Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Czysta Moc
M1CLAY19
2015-07-03 11:17:16
Ocena: 38(glosow:44)-+
Mein Kampf przy koranie to "Poczytaj Mi Mamao". Faszyzm przy szariacie to igraszka. Koran gwalci wszelkie zasady cywilizacyjne,kulturowe,etyczne i moralne ...........a mimo wszystko jest broniony. Cos tu jest nie tak?
saviola1
2015-08-31 23:41:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
w dupie z taka tolerancja - tolerancja to jedynie szanowanie poglądu który dla mnie jest dziwny, ale tolerancja nie oznacza akceptacji! i nie daj Panie Boże jeżeli jakiś brudas zbliży się do mojej rodziny i skrzywdzi mi żonę,córkę czy siostrę znajdę go i wyrżnę mu jaja a potem rzucę świnia do zeżarcia. nasze sądy zapewne za to mnie skarzą ale co może naprawić taki czyn jak gwałt? i nie ważne czy to przez kozo***ce czy białego kara powinna być kastracja a następnie ciężkie prace fizyczne. A z się naucza ze fajfusa nie pcha się tam gdzie nie ma pozwolenia.
Python013
2015-08-30 20:17:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
W surze 23:1-6 oraz 70:22-30, można znaleźć zmiankę, że muzułmanin może współżyć z niewolnicą. Według Koranu muzułmanin może gwałcić kobiety wzięte do niewoli, nawet mężatki.
W surze 4:24 Allah mówi - Zabronione są dla was kobiety zamężne, oprócz tych, którymi zawładnęły wasze prawice. Więc według tych słów muzułmaninowi nie wolno odbyć stosunku seksualnego z zamężną kobietą, chyba że są w posiadaniu muzułmanina jako jeniec czy niewolnica.
Python013
2015-08-30 20:24:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Islam to religia diabła... i dopóki będzie istnieć, nie będzie pokoju na ziemi, a Mahomet miał 26 zon i najmłodszą poślubił kiedy miała 6 lat i pierwszy raz współżył z nią jak miała 9 lat = pedofil!!! Oprócz tego miał schizofrenie, cała ta religia jest fałszywa, zacofana i nakłania do okrucieństwa.
szwedzkiwiesniak
2015-07-04 22:34:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Moj brat byl dzisiaj w Gdansku opowiadal jak Polsce jest milo i wspaniale. Przez caly dzien ani jednego czarnucha nie widzial. Nie wiecie jak dobrze macie.
nissin
2015-07-16 11:54:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Moze wiejski kmiocie, czas wracac do "raju".
latrell
2015-07-04 09:02:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zbrój sie Biała Raso Panów, bo brudna ręka abrahamowych wyznawców juz puka do słowiańskich drzwi! Smierć za śmierć, obcięta głowa za obciętą głowę! Gwałt za gwałt! Eksterminacja Białej Rasy osiąga apogeum! To będzie największa wojna znana nowożytnemu światu
M1CLAY19
2015-07-04 12:06:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wojna zaplanowana.
kawalrafala
2015-07-09 00:17:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
energyman00
2015-07-04 08:31:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
Oby ta zaraza Islamska nie dotarła do Polski bo my tu mamy już swoją -księży, Posłów ,korupcję, marne zarobki, padniętą służbę zdrowia , śmieciowe umowy,wyzysk , głodowe emerytury itd. Na walkę z ciapatymi już możemy nie mieć siły bo "nasi" nas już wykańczają !!!!!!
