A potem jest płacz i rozpacz że policja wykonywała swoje obowiązki
Ukryj komentarze(171)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
ebry2000
2015-05-06 18:09:27
Ocena: 134(glosow:172)-+
Wocha dla tych co to napisali.
torbajazzu
2015-05-20 14:58:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
sam sie zabral swojemu dziecki , do kiboli sie strzela i tyle , glupota oplacona zyciem
GumowyRocco
2015-05-20 09:49:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pamiętajmy o bardzo ważnej rzeczy, nie mylmy marginesu ok 1% z 99% kibiców, którzy po prostu kibicują i lubią dobrą rozrywkę. Niestety obecnie, jakoż, że jest to jedyna liczna i zdeterminowana grupa wszystkie media pokazują ich w złym świetle, dyskredytując ich pokazując społeczeństwu, że są tylko bandytami... Bo jedność jest zagrożeniem dla band rządzących. Naród podzielony jest niegroźny...
ogiolaf
2015-05-17 02:21:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
sie kurna pienicie i zasłaniacie małym dzieciakiem, skoro bachor miał takiego starego to na pewno wyrośnie na takiego samego zwyrola :) dzieciaka też ubić dla bezpieczeństwa :) lepiej zło w zarodku zniszczyć :D zanim wyrośnie na takie same bydło jak jego stary :D
xXxWanteDxXx
2015-05-10 18:43:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
tępić kiboli precz z dziadami dwa metry pod ziemię żeby nie wyłazili
dario_lodz
2015-05-09 13:21:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
suchini998
2015-05-08 16:49:13
Ocena: 12(glosow:12)-+
MÓGŁ POMYŚLEĆ O DZIECKU ZANIM POSZEDŁ SZUKAĆ ZADYMY
Cezarion
2015-05-08 02:31:06
Ocena: 7(glosow:11)-+
Ja bym czołgi na bydło puścił, miał dziecko? To co tam kretyn na murawie robił? Poje..ńce. Teraz popisują się przed ekipami z innych klubów jak to oni nie odpuszczają... Ciekawe jak sie odniesie do tego Kwak, Kwak, Kaczynski, który tak swego czasu ich chwalił...
hanka1
2015-05-07 23:44:27
Ocena: 16(glosow:18)-+
ZOMO by się przydało dla tępaków którzy rozwalają mecze,co to za kibic co doprowadza do przerwania meczu własnej drużyny.ZOMO by spałowało to by się wam ku...rwy odechciało rozrób.idziesz na mecz siedź z dupa na trybunie chcesz latac po murawie zostan pilkarzem
radko252
2015-05-07 22:29:10
Ocena: 8(glosow:16)-+
Brak słów....czemu mówicie o "morderstwie"? Ręce opadają!!! Weszli na murawę przerywając mecz w celu podjęcia bijatyki z przeciwną drużyną. Czego się spodziewali? Że Policja ich poprosi o zejście z murawy??? Nikt celowo chłopaka nie zastrzelił. Nikt nie miał ostrej amunicji...ludzie!!! To nie pseudo kibice tylko pospolici bandyci. Nie mają nic innego do roboty tylko szukają zadymy. Stało się...nie cofnie się tego...ale kto tu zawinił? No nie Policja.... Ciekawy jestem gdzie dzwonicie gdy dzieje się wam krzywda przez takich bandytów...po kolegów? Raczej nieee....Tacy tylko mocni są w
maniek0225
2015-05-07 22:23:21
Ocena: 7(glosow:13)-+
STRZELAĆ- LAĆ PAŁAMI -KARAĆ- WYKORZYSTAĆ TECHNOLOGIE OBEZWŁADNIANIA ULTRADZWIĘKAMI I WTEDY WYŁAPAĆ I POD ŚCIANĘ- gwarantuję że po miesiącu takich akcji nie będzie już kiboli na stadionach i będzie można spokojnie pójść na mecz
przywar037
2015-05-07 20:19:40
Ocena: 13(glosow:15)-+
angole mieli najgorszych kiboli na świecie a teraz nie mają płotów przy boiskach... można??!!
