u zadłużonego mechanika. To państwo istnieje tylko teoretycznie...
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
vivern
2015-06-23 10:23:37
Ocena: 20(glosow:32)-+
Każdy normalny obywatel za spier....ną robotę wyleciał by na bruk a te pieprz...ne święte krowy komornicy, prokuratorzy i sędziowie mają wszystko i wszystkich w dupie!!! Czasami czuję sie jakbym mieszkał w jeb....nych Indiach....
Schwab
2015-07-01 00:13:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mamy to na co pozwalamy.
Jakoś nie słyszałem, żebt z inicjatywy obywatelskiej urzędnik działający na szkodę obywateli został rozstrzelany czy powieszony.
Krótko mówiąc - jeżeli na to przyzwalamy brakiem reakcji to stulmy te mordy i grzecznie płaćmy podatki.
manamanam
2015-06-24 10:01:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
To już nawet nie jest komornik, a kupa gó*na, którą powinno się w szambie utopić. Nawet komornik nie postąpiłby tak ch*jowo. Życzę tylko, aby mu się chata cała zjarała a straż pożarna przyjechała po godzinie na taczce z kubkiem wody, za zlicytowanie ich wozów.
Adamus_Papus
2015-06-24 09:31:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Kvpownitzka
2015-06-24 14:55:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
zonkumariano
2015-06-23 22:49:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
anabarbara
2015-06-23 21:00:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
szanowny moderatorze,ja nie napisalam nic obrazliwego i nie uzywalam wulgaryzmow a tylko napisalam prawde o komornikach,ich wyksztalceniu i tym co robia.Mam do tego takie samo prawo jak wszyscy inni uzytkownicy tego portalu.Dodam tez ze w innych komentarzach sa uzyte slowa wulgarne,nawiasem mowiac pokrywaja sia z rzeczywistoscia i pytanie dlaczego akurat moj komentarz zostal usuniety przez szanownego moderatora.Mozna robic sobie jaja ale nie z rzeczywistosci ktora istnieje w naszym kraju ktora jest niestety ale coraz to bardziej upadlajaca normalnego,zwyklego obywatela.Wiec pytam o co tu chodz
kriss92
2015-06-23 15:38:38
Ocena: -11(glosow:15)-+
Gowno prawda,ludzie naprawde jestescie tak głupi i wierzycie w ta propagande?
Jak komornik moze zajac coś co nie nalezy do dluznika? Wynajmujecie mieszkanie i co komornik odbierze mieszkanie osobie,od ktorej je wynajmujecie? Nie osły,zabierze Wam np.waszego laptopa ! I dziwic sie,ze jestesmy 100 lat za murzynami skoro nasze społeczenstwo jest tak tepe,ciemnogrod i zacofanie mentalne nieznajace granic...
Guardian1486
2015-06-23 17:27:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
kriss92 tylko, że Polskie prawo jest głupie, durne i ułomne i u nas najpierw ci zabiorą a potem będą badać czyli mieli ci to prawo zabrać. Komornik wchodząc do lokalu dłużnika może zająć dowolną rzecz na terenie tego lokalu...niestety to głupie ale tak jest. I masz potem takie klocki jak powyżej. Byłem już świadkiem takiej sytuacji i spraw i awantur o takie zachowanie komornika w każdym sądzie znajdziesz kilkaset.
deathmind
2015-06-23 20:12:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
Komornik ma prawo zająć ruchomości znajdujące się na nieruchomości stanowiącej własność dłużnika. Jeżeli ruchomości zajęte przez komornika stanowią własność osoby trzeciej lub są obciążone ograniczonym prawem rzeczowym na rzecz osoby trzeciej (np. zastawem rejestrowym, który umożliwia zastawcy korzystanie z przedmiotu zastawu) to owej osobie przysługuje tzw. powództwo ekscydencyjne, które wnosi się do sądu przed którym toczy się post. egz. Natomiast jeżeli komornikowi przedstawiono np. dowód rejestracyjny, a i tak dokonał zajęcia - wtedy możemy wnieść skargę na czynność komornika.
lolo88888888
2015-06-23 15:27:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
hajs się musi zgadzać
caleanka
2015-06-23 15:25:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
Polska to jednak dalej dziki kraj, mimo ze przyjeli Was do Europy....
nissin
2015-06-24 14:51:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gdybym pisal w innym jezyku to bys nie zrozumial wiesniaku.
jrozan
2015-06-23 13:57:23
Ocena: 7(glosow:7)-+
Nie ma znaczenie, czy teraz PO, czy PIS. Naszym, Polaków, problemem są korporacje urzędasów, sędziów, prokuratorów, komorników, lekarzy i innego tałatajstwa, które całkowicie wymknęły się władzy centralnej. Żyją z naszych podatków, lecz całkowicie olewają państwo i tych, którym powinni służyć
adammaster
2015-06-23 13:16:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
anabarbara
2015-06-23 11:30:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2015-06-23 13:14:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
Czyli komornicy w Polsce są z PO... A gdy PiS przejmie władzę, to ci wszyscy komornicy przepiszą się do PiSu, czy pozostaną w PO? A gdy PO jeszcze nie istniała, to wtedy też byli w PO?
maran_hand
2015-06-23 10:45:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale sluzby represyjne w tym kraju sa jak najbardziej realne..
gordon.lameman
2015-06-23 10:51:59
Ocena: -8(glosow:10)-+
Jakie służby represyjne?!