wirus0666
2015-07-04 03:45:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
Brednie! Prawdo jest zdrowe! Chore jest wykonanie! Rzeczypospolita powinna być wzorem! Szczyciliśmy się tym, że każdy u nas może znaleźć swój kąt! I każdy miał swoje miejsce - i jak nadużywał tej gościnności, to umieliśmy sobie z tym poradzić. Wniosek - po tych bredniach zaczytanych w komentarzach - niewiele zostało z naszej świetności :( jesteśmy zdegenerowanym narodem :(
danielm1985
2015-07-04 01:24:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dlatego polskie kobiety będą za:/ Bo w końcu dostaną to czego chcą :)
czapiewski
2015-07-03 21:11:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
Je*ac taka tolerancje
norin86
2015-07-03 17:33:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
i jeszcze jedno. W szwecji muzulmanie stanowia 5% spoleczenstwa a sa odpowiedzialni za 77% gwaltow. Dlaczego wszyscy ten fakt ignoruja? Tolerancja i spoleczenstwo multi kulti kosztem gwalconych kobiet? no chyba ze im sie to podoba:D
Ciekawe ile przestepstw sie dopuszczaja muzulmanie? ma ktos statystyki w tym temacie.
norin86
2015-07-03 17:08:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
O kurde cenzura i propaganda polityczna jak za komuny. To jest jakies rezimowe prawo(jak w rosji albo chinach). Zamykanie ludziom ust na sile nie dziala. Czemu ich rzecznik praw obywatelski nie reaguje. Juz do takich rzeczy sie posowaja, musza byc bardzo zdesperowani swoja kleska. Dobrze ze w Polsce to nie dziala na wiekszosc ludzi. Nie moge sie doczekac az te ich mulitikulti spolecznestwo pierdyknie i poniosa szwedzi konsekwencje swojej glupoty. Islamy jak przejma te ziemie mowa o szwecji(bo to juz nie jest narod). To zrobia ze szwedow politycznie poprawnych niewolnikow i dziwki Hahaha:D
muttley13
2015-07-03 15:54:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak to jest z tymi Szwedami. W kraju taki dramat gwałcą zmuszają do przejścia na islam i homo a jakoś nie zauważyłem zmożonej emigracji . Za to z katolicko - cebulowego raju gdzie islam i homo jest zwalczane non stop ( przynajmniej na wiocha .pl)emigrantów coraz więcej. Ba nawet do tej strasznej Szwecji uciekają.
kawalrafala
2015-07-03 15:06:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
M1CLAY19
2015-07-03 21:32:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak to jet dostac minusy za prawidlowy koment?
kawalrafala
2015-07-06 22:29:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
piotrek2015new
2015-07-03 14:24:11
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ich kraj, ich sprawa. Co nam do tego?
barbarella123
2015-07-03 13:47:46
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
PCucumber69
2015-07-03 13:35:51
Ocena: -3(glosow:11)-+
To jest normalne prawo które cebulaki takie jak ty nie rozumiają. Za każdą nienawiść powinno się odpowiedzieć. Tymbardziej do lgbt - czyli nieuzasadnioną. Dziękuje, miłego dnia.
lukow
2015-07-03 13:51:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Normalne prawo jest uniwersalne i nie uznaje wyjątków. Wmawiają nam też, że sprawiedliwość społeczna = sprawiedliwość. Po co w takim razie dodaje się słowo społecznie. Szczególne prawa dla np.LGBT (czy kogokolwiek) pokazują że to są inni ludzie, a więc jest to dyskryminacja.
norin86
2015-07-03 16:51:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
To nie jest normalne prawo. Kto tu mowi o nienawisci? To prawo nie kaze za nienawisc tylko ogolnie za krytykowanie lgbt i islamu. Dlaczego wszystkich mozna krytykowac, rzad, zydow, Polakow, mezczyzn, kobiety, chinczykow, subkultury, rozne grupy spoleczne, mode... A homoseksualistow i islamu nie? To nie jest rowne, sprawiedliwe traktowanie w tym momecie oni sa rowniejsi. Cenzura i propaganda jak za gierka. Stop islamskiej i homoseksualnej cenzurze!
lukow
2015-07-03 13:14:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
@caleanka: Można jakiś czas mieszkać w kraju o wysokich zarobkach jednak złym środowisku jak i na odwrót.
