Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Bartek16d
2015-10-27 12:35:58
Ocena: 13(glosow:21)-+
Ten KuKiz jedzie po innych jak z fura gnoju,
Powiedziedzcie mi czlaczego nikt w sejnie nie jest rozliczany ze swojej pracy. Tylka licza ile lewinzy moga nalapac nie pomagajac krajowi.Czy wy w pracy robicie co chcecie i nie ponosicie za to zadnych konsekwencji?? Gdzie jest zakres obowiazkow poslow ?? kur**a az sie zdenerwowalem. Nie Wroce do PL do zlodziei
piotrulek
2015-10-28 16:08:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Po pierwsze Pawełku to "zakłady pracy" były w PRL - ich głównym zadaniem było... dostarczanie pracy a nie wytwarzanie dóbr. Po 2 gdybyś poczytał troszkę gazety i pojeździł po kraju pewnie dowiedziałbyś się, że miejsce starych PRL-owskich stoczni ("zakładów pracy") zajęły mniejsze, wyspecjalizowane przedsiębiorstwa, budujące specjalistyczne jednostki nasycone nowoczesnymi urządzeniami. A tak powielasz tylko PIS-owskie bzdury bez pokrycia, ale jak mawiał klasyk - Jarosław Kurski - Ciemny Lud to kupił...
koreperytor12
2015-10-28 09:53:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
koreperytor12
2015-10-27 21:11:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jackfromcavan
2015-10-27 21:11:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
I to jest wiocha?
Lisek85
2015-10-27 18:46:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
no jak panie Pawle co nie którzy mają 25 lat doświadczenia w wyprzedawaniu państwa. A tak poważnie mówiąc to kogo oni z siebie robią większość z nich języka polskiego dobrze nie zna a o zagranicznym to można zapomnieć a jak umie to tak kaleczy że dziecko wychodzące z 3 klasy lepiej składa zdania wykształceni oni są tacy światowi wystarczy posłuchać jednego z drugim co nie którzy mocny przykład nie różnią się do Tajgera i kobry i oni śmią powiedzieć że bez nich nie da rady my sobie nie poradzimy ino czekać aż te afery do końca zostaną wyjaśnione wtedy sądownictwo nie nadąży zamykać ich
czacha666_2004
2015-10-27 19:03:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeszcze zaprzysiężenia nie było, a Ty już byś wszystkich zamykał...Jarosław, Jarosław:) Czuje się to podniecenie u członków formacji:)
Lisek85
2015-10-27 19:34:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przepraszam ale ja jestem apolityczny trzeźwo myślę i widzę co partie robiły poczytaj o przekrętach od lat 90 do dziś bardzo dużo polityków umoczonych w aferach i co ktoś zamknięty??? Wszyscy chodzą zadowoleni uśmiechnięci nawet za celebrytów uważani a w więzieniu powinni siedzieć. Napisałeś do mnie jak by mi tylko chodziło o PO a ja pisze o całokształcie naszej piękniej demokracji.
BloodyFace
2015-10-27 18:28:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
No to teraz będzie też mógł sprzedawać.
trzezwyinaczej
2015-10-27 17:34:32
Ocena: 2(glosow:10)-+
Kukiz żeruje na PISowskiej propagandzie kraju w ruinie , choć sam dorobił sie sporego majątku w tym własnie kraju. Chce niszczyć i tylko niszczyć , bardziej nam są potrzebni ludzie którzy chcą naprawiać i budować , wiadomo że przekręty były i będą natomiast można je zminimalizować natomiast kukiz chce wszystko niszczyć dlatego na niego nie głosowałem.Złe prywatyzajce z prawdopodobnymi lapowkami byly za poprzednich wszystkich rządow , Polska sie rozwija , potrzebne jest tylko zlikidowanie ukladów typu psl i lapowkarstwa i ludzi do budowy i naprawy , a nie do psucia jak Kukiz.
homo_sapiens
2015-10-27 17:31:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
Proszę bardzo: AWS wprowadziła zapowiadane 4 reformy (ich ocena nie ma w tym kontekście znaczenia) i wyszła na tym, jak Zabłocki na mydle. A z jej popiołów powstały PO i PiS.
koreperytor12
2015-10-27 19:55:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
koreperytor12
2015-10-29 17:02:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2015-10-27 15:03:10
Ocena: 0(glosow:8)-+
A czy pan Kukiz powiedział skąd by wziął pieniądze na zaspokojenie wszystkich socjalnych roszczeń, gdyby nie było wpływów z prywatyzacji i trzeba by było nadal dotować PRL-owskie mastodonty przeżarte rakiem rozdętych związków zawodowych? Rozumiem też, że żal mu, iż coraz mniej ciepłych posadek w spółkach skarbu państwa dla "krewnych i znajomych królika".
