lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wiocha dla rodziców jeśli coś takiego swoim dzieciom fundują
główna
Dodano: 28.12.2015, 18:37:48   przez: panikracy111
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 138  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(90)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Greg199
2015-12-28 19:21:19
Ocena: 11(glosow:27)-+
paradoksem tej całej sytuacji jest to że Polacy sami mianują się tym szczytnym przydomkiem, chociaż nie o nich była mowa:)

Figoo
2015-12-30 22:17:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
Lemingi mają problemy słuchania ze zrozumieniem. I dlatego oglądają TVN, Polsat i TVP aaa no i oczywiście czytają Gazetę Wybiórczą. Tam wszystko im tłumaczą jak krowie na rowie.

GeorgeMichael
2016-01-01 23:27:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

chris06
2015-12-30 05:46:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
O nas nie była mowa masz racje, jarek mówił o Tobie .

zonkumariano
2015-12-30 01:26:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lolo88888888
2015-12-29 19:53:16
Ocena: -1(glosow:7)-+
oczywiście słowa wycięte z kontekstu, ale lemingom nie chce się całości sprawdzić i wolą iść na demonstracje:)

GeorgeMichael
2015-12-29 19:51:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2015-12-29 16:04:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2015-12-29 15:24:25
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GeorgeMichael
2015-12-29 19:54:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2015-12-29 14:07:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

informatyk26
2015-12-29 15:00:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
znajdź sobie pracę

plemiona1234
2015-12-29 17:33:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
jacek przestań brać zasiłek

Bambetti
2015-12-29 11:15:55
Ocena: -7(glosow:17)-+
Z tego co widzę to admin tej strony jest pisowcem! Te tępe dupki wszędzie wpieprzaja swoje dupy

WladekB1992
2015-12-29 12:57:15
Ocena: -3(glosow:5)-+
Oj, byś się zdziwił.

jacek.jacek
2015-12-29 14:08:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lc90
2015-12-29 21:23:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie tylko Admin... Zobacz ze użytkownicy także... Poczekam na pisowska ustawę o cenzurowaniu internetu (już zgłoszona) Ciekaw jestem jak wtedy będzie wyglądała WIOCHA...

zwierzak250477
2015-12-29 11:06:13
Ocena: -1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Greg199
2015-12-29 13:09:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wiesz co jest idiotyczne? to że przekręcacie wszystko byleby pokrzywdzonego z siebie zrobić, to samo było z dedykacją kukiza.To może zrób sobie drugie dziecko? taka idea tego programu. Pewnie nie zrobisz bo kariera, po co się w pieluchy znowu pakować, kto będzie się dzieckiem zajmować skoro obydwoje pracujecie. Skoro masz dziecko to wiesz ile trzeba mu poświęcić czasu i trudu by je wychować, a dla państwa dzieci to przyszłość i dlatego premiuje ludzi którzy rezygnują z kariery na rzecz wychowania dzieci.

informatyk26
2015-12-29 15:06:42
Ocena: 3(glosow:7)-+
Greg, Polacy lepszego sortu dostają kasę już za pierwsze dziecko i wierz mi nie będziesz chciał tych dzieci spotkać w ciemnym zaułku za kilkanaście lat. Taka inwestycja w przyszłość.

Greg199
2015-12-29 15:26:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Informatyk - na pierwsze dziecko załapią się ludzie którzy nie przekraczają 800zł dochodu na osobę. Czyli bardzo dużo rodzin w których żywicielem jest jedna osoba. Skąd takie wnioski? Ten program jest przeznaczony przede wszystkim do klasy średniej, przecież ludzie biedni zawsze mimo braku środków do życia mieli i mieć będą wiele dzieci, a 500+ na pewno nie będzie generował jeszcze większej patologii. Nawet jeśli by się tak stało to wolę taką patologię niż ratować się islamskimi darmozjadami jak na zachodzie. Tu się chyba ze mną zgodzisz?

zwierzak250477
2015-12-29 16:27:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
2015-12-29 16:31:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
2015-12-29 17:01:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Greg199
2015-12-29 17:37:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zwierzak- a dlaczego dzieci sąsiada mają potem pracować na Twoją emeryturę? rozumiesz, że zawsze w państwie jest coś czyimś kosztem? Nie wierzyłbym w jakieś drastyczne podwyżki cen. Mamy wolny wybór i zawsze możemy kupić tam gdzie będzie taniej, to samo z kredytami. Nawet jeśli ktoś odważy się wywindować ceny to społeczeństwo szybko go zweryfikuje. Kawalrafała wytłumaczył to wystarczająco.

