Ukryj komentarze(144)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
dejveet
2015-08-06 20:51:09
Ocena: 37(glosow:79)-+
a co więcej, oddaj kasę, którą zaoszczędziłeś do teraz na kredycie we frankach w porównaniu do kredytu w złotówkach, wielcy kurde poszkodowani się znaleźli - cwaniakiem byłeś i cwaniakiem będziesz, żałosne, nie umieć przyznać się do błędu, a co więcej obarczać nim innych
baslejndimon
2015-08-24 22:26:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skowyt frankowego leminga jest muzyką dla moich uszu :)
ozix88
2015-08-16 00:58:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ktos chyba ma niezle lagi w internetach ze teraz wrzuca taka fote na wioche kiedy kurs franka jest niski jak cholera...
3.85 zł średni kurs z dnia dzisiejszego. Dajcie spokoj juz z tymi frankami bo mamy wazniejsze problemy takie jak pierdzielone arabusy ktore juz niedlugo do nas przyjada w liczbie 2000 tak na start..
gangnam10
2015-08-13 12:11:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam się w 100%. Nikt nie zmuszał nikogo do brania takiego kredytu. Jeżeli nie było stać na inny kredyt to znaczy, że nie powinno się go brać. Wszyscy liczyli się z ryzykiem walutowym. Poza tym w dalszym ciągu te kredyty wychodzą taniej niż złotówkowe więc bzdurą jest dorzucanie tym ludziom kolejnych kwot...
djbizon
2015-08-12 15:30:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie było łatwo barany tylko nie było innej opcji. 99% frankowiczów wzięło ten kredyt bo w złotówkach nie mieli zdolności kredytowej a nie chcieli siedzieć u mamusi na garnuszku z rodziną. Więć jak jeden z drugim nie wiesz o co chodzi to skończcie pieprzyć te farmazony. Jakby nasze Państwo dawało normalne warunki to nikt by się nie łasił na franka. Z własnej autopsji zarobki na tamte czasy po 1500 na rękę wysokość raty w PLN 1800zł a we frankach 1100zł w PLN brak zdolności kredytowej. Opanujcie się ludzie
jxxx71
2015-08-10 00:04:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bank dał kredyt hipoteczny pod zastaw mieszkania które jest warte obecnie 300tys, a do spłacenia jest 600tys, to niech BANK nie płacze tylko zabiera mieszkanie i sprzeda je po cenie rynkowej 300tys, a nie żąda 600 tys. PRAWO MUSI DZIAŁAĆ TAK SAMO W OBIE STRONY. Banki też są winne bo one mają lepszych analityków i podjęły to ryzyko dla zysku, tym razem powinny stracić, bo zastaw stracił na wartości, żeby drugi raz nie okradały kredytobiorców. Na opcjach walutowych się udało to teraz pora na okradanie właścicieli mieszkań, za chwilę wymyślą coś innego żeby Polaków okradać.
robert8319
2015-08-09 10:37:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
a rodzina na swoim albo mdm ?
desmond1111
2015-08-09 07:08:06
Ocena: 8(glosow:8)-+
mam kredyt we frankach mam w dupie ten cały rząd i se spłacam
donkichot82
2015-08-09 00:12:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
Pisząc wulgarnie nie jesteś geniuszem, nawet mając kredyt w złotówkach.
donkichot82
2015-08-09 00:09:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
KWKsmiech
2015-08-08 13:44:57
Ocena: -5(glosow:9)-+
Widać jak jesteście zepsuci :/ Zapewne będą minusy, no ale tak jechać po ludziach którzy popełnili błąd? Tych których najbardziej dotknęło to za pewne nawet tutaj nie nie ma starając się dorobić by mieć choć troszkę jakiegokolwiek luksusu... Siedzą na wynajmie z komornikiem na pensji i starają się przeżyć. Wy macie i internet i komputer telefony... kurde dom! Czas by tu siedzieć!
