lub  Do³±cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
g³ówna
Dodano: 10.11.2015, 18:41:33   przez: pablo1122334455
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 204  Zg³o¶ nadu¿ycie
Ukryj komentarze(85)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
 Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
zielunahaluna
2015-11-10 19:20:00
Ocena: 19(glosow:73)-+
W 2015 roku sam fundusz ko¶cielny otrzyma³ z bud¿etu pañstwa oko³o 130 milionów z³otych. S± to pieni±dze publiczne, które zamiast na emerytury osób, które nawet przez 1 dzieñ nie skala³y siê prac±, mog³yby zostaæ przeznaczone na przyk³ad na s³u¿bê zdrowia lub poprawê stanu dróg. Doliczmy do tego kwoty wydawane na nauczanie religii w szko³ach, równie¿ na mocy konkordatu. To jest 1 343 921 000 PLN rocznie. Gdyby te pieni±dze przeznaczyæ choæby na remonty szkó³ i ich wyposa¿enie, nie musieliby¶my siê obawiaæ posy³ania 6latków do szko³y, bo szko³a nie by³aby taka straszna.

Daroeu
2015-11-13 01:38:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
A Jurek zosta³by grodzkim.

anthari
2015-11-12 23:52:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Taaaa napewno , tak samo jak pieniaze z lasów pañstwowych mia³y isc na budowe dróg do nich i utrzymanie. Pieniadze jak nie na konkordat poszly by gdzie indzie ale napewno nie na szpitale i szko³y tylko zaginely by gdzies w bud¿ecie ...

Starbreaker
2015-11-12 18:32:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
zwyk³e piexdolenie i tyle. Znajd¼ sobie facet jakie¶ hobby czy co¶...

dorota444
2015-11-12 17:00:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak nie by³o konkordatu to te¿ mieli¶my kryzys

onet12
2015-11-12 14:44:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
Tusk ukrad³ 150 mld pln z OFE i gdzie sa te szpitale i szko³y??? nawet nikt nie wie co sie sta³o z tymi pieniêdzmi....

Mr.Spook
2015-11-12 13:06:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
Gowno prawda, ci co kradn± teraz, mieli by wiêcej kasy do wyprowadzenia, przez lewe przetargi...

kirer2
2015-11-12 10:09:26
Ocena: 7(glosow:9)-+
kler nie powinien byc utrzymywany z kasy publicznej!!!!!!kupa leni i nierobow!!!!

dommik78
2015-11-12 06:36:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
idê o zak³ad, ¿e ta kasa posz³a by na co¶ innego - np na diety poselskie

maciejos78
2015-11-11 21:26:46
Ocena: 5(glosow:9)-+
500 000 000 z³ - tyle kosztowa³ dwór stra¿nika ¿yrandola Komorowskiego.

kopyto12
2015-11-11 20:55:43
Ocena: -3(glosow:11)-+
Szczekajcie "o¶wieceniowcy", szczekajcie. Nawet Krzy¿a nie umieli¶cie zdj±æ. A zreszt± kto was tam s³ucha. S³yszê lewacki ból d*py...

mckrzysiek007
2015-11-11 20:25:17
Ocena: 5(glosow:13)-+
Nie popieram finansowania ko¶cio³a, ale tekst pod zdjêciem wyssany z palca jakiego¶ pó³g³ówka. Co nam da miliard z³, skoro przy obecnych wydatkach brakujê nam w bud¿ecie na przysz³y rok 50 miliardów? To ju¿ lepiej rozwi±zaæ armiê. Kosztuj± nas kilkadziesi±t miliardów rocznie, a po¿ytek w przypadku jakiejkolwiek wojny ¿aden.

