lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
CODZIENNIE INNE CENY
główna
Dodano: 14.03.2016, 07:40:56   przez: zakalinki
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 161  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pawors
2016-03-14 08:36:43
Ocena: 28(glosow:48)-+
Pewnie chodzi o to że na produkcie jest wydrukowana sugerowana cena która jest wyższa od jakieś promocyjnej ceny w sklepie. Szukanie wiochy tam gdzie jej nie ma.

waryobciagary
2016-03-16 19:48:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Towar przychodzi z centrum z regularną ceną na opakowaniu, producent produkuje je w stałej cenie i centrum wyznacza promocyjną cenę. Ja cieszę się że jest taka informacja i nie muszę się zastanawiać, która jest właściwa. Przypominam również o zakazie fotografowania i filmowania na terenie całego obiektu (sklepu i magazynu). Użytkowniku możesz słono zapłacić za to zdjęcie. Pozdro

ksza
2016-03-16 10:05:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety w takiej sytuacji nikt grzecznie i uprzejmie nie zwraca się do kasjera np. "Przepraszam ale na półce jest inna cena" tylko każdy od razu się unosi i robi awanturę domagając się kierownika. Napisałeś " kasjerka nie ma prawa policzyć go za 4,50" Kasjer liczy tak jak wychodzi po zeskanowaniu produktu i na nic nie ma wpływu, on tylko przeciąga produkty nad czytnikiem i tyle.

Annulleczka
2016-03-16 08:37:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
No debil debilem pogania... To chodzi o obniżone ceny np. mięsa. W lidlu jest to samo... Niższa cena jest nabijana dopiero przy kasie...

koreperytor12
2016-03-16 09:10:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Annulleczka
2016-03-16 09:19:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Takie promocje zawsze są nabijane automatycznie nie przez kasjerke. W marketach nikt się w ręczne nabijanie nie będzie bawił.

koreperytor12
2016-03-16 08:36:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gibbonx
2016-03-16 07:50:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
Tylko że taka praktyka jest łamaniem prawa. Art. 543. Kodeksu Cywilnego: Wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży. Czyli jeżeli biorę z półki np. ketchup za 3,50 zł to kasjerka nie ma prawa policzyć go za 4,50. Oczywiście nikt nie będzie się wykłócał o głupi ketchup ale przy grubszych sprawach można się wesprzeć Urzędem Ochrony Konsumenta.

ksza
2016-03-16 09:46:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Taki z Ciebie mądrala to powiedz no mi,jak ten biedny kasjer ma zmienić cenę przy kasie? W przypadku gdy przy produkcie na półce jest 3,50 a przy kasie po zeskanowaniu produktu okazuje się że ten produkt kosztuje 4,50 to masz trzy możliwości I-rezygnujesz,II-kupujesz i domagasz się zwrotu różnicy(przy kasie bądź w punkcie obsługi klienta), III-kupujesz tak jak jest i dajesz wszystkim święty spokój a, nie wyżywasz swoich frustracji na bogu winnym kasjerze- bo ktoś zapomniał zmienić ceny! A co robisz jak na półce jest cena np. 5,00 a po zeskanowaniu na kasie okazuje się że to kosztuje 3,90?

gibbonx
2016-03-16 09:53:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
A gdzie ja napisałem coś o wyżywaniu się na kasjerze? Umiesz w ogóle coś przeczytać ze zrozumieniem?

ksza
2016-03-16 10:23:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
W takiej sytuacji nikt nie zwraca się do kasjera " przepraszam ale na półce jest niższa cena" tylko od razu unosi się i robi awanturę domagając się kierownika. Napisałeś "kasjerka nie ma prawa policzyć go za 4,50" a co kasjerka może zrobić ona tylko przerzuca produkty nad skanerem i liczy tak jak wychodzi po wczytaniu kodu. Za każdym razem jak słyszę to zdanie "nie ma prawa" to wyczuwam mnóstwo agresji i negatywnego nastawienia, niestety tyle ile razy ktoś używał "nie ma prawa" to nie była to spokojna rozmowa.

gibbonx
2016-03-19 11:04:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak ktoś jest negatywnie nastawiony do otoczenia (np. Ty) to u wszystkich będzie widział złość i agresję.

Suzzi86
2016-03-15 23:06:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
to żadna wiocha. od producenta przychodzą już ometkowane towary, a cena w sklepie może być inna.

koreperytor12
2016-03-16 09:04:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Suzzi86
2016-03-16 21:43:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
wiesz, jak to się mówi: nie ucz ojca dzieci robić. i naucz się czytać, bo ja o kodzie kreskowym nie wspominałam.

koreperytor12
2016-03-17 09:26:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DevilDriver
2016-03-15 22:11:25
Ocena: 4(glosow:8)-+
To jest odnośnie promocji paczkowanych mięs itp. Bo zawsze do sklepu przychodzą już oklejone ceną opakowania, więc jak już sklep robi promocje, to na opakowaniach jest stara cena, a na sklepie wisi promocyjna, ale klienci często wolą się zapytać, czy ta promocja aktualna jest, żeby się upewnić, a cena promocyjna dopiero odejmowana jest na kasie. No ale widać po komentarzach, że niektórzy piszą, aby tylko coś napisać. Także w tym przypadku, wiocha dla wstawiającego.

magicznamagda
2016-03-15 21:22:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
bezmózg wstawiajacy jako wioche rzecz całkowicie normalną

barbarela123
2016-03-15 18:46:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

melonik81
2016-03-15 17:54:29
Ocena: -11(glosow:17)-+
to jest efekt "lepszych zmian", nie nadążają z podnoszeniem cen aby zrekompensować sobie straty poniesione nowy podatkiem. ale chyba nikt nie myślał że będzie taniej? pislamiści myśleli?? buahhaha do prawdy zabawne :)

melonik81
2016-03-15 18:49:40
Ocena: -5(glosow:5)-+
aha, zapomniałem dodać żebyście minusowali, będzie to dowód że najzwyczajniej w świecie przyznajecie mi racje. :) tak że do dzieła pislamiści :)

kosma1
2016-03-16 08:53:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziecko na mięsie jest cena : 11zł/kg, płacisz 9,90zł/kg. Tobie f.ut też tak rośnie?