"Szwecja nie ma własnej tradycji ani kultury i to dobrze że imigranci mogą przynieść do ich kraju trochę obcej kultury" Ciekawe tylko dlaczego mniejszość polska nie stara się o dodanie do tego spisu swoich wartości jako narodowych tradycji, które Szwedzi powinni przyjąć (np. schabowy przynajmniej raz w tygodniu na stołówkach) na wzór muzułmańskich dni na basenie.
caleanka
2015-07-03 14:15:57
Ocena: -5(glosow:7)-+
Naturalnie Szwecja ma tradycje i bogata kulture, ten kto to wstawil widoczne nie poznal tego albo nie zrozumial. Wszystkie obce narodowosci zamieszkale w Szecji wzbogacaja ta kulture, co jest bardzo cenne dla rozwoju spoleczenstwa.Najcenniejsza jest tolerancja dla "innosci", czego najwidoczniej brak w polskim spoleczenstwie.
caleanka
2015-07-03 14:22:57
Ocena: -3(glosow:3)-+
P.S - schabowy jest w czesto w jadlospisie, nazywa sie Wienerschnitzel .
lukow
2015-07-03 13:18:00
Ocena: 7(glosow:7)-+
W Rosji arabscy imigranci są trzymani krótko. Słowa Putina: "Każdy przedstawiciel mniejszości, pochodzący z dowolnego miejsca na świecie, jeżeli chce żyć i pracować w Rosji, powinien mówić po rosyjsku, i przestrzegać rosyjskiego prawa. Jeśli muzułmanin woli prawo szariatu to radzimy mu, aby przeniósł się do tych krajów, miejsc gdzie szariat obowiązuje.
Rosja nie potrzebują mniejszości muzułmańskich. To mniejszości potrzebują Rosji, a my nie będziemy tworzyć specjalnych przywilejów lub zmieniać nasze prawa zgodnie z ich życzeniami."
nissin
2015-07-03 12:25:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kiedy Szwecja ratowala Polakow w latach 70-tych przed UB, udzielajac im azylu to bylo OK. Teraz kiedy polska ma ratowac kilka tysiecy katolikow z Syrii, to nie jest OK i zaczyna sie kampania na wiocha. To jest polskie katolickie , prymitywne i egoistyczne spoleczenstwo. Pomyslec ze zadaliscie katolickiej UE... Na szczescie to sie nie udalo "czarnym". To jest wlasnie katolickie spoleczenstwo, milosci blizniego.
norin86
2015-07-03 16:58:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
jezeli mowa o nielegalnych imigrantach co dostaja sie do europy na lodka przez wlochy i grecje. to oni nie sa katolikami. znaczna przewazajaca wiekszosc to muzulmanie. Slyszalem ze z syrii przyjmujemy 60 rodzin. my duzo ukraincow przyjmujemy. Na innchy imgrantow juz nie ma miejsca.
szwedzkiwiesniak
2015-07-04 23:16:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wszyscy wiedza ze w Polsce pieklo multikulti dopiero sie zaczyna. To nie chodxi o zadne tysiac katolikow czy nie-katolikow z Syrii. W Szwecji czy w Angli tez zaczeli od tysiaca albo od stu. Jak dzisiaj bylem na plazy bylo czarno jak Brazylji. Walczcie o to by Polske takie nieszczescie niespodkalo.
awesomebeauty
2015-07-03 11:54:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
Polacy to mysla nadal ze swiat jest czarno bialy najlepiej ubrali by wszystkich w szary dres I czarna bluze jak jedna armie zero inywidualnosci I chcieli by powatarzac kazdemu moja racja jest mojsza niz twojsza I jest tylko najmojsza I ja wiem jak masz zyc. Zenada
nissin
2015-07-03 11:50:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
Przypomne fakty. Po dlugich dyskusjach, zostaliscie z litosci przyjeci do UE, jako kraj taniej sily roboczej i duzy rynek zbytu. Po 25 latach "wolnsci" i miliardach z UE, dalej jestescie pod wzgledem gospodarczym i spolecznym, krajem trzeciego swiata w Europie. W tym kontekscie nie powinniscie krytykowac innych krajow. Z zadnego innego kraju nie ucieka tylu obywateli "za chlebem" co z Polski, wiec zachowajmy troche perspektywy...
nissin
2015-07-03 11:21:11
Ocena: -1(glosow:11)-+
Mysle ze Polska i polskie spoleczenstwo nalezy do ostatnich jakie moga krytykowac Szwecje. Posprzatajcie najpierw na wlasnym podworku zanim zaczniecie krytykowac innych.