lemmingz
2015-11-11 18:32:40
Ocena: 3(glosow:19)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

antony
2015-11-11 17:53:22
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

barbarella123
2015-11-11 17:42:05
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

atony
2015-11-12 02:07:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
barbarella twój przypadek jest beznadziejny ,a wiêc na tobie szpital nic nie straci , bo ciê od razu wypisz±

jontek1234567890
2015-11-11 16:00:09
Ocena: 1(glosow:15)-+
Tak walczycie z lewactwem, a popieracie najwiêkszych z³odziei i oszustów jakim jest kk. Doi nas wszystkich a wy g³osicie Polska Katolicka. na kolana przed nimi i ca³ujcie ich kuski. A wasze dzieci bêd± bezkarnie gwa³cone. Precz z lewactwem

ocieraf
2015-11-11 15:58:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
PIS da nie pozwoli zlikwidowaæ tego czego¶

tomic1
2015-11-11 14:28:13
Ocena: 7(glosow:13)-+
Bo to nieprawda! Choæby¶my na wypowiedzeniu konkordatu zyskali i 20 mld to i tak nasze szpitale, szko³y i inne pañstwowe instytucje pozosta³yby zad³u¿one. Tak samo jak kiedy¶ zmniejszono armiê z 429 tys. do 100 tys. i obiecywano, ¿e jak bêdzie mniej ¿o³nierzy to armia bêdzie mia³a wiêcej kasy na super sprzêt. Dzi¶ nie mamy ani ¿o³nierzy, ani super sprzêtu. Ju¿ Ty siê nie martw. Pañstwo znajdzie sposób na zmarnotrawienie ka¿dych pieniêdzy. Przy okazji napuchn± kasy samych swoich. Konkordat nale¿y renegocjowaæ, ale nie spodziewa³bym siê, ¿e szary obywatel zobaczy z tego choæ z³otówkê.

mariusz669
2015-11-11 15:56:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
Prawda. Obsadzi sie parê sto³ków, podniesie pensjê prezesom i kasy dalej nie bêdzie.

grigore
2015-11-11 14:24:21
Ocena: 6(glosow:6)-+
Nie wyszlyby, tak samo jak przed konkordatem nie byly luksusowymi osrodkami.

nowus12
2015-11-11 13:52:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Te¿ jestem za tylko dlaczego tego PO+PSL nie zrobi³o bo trzeba by by³o rozwi±zaæ jeszcze KRUS zaj±æ siê mundurówkami itd. kij w mrowisko...

PawelJarosz89
2015-11-11 13:44:11
Ocena: -2(glosow:6)-+
oczywiscie :)idz sie rozpêd¼ i zayeb glowa w mur . Gdyby rz±d nie chapa³ za darmo kasy za wszystko to bysm mieli lepsza place ;)

kurwamac02
2015-11-11 13:21:45
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

onet12
2015-11-11 12:59:20
Ocena: 1(glosow:15)-+
autor niema pojecia o ekonomii i finansach. Dla przykladu konkordat rocznie to 100 mln, a Tusk ukrad³ 150 MILIARDOW i ja sie pytam, gdzie sa te szpitale??? nie ma nawet tych pieniedzy a dziura budzetowa jak byla tak jest

kapelushnikov
2015-11-11 12:17:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie jestem za konkordatem, ale i tak uwa¿am, ¿e ta wstawka to w najlepszym wypadku piêkne gdybanie. Nie ma ¿adnej gwarancji, ¿e kasa z ko¶cio³a posz³aby na po¿yteczne cele. No i pozostaje kwestia zad³u¿enia szpitali prywatnych - je te¿ mamy sp³acaæ?

anabarbara
2015-11-11 11:34:50
Ocena: -4(glosow:8)-+
Swiete slowa a jakie prawdziwe;

Arakiel666
2015-11-11 11:22:18
Ocena: 6(glosow:22)-+
Tylko pod krzy¿em, tylko pod tym znakiem, Polska bêdzie biedna a Polak ¿ebrakiem.

podlas2
2015-11-11 11:22:18
Ocena: 4(glosow:10)-+
Konkordatu nie rozwi±zuje siê. pablo... ukoñczy³ podstawówkê ?

