lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 06.10.2015, 22:05:30   przez: PO_chwa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 213  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Guardian1486
2015-10-07 09:05:27
Ocena: 10(glosow:14)-+
A ja tam wolę, żeby Asad trzymał ich nadal za mordę. Jak to robił poprawnie to nikt i nic się tam nie rzucało z jakimiś rewolucjami. Dokładnie taką sama sytuacje miałeś w Libii. Kaddafi za pysk cały ten islamski towar trzymał i był w miarę sensowny spokój. Tylko się Zachód w ten temat wmieszał i już zrobił się tam burdel. Wy nadal nie rozumiecie, że tamci ludzie akceptują tylko przywódcę, który trzyma za mordę i leje batem po plerach bo wtedy ma respekt i szacunek. Ci ludzie mają taką mentalność. A demokracja jest idiotycznym systemem, który kompletnie się tam nie sprawdzi.

hajabongo86
2015-10-12 14:50:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ciekawe jak ruskie będą zaglądać do granic Polski będziecie błagać amerykanów na kolanach...

tomi2000
2015-10-08 09:46:50
Ocena: -3(glosow:7)-+
Prawda jest taka, że dobra bomba to ta zrzucona przez politycznych sojuszników, a zła to ta, której właściciel wskazuje Polskę jako jednego z trzech głównych wrogów. Nie lubię Amerykanów, ale sytuacja polityczna jest jaka jest

polskistudent
2015-10-07 23:06:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zygmunt1952
2015-10-07 18:07:03
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ta górna jest tak mądra że wybiera tylko terrorystów a jak czasem pitolnie w szpital to co takiego,gdzie drwa rąbią itd.

caleanka
2015-10-07 17:51:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
Przypomne tylko ze Rosja jes blizej niz Hameryka...O tym powinni pamietac Polscy politycy, miedzy innymi PiS.

caleanka
2015-10-07 17:37:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Rosja wchodzi do gry, najwyzszy czas. Konkurencja jest wskazana w kazdej dziedzinie.

slawek06052
2015-10-07 14:42:59
Ocena: 3(glosow:11)-+
Coraz bardziej jestem przekonany( pomijając rok 1943 i 1945 kiedy nas zdradzili),że USA uważa nas za debili Słowiańskich.Na baczność mogą ich postawić tylko Rosja i Chiny.Bo może wtedy zrozumieją,że nie są pępkiem świata,i że nie w każdej części świata można zaprowadzić demokrację(gdzie jest ropa).

terrorparty
2015-10-07 17:35:07
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2015-10-07 17:39:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
A kto Was lubi?

caleanka
2015-10-07 17:43:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kim jest polak w filmach amerykanskich? Posmiewiskiem.

caleanka
2015-10-07 18:15:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ten kto postawqil minus, prosze przytocz jakis film z USA , gdzie polak nie jest oszolomem.( pomijajac JPII)

krewky
2015-10-07 19:26:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Sztuka zrywania"

nissin
2015-10-07 20:57:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
@krewki - nie ogladalem, juz znalazlem i chetnie zobacze, podobno dobry.

barbarella123
2015-10-07 13:50:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2015-10-07 13:52:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
Racja, jak spadasz na nich to wszystko dookoła się rozbryzguje ;)

krewky
2015-10-07 19:29:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Chyba kaloryczna, hue hue :)

zitto1
2015-10-07 12:01:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mariuszencja
2015-10-07 11:25:02
Ocena: -4(glosow:12)-+
O i uaktywniło się stado wyznawców putina

caleanka
2015-10-07 10:26:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
To USA, jako jedyna swiatowa policja, postanawia co jest dobre a co zle. Jak to powiedzial Bush: "Kto nie jest z nami ten przeciwko nam" (czyli terorysta)

homo_sapiens
2015-10-07 10:34:21
Ocena: -2(glosow:8)-+
Gdyby nie ta "światowa policja", nie byłoby dwóch interwencji amerykańskich w Europie w I i II wojnie światowej, i co za tym idzie, powstanie II RP, cały Daleki Wschód byłby jednym wielkim komunistycznym "rajem", nie byłoby ochrony Europy Zachodniej w czasie zimnej wojny i prawie nic nie stałoby ZSRR na przeszkodzie do ekspansji na zachód itd.