beeveer
2015-08-08 13:13:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
ja natomiast uważam, że dopi..nie bankom kary jest jak najbardziej słuszne. przecież te kredyty były wciskane wręcz na siłę. a jak dziś chcę wziąć kredyt we frankach, mając 100% poręczenie i zabezpieczenie, to co, dostanę? oczywiście że nie, bo włąsnie teraz bym na tyz wyszedł lepiej. właśnie za tą dwulicowość świnski kutas bankowcom w ryj
krzychu8888
2015-08-08 11:27:27
Ocena: 3(glosow:9)-+
Co mnie to obchodzi że kurs poszedł go góry ? ale jak był kur** niski to każdy heppy, wtedy nikt się nie czepiał.. a teraz biedny , poszkodowani bo muszą spłacać... Niech mi(i innym obywatelom ) też kur** moje kochane państwo pomoże, a mam kredyt w PL, a nie skamle jak pies tylko spłacam... a Frankowicze wielce pokrzywdzeni
manamanam
2015-08-08 10:26:55
Ocena: -1(glosow:13)-+
W Chorwacji zgodzono się przewalutwać kredyty we frankach, na Węgrzech również i nikt nikomu nie robi tam z tego powodu problemów. Tylko tutaj, jak Polak jest w potrzebie i ma problemy, to drugi Polak jeszcze go opluwa, bo "jemu pomogli, mi nie, to niesprawiedliwe, mi też się należy". Nic dziwnego, że ludzie mają dosyć Polski. Taki typowy Kraj z tak Ch*jową społecznością - typowymi Januszam, która nic nikomu nie da długo się nie utrzyma.
Ps. Jak dojdzie do niewypłacalności, jak w USA, to wszyscy zaczniecie zdychać z głodu. Powodzenia. A teraz czekam na minusy od wyżej wymienionych
Dave133
2015-08-07 23:48:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
I teraz rząd i nasz nowy prezydent leci z wielką pomocą dla frankowiczów, ale dla obywateli z normalnymi kredytami, to już nie ma. Mój kraj taki piękny. Każdy brał na własną odpowiedzialność i kredyty we frankach i zwykłe, ale najwyraźniej tylko dla frankowiczów należy się finansowa pomoc w spłacaniu. Widać cwaniactwo się jednak opłaca ;)
dorotaipapaj
2015-08-07 23:41:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
ci co niewiedza piszą głupoty.Jak by państwo zainteresowało sie młodymi małżeństwami,nowordkami a póżniej wiekiem szkolnym naszych dzieci i ich zapotrzebowaniem na książki itd...oraz zarobkami ich rodziców nie byłoby koniecznoście brać kredytu w tej walucie.A ci co to piszą na pewno nie mają większych problemów kupić telewizor 3d na raty jak cała wypłatą muszą spłacać kredyt za nowoczesne telefony tablety konsole i komputery.Z poważaniem mam trójke dzieci i żąd nie interesuje sie w żaden sposób żeby pomóc a potem żale że ludzie emigrują i zarabiają w innej walucie i płacą tam podatki.
Koyota
2015-08-07 19:53:58
Ocena: 11(glosow:15)-+
Śmieszne. mam kredyt w CHF, spłacam go sama i jakoś nie jęczę. Podobnie osoby, które znam i mają kredyt we frankach.Zrozumcie ludzie, że Państwo Wam nie dołoży ani centyma do tych kredytów, a jedynie osiągnie swój cel -temat zastępczy, który będzie jak kij w mrowisko - ludzie się spierają a nawet kłócą o pomoc dla frankowiczów, a i tak nikt nic nie dostanie.
pawelfarciaz
2015-08-07 19:48:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
ale co Ci to przeszkadza ze drugi polak sie nie pograzy masz zle to chcesz by inni mieli gorzej?
topma
2015-08-07 19:29:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
tak wziąłem franki ponieważ na nic innego nie było mnie stac.nie oczekiwałem od nikogo czytaj państwo pomocy tak jak oczekuje wiekszosc ludzi w polandzie.ze sie nalezy.mieszkałem na kupie na woli w warszawie. tak dostawali tam mieszkania socjalne ,ale taki co narobił kupe dzieciaków i cały dzien sie kiwał pod sklepem.i co jakis czas trzepał kobite po gebie.ksiadz mowił ze bóg da i bóg wychowa.ja jestem innego zdania.pare lat temu zaden bank nie dawał w złotych przy sredniej krajowej.ludzie nie oczekujacy byli bez wyjscia.i niech sie odp...dolą wszyscy od tych kredytobiorców bo zostali w polsce
MichuBydgoszcz
2015-08-07 21:41:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Głupoty opowiadasz. Dawali w PLN tylko nie tyle co chciałeś. Chciałeś dużą kwotę to tylko we frankach. Chciałbyś mniejszą byłoby w zł.
kurwamac02
2015-08-07 16:18:38
Ocena: 1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ABC_xyz
2015-08-07 14:31:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wierzę, że banki jeszcze wycisną kasę z rynku i nie dadzą się terrorystom. Już widzę płatne przelewy i horrendalne opłaty za karty debetowe lub wysokie limity obortów. Człowiek teraz się niepotrzebnie denerwuje, musi robić dodatkowe konta w bankach, żeby nie przekroczyć limitów w BFG. Ten kraj po prostu znika w oczach.