ja1ja
2015-10-27 16:43:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
homo_"sapiens" Jak ludzie mają pracę, to nie mają roszczeń socjalnych. "dotować PRL-owskie mastodonty przeżarte rakiem rozdętych związków zawodowych" (?!) wystarczyło zlikwidować partyjne posady i nie trzeba dotować, czyli: NIE OKRADAĆ! Tylko gdzie platforma miałaby wsadzać swoich kumpli?
homo_sapiens
2015-10-27 17:22:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
@Rebus - Do likwidacji wielu zakładów, w tym kopalń, doprowadzili związkowcy, którzy od potencjalnych nowych właścicieli żądali takich absurdalnych warunków, które były nie do spełnienia przez jakiegokolwiek prywatnego właściciela, np. 10-letnie gwarancje zatrudnienia. Do tego nie godzili się na jakąkolwiek restrukturyzację, woleli zabić swój zakład pracy niż pozwolić na np. redukcję zatrudnienia, mając nadzieję, że rząd (z naszych kieszeni) ich po raz kolejny wyciągnie. Na szczęście w niektórych zakładach byli rozsądni pracownicy i te zakłady przynoszą dziś zyski.
homo_sapiens
2015-10-27 17:27:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
@ja1ja - A czym, jak nie roszczeniami socjalnymi, są trzynastki, czternastki, deputaty, darmowe kolonie dla dzieci (ośrodki kolonijne i wczasowe utrzymywane przez zakłady pracy) itp. itd.? Myślisz, że kto za to wszystko płacił? "Pani płaci, Pan płaci.. Społeczeństwo."
ja1ja
2015-10-27 21:22:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Boże, homo_ nie becz! Dlaczego przez 8 lat nic z tym nie zrobili? Bo by stracili firmy do drenażu kasy, a społeczeństwu wmówili, że to wina Kowalskiego i jego 13-stki itp. itd. Masz rację, że winne są związki, umowa związków z rządem i drenujemy dalej, związki syte i rząd cały. A jeden pracownik stracił pracę, a drugi dostał 13-stkę, a prezes 100 tys odprawy za miesiąc 'pracy', kolejny 130 tys za dwa miesiące 'pracy'.
nissin
2015-10-27 14:45:28
Ocena: 1(glosow:11)-+
Kocham Cookiza, jego program i ten obled w oczach kiedy mowi swoje populizmy bez logiki. Naukowcy sa w trakcie liczenia jego IQ.
caleanka
2015-10-27 17:19:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
@rebus - twoje jest stabilnie niskie.
caleanka
2015-10-27 14:31:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czy Cookiz jest poswiecony? Pewnie jest ale slabo...
Krzysiek170299
2015-10-27 14:21:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dokładnie, w 100% zgadzam się z jego programem...
... Wait, jakim programem?
barbarella123
2015-10-27 13:59:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
tomi2000
2015-10-27 13:31:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co za debilizm. Kukiz mówi: inne partie miały program, ale go nie zrealizowały, to po co mi program. W sumie uczciwe, g... zrobię, ale powiem to wprost.. Jak można realizować coś, czego nie ma. A gimby w zachwycie, jaki spoko gość. To jest szef trzeciej siły w parlamencie kraju, który chciałby być poważny, a jest bantustanem. Kiedyś Tymiński dzisiaj Liroy. A 33 str tzw. "Strategii"? Śmiech na sali, strategię to można mieć, jak się zastanawiasz czy startować. W kampanii należy mieć program, a teraz powinien mieć projekty ustaw.
mariuszencja
2015-10-27 13:29:52
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ma jeszcze inne braki takie jak rozumu, ogłady itp...
Bartek16d
2015-10-27 12:35:58
Ocena: 13(glosow:21)-+
Ten KuKiz jedzie po innych jak z fura gnoju,
Powiedziedzcie mi czlaczego nikt w sejnie nie jest rozliczany ze swojej pracy. Tylka licza ile lewinzy moga nalapac nie pomagajac krajowi.Czy wy w pracy robicie co chcecie i nie ponosicie za to zadnych konsekwencji?? Gdzie jest zakres obowiazkow poslow ?? kur**a az sie zdenerwowalem. Nie Wroce do PL do zlodziei
anda
2015-10-27 10:41:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pawełku,te zakłady muszą jeszcze być konkurencyjne. Muszą produkować wyroby które ktoś chce kupić itd. Trzymanie ludzi i płacenie im w zakładach które nie są konkurencyjne i przynoszą straty jest idiotyzmem. Ja przeżyłem komunę (a wtedy tak było)i wiem o czym (w przeciwieństwie do ciebie)mówię.