Gapec1990
2016-03-14 21:15:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kiler2627
2016-03-14 11:08:32
Ocena: 0(glosow:14)-+
Ale z Was barany, towar przychodzi na sklep oznaczony stałą ceną , nikt nie będzie biegał z metkownicą i naklejał całych etykiet na nowo,wystarczy informacja dla klienta, a po zakończonej promocji ponownie trzeba by było przyklejać etykiety z poprawną ceną haha...to może zróbmy tak z terminami przydatności kończy się termin bierzemy metkownicę i naklejamy nową datę bo po co ma się przeterminować hahaha

doody
2016-03-14 10:17:47
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jeszcze powinna być uwaga, że po naliczeniu w kasie reklamacji nie uwzględnia się :-)

pawors
2016-03-14 08:36:43
Ocena: 28(glosow:48)-+
Pewnie chodzi o to że na produkcie jest wydrukowana sugerowana cena która jest wyższa od jakieś promocyjnej ceny w sklepie. Szukanie wiochy tam gdzie jej nie ma.

dosiasamosia
2016-03-14 10:35:15
Ocena: -10(glosow:14)-+
Porządny sklep nakleja ceny z odpowiednią wartością, jeżeli o to nie dba, to znaczy ma w du*ie klienta.

pawors
2016-03-14 11:52:46
Ocena: 9(glosow:9)-+
Załóżmy że sprzedaje papierosy na których wydrukowana jest cena 15 zł. Przez tydzień będzie promocja i będę je sprzedawał po 14 zł. Mam na każdym opakowaniu nakleić metkę a po tygodniu zrywać z paczek które nie zostaną sprzedane?

dosiasamosia
2016-03-14 11:55:08
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ok. minusy, ale czegoś tu nie rozumiem, patrzę na cenę towaru na półce(pasku) kasjerka mówi, że wczoraj była inna cena promocyjna a dzisiaj ktoś zawalił i nie zmienił ceny,,,a co mnie to, ja jak coś spieprzę to dostaję po "d*pie". Nie podoba mi się wypowiedź kiler-czyżbyś była sklepowym zabójcą klientów,(Twój nick) napisz jaka to sieć, będę ją omijać szerokim łukiem.

dosiasamosia
2016-03-14 11:59:01
Ocena: -3(glosow:5)-+
powors nie chodzi o fajki,ale o żywność.

pawors
2016-03-15 17:38:36
Ocena: 4(glosow:8)-+
Fajki to był tylko przykład. Na niektórych towarach też jest drukowana cena sugerowana. Np Prince Polo miało swojego czasu sugerowaną cenę 0.99zł. Informacja ze zdjęcia jest nad lodówką więc sądzę że dotyczy ona wędlin. W Biedronce często jest promocja dwu - trzy dniowa np. na filet z kurczaka załóżmy 11.99zł/kg mimo iż na opakowaniu jest drukowana standardowa cena 14.99zł/kg

krewky
2016-03-15 17:46:40
Ocena: 5(glosow:7)-+
@dosia, jeżeli cena towaru uległa zmianie, to cena na półce również zostaje zmieniona. Zawsze. Duże supermarkety nie bawią się w pojedyncze metkowanie każdego produktu, bo to strata czasu. W razie wątpliwości, zawsze można jeszcze sprawdzić aktualną cenę na czytniku kodu kreskowego, zanim pójdzie się do kasy.

miedzianek
2016-03-15 22:29:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

miedzianek
2016-03-15 22:30:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
dosiasamosia Ceny są 'bukowane' na czas trwania promocji, inaczej byłby bałagan. Masz promo-wstawiasz promocenę na określony czas-po tym czasie cena automatycznie wraca do obowiązującej poza promo Wiem, bo pracuję w Biedrze i ta sytuacja dotyczy mięsa/drobiu:) Pomyśl, co w przypadku, gdy mięso zapakowali dzisiaj albo wczoraj, a promo jest od jutra? Poza tym-nie ma sensu przestawiać całej taśmy produkcyjnej, bo nie przewidzisz, ile się sprzeda:)

Annulleczka
2016-03-16 08:40:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeżeli to sklep nie zmieni ceny bo zapomniał to Ciebie to nic nie obchodzi i kupujesz po niższej, ja tak miałam z kremem. Promocja była do dnia poprzedniego a ja wcale nie muszę o tym wiedzieć i poszłam normalnie do punku obsługi klienta to oddali mi różnicę która była między ceną normalną a tą starą promocją

karen12
2016-03-14 08:29:10
Ocena: -7(glosow:9)-+
Chyba powinno byc: Codziennie wyzsze ceny!
To zdumiewające, jak ludzie próbują zaoszczędzić kilka funtów.
główna
Dodano: 03.07.2018, 17:07:57   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 34Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0