Ingenue87
2015-08-07 15:09:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
A ja wierzę w to, że jeszcze kiedyś banki będą zajmowały się uczciwą działalnością a nie tylko nabijaniem kasy dla kilkunastu najbogatszych rodzin na świecie. Nie boli was to ludzie? To są wasze pieniądze, jesteście w biały dzień okradani a jeszcze dajecie przyzwolenie na takie perfidne złodziejstwo!
maran_hand
2015-08-07 14:22:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
Trik polega na tym, że interwencje trolli “zapładniają” pożytecznych idiotów trafiając w ich podskórne pokłady zawiści, nieżyczliwości, niechęci do innych i kompleksów. I te przygłupy, którym w głowach pomerdały trole, powielają trolowe interwencje jako swoje. W rezultacie taka udana kampania trolowa może wyzwolić lawinę naśladowców trolli i ze względu na swoją masowość staje się bardzo efektywna. - fragment tekstu BylamBankowymTrolem
marcinek235
2015-08-07 14:26:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
wystarczy że ludzie maja za znajmych frankowiczów i to wystarczy.
nieznoszewiochy
2015-08-07 14:19:06
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
nieznoszewiochy
2015-08-07 15:27:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Ingenue87
2015-08-07 15:48:20
Ocena: 3(glosow:9)-+
Zasada o której piszesz pełni funkcję stabilizacyjną dla obrotu gospodarczego i nie można jej mechanicznie i bezmyślnie stosować w przypadku zawirować gospodarczych i społecznych, bo wówczas doprowadzi do destabilizacji, tym samym podważenia bezpieczeństwa i pewności obrotu. Coś tam gdzieś usłyszałeś i bezmyślnie to powtarzasz. Wydaje ci się, że taki mądry jesteś.
nieznoszewiochy
2015-08-07 16:31:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
maran_hand
2015-08-07 14:11:41
Ocena: 0(glosow:8)-+
"BylamBankowymTrolem" wojek google, zachecam do zapoznania sie z trescia tego tekstu a potem do komentarzy. No chyba ze jestes zwyklym kretynem, wtedy daj sobie spokoj z czytaniem bo i tak nie zrozumiesz i klikaj sobie co tam chcesz ;)
flathamster
2015-08-11 01:45:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trole szybko minusują, a przeczytać warto
Ingenue87
2015-08-07 13:19:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
Co za bzdura. Kredyt to jawne oszustwo ze strony banków, które fizycznie waluty nie posiadają a wszystko opiera się na spekulacjach wytwarzając gigantyczne fortuny dla prezesów banków- oczywiście nie są to Polacy. Nabijamy kabze wiadomej nacji a jeszcze pojawiają się tego typu głosy aprobujące ten przestępczy proceder, to jest żenujące.
marcinek235
2015-08-07 13:31:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
I Leszek Czarnecki nie jest Polakiem, a on pochodzi z tych Czarneckich, jeśli zna pan historie swojego kraju, to będzie wiedział o jakich Czarneckich chodzi.
kurnachatawiocha
2015-08-07 13:55:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak samo sytuacja ma się do złotówki. Banki fizycznie jej nie posiadają. To, że banki się bogacą i są w rękach wiadomej nacji nie znaczy, że reszta klientów ma się zrzucać na pomoc frankowiczom.
kurnachatawiocha
2015-08-07 14:01:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nikt nie popiera złodziejstwa prócz złodzieja, którego kradzież dotyczy ale dlaczego nie pomagać graczom giełdowym albo graczom lotto? Taka sama sytuacja, co w przypadku kredytów we frankach. Nie stać cię na kredyt w PLN, bierzesz w CHF, EUR lub innej walucie, która stoi niżej od PLN, musisz się liczyć z ryzykiem zmiany kursu. I tak płacicie mniej od złotówkowych, więc gdzie tu sprawiedliwość, o którą niby frankowiczom chodzi?
Ingenue87
2015-08-07 15:08:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie, nikt nie powinien się zrzucać, banki powinny ponieść konsekwencje tej. Nie powinno być państwowego finansowania tych złodziejskich instytucji. Ale na taki krok nikt się nie odważy.