mesing
2015-10-27 13:20:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gdyby wprowadzić taką samą ilość danin publiczno-prawnych na produkty importowane jakie nakłada się na naszą produkcję wewnętrzną to ten towar już by nie był tak bardzo konkurencyjny względem naszego. Jedyne koszty jakie ponosi importer to śmiesznie niskie cło i podatek VAT, którego z resztą i tak nie płaci z własnej kieszeni a kieszeni klienta. Jak długo nasza "elyta" rządząca będzie niszczyła nasz przemysł swoimi chorymi wymysłami, tak długo będziemy importerami różnego rodzaju dóbr dla pozostałej części europy zamiast eksporterami.
vacarius
2015-10-26 19:45:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
A potem powie ze 70% danin publicznych i podatków to za dużo. To za mało jak na takiego milionera który ma wille z basenem. Powinien płacić 90%. Wtedy z tej kasy można by dotować stocznie nawet gdyby byłaby niedochodowa.
Kukiz raz jest libertarianinem jak Korwin a raz socjalistą jak Kaczyński. Już sam chyba nie wie co chce.
Mógłby jednak program partii napisać. Bo ciekawy jestem jak by mu to wyszło.
marcinek235
2015-10-26 20:49:22
Ocena: -1(glosow:7)-+
Przecież prywatne stocznie maja się świetnie i w tym roku wyprodukowały 5 razy więcej niż w szczytowym okresie PRL-u. W takim tempie za kilka lat będziemy największa potęgą stoczniowa w Europie.
Danielpotas
2015-10-27 13:07:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Vacarius poki co juz dotujemy niedouczonych komunistycznych pseudo politykow.Chcesz dotowac inne PRLowskie zaklady to przyjmij sie tam i pracuj za darmo.I nie zapomnij wyrobic 300 procent normy.
vacarius
2015-10-26 19:36:43
Ocena: 2(glosow:20)-+
Po ch.j prawaki w 1980 walczyliście o kapitalizm gdy teraz chcecie powrotu PRLu? To wasza wina ze wszytko padło prawaki! Chcieliście sobie żyć dostatniej niż inni no to żyjecie. Macie swój kapitalizm w którym możecie być milionerami mieć domy z basenem a nie mieszkanie i publiczny basen!
maxicoveri
2015-10-26 19:55:05
Ocena: 0(glosow:10)-+
i po co się vac produkujesz.tu piszą przeważnie tacy ludzie co im nie dogodzisz.za komuny było im źle,po 89 było im źle,za czasów PO też im było źle!za czasów komuny nie mieli wolności było im źle teraz mają swoją wolność ale to nieudacznicy życiowi,bezrobotni ewentualnie bogacze i też im będzie źle...
vacarius
2015-10-26 20:16:03
Ocena: 2(glosow:10)-+
Tylko za rządów PISuaru im dobrze bo 250 z nich jest w sejmie i 70 w senacie z nich ma stołki i pensyjki po 20 tys zł. Plus ich rodziny i znajomi pracujać w biurach poselskich też za pieniądze które poseł dostaje na biuro od Państwa. Plus ci co są radnymi w samorządach. Ale ci co się nie załapali na listy wyborcze będą liczyć ze załapią się w kolejnych wyborach.
Plus ci co pracują jako katecheci i katechetki którzy mają normalne nauczycielskie pensje po 4000zł. Takie same jak nauczyciel fizyki który sobie żyły wypruwa z gimbazą zamiast wyjechać do USA i pracować w elektrowni atomowej.
bajubaju
2015-10-27 11:02:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
A teraz prawdziwa próba charakterów. Polaczki w USA popierają PIS, ciekawe ilu z nich wróci żeby się z bliska cieszyć. I masz rację, w 80-tych wszyscy pyszczyli że chcą do Europy! A teraz że lewactwo, pedalstwo itd itp. Niewykształcone chamstwo nie potrafi myśleć tylko wykrzykuje co im ksiądz dobrodziej wyszepta. A ksiądz chce tylko jednego - Polski skłóconej, biednej i bezmyślnej - kolonii Watykanu ze służalczym rządem. Oto wielka tajemnica wiary!
Najbardziej niebezpieczny, żądny krwi pies wbiega do pomieszczenia, w którym jest jedyny samcem
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0