saviola1
2015-05-07 20:10:42
Ocena: 11(glosow:11)-+
powinni ich wszystkich rozstrzelać! raz dwa byłby spokój! A jakby zaczęli dalej szumieć i roznosić miasto wielce oburzeni to ich tez rozstrzelać i momentalnie zapanował by spokój i problem z debilami, idiotami - kibolami rozwiązał by się z AUTOMATU sam ;]
Don_Fernando
2015-05-07 20:04:15
Ocena: -20(glosow:24)-+
Nie będę się wiele na ten temat rozpisywać, bo naród ten ma tak wyprane przez propagandę mózgi, że nic im już nie pomoże. Ale do tych, których jedynym argumentem jest "to jego wina, bo jakby nie właził na boisko to nic by mu się nie stało" mam jedno pytanie: czy jak ktoś wejdzie na trawnik przed blokiem, na którym jest tabliczka "nie deptać trawy", albo na przejście dla pieszych na czerwonym świetle, to też jest powód żeby do niego strzelać?
Don_Fernando
2015-05-07 20:20:52
Ocena: 10(glosow:14)-+
To twój jedyny argument? Gratuluję iście rozwiniętego intelektu.
wojtyla85
2015-05-07 20:21:41
Ocena: 17(glosow:21)-+
tylko kretyn pokroju tego martwego troglodyty uzywa takiego porownania... przeciez ten BANDZIOR wlazl na murawe z reszta tych dzikusow zby zaatakowac kibicow przeciwnych! To ja sie pytam co miala policja pisemna prozbe do tego tlumu troglodytow z marginesu pisac? chcial emocji to dostal! jednego bandziora i chwasta mniej...
Don_Fernando
2015-05-07 20:28:40
Ocena: -14(glosow:14)-+
@wojtyla85: nagrania video pokazują, że z całej grupy tylko JEDNA osoba rzuciła DOSŁOWNIE JEDNYM przedmiotem. Pozostali nie mieli przy sobie żadnej broni. Co mogli sobie zrobić gołymi rękami - złamać rękę, wybić zęby? To środkiem zapobiegawczym przeciwko złamaniu czy zwykłemu pobiciu ma być morderstwo? Po drugie, policja przed oddaniem strzałów powinna wykonać salwę ostrzegawczą. Pokażcie mi na filmie w necie w którym momencie oddawane są strzały ostrzegawcze. No i po trzecie - policja nie ma prawa strzelać powyżej pasa. I - wbrew obiegowej opinii - odległość od celu wcale nie wynosiła 50 m,
Don_Fernando
2015-05-07 20:29:42
Ocena: -11(glosow:11)-+
tylko góra 15 m, a broń była wycelowana poziomo, czyli ewidentnie powyżej pasa. Wszystko jest udokumentowane na zdjęciach, które krążą w internecie.
Don_Fernando
2015-05-07 20:39:29
Ocena: -10(glosow:12)-+
@Szwed: twoje argumenty (a konkretnie ich brak) też miażdżą. Przypadek? A jak lekarz przez "przypadek" doprowadzi do śmierci twojej matki/ojca/kogokolwiek innego z rodziny to co wtedy? Za błędy w pracy też powinno się odpowiadać. Tym bardziej za błędy, których skutkiem jest śmierć. A już odnosząc się bardziej bezpośrednio: wejście na czerwonym świetle na przejście dla pieszych też może skutkować wypadkiem. I niekoniecznie tylko pieszy może być poszkodowany, bo jak wpadnie pod np. pod skuter, który nie jest zbyt masywnym pojazdem, to również jego kierowca może ucierpieć.
szwed
2015-05-07 20:54:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
Oczywiście za takie błędy powinno się odpowiadać, nie znoszę policji, staży miejskiej itp. ale nie popadajmy z skrajności w skrajność, trzymając się twoich argumentów czy uważasz ze gdyby ta banda biegła na twoją matkę, córkę , czy żonę nadal powinni się trzymać procedur, bo ja bym chciał żeby celowali w głowe
Don_Fernando
2015-05-07 21:20:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zadaniem policji w tamtym momencie było odparcie ataku grupy, która wtargnęła na boisko. Tylko że policja popełniła w swoich działaniach rażące błędy. "Zwykłemu" obywatelowi niezwykle łatwo przekroczyć granice obrony koniecznej, natomiast tutaj pieski chyba uważają, że stoją ponad prawem strzelając w szyję komuś, kto nie posiada nie tylko broni palnej, ale nawet białej (pokażcie mi te rzekome płytki chodnikowe, które były w użyciu, bo ja żadnej nie widziałem).