Jest różnica między człowiekiem biorącym kredyt na mieszkanie, zapewnianym w kampaniach społecznych, że kredyt we frankach to dobra opcja, a graczem giełdowym! Chyba widzisz różnicę? Jeżeli nie, to nie ma o czym rozmawiać.
marcinek235
2015-08-07 16:33:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak samo i ich klienci. Ich decyzje też były nie przemyślane, a wystarczyło przejżeć zmiany kursowe franka tylko z ostatnich 10 lat. Jestem ciekaw ile frankowiczów to zrobiło.
pietrek2011
2015-08-07 20:04:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zenujaca jest tez ,,radosc" ,ktora przejawia sie w tych komentazach . Szkoda ze ludzie nadal nie pojmuja czym tak na prawde jest obcy kapital .
stanek6666
2015-08-08 23:33:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Marcinek: A Ty sprawdziłeś? Od roku 2002 do roku 2007 w którym wziąłem kredyt kurs franka różnił się o 0,46 zł. To chyba powinna być oznaka stabilności waluty? No, chyba że miałem przewidzieć 10 letni kurs w przyszłości.
Suuzi
2015-08-07 12:57:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeżeli ktoś bierze kredyt w innej walucie to musi sobie zdawać sprawę z konsekwencji, przecież kursy się zmieniają, jak ludzie biorący korzystali na tym bo kurs był niski to jakoś siedzieli cicho. To dlaczego teraz pieniądze innych podatników, może i mających kredyt w złotówkach mają za to teraz płacić?
brumby
2015-08-07 12:31:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale nikt nie mówi by nie spłacali, problem w tym, że oni nie wzięli tylko kredytu, wzięli udział w grze hazardowej uzależnionej od kursu Franka. Gdy Frank kosztował 2 zł, to każdy bankier wiedział, iż szybko podrożeje, ludzie tego już nie wiedzieli i w ten sposób oszukano kilkaset tysięcy osób, którzy dali się omamić.
marcinek235
2015-08-07 13:46:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ludzie miedzy uszami to maja pustkę i miejsce do wynajęcia. Zaryzykowali i przegrali.
Nikt ich do podpisywania umów nie zmuszał.
Tak samo zaryzykowali prezesi z opcjami walutowymi i wszyscy to musieli spłacać.
marcinek235
2015-08-07 18:45:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oni dobrze o tym wiedzieli, tylko myśleli że ten kurs utrzyma się zawsze.
enteros
2015-08-07 11:56:37
Ocena: -9(glosow:11)-+
Nie znam się na ekonomii. Ale wiem, że w Polsce trzeba większej opieki socjalnej tak aby każdy człowiek, który nie radzi sobie w życiu mógł zaczerpnąć pomocy państwa. By mógł godnie żyć mając mieszkanie, dostęp do wody i gazu oraz podstawowe produkty do życia. By państwo się od niego nie odwracało a co więcej pozwoliło mu odbić się od dna.
marcinek235
2015-08-07 12:06:18
Ocena: 5(glosow:5)-+
Pewnie, niech jeszcze urzędnik zacznie takim nierobom podciera tyłem.
A ja uważam, że państwo powinno wspierać osoby zaradne i przedsiębiorcze, by Polska się rozwijała a nie tkwiła jeszcze w komunistycznej mentalności.
kurnachatawiocha
2015-08-07 12:06:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pomoc powinna być dla tych, którym powinęła się noga. Ale nie dla tych, którzy na pomocy socjalnej wchodzą w dorosłe życie i tak sobie żyją na koszt innych (którzy pracują za marne grosze, żyją od wypłaty do wypłaty i płacą podatki). Prowadzisz firmę - coś pójdzie nie tak - pomoc państwa ale przy kontroli, czy na tej pomocy nie "dokończysz budowy domu".
krzychoo33
2015-08-07 11:50:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
Pewnie tak wlasnie bedzie. Mysle, ze rzad powinien za nich oddac kredyty i doplacic im jeszcze za nerwy i "szkody moralne". Pewnie wtedy tez by podniesli raban, ze za male doplaty dostali.
kurnachatawiocha
2015-08-07 11:52:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
Frank nigdy już nie spadnie do 2 zł, rząd Szwajcarii podniósł kurs z "jakiegoś" powodu.