terrorparty
2015-11-11 11:21:16
Ocena: 4(glosow:16)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

zielunahaluna
2015-11-11 11:38:15
Ocena: 2(glosow:10)-+
A judaizm to nie? Ka¿da religia to mafia, dzia³a z takich samych powodów i obiera podobne metody strzy¿enia - zastraszenie, obietnice, permanentna kontrola, zaw³adniêcie ka¿d± sfer± ¿ycia od od¿ywiania na seksualno¶ci skoñczywszy. Jak ju¿ dawno zauwa¿yli specjali¶ci od marketingu - od firmy watykañskiej, zwanej KK marketingowcy mog± siê uczyæ sztuki manipulacji, wizji, planowania strategicznego i fachowców od PR. Firma ma chwytliwe logo, na "boga" wiele siê da zarobiæ.

Jachociacho
2015-11-11 11:15:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jak nie ko¶ció³ to te pieni±dze ukrad³ by kto¶. Nic by siê nie poprawi³o...

Liberte
2015-11-11 11:12:12
Ocena: 2(glosow:12)-+
Nie ma siê co martwiæ, juz nied³ugo ko¶cio³y zast±pia meczety a nauka islamu bedzie tañsza bo tylko dla ch³opców.... ehhhh czego chce ten naród?

brumby
2015-11-11 11:11:46
Ocena: -9(glosow:17)-+
W cywilizowanym ¶wiecie finansuje siê religiê. Stalin nie finansowa³. Obecnie nie finansuje Kim Dzong Un, wiêc autor tej wrzutki ma ju¿ zapewne obrany kierunek emigracji?

zielunahaluna
2015-11-11 11:51:42
Ocena: 6(glosow:12)-+
Ze Stalinem to sprawa dyskusyjna. Wiesz zapewne, ¿e gdyby nie wysokie czesne w seminarium, w którym siê Stalin kszta³ci³, to zosta³by ksiêdzem? :) Niestety, nie chcieli mu odpu¶ciæ czesnego, musia³ zrezygnowaæ i skoñczy³o sie tak jak wiadomo.

brumby
2015-11-11 12:10:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
A powinno siê skoñczyæ tak jak sugerujesz na obrazku: krajem miodem i mlekiem p³yn±cym, pe³nym u¶miechniêtych ludzi. A skoñczy³o siê najbardziej brutalnym, totalitarnym re¿imem w historii, w którym cz³owiek by³ traktowany gorzej ni¿ zwierzê. Naprawdê dobry wzorzec kraju bez religii...

zielunahaluna
2015-11-11 13:22:03
Ocena: 1(glosow:7)-+
Kraj bez religii - ale Stalin by³ przecie¿ bardzo religijny i g³êboko wierz±cy. No inaczej by do seminarium nie wst±pi³ i nie pretendowa³ do roli ksiêdza.

jacek.jacek
2015-11-11 23:27:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Meloman1
2015-11-13 00:07:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
zieluna, ty jeste¶ tak g³upia, ¿e twoje wpisy jarz± siê tu na ró¿owo. Spróbowa³a¶ kiedy¶ my¶leæ? Warto, naprawdê.

puszka666
2015-11-11 11:09:11
Ocena: 3(glosow:9)-+
Kolejny :wiejski" ekonomista. Je¿eli zad³u¿enie szpitali to oko³o 10 mld z³ a fundusz ko¶cielny to oko³o 130 mln (chocia¿ ¶rednia to ok 100 mln) to jak w 6 lat z tego sp³aciæ szpitale? Wiem, niektórzy dok³adaj± do wydatków na ko¶ció³ np finansowanie religii, ale jak siê to zlikwiduje to: 1. albo dojdzie masa bezrobotnych, którym bêd± siê nale¿eæ odprawy i zasi³ki (które lewak dodaj±cy obrazek na pewno popiera) albo przekwalif. siê nauczycieli np. na etykê, ale wówczas i tak te pieni±dze nie pójd± na wspomniane szpitale. Osobi¶cie jestem antykleryka³em (ale wierz±cym) wiêc generalnie ko¶ci