caleanka
2015-10-07 10:50:26
Ocena: 6(glosow:8)-+
Juz na konferencji w Jalcie, Roosevelt "przydzielil" Polske pod opieke Stalina.

homo_sapiens
2015-10-07 10:55:32
Ocena: -3(glosow:9)-+
Prawda, Roosevelt był zafascynowany Stalinem i nie lubił Polaków. Ale w żaden sposób nie podważa to faktów, o których napisałem.

StachTraktorzysta
2015-10-07 11:11:18
Ocena: 1(glosow:9)-+
Podważa. USA zawsze czekali aż sie zagotuje. Gdyby nie klęska Niemców pod Stalingradem to dalej by czekali. Mieli dowody na ludobójstwo w obozach, ale ich to nie obchodziło. Dla nich im gorzej w Europie tym lepiej dla USA. Zarobią na handlu bronią, a potem na odbudowie. Im więcej zniszczeń, tym dla nich lepiej. Zniszczyć czyjś przemysł nieswoimi rekami, a potem sprzedawać tam swoje produkty. Wprowadzają embargo na broń, a sami potajemnie handlują. Co innego mówią, a co innego robią. Ale jak ma sie obrzezanego siurka, to się tych bandytów popiera.

StachTraktorzysta
2015-10-07 11:16:41
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wczoraj "król europy" Donald Posłuszny oświadczył, że ISIS może wykorzystać problem uchodźców w wojnie hybrydowej. Dlaczego wcześniej na to nie wpadł, tylko teraz. Kiedy ruskie zaczęli już rozwalać pozycję ISIS. Jankesi natomiast boją się, żeby nie udało im się wyzwolić tego kraju. Bo wtedy ruskie przejmą tamten teren. A chodzi nie tylko o Syrię, bo i Irak zwrócił się do Rosji o pomoc. W tamtym rejonie już wszyscy mają dosyć pomocy USA. My też niedługo im podziękujemy.

homo_sapiens
2015-10-07 12:46:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
@Stach - W żadnym punkcie nie podważyłeś faktów, o których pisałem. A opinia, że im gorzej u sąsiada, tym dla nas lepiej była słuszna w XIX wieku. W XX i XXI wieku w dobie międzynarodowego handlu na ogromną skalę zamożna i stabilna Europa jest w interesie USA, tak samo jak zamożna i stabilna Ukraina i Białoruś są w interesie Polski. Gdyby było inaczej, USA nie zawracałyby sobie głowy ochroną Europy i innych państw przez kilkadziesiąt lat zimnej wojny. A bronią nielegalnie handlują wszyscy, również Polska (co wyszło na jaw kilkanaście lat temu).

terrorparty
2015-10-07 17:16:15
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
2015-10-07 17:19:31
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2015-10-07 18:13:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
@terrorparty - A tak poza ogólnym przekonaniem, że to, co mówię, to "bzdury", to masz jakieś merytoryczne argumenty? Chociaż po tym zdaniu: >>...czym byłby gorszy "komunistyczny raj" od tego marazmu...

homo_sapiens
2015-10-07 10:18:09
Ocena: -7(glosow:15)-+
Różnica polega na tym, że Putin nie walczy z ISIS, tylko broni swojego sojusznika, zbrodniarza Asada, przed utratą władzy i co za tym idzie przed stratą rosyjskiej strefy wpływów na Bliskim Wschodzie. Z Asadem nie walczy jedynie ISIS, ale również inne grupy, które są tak samo wrogie fanatykom, co Asadowi. Poza tym, jeśli Amerykanie zabijają cywilów, to zazwyczaj przez pomyłkę, bo nie mają w tym interesu i muszą się liczyć z opinią publiczną w USA, a Asad morduje obywateli swego państwa dziesiątkami tysięcy z premedytacją. Putin natomiast z op. pub. liczyć się nie musi.