DkNG
2015-08-07 12:01:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
wysoki kurs waluty nie zawsze jest dobry dla danego kraju... jak będą potrzebowali zastrzyku kasy to obniżą bo dzięki temu kredyty w ich walucie będą znów atrkacyjne... dla porównania jak kraj sporo eksportuje to też dobrze dla niego żeby waluta była słaba bo zagraniczni kupują (dla nich) taniej i płacą mniej np euro a sprzedający zarabia tak czy owak tyle samo np. złotówek
DkNG
2015-08-07 11:38:39
Ocena: 5(glosow:5)-+
Chciałbym nadmienić ze przez to głosowanie i przepchnięcie tej idiotycznej ustawy GetIn Bank (bank załozony przez i będący własnością polaka) stracił na koniec sesji giełdy 18,9% swojej wartości rynkowej. Tak sie zabija banki w imie pomagania kretynom i debilom którzy nie wiedzieli co to ryzyko walutowe jak brali kredyty. Nie wierze co sie w tym kraju odpier*ala...
Lisek85
2015-08-07 11:34:00
Ocena: 6(glosow:6)-+
ale to nie jest najlepsze że banki im pomogą to jest nic czczego co zdążyłem się dowiedzieć to my wszyscy zapłacimy. Banki nie pozwolą sobie na gigantyczne straty obciążą nas klientów za tych paru cwaniaczków co marzyła się sielanka bo zwykły kowalski w PLN brał i płacił nie ma że nie miał płacił a ci groszaki płacili a 100x więcej wieli od zwykłego kowalskiego kredytu burżuazja a teraz kowalski spłacił a oni płaczą lamentują przed wyborami i my za to poniesiemy konsekwencje
kurnachatawiocha
2015-08-07 11:47:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Musiałeś się dowiedzieć, że bank swoją stratę przerzuci na innych klientów? To jasne, czeka nas mniejszy zysk z lokat, większe koszty prowadzenia ROR, większe opłaty za przelewy i wypłaty z bankomatów.
Lisek85
2015-08-07 22:17:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak musiałem bo nikt tego ci nie powie każdy w tv no banki poniosą koszty szukać będą gdzieś może klienci może coś innego każdy kręci ale prawdy nie powie i zrobią to tak że po wyborach jebut wszystko up nie wygra PO powiedzą wina PIS-U Kukiza czy innego wygra PO wina PIS-u a PiS w drugą stronę tak zamieniając tylko PO wiecie co wam powiem w piz z nimi wszystkimi wypier wszystkich co tam siedzą nowych młodych ludzi
krzychoo33
2015-08-07 11:26:44
Ocena: 8(glosow:8)-+
Mam znajomgeo, ktory kilka lat temu wzial kredyt we frankach. Chodzil i nasmiewal sie, ze wyru.hal wszystkich, a tych, co wzieli kredyty w zlotowkach wyzywal od glupoli i smial sie im w oczy. Bardzo sie szczycil tym, jaki to on jest madry i klocil sie ze mna ostro, jak mu mowilem, ze dzisiaj frank kosztuje tyle, ale to nie znaczy, ze zawsze tak bedzie. Byl bardzo dumny z siebie i obnosil sie z tym przed wszystkimi. Mowil, ze nawet jesli frank pojdzie do gory, to on i tak bedzie na tym do przodu.
krzychoo33
2015-08-07 11:47:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nasze drogi jakis czas temu sie rozeszly i teraz nie mam z nim kontaktu. Nie sadze, ze cokolwiek stracil, ale to taki typ czlowieka, ktory teraz na pewno najglosniej krzyczy, ze zostal oszukany.
dejveet
2015-08-07 15:53:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
jakby banki wiedziały że frank wzrośnie, to po co bawić się w udzielanie kredytów i potem ściagać kase z ludzi - mogli nakupic franka po 2 zł, potrzymać te 3-5 lat i sprzedać ze 150% przebitką. Gadanie, że ktoś wiedział, że waluta za x lat zmieni kurs to najglupsza linia obrony frankowiczów jaka mogli wymyślić...
alamiko
2015-08-07 11:06:08
Ocena: -5(glosow:9)-+
u nas szef nie mógł dostać kredytu w złotówkach, kredyt był potrzebny żeby firma nie upadła... nie każdy chciał być cwany, jakbyście poczytali to byście wiedzieli że cała ta sprawa z frankami to była zasadzka banksterów. Najlepiej ludzi od najgorszych ku.-rew powyzywać jak się gó.-wno wie.
szprocior
2015-08-07 11:30:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
No i co z tego nie dali w złotówkach to nie biorę wziąłem to liczę się z konsekwencjami. Zasadzka czy nie to już inna sprawa ale nikt z bronią w reku nikogo nie zmuszał. A pewnie że od kurew. Nieznajomość prawa rynku nie zwalnia z ponoszenia konsekwencji jak się podejmuje DURNE decyzje. Za głupotę się płaci i to dosłownie.