terrorparty
2015-11-11 11:12:29
Ocena: 3(glosow:13)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

puszka666
2015-11-11 11:13:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
... ko¶ció³ jako instytucja i jego postêpowanie mnie dra¿ni, jednak bêd±c obiektywnym nie widzê tutaj jakiego¶ "cudownego ¶rodka" do zgromadzenia kasy w bud¿ecie

puszka666
2015-11-11 11:16:15
Ocena: -2(glosow:8)-+
@terroparty. Ty mi uwierz, w perspektywie wydatków pañstwowych te 130 mln to prawie nic. A czê¶æ ludzi potrzebuje ko¶cio³a. Natomiast ludzie nie potrzebuj± np. siedz±cych na zasi³kach nierobów, na których idzie znacznie wiêcej pieniêdzy.

Bazyl73
2015-11-11 11:33:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
Fundusz Ko¶cielny to kropla w morzu. Dolicz finansowanie religii w przedszkolach, szko³ach (od podstawówki po licea), kapelani w wojsku (s± jednostki w których nie ma ju¿ wojska ale kapelan jest), policji, stra¿y po¿arnej, s³u¿bie celnej, szpitalach, wiêzieniach (choæ w szpitalu i wiêzieniu powinni zostaæ - ludzie którzy tam s± nie maj± mo¿liwo¶ci i¶æ do pobliskiego ko¶cio³a), stra¿ach miejskich, w sejmie, senacie, w pa³acu prezydenckim. Do³ó¿ do tego zwolnienia z podatków: od nieruchomo¶ci, podatku dochodowego od prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli przychód przeznaczony jest na cele

Bazyl73
2015-11-11 11:39:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
religijne (nie jest to sprawdzane - wystarcza deklaracja ko¶cio³a), podatku dochodowego ksiê¿y (p³ac± rycza³t, który jest ¶miesznie niski i dal wikariusza wynosi od 127 do 486 z³ _kwartalnie_! Do tego do³ó¿ przekazywanie gruntów ze zni¿kami od 90 do 99% jak np grunt dla arcybiskupa na którym za³o¿y³ hodowlê danieli. Gdy zarzucono mu, ¿e zni¿ka jest na grunt zwi±zany z kultem to na ¶rodku wybiegu postawi³ kapliczkê. Nie bez znaczenia jest pobieranie mocno ponadrynkowych op³at za szko³y czy szpitale umieszczone za komuny w budynkach ko¶cielnych, gdy sami otrzymali budynki po innych ko¶cio³ach na

Bazyl73
2015-11-11 11:44:04
Ocena: -1(glosow:5)-+
"Ziemiach Odzyskanych". Do³ó¿my do tego kurioza takie jak to, ¿e lokalny biskup cofn±³ pozwolenie na prowadzenie religii kobiecie w ci±¿y przez co straci³a pracê (nie mo¿na uczyæ religii bez zgody biskupa) a odszkodowanie za zwolnienie kobiety w ci±¿y - co jest zabronione prawem - zap³aci szko³a czyli my. Kolejnym kosztem jest o¶wietlenie ko¶cio³ów - ostatniej zimy mia³em okazjê przeje¿d¿aæ ko³o jednego ko³o którego choinka zapala³a siê _dok³adnie_ w momencie gdy zapala³o siê o¶wietlenie miejskie. Ciekawe kto pl³aci za podpiêcie siê do miejskiej sieci o¶wietleniowej... Móg³ym tak nap

brumby
2015-11-11 12:15:12
Ocena: -4(glosow:10)-+
W Polsce jest 96% katolików i mo¿e 1% lewactwa. I ten 1% chce zlikwidowaæ dotacje na religiê wszystkim innym. Drodzy lewacy: demokracja nie polega na tym, i¿ 1% dyktuje warunki 99%. W ostatnich wyborach nawet ¿adna lewicowa partia nie wesz³a do sejmu, co pokazuje jak ludziom pasuj± postulaty "¶wieckiego pañstwa"... I tyle w temacie.