zwierzak250477
2015-12-29 20:33:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
2015-12-29 20:39:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Greg199
2015-12-30 11:34:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na temat ZUSU mam takie same zdanie jak Ty, tak to powinno wyglądać. Niestety nie do końca to tak działa i jak nie będzie młodych to nie będą z czego Ci tej emerytury dać. Przedsmak tego widzisz dzisiaj. O ile kupowanie w hipermarketach będziemy mogli ograniczyć na rzecz mniejszych sklepów to z kredytami możesz mieć sporo racji. Pytanie tylko, czy podwyżka będzie znacząca? Niestety zawsze jest coś kosztem czegoś, czy Ci się to podoba czy nie. Problem niżu demograficznego to nie jest takie głupie gadanie, rozwiązanie tego problemu powinno być priorytetowe dla gospodarki.

bierut1
2015-12-29 10:34:42
Ocena: 5(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2015-12-29 11:57:51
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2015-12-29 12:06:32
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

plemiona1234
2015-12-29 17:19:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
bierut sam z sobą "gadasz"?

bierut1
2015-12-29 21:03:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

plemiona1234
2015-12-30 21:38:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak wytrzymałeś tyle to tak trzymaj dalej może jakiś rekord padnie

trepek
2015-12-29 10:34:31
Ocena: 3(glosow:19)-+
Widać, że nowe pokolenie donosicieli Nam rośnie :-) 4 pokolenie UBeków.

Vlad32
2015-12-29 11:08:39
Ocena: -3(glosow:7)-+
Skoro tak dzieci swoje wychowujesz to kalkstein będzie z Ciebie dumny że Twoje dzieci pójdą jego śladem. Trolowania za $ tez ich uczysz?

trepek
2015-12-29 14:39:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie, nie wychowuję ich tak. Z resztą dzieci jeszcze nie ma i w życiu tak ich bym nie wychował na sprzedawczyków Polski. Mój komentarz był ironią do tego zdjęcia, że ktoś zakłada takie koszulki osobom, które nie mają wykształconego światopoglądu. A trollowanie czemu nie :-) Byle nie za $.

Vlad32
2015-12-29 16:03:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dziwne że nie krytykujesz dzieci co kalksteinowi kwiaty wręczają na każdym jego objawieniu :) i wiersze recytują ku chwale pislamu :) aaa zapomniałem wtedy jest ok :) a koszulki są bee :)

plemiona1234
2015-12-29 17:21:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
trepek nie masz dzieci i tak trzymaj , twoim sąsiadom będzie się lżej żyło

plemiona1234
2015-12-29 09:43:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

BOBY102
2015-12-28 21:39:38
Ocena: 4(glosow:16)-+
To może dać dzieciom kołachy jak w Afryce bo kasa Lisa i koryto zagrożone? Chyba w sprawie dzieci na wiecu KOD powinien interweniować Rzecznik praw dziecka? Co najmniej mandaty powinni dostać rodzice za zły przykład! Mam dziecko 7 letnie i nie wyobrażam sobie wpajac mu jakiekolwiek ideologie. Ochrzcilem bo chciałbym wychować w wierze katolickiej, ale jak zmieni zdanie to jego przyszły wybór!

panikracy111
2015-12-28 21:44:57
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

plemiona1234
2015-12-29 10:02:53
Ocena: -1(glosow:11)-+
bob kogo oszukujesz nas czy siebie tylko nie mów mi , że w domu o "polityce" i ideologii (jakiejkolwiek) nie rozmawiasz - a twoje zapędy do karania rodziców przypominają mi lata 30/40 w USSR tam tez niektórzy wiedzieli lepiej co ludzie maja myśleć, robić i jak wychowywać dzieci. Pnikracy ty też masz zapędy dyktatorskie? - czy tylko jeszcze młoda jesteś i wierzysz w proste recepty na "uszczęśliwianie" ludzi

Vlad32
2015-12-29 11:07:06
Ocena: -3(glosow:9)-+
Jak ja kocham tą dwulicowość pislamistów :) Jak małe dzieci co ledwo chodzą wręczają kwiaty kalksteinowi to jest ok :) proklamują durne pochwalne wiersze jest git :) ale jak nałożą koszulkę ... To od razu sodomia i gomoria :)

