lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 01.05.2015, 12:27:49   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 90  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zimny_sprite
2015-05-01 13:45:41
Ocena: 33(glosow:43)-+
Będzie działało prawidłowo. pierwszy po prawej od dołu to "N" a następny w prawo to faza ( zdaje się że "L1")Bardzo mało wiesz przyjacielu

kriss2666
2015-05-12 00:51:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wiesior
2015-05-11 20:53:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
@Bednar121 co ma różnicówka do topików? Jedno jest od prądu upływu i chroni przed porażeniem, a drugie jest od przeciążeń. Ale fakt jest faktem, że między PE a N nie ma napięcia, więc może i wcisnął tam tę wtyczkę, ale nic się nie stanie (o ile ktoś nie był na tyle głupi, żeby pozamieniać przewody w gnieździe). A @zimny_sprite dostał te plusy od wyborców Komorowskiego.

martinoz6
2015-05-09 20:14:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
trzeba miec pojecie zeby cos takiego zrobić, faktycznie dobry elektryk

rafi102
2015-05-09 14:45:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja się pytam, gdzie tu wiocha?????????? Gall wstawki kopiowane z kwejka?????

myamek
2015-05-08 16:43:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie ma opcji żeby nie działało, między N a L1 jest 220v więc widać , że koleś miał pojęcie co robi

McF1983
2015-05-09 00:39:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
230v :)

evender
2015-05-08 07:10:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Genialne , to tylko genialny elektryk-polytyk mógł zdziałać !!!!

impressa88
2015-05-07 23:25:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

impressa88
2015-05-07 23:22:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Do wszystkich tu zgromadzonych wtyczka jest włożona do wtyków gniazda Pe i N. Dla potomnych zapraszam kupić wtyczkę i obejrzeć budowę i oznaczenie.

sumilidero
2015-05-07 21:09:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
LUDZIE po 1. to jest podpięte między N i PE, napięcie=0 po2. gniazdo do siły ma styki na tyle głęboko, że bolce zwykłej wtyczki nawet nie sięgają styków.. A CO DO POPRAWNOŚCI TO gdyby wpiąć między jakąś fazę i N to by działało.

bydziu
2015-05-07 20:48:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
widze ze sami elektrycy;D ale na zerze i uziemienu nic nie zaswieci;)

snickers45
2015-05-07 20:44:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

boskiradek
2015-05-07 20:16:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
mial faze !

artur123a
2015-05-07 18:02:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miodzjo
2015-05-07 17:59:36
Ocena: 2(glosow:10)-+
Każdy elektryk wie, że to prawidłowe podłączenie.

StachTraktorzysta
2015-05-07 22:50:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
prawidłowe połączenie, to jest kut as rafalali w twojej doopie.

aleczka11111
2015-05-01 23:29:32
Ocena: 5(glosow:7)-+
W prądzie zmiennym nie ma masy tylko neutralny potocznie zero w prądzie stałym jest masa pozdrawiam

StachTraktorzysta
2015-05-07 23:06:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zacznijmy od tego że w prądzie stałym to jest plus i minus. Masa to jeden z przewodów, na danym urządzeniu, a nie "w prądzie". Nie we wszystkich urządzeniach, ani samochodach minus szedł na mase. bo np. w Syrenie plus był na masie.

kotek_terrorysta
2015-05-01 21:56:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
linaxis - żadne tam 3x220V. To jest trójfazówka. Fazy są przesunięte względem siebie o 120 stopni. Napięcie pomiędzy końcem fazy a N =220 (jak pisze zimny_sprite). A jak być podłączył do zacisku L1 i L2 (albo inaczej u,v) to będzie 220*3^1/2 czyli w przybliżeniu 220*1,73=380V .

sidnej2015
2015-05-01 20:55:34
Ocena: 5(glosow:7)-+
a co się stanie gdy tak podłączysz przewód ? nic , wszystko będzie działać poprawnie

sidnej2015
2015-05-01 20:57:09
Ocena: 7(glosow:7)-+
chyba że dwa bolce natrafią na dwie fazy wtedy cuś perdolnie :)

michau_n
2015-05-01 12:56:32
Ocena: -3(glosow:5)-+
pewnie urządzenie będzie działać bardziej wydajnie

zimny_sprite
2015-05-01 13:45:41
Ocena: 33(glosow:43)-+
Będzie działało prawidłowo. pierwszy po prawej od dołu to "N" a następny w prawo to faza ( zdaje się że "L1")Bardzo mało wiesz przyjacielu

snickers45
2015-05-07 20:31:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krysko1984
2015-05-08 17:36:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
snickers nie wiem kto cie minusuje ale masz racje jezeli jest wyłącznik różnicowoprądowy nie bedzie to działac a ty zimny sprite widac ze elektrykiem nie jestes

Bednar121
2015-05-09 17:37:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Krysko1984 Jeśli jest gniazdo z pięcioma otworami, to najprawdopodobniej jest różnicówka (na 100% jest wymagana przez jakiś przepis), bo nie wydaje mi się żeby mieli topiki w dość nowej instalacji.

linaxis
2015-05-01 12:42:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
No i co w tym dziwnego? że pod gniazdo od siły podpięta jest wtyczka na 230V ? mógł by spokojnie wpiąć jeszcze jedną jak by się zmieściła, siła to tak jak byś złączył dwa gniazdka w jedno duże masz wtedy cztery dziury i jedna jako masa.

bubatraker96
2015-05-01 16:13:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
żeby była siła potrzebne są 3 gniazdka bo tam jest 3 X 230 V a z takiego gniazdka można rzeczywiście podpiąć 3 wtyczki 230V ale wtedy trzeba masę rozdzielić na 3 wtyczki

linaxis
2015-05-01 16:51:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bubatraker96
2015-05-02 10:37:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
linaxis nie mam pojęcia dlaczego ale 3 fazowy prąd zwany siłą daje 400V a nie jak piszesz 690V ale każda faza osobno podłączona wraz z jedną masa daje po 230V na każdej fazie

linaxis
2015-05-07 18:01:04
Ocena: -4(glosow:4)-+
Masz racje normalnie są dwie fazy czyli 230 silam ma trzy fazy 380-400v

sumilidero
2015-05-07 21:11:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
haha o ja chyba nie masz pojecia o czym mowisz, siła to 3 fazy a 'normalne' gniazdko to jedna faza i zero. oczywiście jednofazowe zasilanie jest poprostu czescią siłowego.

sumilidero
2015-05-07 21:16:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
dwie fazy to nadal 400V a trzy fazy to 3 napięcia po 400V przesunięte dopiero jedna faza i N daje 230V

StachTraktorzysta
2015-05-07 23:25:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Prąd zmienny jest zwany także sinusoidalnie zmiennym. Kluczem do waszej zagadki jest to, że skoro jest trzy fazy, to są one przesunięte od siebie o 120 stopni. Jeśli ktoś ma troche oleju w głowie, to będzie wiedział dlaczego 230V x 3 fazy nie będzie się równać 690V. Tak jak podaje wam ten debil linaxis.
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 46Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0