Represją jest przymus spłacania długów?!
Totalny debilizm. Długi się spłaca. I tyle.
maran_hand
2015-06-23 12:36:19
Ocena: 5(glosow:5)-+
Oczywiscie ze tak ale sens tego "absurdu" jest inny. Twoj sasiad ma dlugi a komornik Tobie zabiera samochod. Naprawde twierdzisz, ze tak powinno byc ?
gordon.lameman
2015-06-23 12:40:07
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie, ten 'absurd' nie ma sensu, bo jest kłamliwy.
Te wozy nie stały u mechanika, a u gościa prowadzącego firmę "PRYWATNA STRAŻ POŻARNA". W dodatku małżonka łużnika odmówiła okazania dowodów rejestracyjnych, a komornik chciał je obejrzeć, żeby nie zajmować cudzego mienia.
I nie, nie komornicy nie zajmują samochodów za długi sąsiada. Zajmują to co dłużnik ma we władaniu, ale jeśli to nie jest własność dłużnika to prawdziwy właściciel może łatwo to udowodnić i zwolnić przedmiot spod egzekucji.
deathmind
2015-06-23 20:16:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Komornik chociaż jest organem państwowym to działa w sposób "biznesowy" w odróżnieniu od sądu i prokuratury. Jego wynagrodzenie opiera się na opłatach komorniczych w tym opłatach stosunkowych od wyegzekwowanych kwot (np. od gotówki jest to co do zasady 15%). Komornik winien prowadzić post. egz. tak ażeby w ostatecznym rozliczeniu pozyskać jak największe środki pieniężne, po to by jak najpełniej zaspokoić roszczenie pieniężne wierzyciela i przy okazji dobrze na tym zarobić. Komornika zatem co do zasady "rozlicza" wierzyciel, dla którego prowadzi on post. egz., a nie państwo.
gordon.lameman
2015-06-23 10:16:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
Znowu daliście się nabrać na medialną manipulację.
Gość prowadzi firmę pod nazwą "Prywatna Straż Pożarna". Można więc oczekiwać, że będą u niego wozy strażackie, prawda?
Dłużnika nie było, komornik chciał zajrzeć do dowodów rejestracyjnych aut, ale małżonka dłużnika odmówiła ich okazania. Gdyby widział, że to gminne to by odstąpił. A tak? gdyby się okazało, że to jednak dłużnika to ten by je ukrył albo sprzedał. W ten sposób zaś nikt nie jest pokrzywdzony, bo wozy stoją tam gdzie stały a gmina tylko przedłoży stosowne papiery i po sprawie.
rene30
2015-06-23 12:31:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
ale cućmoku ten mechanik naprawia wozy strażackie bo ma taką działalność,pod drugie pół inteligencie na wozach jest napis i herb jednostek z których wozy pochodzą I trzy czyli Finito to KOMORNIK ma sprawdzić czyje mienie zajmuje a nie odwrotnie. Jutro zajmie ci chatę bo sprzątaczka która ma długi sprząta Twoją klatkę tak działa ten układ ale lemingi nie rozumieją...
gordon.lameman
2015-06-23 12:42:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
Głąbie, przecież mógł je kupić uszkodzonego i nie zamazać jeszcze znaków.
Nie, komornik nie musi sprawdzać.
Może zająć to co jest we władaniu. Ponadto próbował sprawdzić, ale małżonka dłużnika mu to uniemożliwiła, ćwierćmózgu.
Ty nic nie rozumiesz i nic nie wiesz. W dodatku dajesz sobą manipulować przez kłamliwe media. Komornik wysłał informację o zajęciu do gminy. Nie wyznaczył terminu licytacji. Nie kłam. Od razu widać, żeś złodziej i oszust, bo tak bardzo dłużników bronisz.
homo_sapiens
2015-06-23 13:10:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
@gordon - bzdury piszesz. Komornik WIEDZIAŁ, że wozy są gminne, ponieważ zawiadomił gminę o licytacji i poinformował, żeby gmina uwzględniła wyłączenie z użytkowania tych dwóch wozów.
gordon.lameman
2015-06-23 13:24:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Małżonka dłużnika tak powiedziała, ale nie dała dowodów.
Ponadto sprawdził to w CEPiK, ale CEPiK nie musi być aktualny, bo gmina mogła pojazdy sprzedać, a dłużnik ich na siebie nie przerejestrował.
Dlatego wysłał zawiadomienie do gminy.
Nie macie pojęcia o czym piszecie.
rafirafi76
2015-06-22 18:57:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
To "państwo" tak ma właśnie funkcjonować,według Pozłodzieji,oczywiście.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0