Gdzie zasada "adekwatności obrony do sytuacji", za przekroczenie której już niejeden Kowalski poszedł siedzieć?
kawalrafala
2015-05-07 22:17:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Don_Fernando
2015-05-07 22:57:04
Ocena: -3(glosow:3)-+
@rafalala: tak, coś jeszcze - mianowicie policja nie jest od wymierzania sprawiedliwości. "Kara" wymierzona na miejscu strzałem z broni palnej to nic innego jak samosąd, a w takim wypadku temu pieskowi życzę dokładnie tego samego z ręki/lufy kolegów zabitego.
kawalrafala
2015-05-08 08:17:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2015-05-08 09:06:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
batman3535
2015-05-07 19:36:53
Ocena: 10(glosow:12)-+
Skoro był taki dobry tatuś to by dziecka pilnował a nie szukał h... do d... na zadymie na meczu.
PrawaStronaPolski
2015-05-07 19:22:32
Ocena: -11(glosow:15)-+
Jezeli uwżasz ze zadaniem służb porządkowych jest zabjianie ludzi, to się urodziłes w złym system, spier... do ZOMO. I ogólnie to jest łamanie czegoś co uchwalili 3 maja, jak już drązymy teamat bo KAŻDY ma prawo do zycia
tomekpopos
2015-05-07 22:19:45
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dokładnie. Krótko "je**ć tego zajoba co strzelał".
Jarewa
2015-05-07 23:00:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
A kto mu zabronił żyć? żyć i mógł by z 100lat tylko na hu..j się tak wychylał? uważał się za pępek świata? i uważam ze zadaniem służb porządkowych jest ochrona drugiego człowieka wszelakimi dostępnymi środkami. A porządny kibic po meczu wraca spokojnie do domu gdzie czeka jego dziecko widocznie temu coś brakowało.
Dunger1
2015-05-07 18:35:43
Ocena: -14(glosow:20)-+
Tego nie da się już naprawić.Jak widzę po Komentarzach 80% społeczeństwa siedzi przed kompem i potrafi tylko powiedzieć że policja dobrze zrobiła zabijając człowieka.Ale nie potraficie wyjść nawet z domu na mecz z włąsnym bachorem bo się boicie w odizolowanej sekcji... Coraz więcej rurek lamerstwa ciot i pożal się Boże znawców...
Walcie minusami aż się czerwono zrobi ale z bojaźliwymi gniotami wygrywa się strachem a wy własnie tacy jesteście .Elo
cebulak666
2015-05-07 19:21:27
Ocena: 4(glosow:8)-+
to powiedz mi dzielny czlowieku na czym polega mecz, np pilki noznej
Dunger1
2015-05-24 12:56:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mecz piłki nożnej polega na strzeleniu jak najwięcej bramek drużynie przeciwnej...
Myślałem że zasady tej gry to chyba każdy zna...