Qba_866
2015-12-29 11:08:47
Ocena: -3(glosow:13)-+
boby fakt. Lepiej 7 letnie dziecko wziąć na marsz 11-go listopada, lub na mecz piłki kopanej. Tam na pewno pozna jedynie słuszną ideologie i wzorcowe zachowania "patriotów". A może na marsz PiSlamistów. Przecież to tak pokojowo nastawieni mili ludzie. Nikogo nie wyzywają, większość z różańcami w dłoniach i z bogiem na ustach.

olokaloryfer
2015-12-29 12:02:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
wpajasz tylko nie zdajesz sobie z tego sprawy

maxicoveri
2015-12-29 13:56:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
Chrzcząc dziecko ubezwłasnowolniłeś swoje dziecko od ideologi!a założę się że jak by zmieniło twój wybór to po katolicku byś go wydziedziczył...

adamanusek
2015-12-29 17:31:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
Idiota, nie wyobraża sobie wpajania ideologii ale tylko innej niż katolicka i pewnie pissiarska.

kawalrafala
2016-01-01 03:26:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

yinyang
2015-12-28 19:10:28
Ocena: -3(glosow:23)-+
Wiocha to dla tego pedała co tak nazwał Polaków.

Greg199
2015-12-28 19:21:19
Ocena: 11(glosow:27)-+
paradoksem tej całej sytuacji jest to że Polacy sami mianują się tym szczytnym przydomkiem, chociaż nie o nich była mowa:)

voxen6
2015-12-28 20:02:35
Ocena: -2(glosow:16)-+
on tak nazwal ubeskie smiecie i sprzedawczykow wiec nie widze problemu...

plemiona1234
2015-12-28 20:10:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
voxen ja patrząc na twój wpis(ciebie0 też bym nie widział problemu

BOBY102
2015-12-28 21:41:30
Ocena: 3(glosow:11)-+
Lis i reszta podziela pod to oczywiście lemingi, ale sam Lisek mówił że ludzie nie rozumieją wiadomości.

plemiona1234
2015-12-29 10:09:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
bob przetłumacz na polski to co napisałeś bo mimo tego , że słowa znam, sensu nie mogę złapać

Bambetti
2015-12-29 11:19:22
Ocena: -4(glosow:8)-+
Masz na myśli tego 1.5 metrowego c....ja?

WladekB1992
2015-12-28 19:10:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dzieci Kijowskiego takie noszą :)

jacek.jacek
2015-12-29 14:14:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

WladekB1992
2015-12-29 18:10:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
A i jeszcze "Nagrodę Wolności" dostanie skubany.

plemiona1234
2015-12-28 18:49:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
panikracy111 a to tylko oni obciążaja swoje dzieci swoimi przekonaniami? nie bądź cyniczny

panikracy111
2015-12-28 18:51:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
Powiedz mi założyłabyś taką bluzkę dziecku ? Albo innym podobnym napisem ?

panikracy111
2015-12-28 18:52:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jestem kobietą ;]

plemiona1234
2015-12-28 18:59:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
ale tu nie chodzi o tą konkretnie treść , rodzice tych dzieci (zakładam), że wieża w swoje racje w ten sposób zarówno dzieci jak i rodzice manifestują swoje poglądy ucząc jednocześnie ich swoich dzieci , tak jak ja uczyłem i prowadziłem swoje dzieci do kościoła tak oni maja potrzebę sprzeciwu wobec tego, że ktoś nazwał ich "gorszymi" tylko dlatego, że myślą inaczej - ja to rozumiem , mogę tego nie robić , mogę się z tym nie zgadzać ale nie daje mi to prawa ani do szyderstwa ani pogardzania innymi - nimi ( zresztą ja się od nich nie rożnie też nie pytałem się swoich dzieci jak by

plemiona1234
2015-12-28 19:01:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
zresztą ja się od nich nie rożnie też nie pytałem się swoich dzieci jak prowadziłem ja na mszę )panikracy niema to dla mnie znaczenia czy jesteś samcem czy samica - nie zmieni to mojego stosunku do ciebie ale jeśli chcesz będę się do ciebie zwracał jak do kobiety

panikracy111
2015-12-28 19:25:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wolałabym ;] ja uważam że nie powinno się wykorzystywać dzieci do swoich politycznych zagrywek, miałeś przykład na paradzie KODu, nie wiem czy widziałeś. Miałam okazję raz spotkać się rodzicami, którzy nagadali swoim dzieciom różnych rzeczy na jakiegoś polityka a te dzieci bez żadnej przyczyny go znienawidziły. Dzieci też muszą same nauczyć się myśleć, rodzice wychowują i pokazują wszystko ale to dziecko ma wybrać co chce od życia, ja tak myślę.