StachTraktorzysta
2015-10-07 11:20:16
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wpisz sobie w YT to:'Russians going to succeed where West did not ... or didn't want’ i zamknij swoja syjonistyczna morde.

homo_sapiens
2015-10-07 12:48:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
Naprawdę rysy mordy mojego awatara są tak wyraźnie syjonistyczne? A tyle czasu spędziłem w photoshopie by to ukryć...

homo_sapiens
2015-10-07 12:57:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
@Stach - Syryjskie Obserwatorium Praw Człowieka podało właśnie, że od środy rano Rosjanie bombardują cele w północno-zachodniej Syrii, na terenach, na których nie walczy ISIS.

informatyk26
2015-10-07 15:23:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
Araby nie maja tradycji demokratycznych i cywilizacyjnie do demokracji nie dorośli. W ich przypadku sprawdza się tylko dyktatura w świeckim lub islamskim wydaniu. Za to próby wprowadzenia demokracji kończą się zawsze przechwyceniem władzy przez islamistów. Z naszego punktu widzenia lepiej żeby za mordy trzymał ich świecki dyktator niż jakiś imam, ajatollah czy kalif. Czy Ruscy bombardują "niedemokratycznych" islamistów czy "demokratycznych" islamistów, wszystko jedno, bomby lecą tam gdzie powinny.

polskistudent
2015-10-07 17:32:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
homo_sapiens : co do Syryjskiego Obserwatorium Praw Człowieka to mam pewne wątpliwości, bo jak można mówić o organizacji, prowadzonej przez ex-syryjczyka który Syrię nie widział od 15 lat że jest rzetelna i przekazuje prawdziwe, sprawdzone info? Na te pytanie nie trzeba odpowiadać, co do tzw. "demokratycznej opozycjy": ona nie istnieje, to wymysł Zachodu, deja vu; oni są tak samo niebezpieczni jak DAESH, proszę się odwołać do masakry z miasta 'Adraa oraz Malula na alawitach, sunnitach i chrześcijanach.

polskistudent
2015-10-07 17:36:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
zapomniałem dodać jeszcze jedno homo_sapiens: Asad i jego "rezim" to demokratycznie wybrana władza, w 2014 z wynikiem 88,7 % poparcia Syryjczyków. Asad został wybrany demokratycznie a Zachód musi jego uznać (jeśli tego nei zrobi kto wie, może Syryjczycy na Zachdzie sami zaczną się mścić i podkładać bomby w Europie i USA). Co do samych domniemanych zbrodni Asada i jego wojska - prosze podac choć jeden przypadek zbrodni (wiarygodny, udokumentowany) przez Asada. Wtedy porozmiawiamy.

caleanka
2015-10-07 17:58:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
Assad to prawnie, prawomocna wladza w Syrii.Jego obowiazkiem jest sprawowanie wladzy i obrona panstwa.

caleanka
2015-10-07 18:03:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
@homo_sapiens - "Yankee Lover".

homo_sapiens
2015-10-07 18:22:50
Ocena: -6(glosow:6)-+
@caleanka - "Assad to prawnie, prawomocna wladza w Syrii.Jego obowiazkiem jest sprawowanie wladzy i obrona panstwa." - Hitler i Stalin też byli "prawnie prawomocną władzą", więc to kiepski argument.

nissin
2015-10-07 18:27:52
Ocena: 5(glosow:7)-+
@homo_sapiens - jakim prawem, ktokolwiek ma prawo wtracac sie w wewnetrzne sprawy innego panstwa? Tym sposobem mozna obalic kazda wladze, pod jakims pretekstem.

homo_sapiens
2015-10-07 18:28:12
Ocena: -4(glosow:4)-+
@informatyk - Przykład Turcji pokazuje, że demokracja w kraju muzułmańskim jest trwale możliwa. Ale to głównie dzięki reformom Ataturka i jego idei świeckiego państwa.

