Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
jaa28
2015-05-17 10:14:16
Ocena: 15(glosow:15)-+
Beszczelne ku**y nie dość ze Poroszenko paradował z barwami UPA pod westerplatte teraz to a nasz nied**eb który widocznie nie zna hostori poklepuje się z nim po ramoeniu podaje rękę i nazywa ich przyjaciółmi jak Niemiec pokazał by sie ze swastą to była by wielka afera a tu zero reakcji UKRAINA TO NIE NASZ PRZYJACIEL !!!!!
zonkumariano
2015-05-18 01:15:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
elitarny98
2015-05-17 15:30:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
elitarny98
2015-05-17 15:27:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
Noto pieniądze przekazane Ukrainie od Polski poszły na wysokie emerytury dla UPA.
irio83
2015-05-17 13:54:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
A ja widzę, bo duża część Ukraińców nie chcę takich bohaterów... Oni mordowali nie tylko Polaków, ale i samych Ukraińców... Słyszałeś kiedyś, żeby ktoś się skarżył na Sobieskiego, Piłsudskiego i innych? Nie usłyszysz, bo nasi pokazywali męstwo na polu walki, a nie mordując kobiety i dzieci.
kicaj997
2015-05-17 21:04:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak, część ukraińców nie chce takich "bohaterów", ale na ukrainie rządzą neonaziści i oni rozdają karty. Po za tym przeciwnicy banderowców są w znaczącej mniejszości, nie dotyczy to terenów objętych powstaniem, tam mało kto identyfikuje się z kijowskimi neonazistami.
heerind
2015-05-17 13:09:01
Ocena: -9(glosow:13)-+
Nie mam nic do tego, że taką ustawę sobie podpisali, to ich kraj ich sprawa.Jakby nie patrzeć AK też nie przebierali w środkach, ale to zrozumiałe bo walczyli o wolność, UPA też walczyli o wolność z ta tylko różnicą, że Polacy na tym ucierpieli.Jedyne co mnie boli to ta cała otoczka żałoby nad Ukraińcami, a sami to sobie wszystko zgotowali godząc się na "pomoc" Unii, a teraz mają wojnę i jeszcze gorszy kryzys niż za rządów Janukowycza i kto wie jak się to skończy.
heerind
2015-05-18 00:09:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chcę być po prostu obiektywny, a Wy takie drące japy "patrjoty", a nie umiecie nawet czytać ze zrozumieniem.Chodzi o to, że zabronić im kultywowania swoich "bohaterów" nie możemy, możemy kultywować swoich i nie wysyłać ton pomocy do Ukrainy tylko skupić się na interesie Polski i Polaków, podniecaniem się "co oni tam wyprawiają" nic się nie zdziała.Jak powiedział JKM trzeba odciąć się zupełnie od tego całego problemy ukraińskiego, ogłosić neutralność wobec całego tego konfliktu i niech się tam gniotą bo wdzięczności to my żadnej nie otrzymamy, a wręcz przeciwnie.
kwisniew
2015-05-17 12:39:05
Ocena: 12(glosow:12)-+
Jakiś czas temu odbyło się w polskim sejmie głosowanie czy zbrodnie na Wołyniu powinno nazywać się "ludobójstwem". Była ostra debata, w której R.Sikorski straszył "UPOKORZENIEM UKRAIŃCÓW". Stosunkiem głosów 12 do 222 uznano, że nie powinno się używać określenia "ludobójstwo"....
Rozumiecie coś z tego ???
Skąd ta uległość Polski w stosunku do wszystkich dookoła ? My ciągle kogoś przepraszamy, nami ciągle wyciera się swoje brudy ( polskie obozy koncentracyjne, udział Polaków w zbrodniach nazistowskich itd. ) Jeszcze trochę i będziemy Niemców za II wojnę przeprasz
LeSaux
2015-05-17 13:32:00
Ocena: -4(glosow:8)-+
Oczywiście, że witali kwiatami - w myśl starej maksymy "wróg mojego wroga jest moim przyjacielem". Po pierwsze Niemcy pogonili czerwonych, pod rządami których zginęło z głodu kilka milionów Ukraińców, a następne kilka wywieziono do łagrów. Po drugie mieli nadzieję, że Niemcy pozwolą na stworzenie niepodległego ukraińskiego państwa będącego w sojuszu z III Rzeszą. Ty byś nie witał ? A w Waffen-SS służyło pół narodów Europy - chociażby Hiszpanie, Francuzi, Holendrzy, Walonii, Estończycy, Łotysze, Ukraińcy a nawet ROSJANIE.