plemiona1234
2015-12-28 20:06:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
panikracy masz piękne idee tyle tylko , że nierealne czy chcemy czy nie (nawet jeśli nie chcemy) wychowujemy nasze dzieci na nasz obraz i podobieństwo jeśli my dziedziczymy po naszych rodzicach gesty, zachowania,przekonania to i nasz dzieci tez to dziedziczą czy to nam się podoba czy nie ( owszem istnieje okres buntu u nastolatka ale to tylko "okres" z którego wcześniej czy później się wyrasta) sama powiedz czy u siebie tego nie widzisz , zastanów się dlaczego masz takie a nie inne przekonania, wartości itd.

panikracy111
2015-12-28 21:33:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Plemiona ja akurat nie jestem za dobrym przykładem, no ale tak masz rację. Są rzeczy nie do końca zależne od nas, racja ale jeszcze raz to powiem - po co mieszać dziecko w politykę, coś czego nie zrozumie, nastolatek tak i myślę że jak ktoś chce uświadamiać w wieku nastoletnim swoje dziecko o polityce to czemu nie. Jednak nie dziecko bo jeszcze, jeszcze tego nie zrozumie. Tak samo z innymi rzeczami, przyjdzie na to pora rozmawiać później, tak ? Takie jest moje zdanie ;]

plemiona1234
2015-12-28 23:34:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
to jest odwieczne pytanie ludzkości po co mieszać dzieci w politykę/ideologię/wiarę dajmy im dorosnąć i niech sami świadomie podejmują decyzje , nie kształtujmy ich, nie przygotowujmy do życie w społeczeństwie może im i nam to wyjdzie na zdrowie jak nie ukształtujemy w naszych dzieciach wzorców, idei - po co ich uczy nauczą się same

plemiona1234
2015-12-28 23:42:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
a tak na marginesie powiedz mi czy 10 latek może zbierać datki/kwestować na cele charytatywne i czy już może brać udziału w spokojnej manifestacji politycznej a może nie bo to jest dla niego za wcześnie - co on z tego rozumnie? może dla niego/niej to tylko taka fajna zabawa która jednocześnie sprawia, że rodzice są z niego dumni i dają mu to odczuć a może się umówimy , że np do lat np. 15 wszyscy nie mieszamy dzieci do ideologi - sama powiedz czy jest to realne

panikracy111
2015-12-28 23:45:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja mówię o polityce, rozumiesz mnie ? O polityce, inne rzeczy swoją drogą... Zbaczasz co raz bardziej z tematu kolego ;]

panikracy111
2015-12-28 23:51:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czy pomaganie/altruizm to polityka ? Swoją drogą kwesty charytatywne a swoją drogą polityczne parady nie mieszaj tych rzeczy...

panikracy111
2015-12-29 00:02:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Myślałam że pomaganie słabszym / altruizm to jedna z podstawowych wartości jakie uczymy dzieci, prawda ? Wmawianie dziecku że jest "gorszego sortu" bo rodzic tak sobie uwidział przez czyjąś wypowiedź, to jest k**wa normalne, tak ???

plemiona1234
2015-12-29 09:40:20
Ocena: -2(glosow:4)-+
ale to jedno z drugim się wiąże i od małego należy uczyć dzieci , że polityk tez może empatycznym altruistą a nie tylko wyrachowanym kłamca - jedno i drugie jest elementami naszej obecnej kultury i nie powinnyśmy ich traktować oddzielnie. Inna sprawa ,że ty te podkoszulki bierzesz dosłownie a one są kpiną z ludzi którzy je wypowiadają , czy jak w szkole koledzy się e z ciebie śmiali to co dawało im większą radość twoja złość czy twój spokój - także nie mów mi , że rodzice uczą te dzieci , że są gorsze jak dla mnie uczą ich dumy, niezależności i dystansu

