagę (serio)... nie wszystkich na to stać (dosłownie). Pozdrawiam

tony84
2015-03-25 21:35:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dziwna historia i napisana chyba tylko dla lemingów. Do us idziesz osobiście i opłacasz ppc a nie wysyłasz druk poleconym i jeszcze jakaś prowizja za wniosek? O czym ty piszesz? Marna ściema. A ceny od których liczą są brane z bazy eurotaks a nie otomoto.

xnt1
2015-03-25 21:17:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
To miałem farta w us, trafiła mi się spoko urzędniczka.

thor102
2015-03-25 21:10:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
witamy w polsce ja kupiłem auto za 7tyś uszkodzone to ich nie interesuje że uszkodzone (brak opinij rzeczoznawcy )u nich cena giełdowa 17tyś i od takiej sumy musiałem zapłacić ....

Wiesniak_Krul
2015-03-25 20:46:35
Ocena: 38(glosow:60)-+
Lepiej byś zrobił, jakbyś ten samochód ukradł. Złodziejów w tym kraju się nie ściga.

Bananpl69
2015-03-26 21:57:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Znów odpowiem, że wielu ludzi nie rozumie pojęcia sarkazm (z pozdrowieniami dla dających "minusy")

kacuksi
2015-03-25 20:45:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
4tys mialo byc, pomylka :)

kacuksi
2015-03-25 20:44:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Można się nie zgodzić, wtedy rzeczoznawca przyjeżdza i wycenia samochód z jego stanem faktycznym. Jak wyceni na 400tys to dobrze, a jak na wiecej to nie dość, że płacimy większy podatek to i pokrywamy koszty rzeczoznawcy. temat przerabiałem w tamtym roku. Ich baza danych z cenami to jakaś kpina
główna
Dodano: 15.07.2018, 01:52:07   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (21) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0