Ukryj komentarze(17)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Szyderca
deathmind
2015-05-02 11:46:24
Ocena: 9(glosow:21)-+
Aha czyli teraz będziemy oglądać głupie pomysły z nudy jakoby to niby były autentyczne sposoby na zastąpienie metalowych części, a więc wiocha 100%? Typ z tokarką i krajzegą sobie dla jaj zrobił drewniany amor i pstryknął foto. Gdzie w tym wiocha? Może pokaż jak tym jeździ, bo wątpię żeby w ogóle próbował.
marecki3232
2015-05-02 20:40:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pewnie wytrzyma dłużej,niż tanie zamienniki
kocyk8000bmw
2015-05-02 15:26:06
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
slonbimbalski
2015-05-02 19:17:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
deathmind
2015-05-02 11:46:24
Ocena: 9(glosow:21)-+
Aha czyli teraz będziemy oglądać głupie pomysły z nudy jakoby to niby były autentyczne sposoby na zastąpienie metalowych części, a więc wiocha 100%? Typ z tokarką i krajzegą sobie dla jaj zrobił drewniany amor i pstryknął foto. Gdzie w tym wiocha? Może pokaż jak tym jeździ, bo wątpię żeby w ogóle próbował.
corvus_pl
2015-05-02 12:50:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
nie wiem kto cię minusuje ale gimbaza powinna wracać do książek. To co jest na tym obrazku nie wytrzyma nawet nierówności drogi. Na takim mcpersonie spoczywa kilkaset kilogramów plus spore naprężenia. Gdyby można to robić z drewna to nikt by się nie p..dolił z metalem.
risto
2015-05-02 15:50:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
corveus_pl - Zanim zaczniesz kogoś zaganiać do książek, sam w nie zerknij. W rajdach pourywane wahacze i kolumny naprawiają młotkiem, łapią na trytytki czy pasami wiążą i potrafią dojechać tak do końca odcinka i serwisu ( często długie dojazdówki ). Pierwsze konstrukcje samochodów także były drewniane. Morgan do dziś całą ramę auta wykonuje z drewna. Metale stosuje, że są bardziej sprężyste i wytrzymalsze. Kiedyś widziałem zdjęcie z OSK, wykonane z kanału. Gość miał w samochodzie założony drewniany wahacz. To rozwiązanie długo nie pociągnie, ale pojechać na tym pojedzie.
corvus_pl
2015-05-02 16:01:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
rama lub wahacz przenosi całkiem inne obciążenia jak cały mcperson. U góry takiego rozwiązania jest ściśnięta sprężyna a na niej spoczywa cała masa samochodu no ale wg. ciebie drewno wytrzyma. Proponuję iść do lasu i wystrugać sobie całe zawieszenie z drewna.
risto
2015-05-02 22:41:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czytasz dokładnie co piszę czy tylko wyrywkowo? " To rozwiązanie długo nie pociągnie, ale pojechać na tym pojedzie." Ty natomiast twierdzisz, że to w ogóle nie wytrzyma. Owszem, wytrzyma, ale krótko. "U góry takiego rozwiązania jest ściśnięta sprężyna a na niej spoczywa cała masa samochodu" - U góry czego? Bo z tego co wiem, u góry takiego rozwiązania jest poduszka amortyzatora i łożysko, natomiast sprężyna z amortyzatorem w kolumnie McPhersona pracują jako zespół. Demontując kolumnę z auta, wyjmujesz samą sprężynę czy całą kolumnę? Na samych sprężynach skakałbyś jak żaba p
risto
2015-05-03 22:23:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Moja wypowiedź była odnośnie tego, czy da się na tym jakiś odcinek drogi przejechać, a nie czy to wytrzyma 100tyś. km. Gdzie Ty w ogóle na tym zdjęciu sprężynę widzisz i jak chciałbyś tam sprężynę zamontować, skoro nie ma dolnego kielicha, na którym sprężyna normalnie jest osadzona? I dlaczego ściąganie sprężyn przy użyciu odpowiednich do tego celu ściągaczy miałoby rodzić pewne objawy ( pod warunkiem, że nie są to ściągacze z chińskiej fabryki plastiku )? Nie będę ciągnął dalej dyskusji, bo nie ma sensu. Miłego wieczoru.
chlewnia666
2015-04-28 21:09:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
a mój kumpel wydał tysiące złotych na to, żeby amory się nie uginały
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0