kurnachatawiocha
2015-08-07 11:38:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wrzawa o franki rozchodzi się o kredyty hipoteczne, nie na podtrzymanie działalności firmy zatrudniającej pracowników. Kilka razy przewiozłem się na podpisanej umowie, chciałem dla siebie jak najlepiej ale było ryzyko, które podjąłem. Jeśli podjąłem to ryzyko, to nie płaczę, że teraz muszę spłacać więcej. Za rok/dwa stopy % wzrosną, będzie inflacja, ciekawe jak rząd pomoże złotówowiczom.
marcinek235
2015-08-07 13:33:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo oni zrobili kupę wrzasku, to im się politycy zajęli, a pan siedzi cicho, to po jaki h.. się panem przejmować.
marcinek235
2015-08-07 13:34:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mi wystarczy że mam kilku znajomych, którzy ten kredyt wzięli i na takie szczucie sobie zapracowali.
maran_hand
2015-08-07 10:31:13
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nie mam kredytu we frankach, ale zastanawia mnie mentalnosc Polaka. Lepiej zeby zyskal Niemiec, Zyd.. czy kazdy inny ktory jest wlascicielem banku niz sasiad, kolega z pracy, szwagier. Zrozumcie ze im wiecej polska rodzina zaniesie do banku tym mniej kupi uslog, towarow. Im mniej kupi tym nizsze beda wasze zarobki. A co sie tyczy legalnosci kredytow frankowych. Sprawa jest w Strasburgu i pewnie jeszcze w tym roku zapadnie wyrok. Domyslcie sie jaki skoro rzad PO znany z niecheci do obywatela stara sie rozwiazac problem obywateli (czyt. bankow) przed ogloszeniem wyroku w tej sprawie.
szprocior
2015-08-07 11:39:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Złotówkowców" wkurwia mentalność "frankowiczów". Przy braniu kredytów byli la wyższa sfera, mądrzejsi, lepsi itp itd a gdy przyszło co do czego to teraz wielce poszkodowani i frajerzy ze zł okazali się jednak inteligentniejsi i bardziej rozumni. To dlaczego człowiek ze zł ma teraz współczuć bądź chcieć pomóc mendzie która wcześniej z niego szydziła. Sorka ale w środku coś mówi a niech teraz cierpi szmaciarz... Prosta ludzka natura
maran_hand
2015-08-07 12:14:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
@szprocior mylisz sie. 1. Kazdy kto wzial kredyt we frankach i nie zamierza sprzedac mieszkania przed okresem splaty wyjdzie na tym lepiej niz Ci w zl. 2. Wielu frankowiczom waluta zostala narzucona przez bank bo niby w zl nie mieli zdolnosci. 3. Musisz miec bardzo niska ocene skoro twierdzisz ze osoba ktora musiala zadluzyc sie na 30 lat moze byc z tego dumna i wysmiewac sie z innych. 4. Nie rozumiesz tego co napisalem: jesli pare mln ludzi zostalo oszukanych a wladza nic z tym nie zrobi to ucierpisz na tym tylko Ty, ja i wszyscy Ci ktorym przyszlo zyc w PL i na tym sie skup.
DkNG
2015-08-07 12:23:44
Ocena: 4(glosow:4)-+
maran nie do końca tak jest że "frank został narzucony" - ci co nie mieli zdolności do zaciągnięcia stablinego lecz droższego kredytu z zł MOGLI zaciągnąć we frankach z RYZYKIEM (o którym wiedzieli tylko jakoś wypchnęli je ze świadomości) że frank pójdzie w góre... to w większości ludzie którzy kupili coś na co nie do końca było ich stać ale uwazali że im sie to należy a ni kuta im sie nie należało albo cwaniaki którzy mysleli że nakupują mieszkań pod wynajem i do końca zycia będą z zawodu rentierami
maran_hand
2015-08-07 12:37:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bycie rentietem z faktu posiadania mieszkania w 30 letnim kredycie ? Czytasz to co napisales ? Zdecydowana wiekszosc frankowcow wziela kredyt z checi prowadzenia normalnego zycia. Przeciez mieszkanie to nr.1 jesli chcesz zalozyc rodzine. Zapewniam Cie ze nie sa to spekulanci, rekiny gieldowe itd tylko zwykli ludzie. Ludzie ktorzy zostali oszukani. 1. Podpisali umowe na kredyt frankowy a dostali zl. 2. Kredyty te slelniaja definicje lichwy ktora w swietle polskiego prawa jest zabroniona. I co ? I nic ! Obce spoleczenstwa bogaca sie a Polacy musza zapi.. dluzej i wiecej. Dla wielu Zyd wazniejszy
marcinek235
2015-08-07 13:15:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ktoś im bronił spłacać ten kredyt we frankach.