M1CLAY19
2015-07-03 11:17:16
Ocena: 38(glosow:44)-+
Mein Kampf przy koranie to "Poczytaj Mi Mamao". Faszyzm przy szariacie to igraszka. Koran gwalci wszelkie zasady cywilizacyjne,kulturowe,etyczne i moralne ...........a mimo wszystko jest broniony. Cos tu jest nie tak?
caleanka
2015-07-03 12:40:16
Ocena: -6(glosow:10)-+
Rozumiem ze znasz faszyzm i Majn Kamf, jako jego zwolennik ale co mozesz powiedziec o koranie? Czytales, zrozumiales ? (wiejski nacjonalisto i prymitywie)
M1CLAY19
2015-07-03 13:20:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
Przeczytaj mnie tylko x i ostatni. Slucham Radia Maryja,przestudiowalem koran i wiele innych rzeczy ,ktorych nie popieram a ZMUSZONY JESTEM TOLEROWAC.Rzecza oczywista jest ,by moc cos ocenic najpierw trzeba to poznac. Do zlych dzrzwi zapokales bo mnie w tych tematach nie zahukasz.Wiejski nacjonalisto i prymitywie- slowa religii pokoju.Ty tego nie znasz bo gdybys mial wiedze w temacie to stulilbys pysk i nie robil z siebie kretyna.
caleanka
2015-07-03 14:18:45
Ocena: -5(glosow:9)-+
Twoj jezyk swiadczy o Twojej wiedzy i kulturze.
M1CLAY19
2015-07-03 16:46:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie dyskutuje z fanatykami ,ktorzy nie toleruja odpowiedzi na swoje wyzwyska.
wirus0666
2015-07-04 03:32:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Masz rację, ale wsadzanie faszyzmu, islamu, LGBT i pedofilii do jednego wora to pomyłka. IMHO należy rozpoznać każde z tych zagadnień. Wiele istnień ludzkich poszło z dymem dzięki religiom (katolicyzmowi i islamowi - w szczególności). Pedofilią brzydzimy się wszyscy rozumiejąc ją jako wykorzystywanie seksualne tych bezbronnych. Taka jest nasza cywilizacja. Reszta jest dość uniwersalna kulturowo...
KapitanZbuk
2015-07-03 10:22:33
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
StachTraktorzysta
2015-07-03 10:19:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jedna ich minister, chyba od kultury powiedziała: że Szwecja nie ma własnej tradycji ani kultury i to dobrze że imigranci mogą przynieść do ich kraju trochę obcej kultury. To się Szwedzi mogą czegoś nowego nauczyć. "U nas mamy tylko midtsommar nic więcej". Takie głupoty tym debilkom przychodzą do łba, żeby się podlizać jakiemuś lobby, które promuje multikulturalizm.
caleanka
2015-07-03 10:15:58
Ocena: -3(glosow:7)-+
Dlaczego takie tlumy Polakow jada do tej Szwecji, zamiast sie rozkoszowac Polska?
nienormalny_jones
2015-07-03 09:45:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
bo w dzisiejszym swiecie tolerancja nie oznacza poszanowanie dla mniejszosci tylko jej faworyzowanie. czy to jest normalne? zapytajcie o to bialych, badz o bielszej karnacji ludzi za 100lat
Cieszmy się z naszych polskich madek, bo te z importu są o kilka klas gorsze, jak widać.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0