Ale tak naprawdę o kibicowanie swojej drużynie,A jeśli jest twoja drużyna to jest także wroga.Więc konflikty zawsze były,są i będą.więc wojny stadionowe się nie skończą nawet jeśli wprowadzą za to sanki
Jawor94
2015-05-07 18:12:16
Ocena: -7(glosow:9)-+
Trzeba było zrobić to trzeba było zrobić tak... Każdy jest inny a kibic kibica jeszcze nie zabił nie wymieniane tu Krakowa! czego o Policji nie można powiedzieć co do ojca miał prawo żyć jak chce niczym Riedel z zespołu "Dżem" albo Tusk ,który przez ostatnie 5 lat was dupczył niemiłosiernie :D Oni też mają dzieci i żaden z nich świętym nie jest a jednego już nie ma tego ,którego muzyką zachwycają się pokolenia! Tak jak mówiłem mimo ,że jestem kibicem to pracuję mało tego inteligencji mi nie brak czego nie można powiedzieć ,o nie których a wręcz nazwać was zwierzętami przez to co pisz
Jarewa
2015-05-07 21:44:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może nie zabił, ale nieźle narozrabiał i rozrabia, u mnie kiedyś wpadli do biedronki pobili ochroniarza i pokradli alkohol i rozwalili kasę i ludzi bardzo babcie i dziatki i dzieci postraszyli a i po drodze rozwalili z 30 cudzych aut i ty to nazywasz normalka? co dziecko było winne ze było w sklepie czy dziadek? albo raz na drodze stanęli busem na siku pewnie i im przeszkadzało to ze inne tablice rejestracyjne zatrzymywali auta i je demolowali pałkami bejsbolowymi. Przykładów więcej niż z policja a kibolem.
slonbimbalski
2015-05-07 17:45:15
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
slonbimbalski
2015-05-07 18:00:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
slonbimbalski
2015-05-07 17:09:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Jawor94
2015-05-07 16:50:36
Ocena: -10(glosow:14)-+
Poczytajcie sobie kto walczył w 2 wojnie światowej ludzi ,którzy na codzien biegali za piłką i darli się na cały głos. Za komuny kto robił burdy z SB i MO kibice.W Polsce nie było systemu nie ma i prawdopodobnie nie będzie a walczą z nim kibice i solidarność. Spokojnie kiedy znowu będziemy walczyć za nasz kraj a Wy pajace będziecie siedzieć "Na dupie" w domach to wam o tym przypomnimy lewaki z honorem "Tuska"
jurek1102
2015-05-07 16:49:03
Ocena: 7(glosow:13)-+
Przykre że to dziecko zostało osierocone... No ale cóż... rodziców się nie wybiera i to dziecko akurat trafiło mieć ojca idiotę.
slonbimbalski
2015-05-07 17:10:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
nonamenoname
2015-05-07 16:44:29
Ocena: 5(glosow:9)-+
Bardzo rodzinni i uczuciowi ci kibole, kto by pomyślał. Tylko przez tych rodzinnych i uczuciowych "kibiców" rodziny boją się chodzić na mecze, które kojarzone są nie ze sportem a z dziczą i chaosem.
danielek300069
2015-05-07 16:41:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
malpigwalt
2015-05-07 16:39:00
Ocena: 3(glosow:7)-+
Cwelami to są kibole!
beetlejuicee
2015-05-07 16:32:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jak by siedział w domu z dzieckiem to by żył Hyhy
KapitanZbuk
2015-05-07 16:12:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
a ty zapiedralaj na wojne jak chcesz walczyć
skoben2
2015-05-07 16:01:21
Ocena: -6(glosow:12)-+
Czytając komentarze za głowe się łapie, za wtargnięcie na boisko kara śmierci? Pedofile 5 lat dostają, Ebry2000 jak to mówią nie życz komus co tobie nie miłe lecze chciał bym aby twój syn zginął za wejście na boisko ;) Mogli użyć gazu, armatki wodnej i innych środków obezwładniających, za wtargnięcie jest grzywna, zakaz stadionowy lub zawiasy NIE KARA ŚMIERCI. PAMIĘTAMY! KIEDYŚ LUDZIE WYJDĄ NA ULICE WALCZYĆ Z TYM KURESTWEM KWESTIA CZASU.