maran_hand
2015-08-07 13:25:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
Marcinek a jak ktos kiedys da Ci w morde na ulicy to chcialbys uslyszec potem od policji "a ktos kazal tedy panu isc" lub "a ktos zabronil panu ryj zaslonic" ? Nie to jest przedmiotem rozmowy. Chodzi o to ze statystyczny Kowalski ktory wzial kredyt na 30 lat we frankach zostal oszukany. I pomimo faktu ze zyje w panstwie prawa (!) Nikt nic z tym faktem nie robi bo dobro zagranicznego kapitalu stawiane jest nad dobro Kowalskiego. Teraz pytanie: placisz podatki. Po co ? Po to by wszelkie instytucje chronily Twojego "najezdzce" ???
marcinek235
2015-08-07 13:36:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
To oni nie umieli czytać, nie wiedzieli co podpisują i co się z tym wiąże.. Jest taka zasada przy braniu kredytu- Jeśli nie rozumiesz umowy to jej nie podpisuj.
maran_hand
2015-08-07 13:45:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jest rowniez prawo ktore mowi, ze kazda umowa ktora zawiera niedozwolone zapisy jest nie wazna. Po jednej stronie sztab specjalistow od pisania zawilych umow po drugiej Kowalski. Kto ma wieksze szanse ? I dlaczego sa rowni i rowniejsi wobec prawa ? Dlaczego bank po mimo iz zlamal prawo ma byc gora ? Kto ma w tym interes ? ..bo zapewne nie polskie spoleczenstwo. Czemu Orban zrobil z tym porzadek a u nas jakos nie wychodzi ? To nie jest nic trudnego bo co najwyzej bank straci CZESC ZYSKOW..
marcinek235
2015-08-07 13:50:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
To po co podpisał umowę, której nie rozumiał.
A jak bank rzeczywiście wprowadził takie zapisy to droga jest wolna, do sądu a nie do polityków.
Orban zabawił się z bankami i teraz zwykły Węgier czy mała firma kredyt może sobie zobaczyć na reklamówkach.
maran_hand
2015-08-07 14:01:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
"BylamBankowymTrolem" wojej google, znajdz poczytaj. Jesli zechcesz poswiecic na to pare minut to po przeczytaniu podziel sie swoimi przemysleniami. Wrocimy do rozmowy. P.S. w jednym z wczesniejszych postow pisalem ze sprawa jest w Strasburgu bo nasze sady nie sa niestety niezalezne.. I ma sie ku koncowi a werdykt najprawdopodobniej bedzie korzystny dla frankowiczow i stad ten ruch PO ktora niby chce im pomoc a tak naprawde probuje ratowac zyski bankow.
maran_hand
2015-08-07 14:03:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
A zeby bylo smieszniej to co ustalil teraz sejm g.. daje statystycznemu frankowemu kredytobiorcy, malo tego jest to dla niego nieoplacalne a dobrze to tylko wyglada w sponsorowanych artykulach ktore przedstawiaja cyferki bez "zbednego" zglebienia tematu.
marcinek235
2015-08-07 14:09:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
I co w tym filmiku jest takiego odkrywczego. To wie każdy , trochę rozgarnięty człowiek. Jak mi kiedyś powiedział pracownik banku, prywatnie mój kolega, Bank nie jest instytucją charytatywną i musi zarabiać.
Werdykt może będzie korzystny, a może nie, a jak nie to pan pewnie powie, ze i Strasburg nie jest niezawisły.
maran_hand
2015-08-07 14:13:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
W jakim k.. filmiku ? To jest tekst przyglupie. Szkoda mi czasu na dalsza polemike z Toba.
marcinek235
2015-08-07 14:23:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ja pana zapraszam do zapoznania się z wykresem kursu franka z minionych 10 lat i dobrze, że te rozwiązania nie są korzystne dla frankowiczów.
DkNG
2015-08-07 16:03:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
maran masz racje większość wzięla ten kredyt po to żeby mieć w ogóle jakieś ludzkie mieszkanie ale takich jak to nazwałes spekulantów było dużo, połowa nowego Ursynowa czy Kabat w Warszawie miała wtedy na oknach i balkonach napis "wynajmę" bo ludzie kupowali po kilka mieszkań pod wnajem żeby same sie spłacały (z uwagi na niską rate frankowego kredytu) a teraz muszą (musieli) dokladać do tego interesu i boli ich dupa... tak sie kończy spekulacja - raz sie uda raz nie ale na szczęście nasze socjalistyczne państwo im pomogło
marcinek235
2015-08-07 11:56:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
I dla tego pewnie padnie największy prywatny bank w Polsce.