nissin
2015-10-07 18:34:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
"Turcja przez długi czas stawiana była za wzór powodzenia demokracji w warunkach islamu. Krzysztof Strachota powiedział w Polskim Radiu 24, że Turcja była uosobieniem europejskich nadziei odnośnie demokratycznego kraju islamskiego. Obecnie Turcji bliżej do autorytaryzmu niż demokracji. Gość Polskiego Radia 24 przyznał, że wielką rolę w zmianach wewnątrz kraju odegrał jego obecny prezydent Recep Tayyip Erdogan.Erdogan mierzy bardzo wysoko, co jednak oddala Turcję od Europy i generuje jej problemy – wyjaśnił Krzysztof Strachota. "

homo_sapiens
2015-10-07 18:36:03
Ocena: -5(glosow:5)-+
@polskistudent - Poszukaj sobie w necie o opisanych zbrodniach reżimu Asada. Ja powiem tylko tyle, że o jego zbrodniach mówią m.inn.: Biuro Wysokiej Komisarz ONZ ds. Praw Człowieka, Human Rights Watch i MSZ Francji, która jest tradycyjnie w opozycji do USA. O tym, że zbrodni nie ma, mówi reżim Asada i Rosja. Mając taki wybór, nie mam wątpliwości, której stronie wierzyć.

homo_sapiens
2015-10-07 18:44:07
Ocena: -4(glosow:4)-+
@nissin - A ja zapytam, jakim MORALNYM prawem władze cywilizowanego świata mogą biernie przyglądać się zbrodniom przeciw ludzkości dokonywanym w innym państwie i nie reagować? Jeśli ofiary są mordowane, torturowane i prześladowane przez własne państwo, to ja nie mam nic przeciwko temu, by inne państwa adekwatnie zareagowały. Ciekawe, że przeszkadza Ci to, że obecny premier Turcji oddala się od Europy w kierunku religii, ale gdy to samo robi premier Węgier, to jest to wzór do naśladowania. To hipokryzja. Zresztą takie fluktuacje w demokracji są niegroźne, dopóki nie są trwałe.

nissin
2015-10-07 20:44:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
@homo_sapiens - wlasnie reagowaly i taki jest rezultat, miliony uciekinierow i dziesiatki tysiecy zabitych, cywilnych ofiar.

nissin
2015-10-07 20:50:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
W spoleczenstwach, gdzie dominuje jakakolwiek religia, trudno muwic o funkcjonujacej demokracji. Religia jest jak "joker". Przykladem tego jest miedzy innymi Polska. Dlatego wprowadzanie "demokracji" w krajach islamskich jest obledem.

nissin
2015-10-07 20:51:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
mowic

homo_sapiens
2015-10-07 21:25:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
@nissin - W prawie wszystkich zachodnich społeczeństwach dominuje religia chrześcijańska (nawet w laickiej Francji jest 60% katolików), a demokracja ma się u nich nie najgorzej. Oczywiście wprowadzanie demokracji na siłę nie wszędzie ma szansę powodzenia, jeśli obok istnieją silne grupy religijnych radykałów. Niestety doświadczenie historyczne w tej kwestii jest prawie żadne, gdyż ten proces rozpoczął się niedawno. Ty na podstawie dotychczasowych niepowodzeń twierdzisz, że to nie ma sensu. Ja nie byłbym taki pewny, jeszcze nie. Nie od razu Kraków zbudowano.

polskistudent
2015-10-07 23:16:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

polskistudent
2015-10-07 23:19:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
homo_sapiens : czyli dowodów na zbrodnie brak, więc sobie lepiej daruj. Co do samych raportów ONZ, Humans Rights Watch i MSZ Francji to przedstawiają oni tylko zeznania rebeliantów/wahabickich szczurów, bez podania jakichkolwiek dan osobowych (choćby adresu), tylko liczby. Dziwne, że Czerwony Krzyż oraz Syryjski Półksiężyc nic na temat tych domniemanych zbrodni nic nie wie (dziwne do prawdy). Ja za to przypominam o mordach na Ormianach(zwolennikach Asada) w mieście Aleppo i Dajr ez Zor, masakrach na alawitach i druzach w Idleb i Daraa...