KapitanZbuk
2015-05-07 16:05:25
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
ZlyTerabajcik
2015-05-07 16:52:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
jakby siedział pajac na dupie przez cały mecz to by nic sie nie stało, a to że chciał pokazać że jaki on jest kozak to ma na co zasłużył. Jakbyś nie wiedział to był nieszczęśliwy wypadek i nie było to celowe, a po drugie ciekawe czy ty byś tak celnie trafił poniżej pasa jakby ci skakał jak piz.da
marmly7403
2015-05-07 15:48:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marmly7403
2015-05-07 15:27:32
Ocena: 1(glosow:7)-+
a jakby taki jegomość przypadkiem kogoś uderzył/rzucił kamieniem i zabrał by innemu dziecku ojca to co?!
marmly7403
2015-05-07 15:26:20
Ocena: 2(glosow:12)-+
proponuje aby zabrać policji ostrą broń na gumowe kulki i dać im pistolety na wodę, aby porządni kibole mogli się czuć bezpiecznie rzucając w nich kamieniami...
krystian328
2015-05-07 15:17:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
I prawidłowo! Takich "kibiców" to nawet wynik meczu mało interesuje! Brawa dla policji!
KapitanZbuk
2015-05-07 15:11:14
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
ZlyTerabajcik
2015-05-07 16:58:46
Ocena: 4(glosow:4)-+
dobrze mówisz, ale po pierwsze to nie było celowe, z drugiej strony możliwe że się nauczą nie wyskakiwać na murawę w czasie meczu jak tak zaliczy zgon paru de.bili aczkolwiek to jest dzicz którą powinno się trzymać zdala od innych. Tępić takie skur.wysyństwo co wyrabiają pseudo kibole. Chociaż jednego zje.ba mniej na świecie.
ZlyTerabajcik
2015-05-07 17:03:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
i jestem za tym aby oni strzelali nie z gumowej a ostrej amunicji, a za jakiś dodatkowy burdy pod pretekstem wpier.dol i będzie spokój jak za czsów ZOMO "nieważne gdzie, nieważne komu i kiedy: wpier.dol wpier.dol i jeszcze raz wpier.dol aż będzie spokój" i wtedy może będą wiedzieli co to respekt i nie będą wybiegali sobie z własnych pobudek moralnych.
KapitanZbuk
2015-05-07 16:23:58
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
mondragon21
2015-05-07 13:59:17
Ocena: -16(glosow:24)-+
Policja wykonywała swoje obowiązki ?? Policja według ustawy o policji nie ma prawa strzelać w ważne organy zewnętrzne człowieka, czyli krocze i głowę.. Gdzie strzeliła każdy wie. A więc złamał prawo i bandzior biegający po murawie i policjant, który powienien strzelać, ale nie zabić. Ludzie !! Pedofil w tym kraju, który zgwałci Waszą córkę dostaje 3 lata, a gość biegający po trawie kulkę w łeb ? Rozsądku Polacy.
mandalorianin89
2015-05-07 14:20:03
Ocena: 9(glosow:13)-+
Przestań chłopie płakać bo przykro się robi. Gdyby nie był taki kozak to by żył. Wielki ś.p. Dawid wzorowy ojciec. Najlepiej wszystko co złe na policje zganiać. Banda bezmózgowców....
KapitanZbuk
2015-05-07 15:12:35
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
davidbrian35175
2015-05-07 21:15:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
To se obejrzyjcie fotki z obrzezania; powinno sie wam spodobac;, bo widze, ze te klimaty was rajcuja
smirnofaus
2015-05-07 12:41:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Krzysiek170299
2015-05-07 12:11:33
Ocena: 13(glosow:15)-+
Ciesze się, że w końcu coś takiego się stało. Przez taką patologie normalni ludzie boją się w nocy po mieście chodzić.
ClintEastwood
2015-05-07 11:52:42
Ocena: 13(glosow:15)-+
"charakternych"? Człowieku o czym Ty piszesz, jaka jest idea, aby wylatywać z zakrytymi mordami i lać innych? Czy pisał byś to samo, gdyby przypadkiem w tej walce zabito policjanta?
klexxxx
2015-05-07 12:35:49
Ocena: 12(glosow:16)-+
Patologia to wybiega na stadion w celu robienia burdy.Patologia to biega po mieście z kominiarkami albo szalikami zasłaniającymi mordy i rzuca kamieniami w policję.Patologia to pobije kogoś za to tylko że jest fanem innej drużyny.Patologia niszczy elewacje wypisując durne hasła (nie chodzi o graficiarzy tworzących sztukę).