ClintEastwood
2015-08-07 07:27:39
Ocena: 10(glosow:12)-+
Dokładnie. Bajka o tym jak to cwaniak staje się ofiarą. Kiedyś się śmiali, dzisiaj płaczą. Trochę mi ich żal, no ale z drugiej strony jasno i klarownie mieli napisane na jakich zasadach to działa.
PawelJarosz89
2015-08-07 01:02:52
Ocena: -6(glosow:8)-+
cwany jestes bo kiedy oni brali kredyt we frankach to ty bys kasy takiej nie dostal bo jeszcze na kupe mowiles amu ;)
dejveet
2015-08-06 23:24:24
Ocena: 7(glosow:9)-+
Tym sie rozni mdmowiec od frankowicza, ze ten pierwszy nie byl idiota biorac kredyt i nie skusil sie na super tani kredyt frankowy. Wolal kupic mieszkanie mniejsze, z doplata ale takie na ktore bedzie go stac. Nie jak frankowicz, nowobogacki, wielki pan, ale wszystko w kredycie. Teraz wyszlo co lepsze, rozsadek i oszczednosc w zlotowkach czy zastaw a postaw sie we frankach.
j.maslak1
2015-08-06 22:48:56
Ocena: -7(glosow:19)-+
O "frankowiczach" piszą w ten sposób buraki, którzy sami mają kredyty w złotówkach(często w programie MDM biorąc od państwa kasę na odsetki przez 7 lat). Zazdroszczą "frankom" domów i ogrodów, bo sami się nie odważyli i mieszkają w blokach na 40 m2, mając podobną ratę.
kurnachatawiocha
2015-08-07 11:22:23
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jak już się "odważyłeś", to nie becz i spłacaj według podpisanej umowy.
Ostrogoth
2015-08-06 21:14:28
Ocena: 10(glosow:22)-+
Osoby, które wzięły kredyt we frankach to cwaniaki, bo chcieli pokazać, że są mądrzejsi od osób, które biorą kredyt w polskiej walucie. Kłamstwo i cwaniactwo kiedyś się kończy, więc teraz płaczą jacy to oni są poszkodowani, a biorąc kredyt pewnie się chwalili znajomym jak na tym zyskają. Żenada.
cukiernik-praca
2015-08-06 21:12:45
Ocena: 6(glosow:16)-+
Ja mam kredyt we frankach i spadać, sam sobie poradzę :)
rafalemilian
2015-08-06 20:57:45
Ocena: 0(glosow:8)-+
Każdy może ogłosić upadłość wiec jaki problem hehe niech wierzyciele bawią się z mieszkaniami nie wartymi dzisiejszych cen :P jeden minus że na parę lat można zapomnieć o kredycie ale od czego jest lewackie państwo które zadba i się zaopiekuje :)
Baciar71
2015-08-06 20:49:18
Ocena: 8(glosow:14)-+
Dokładnie! Wiedzieli w jakie gOwno sie pchali! A teraz płacz jacy to oni biedni!
svartalfar
2015-08-06 20:48:02
Ocena: -16(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
gregorek001
2015-08-06 20:49:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jaki tu problem widzisz ?
dejveet
2015-08-06 20:49:31
Ocena: 8(glosow:18)-+
svartalfar rozumiem ze jesteś głupkiem, bo jak nazwać kogoś kto nie wie, że kursy walut są zmienne... każdy walczący frankowicz przyznaje się, że jest idiotą, którego zaskoczyła zmienność kursów - wierzę, że gdy kurs franka spadnie to oddacie zyski które z tego będziecie czerpać
dejveet
2015-08-06 20:51:09
Ocena: 37(glosow:79)-+
a co więcej, oddaj kasę, którą zaoszczędziłeś do teraz na kredycie we frankach w porównaniu do kredytu w złotówkach, wielcy kurde poszkodowani się znaleźli - cwaniakiem byłeś i cwaniakiem będziesz, żałosne, nie umieć przyznać się do błędu, a co więcej obarczać nim innych
Baciar71
2015-08-06 21:01:25
Ocena: 0(glosow:8)-+
dejveet dobrze mówisz ,dać ci wódki!
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0