kicaj997
2015-05-17 20:44:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
I to ma być powód do dumy? Kolaboranci III Rzeszy to najgorsze ścierwa i nic ich nie usprawiedliwia. Widziałeś w jakimś normalnym kraju pomniki kolaborantów III Rzeszy? Gdyby chociaż UPA naprawdę walczyła z regularną armią lub chociażby uzbrojoną partyzantką, ale nie, oni zajmowali się wyłącznie czystkami etnicznymi i napadami na bezbronne wioski. I to mają być bohaterowie, "bojownicy o wolność"? Zwykli zwyrodniali bandyci okrucieństwem przewyższający SS-manów!
damian.szefo
2015-05-18 10:02:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Obaj macie rację i to się wcale nie wyklucza. Nikt nie popiera stawiania na piedestał UPA ale trzeba rozumieć i to że dla przeciętnego Ukraińca byli m.w. tym czym dla nas są BCh czy AK. Na Ukrainie zapewne nie mówi się o rzezi wołyńskiej a jak mówi to umniejsza się swoje winy. Ukraina, podobnie jak i Rosja, ma wyraźny problem z historią, która ma tyle wspólnego z prawda to Rydzyk z tolerancją.
Mundzio84
2015-05-17 11:15:47
Ocena: 6(glosow:14)-+
Myślicie, że takie coś obchodzi tych antypolskich zdrajców, którzy teraz rządzą?Bruksela wypchnęła nas przed szereg, jak swojego psa, żeby dostał od ruskich pierwszego kopa.I tak już się stało, bo najbardziej oberwaliśmy kontrsankcjami, ale i tak służymy wiernie urzędasom z Brukseli.Ukraina nigdy nie była i nie jest naszym przyjacielem.Już dawno powinniśmy ogłosić neutralność w sporze rosyjsko-ukraiński, ale nasze lizodupy w życiu tego nie zrobią.Mam nadzieję, że jesienią wszystko się wreszcie zmieni.
grog
2015-05-17 11:02:09
Ocena: -4(glosow:8)-+
Dla nich to sa bohaterowie, to oni walczyli o niepodleglosc kraju, ktorego Poroszenko jest prezydentem. Gdyby Komorowski uznal ich za bohaterow to bylaby wiocha. To jakby Niemcy chcieli nas krytykowac, bo dla nas bohaterami sa nasze wojska walczace z ich przodkami w bitwie pod Grunwaldem
Buahahahah
2015-05-17 12:06:31
Ocena: -10(glosow:14)-+
@kicaj - dorośnij dzieciaku.
irio83
2015-05-17 13:52:48
Ocena: 7(glosow:7)-+
@grog nie widzisz różnicy z walki pod Grunwaldem, a z mordowaniem kobiet i dzieci, wyrzynaniem całych wiosek? Stosowaniem metod morderstw o których Ci się nie śniło? Poczytaj co to był wianek ku wolnej Ukrainie, wycinanie dziecka z brzucha kobiety i zaszywanie tam żywego kota i setki innych.
kurwamac02
2015-05-17 15:26:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
caleanka
2015-05-17 10:38:48
Ocena: 2(glosow:10)-+
"Paweł Kukiz solidaryzuje się z Ukraińcami, dlatego postanowił napisać po ukraińsku hymn rewolucji. "Pieśń "zagrała mi w głowie", gdy byłem drugi albo trzeci raz na Majdanie" - mówił w wywiadzie dla portalu Express.olsztyn.pl."
jaa28
2015-05-17 10:14:16
Ocena: 15(glosow:15)-+
Beszczelne ku**y nie dość ze Poroszenko paradował z barwami UPA pod westerplatte teraz to a nasz nied**eb który widocznie nie zna hostori poklepuje się z nim po ramoeniu podaje rękę i nazywa ich przyjaciółmi jak Niemiec pokazał by sie ze swastą to była by wielka afera a tu zero reakcji UKRAINA TO NIE NASZ PRZYJACIEL !!!!!
diabelek71
2015-05-17 08:16:05
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Gregory2509
2015-05-16 17:11:49
Ocena: 25(glosow:31)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Przez takie osoby, cierpią wszyscy operatorzy dronów. Airbus A380 przeleciał bardzo blisko.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0