homo_sapiens
2015-10-08 01:13:04
Ocena: -3(glosow:3)-+
@polskistudent - Pierwsze z brzegu: "The pictures, most of them taken in Syrian military hospitals, show corpses photographed at close range—one at a time as well as in small groupings. Virtually all of the bodies—thousands of them—betray signs of torture: gouged eyes; mangled genitals; bruises and dried blood from beatings; acid and electric burns; emaciation; and marks from strangulation." - Jeśli nie rozumiesz, to nie mamy o czym rozmawiać. A nazywanie uchodźców -świadków relacjonujących, co widzieli -"wahabickimi szczurami" jest na poziomie

homo_sapiens
2015-10-08 01:14:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
... propagandy reżimu Assada.

polskistudent
2015-10-08 11:51:24
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tak tak, czytałem wszystkie raporty - stek bzdur, niesprawdzone info i wielka mistyfikacja. Też zdjęcia i filmy, które ponoć ukazują jakieś masakry i mordy, tyle że pochodzące z Libanu, Iraku, Palestyny i... Meksyku(porachunki z mafią) z lat 2006, 2007, 2008... polecam odwołać się do dokumentacji syryjskiej zakonnicy Agnes Mariam. Co do szczurów Asad powinien ich wymordować do ostaniego, bez pardonu, bez litości oraz bez patrzenia się na jakiekolwiek prawa międzynarodowe. Koniec spamu. Pozdrawiam i życze mądrości!

MontyPython
2015-10-07 07:18:52
Ocena: 4(glosow:8)-+
Brakuje jeszcze napisu SUPER BOMBA z flagą Izraela.

vacarius
2015-10-06 22:52:21
Ocena: -2(glosow:10)-+
Dla mnie to oby dwie bomby są dobre. Bo jedna jest rzucana na reżim dyktatora a druga na nowy reżim teokratyczny. Ja już zanim Putin wmieszał się w tą wojnę pisałem ze NATO powinno bombardować obie strony konfliktu w Syrii.

Guardian1486
2015-10-07 09:05:27
Ocena: 10(glosow:14)-+
A ja tam wolę, żeby Asad trzymał ich nadal za mordę. Jak to robił poprawnie to nikt i nic się tam nie rzucało z jakimiś rewolucjami. Dokładnie taką sama sytuacje miałeś w Libii. Kaddafi za pysk cały ten islamski towar trzymał i był w miarę sensowny spokój. Tylko się Zachód w ten temat wmieszał i już zrobił się tam burdel. Wy nadal nie rozumiecie, że tamci ludzie akceptują tylko przywódcę, który trzyma za mordę i leje batem po plerach bo wtedy ma respekt i szacunek. Ci ludzie mają taką mentalność. A demokracja jest idiotycznym systemem, który kompletnie się tam nie sprawdzi.

irek285
2015-10-06 22:48:33
Ocena: 6(glosow:22)-+
To zdjęcie pokazuje jak chcą żebyśmy myśleli.A rzeczywistość jest odwrotna.

homo_sapiens
2015-10-07 10:28:47
Ocena: -4(glosow:4)-+
Odwrotna, czyli rosyjskie bomby są dobre, a amerykańskie złe?

terrorparty
2015-10-07 17:22:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

camovi
2015-10-06 22:45:38
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jeśli ktoś nie widzi różnicy, pomiędzy bombardowaniem antydyktatorskiej opozycji, a muzułmańskimi terrorystami, to nie powinien się wypowiadać!

informatyk26
2015-10-07 15:29:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja widzę różnicę miedzy terrorystami a rebeliantami antydyktatorskimi: jedni obcinają przeciwnikom łby nożami a drudzy kulturalnie ich rozstrzeliwują

harlem
2015-10-06 22:45:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Sunia najwyraźniej nie ma najlepszych doświadczeń z ludźmi, jak można tak potraktować psa??
główna
Dodano: 15.06.2018, 17:50:31   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 157Skomentuj (45) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0