kurwamac02
2015-11-11 13:14:28
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

zielunahaluna
2015-11-11 13:26:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
:@ brumby, a umiesz liczyæ? Skoro jest rzekomo 95% katolików - to wyt³umacz, jak to mo¿liwe, ¿e zaledwie niewiele ponad po³owa spo³eczeñstwa jest za utrzymaniem obecnego stanu rzeczy? Nie wiem jak ty, ale pomiêdzy 95% a 50% widzê 45% rozbie¿no¶ci... A wyt³umacz mi, skoro mamy rzekomo 95% katolików - to jak wyja¶nisz fakt, ¿e rodzi siê coraz wiêcej nie¶lubnych dzieci (wed³ug ostatniego rocznika demograficznego liczba ta przekroczy³a magiczny próg 20%). Je¿eli mamy tylko 5% niekatolików - to dlaczego co 5 dziecko rodzi siê poza zwi±zkiem ma³¿eñskim?

zielunahaluna
2015-11-11 13:34:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
Albo statystyki kto¶ przek³amuje z tym 95% - albo "katolików" mamy tylko na pokaz. Id¼my dalej. Dlaczego wed³ug tego¿ samego rocznika demograficznego w¶ród ludzi 20 - 24 lata ¶luby ko¶cielne to zaledwie 50% zawartych ma³¿eñstw? No nijak nie mie¶ci siê to w tych 5% niekatolików. Jak wyt³umaczysz galopuj±cy wzrost wska¼nika rozwodów? Jest ich w liczbach wiêcej, ni¿ zdo³a³oby ud¼wign±æ to 5% niekatolików. To przeanalizuj teraz oficjalne dane statystyczne i wyt³umacz mi, jak ty mo¿esz twierdziæ, ¿e mamy 95% katolików. Nie ma to prze³o¿enia w ¿adnych innych danych.

kurwamac02
2015-11-11 13:41:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

brumby
2015-11-11 13:43:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
No to precyzyjniej: wg GUSu 86,9%. Co do tego maj± nie¶lubne dzieci i rozwody? Jak kto¶ siê rozwiedzie to nie jest katolikiem? Znam mnóstwo par, które uwa¿aj± siê za katolików a maj± dziecko/dzieci i nie maj± ¶lubu. Tak czy 86,9% to ogromna wiêkszo¶æ i 1% czy 2% osób nienawidz±cych ko¶cio³a i wypisuj±cych brednie nie ma prawa zabroniæ jego finansowania. To co tutaj wypisujesz to sianie lewackiej propagandy. I w ostatnich wyborach Polacy powiedzieli "Nie" takiej ideologii. Je¿eli szanujesz demokracjê to szanuj jej decyzje.

zielunahaluna
2015-11-11 14:04:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

zielunahaluna
2015-11-11 14:08:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
@brumby - ty jeste¶ upo¶ledzony, synku - czy tylko siê droczysz? Jak co ma wspólnego rozwód, ¿ycie bez ¶lubu z katolicyzmem? Kpisz sobie? To bronisz mafii niczym Reytan sejmu, a nie znasz nawet zasad panuj±cych w tej organizacji? To teraz wczytaj siê dobrze, uprzednio wygoogluj sobie trudne s³owo: "analogia". Czy z³odziej mo¿e twierdziæ, ¿e jest uczciwym cz³owiekiem? Zasady TWOJEGO ko¶cio³a wszak jasno ustosunkowuj± siê do 6 przykazania, które brzmi: "nie cudzo³ó¿". Có¿ to oznacza? Wyja¶ni ci to TWÓJ elementarz, zwany katechizmem ko¶cio³a katolickiego.