plemiona1234
2015-12-29 09:54:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
a powiedz mi czego uczą ludzi swoich dzieci ( jeśli je mają) pokazując palcem innego człowieka i mówiąc on jest inny więc gorszy , on myśli inaczej jak ja więc jet głupi, on ma większy dom to

panikracy111
2015-12-29 16:29:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z tymi politykami to różnie bywa, tacy powinni być ale jak tu raz powiedziałeś 'masz piękne idee' ;] Ja może biorę i dosłownie a powiedz mi jak na ten napis spojrzałoby dziecko ? Zapytaj się dziecka czy by chciało taki napis nosić. Duma, niezależność, dystans... myślę że są lepsze sposoby by tego dziecko nauczyć a nie przez noszenie podkoszulki. Nie mam dzieci jeszcze, ale jeśli np spotkamy jakiegoś człowieka pijanego to nie powiem dziecku przecież że to dobre. We wszystkim trzeba mieć umiar, ja nie osądzam ludzi po wyglądzie, pieniądzach, czy wg tego jakie mają poglądy na życie(nie muszę się

panikracy111
2015-12-29 16:35:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
...(nie muszę się ze wszystkimi zgadzać we wszystkim) a po postępowaniu i tego też będę uczyć swoje dzieci.

plemiona1234
2015-12-29 17:29:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
panikracy ja już ma dzieci i to pewnie w twoim wieku które nauczyłem samodzielności i samodzielnego myślenia nie podążania za stadem i nie potępiam zakładania takich bluz dziecku trzeba mu tylko wyjaśnić o co w tym chodzi i jeśli nie sprzeciwi się to niech ubiera - a jeśli dzięki temu będzie miał "twarda skórę" to tym lepiej dla niego , w życiu to mu nie przeszkodzi - nauczy go tylko , że obelgi i kalumnie kierowane pod jego adresem nie są obrazem jego słabości a tylko wyrazem chamstwa ,prostactwa i bezsilności je rzucającego

panikracy111
2015-12-28 18:48:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dorośli jak chcą to niech sobie noszą, jeśli zgadzają się z tym co jest napisane na takiej koszulce to okej, ich sprawa... ale mieszanie dzieci do polityki to dla mnie wiocha...

gruzawik
2015-12-28 23:57:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
to wpajanie systemu wartości, jak ksiąc takie robi za państwowe pieniądze to dobrze, jak kto dziecku koszulkę kupi to źle. Kali i krowy... źdźbło i belka... długo tak by można:) polityka nie jest sama w sobie brudna, brudni bywają politycy.

Wiesniak_Krul
2015-12-28 18:45:33
Ocena: 1(glosow:9)-+
To nie wiocha. To prawda. Noszący takie koszulki to najgorszy sort.

voxen6
2015-12-28 18:49:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
winisz dziecko za to ze ma rodzicow debili ?

plemiona1234
2015-12-28 20:09:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
wiesniak ,voxen a wy jesteście ci lepsi ( bo wykluczam, że mądrzejsi)i macie lepszych rodziców

ToSaJakiesJaja
2015-12-28 18:44:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja bym kupił. A wiochą jest powód, dlaczego bym kupił.

tfk5
2015-12-28 18:40:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Maximus38
2015-12-28 21:19:45
Ocena: 0(glosow:10)-+
Starczy i dla ciebie żebyśmy opłacili ci internet , żebyś był na Wiocha .PL

GeorgeMichael
2015-12-29 23:25:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krissokrizisso
2015-12-28 18:39:59
Ocena: 7(glosow:13)-+
Tak się robi hajs na lemingach.

ToSaJakiesJaja
2015-12-28 18:48:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
jeżeli jesteś taki bystry to przestań zazdrościć innym tylko sam zarabiaj ten "hajs". tylko taki bystry nie jesteś.

plemiona1234
2015-12-28 20:48:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
lepszy hajs się trzepie na "cegiełkach" niższe nakłady a zysk pewniejszy

Maximus38
2015-12-28 21:21:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
Hajs to se rób,jak babcię oszukasz na węglu

plemiona1234
2015-12-29 17:31:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
max jak ktoś nie potrafi lub nie ummie zarobić w sposób zgodny z prawem to kradnie a widzę , że ty wiesz jak .....
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Tarczyński niebawem
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
Zadanie wykonane. Gejem już na pewno nie będzie.
główna
Dodano: 19.06.2018, 07:44:33   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (53) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0