mandalorianin89
2015-05-07 14:22:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
Krzak napisz do administracji wiocha.pl prośbę o usunięcie twojego konta bo robisz wiochę po całości
KapitanZbuk
2015-05-07 15:24:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Marecki384
2015-05-07 16:08:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dobrze koleś napisałeś i kiboli się nie bałeś
ClintEastwood
2015-05-07 11:26:35
Ocena: 10(glosow:12)-+
Znowu mają kolejny pretekst do wojny z Policją. Tylko tak jak na załączonym obrazku, dlaczego niszczycie cudze mienie dla swoich "chorej" walki.
sambakicikici
2015-05-07 11:18:58
Ocena: 16(glosow:16)-+
Jak się ma dziecko to się nim zajmuje a nie robi burdy na stadionach. Sam jest sobie winien. Gdyby siedział i bawił dziecko to by żył. Kibolstwo to najgorsza zaraza w tym kraju...
deathmind
2015-05-07 10:41:49
Ocena: 16(glosow:16)-+
Plebs i jego poematy na murach...Dziwnym "trafem" nie znam żadnego księgowego czy prawnika, który (o ile nie jest jakimś degeneratem/alkoholikiem) dostałby łomot od policji czy zaliczył "dołek". Natomiast wystarczy wejść w jakieś blokowisko biedy gdzie nawet 13 latki mają już zwykle za sobą kradzież, pobicie, spożycie alkoholu, przez co są notowani i tam oczywiście każdy JP, bo policja ich "krzywdzi". No ciekawe czemu :)
biliRCbob
2015-05-07 10:25:28
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wiem, że to bolesne stracić bliską sobie osobę. To straszne co przeżywa rodzina zmarłego nawet jeśli był to tylko kibol. Nikt nie zasługuje na śmierć oprócz ALLAHA I ISLAMISTÓW. Ból kiedyś minie ale pamięć pozostanie na zawsze... Od policjanta się odczepcie bo on tylko zarabia na chleb w tym popierniczonym ustroju...
geniuszczura
2015-05-07 10:18:21
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
pajakpajonk
2015-05-07 10:11:56
Ocena: 20(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora
mateusz1991
2015-05-07 10:09:22
Ocena: 16(glosow:16)-+
ta teraz wszystko wina policji szkoda ze ten "kibic" nie myślał o dziecku jak zakładał kominiarkę na swoją głupią głowę. jak był takim dobrym tatusiem to mógł zabrać ze sobą dziecko ale nie poco lepiej udawać twardziele przed kumplami
deadmanwalking
2015-05-07 09:03:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
thor102
2015-05-06 20:25:23
Ocena: 24(glosow:26)-+
to był zwykły chuligan oszołom co zaliczył kiedys wpadke po pijaku a tera robi sie z niego wielkiego tatusia i porządnego obywatela,co by z tego dziecka wyrosło i co by go ten (ojciec) nauczył ? robić zadymy pić kraść ???absolutnie mi go nie szkoda i brawa dla policji oby więcej takich zdarzeń a te bydło ze stadionów zniknie.
diabelek71
2015-05-06 20:06:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
fantomas3103
2015-05-06 19:49:18
Ocena: 20(glosow:20)-+
no tak wszystkiemu winna Policja a ten co zginął święty wyeliminować tych bandytów i zadymiarzy większe prawa do użycia broni przez policję i będzie porządek
hejkumtejkum
2015-05-06 19:33:42
Ocena: 23(glosow:27)-+
Cwelami to są KIBOLE a dzieciaka faktycznie żal, tylko może i dobrze, że tak się stało bo chował by go BANDYTA...
passatwtdi
2015-05-06 18:28:13
Ocena: 24(glosow:30)-+
pies go trącał, jak dymił, mógł się rodziną zająć.
Teraz to będzie wzorowy obywatel, mąż/partner, ojciec zabity przez bandytę policjanta.
odbytszatana
2015-05-07 16:46:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
żeby dać im jakąś wioskę w posiadanie? jaka wiocha dla tych?
Marecki384
2015-05-06 18:32:08
Ocena: 7(glosow:7)-+
Też tak sądzę
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0