kurwamac02
2015-11-11 14:34:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

koreperytor12
2015-11-11 10:55:36
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

puszka666
2015-11-11 11:12:08
Ocena: -5(glosow:7)-+
Jak zlikwidujesz religiê to trzeba bêdzie tym nauczycielom daæ zasi³ki albo przekwalifikowaæ na inne przedmioty, sumarycznie i tak nic nie pójdzie na wspomniane szpitale. Podobnie z uczelniami, Pañstwo ³o¿y na masê uczelni, wiêc te ko¶cielne wiele nie zmieniaj±.

zielunahaluna
2015-11-11 11:54:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
Przecie¿ religii w 90% ucz± ksiê¿a, a jedynie 10% nauczycieli religii to ¶wieccy nauczyciele. Co ¶wieccy maj± zazwyczaj i tak po 5 podyplomówek do nauczania innych przedmiotów, religii nauczaj± dodatkowo, wiêc nie widzê problemu. Jako¶ 25 lat temu ksiê¿a nie musieli nauczaæ religii na pañstwowych etatach, ¿eby ¿yæ.

brumby
2015-11-11 12:16:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tak, tak - 25 lat temu by³o genialnie. Za pojawienie siê w okolicach manifestacji trafia³o siê na 3 miesi±ce do aresztu, a miêsko by³o na kartki. Ale to niewa¿ne, bo przynajmniej ksiê¿a mieli gorzej, dlatego 25 lat temu wspominasz dobrze? Za bardzo lewakujesz.

Lizard1488
2015-11-11 12:49:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
Brumby 25 lat temu miêso by³o na kartki?Ile ty masz lat?13?

zielunahaluna
2015-11-11 13:36:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dla kolegi brumby 25 lat to jak dla niektórych 2 wieki! :) Nie wie, nie pamiêta, ale pyszczy jak ten psiaczek, co to ma go w awatarze.

bajbusADHD
2015-11-11 10:31:26
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

Selop
2015-11-11 10:19:49
Ocena: -10(glosow:14)-+
Powiedzieæ mo¿na wszystko. Niech Pablo poda jakie¶ konkrety, dowody. Ale pewnie takich nie ma, tylko chcia³ co¶ wrzuciæ na wiochê, zanim zacznie wzdychaæ do portretów Jaruzela, Kiszczaka i innych potomków Lenina

zielunahaluna
2015-11-11 10:51:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale na co potrzebujesz dowodów? Koszty konkordatu s± oficjalnymi danymi, dostêpnymi dla wszystkich. Odrobina fatygi i sam mo¿esz to sprawdziæ. A dodawanie liczb chyba nie jest zaawansowan± matematyk±, prawda?

Selop
2015-11-11 12:39:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Koszty kosztami. Niech przedstawi jaki¶ argument konkretny, ¿e rozwi±zanie konkordatu rozwi±¿e problemy ¿³obków i szpitali.

brumby
2015-11-11 13:47:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Za pytanie o konkrety dzisiaj lec± tylko minusy. Lewacy dzisiaj aktywni w Internecie ... bo reszta odpoczywa przy okazji ¶wiêta.

zielunahaluna
2015-11-11 14:21:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
@brumby, czyli rozumiem, ¿e skoro ty siê tu tak aktywnie udzielasz,to te¿ jeste¶ lewak? No, porz±dni ludzie maj± ¶wiêto - co ty zatem tutaj robisz? :) A ¶wiêto, kundelku, jest narodowe - a nie ko¶cielne.

Ravca
2015-11-11 10:18:57
Ocena: -5(glosow:11)-+
tak, hejtuj za te pare z³otych lemingu na Ko¶ció³ bo tak ci kazali twoi azjatyccy panowie ja wiem jedno gdyby nie ta sowiecka ¿ydokomuna co paso¿ytuje na naszym kraju, ¿yliby¶my w luksusie ca³a Polska nie wiedzia³a by co to d³ug a propos beznadziejny mem

bodan
2015-11-10 21:12:08
Ocena: 3(glosow:15)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

budrysio
2015-11-10 20:51:56
Ocena: 4(glosow:22)-+
tyle minusów przy komentarzach chyba ca³e seminaria zalogowa³y siê na wiosce

marco47
2015-11-10 19:36:34
Ocena: -9(glosow:13)-+
Tak s±dzisz? Nie spodziewa³em siê po Tobie takiego ch³amu.

zielunahaluna
2015-11-10 19:20:00
Ocena: 19(glosow:73)-+
W 2015 roku sam fundusz ko¶cielny otrzyma³ z bud¿etu pañstwa oko³o 130 milionów z³otych. S± to pieni±dze publiczne, które zamiast na emerytury osób, które nawet przez 1 dzieñ nie skala³y siê prac±, mog³yby zostaæ przeznaczone na przyk³ad na s³u¿bê zdrowia lub poprawê stanu dróg. Doliczmy do tego kwoty wydawane na nauczanie religii w szko³ach, równie¿ na mocy konkordatu. To jest 1 343 921 000 PLN rocznie. Gdyby te pieni±dze przeznaczyæ choæby na remonty szkó³ i ich wyposa¿enie, nie musieliby¶my siê obawiaæ posy³ania 6latków do szko³y, bo szko³a nie by³aby taka straszna.

dudus54
2015-11-10 22:47:38
Ocena: -5(glosow:7)-+
gdyby zainwestowac w jakis skuteczny zastrzyk dla takich med swiat bylby napewno piekniejszy~~

dudus54
2015-11-10 22:48:57
Ocena: -2(glosow:8)-+
óczywiscie mam na mysli autora tekstu zielonahaluna

wieslav
2015-11-11 10:34:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
dudus54 typowy polski katolik...

terrorparty
2015-11-11 11:10:07
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Arakiel666
2015-11-11 11:20:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
dudus Ty zainwestuj w s³ownik.

szpajder
2015-11-11 11:27:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
haluna ma racjê, ale naiwnie zak³ada, ¿e pieni±dze z funduszu ko¶cielnego nie zosta³y "prze¿arte" przez w³adzê! Zrozumcie! Rz±d prze¿re wszystko (podobnie jak ko¶ció³)! Im trzeba zabieraæ pieni±dze, a nie dawaæ wiêcej.

brumby
2015-11-11 12:13:15
Ocena: -2(glosow:12)-+
Piêkna lewacka opowie¶æ... Tylko, ¿e ci sami ludzie, którzy chodz± do tych szkó³, chodz± te¿ do ko¶cio³ów. W Niemczech jako¶ religie s± finansowane a i s³u¿ba zdrowia dzia³a. Pisanie, i¿ gdyby nie dotacje na fundusz ko¶cielny to w Polsce by³by dobrobyt s± lewackim bajdurzeniem. Przypominam, i¿ lewicowe i lewackie organizacje te¿ ci±gn± kupê kasy z bud¿etu...

zielunahaluna
2015-11-11 13:40:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
@ brumby, to poczytaj jeszcze jak s± finansowane ko¶cio³y w DE. Tam ka¿dy obywatel ma wolny i realny wybór, na któr± wspólnotê chce przeznaczyæ czê¶æ swojego podatku. Dostaje druczek na którym deklaruje, który ko¶ció³ wspiera swoim podatkiem. Ale ma te¿ mo¿liwo¶æ nie wspierania ¿adnej wspólnoty, co nie oznacza, ¿e wtedy zap³aci mniejszy podatek. A wiesz jak jest w Polsce? Mo¿esz byæ rodzimowierc±, buddyst±, wyznawc± potwora spaghetti - a nikt ciê nie pyta, na jaki ko¶ció³ chcesz p³aciæ, tylko bez pytania bierze twoje pieni±dze i daje je watykañskiej mafii. Rodzimowiercy nic nie dostaj±.

brumby
2015-11-11 13:46:46
Ocena: 0(glosow:8)-+
Watykañskiej mafii? Skoñcz ten lewacki be³kot. Trzeba by³o startowaæ w wyborach i tam prezentowaæ tego typu pogl±dy. Dosta³by¶ ze 100 g³osów od betonu lewackiego i tyle. Jest jeszcze taki aktor - Pieczyñski siê zwie, co te¿ wszêdzie opowiada, i¿ za wszystko co z³e odpowiada Ko¶ció³ Katolicki. Rozumiem, ¿e to Twój idol? EOT.

zielunahaluna
2015-11-11 14:11:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ów katechizm mówi jasno, ¿e katolik jest zobowi±zany do zawarcia ma³¿eñstwa sakramentalnego, bo ¿adnego innego ko¶ció³ katolicki nie toleruje i ka¿de inne uwa¿a za ¿ycie w grzechu. Tak samo powa¿nym grzechem jest ¿ycie w konkubinacie. Zreszt± dla ko¶cio³a katolickiego konkubinat cz ¶lub cywilny to jedno i to samo, bo i tak zwi±zek niesakramentalny i ¿ycie w takim samym grzechu. A seks przed ¶lubem? Skoro ko¶ció³ katolicki uwa¿a konsekwentnie i jednoznacznie, ¿e seks jest tylko dla ma³¿onków - to KATOLIK JEST ZOBOWI¡ZANY DO PRZESTRZEGANIA ZASAD WYBRANEJ PRZEZ SIEBIE ORGANIZACJI.

zielunahaluna
2015-11-11 14:15:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
@brumby, analizujmy dalej dane z rocznika (czyli oficjalne dane statystyczne). Skoro mamy 95% katolików, to sk±d co 5 dziecko jest ze zwi±zków niema³¿eñskich. A skoro mamy 95% katolików, to dlaczego galopuj±co wzrasta wska¼nik dzieci nieochrzczonch? 95% katolików i nieochrzczone dzieci? Przecie¿ nie przyby³o w 2014 roku (bo z tego jest rocznik ostatni) tak wielu muzu³manów,ludzie radykalnie nie przeszli na protestantyzm, nie podpisano a¿ tak wielu aktów apostazji - no to jakim cudem rzekomi katolicy dzieci nie chrzcz±?

zielunahaluna
2015-11-11 14:19:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
@ brumby, psino, nie mogê kandydowaæ w wyborach z lewego ramienia, bo ja nie mam lewicowych pogl±dów. To nie moja bajka i nie moja ideologia. Ale ty za g³upi póki co jeste¶, ¿eby to swoim ma³ym rozumkiem ogarn±æ. Dla ciebie ka¿dy, kto ko¶ció³ka nie pie¶ci, nie zlizuje ksiêdzu piany z kolan i wyp³aty mu w zêbach nie niesie - to tylko i wy³±cznie lewak? Aha. To skoro masz tak czarno - bia³± wizjê ¶wiata, opart± wy³±cznie na w³asnej ignorancji, zacietrzewieniu i chorych stereotypach - nie bêdziesz mia³ mi za z³e stwierdzenia, ¿e ka¿dy ksi±dz to z³odziej i pedofil? £ap analogiê.

Arakiel666
2015-11-11 17:07:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
brumby skoñcz ten prawacki be³kot.

nexus4610
2015-11-12 01:56:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
130 mln? to sa grosze w porownianu z tym co jest kradzione w Polsce
Kiedy to wystarczyl sam p³ot placu zabaw do zabawy
g³ówna
Dodano: 15.07.2018, 01:41:23   przez: vacarius
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 136Skomentuj (28) | Zg³o¶ nadu¿ycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0