Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
MAKACAKA
2016-03-28 17:28:01
Ocena: 31(glosow:31)-+
i zostaniesz odznaczony jako "nieodebrane"i beda gnebili,a babki zal bo cisna ich a oni sie musza ponizac zeby zarobic minimum plus marna prowizja za kazde sprzedane gowno
wierzbik0
2016-03-29 15:39:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety ale pracuje w podobnej firmie... Żeby przestali do Was dzwonić najlepiej powiedzieć, że zgłaszam sprzeciw "GIODO", niestety powiedzenie, że nie wyraża się zgody na nagrywanie nic nie da ponieważ, My podpisując umowę z telewizją bądź z czymś innym wyrażamy na to zgodę... O czym dość często nie wiemy. Dość często się też zdarza że odgórnie konsultanci musza "napastować" klienta. Albo przedłuży umowę albo o niej zapomni i przejdzie z umową na czas nieokreślony (czyli wyższe rachunki) albo zrezygnuje.
IIIIIIIIIIIIIIII
2016-03-29 05:12:23
Ocena: -5(glosow:15)-+
Do tej pierdoły chłopca, bo po głosie słychać, że jeszcze nie mężczyzna! Chłopaczku na pewno używasz smartfona jak przystało na Twój rocznik? Dlaczego nie dodasz ich na czarną listę i problem rozwiązany w 2 sekundy. Zrozum kobieta ma taką pracę i musi dzwonić i wciskać kit. Albo rozłącz rozmowe po 10 sek. i problem z głowy, a tak sie dziecko tłumaczy ze nie chcę...
danielek300069
2016-03-28 20:26:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
"wysłanie z wypowiedzeniem odwołania zgody"? No to teraz pojechałeś po bandzie....
przemek5d
2016-03-28 19:24:16
Ocena: 6(glosow:8)-+
Najlepsze w tym wszystkim że i tak trener/lider jej powie że klient nie chciał od niej kupić bo źle poprowadziła rozmowa a gdyby nie nalegała i zakończyła po minucie to taka rozmowa idzie pierwsza do przesłuchania. Tak wiocha ale czyja? myślę że każda odpowiedz poprawna-taki system
heerind
2016-03-28 20:09:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
No taka niestety przykra prawda pracowania jako korpo-ludek w callcenter,im bardziej jesteś jak robot i napierdalasz do tych ludzi choćby Cię tam wyzywali od najgorszych,ale Ty dalej ich gnieciesz to jesteś spoko,wiem bo sam pracowałem w call center i miałem beke z takich co właśnie tak na debila cisnęli,słyszeli wyraźnie,że kolo mówi "NIE",ale dalej nakurwiali,byli tacy co nakurwiali,ale umowy bo MNIEJWIECEJ słuchali tych ludzi i nakurwiali,UMIAR POWIADAM,UMIAR WE WSZYSTKIM TRZEBA MIEĆ.
archi133
2016-03-28 19:18:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja juz nigdy nie skorzystam z usług CP! Tyle razy robili ludzi w konia, że szok! Sam kiedyś tego doświadczyłem, miałem dekodery na własność, a konsultant przekazał mi, że mam dzierżawę. Wysłałem im te dekodery, nawet zrobiłem zdjęcia ich stanu, potem okazało się, że jednak są na własność i nie trzeba było ich wysyłać, zadzwoniła mi Pani i zapytała, czy mają je wysłać zwrotnie? powiedziałem, że pewnie, odesłali mi poniszczone, piloty jakieś sztukowane, a moje były w stanie idealnym. Nie chodzi tu o sprzęt, ale o zachowanie wielkiej firmy! Nic tylko robić wałki!
mariusz669
2016-03-29 11:35:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chyba jedyna tv na jaką nie narzekałem to była wizja.tv. Ale to było dawno. wykupił ich canal i zrezygnowałem. Też nie chcieli się odczepić. W końcu przestałem płacić to sami rozwiązali umowę. Ostatnio nka mnie chciała wydymać. Ale po telefonie się wycofali z kantu. Od lat byłem wierny Plusowi ale od kiedy wykupił ich polszit też zaczęli kancić. Oszukali mnie przy ostatniej umowie z abonamentem. Niby tylko o dychę ale mimo wszystko dawniej takich praktyk tam nie było. Szkoda się szarpać. Chyba zmienię w końcu operatora. Tylko na jakiego? Znajomi mają u konkurencji i też narzekają.
Maximoff
2016-03-29 16:06:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mam CP i ncplus i na enkę nie mogę na razie narzekać, bo i oferta i obsługa jest na jako takim poziomie, natomiast CP to tragedia. NIGDY nie miałem opóźnienia w zapłacie, zawsze płaciłem przed terminem, ale nie, trzeba przypomnieć klientowi, żeby zapłacił, bo dwudziestego drugiego ma termin płatności to dziesiątego pier**niemy baner na cały ekran że przypominamy o płatności. I kij, że w tej chwili oglądam skoki, mecz, czy coś innego, co mnie interesuje i ten pieprzony baner zasłoni mi cały ekran akurat w tej chwili gdy skacze Polak, pada jakaś bramka albo w innym przypadku, gdy nie powinno mi
kurnachatawiocha
2016-03-28 19:37:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
"jeszcze dwa trzy miesiące się płaci bez oglądania TV" oj, coś ściemniasz. Chyba "rolujesz" w nc+.
xyz1000
2016-03-28 20:24:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
To jest prawda. Wypowiedziałem umowe cyfrowemu polsatowi. Oczywisćie 3 miesiące wypowiedzenia (po zakończeniu umowy 12 miesięcznej). Po tym czasie dowiedziałem się że musze zapłacić jeszcze za miesiąc bo pierwszy pełny miesiąc po wypowiedzeniu się nie liczy. Gdy myślałem że mam nareszcie spokój, zadzwonili i powiedzieli że mam u nich niedopłatę ponieważ opłacałem pakiet mini, a w okresie wypowiedzenia nie obowiązywała już umowa którą miałem podpisaną na rok i automatycznie przekodowali mnie na pakiet rodzinny o 20 zeta droższy.
kurnachatawiocha
2016-03-29 11:02:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
A umowę czytałeś, czy przez oglądanie telewizyjnego syfu zabrakło czasu? Gość wyżej napisał, że płaci 3 miesiące bez oglądania tv, a nie o zmniejszeniu ilości kanałów przy zwiększonej stawce. To chyba jasne, że podpisujesz umowę z promocją, która wygasa po jakimś czasie. Umowa przechodzi na czas nieokreślony, a czas wypowiedzenia takiej umowy to 3 miesiące. Na wypowiedzenie umowy promocyjnej masz miesiąc liczony od wpłynięcia wypowiedzenia - tak jest z każdymi umowami nie tylko w cp. Nie bronię żadnej telewizji ale ludzie, czytajcie umowy.
DonFaraon
2016-03-28 18:49:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
robiłem w tym gownie w właśnie w CP.a opierają supervisor to się teraz tak nazywa i kierownicy też się prują .Odszedłem po niecałym miesiącu oby kasę tylko dostać. i nara oni strasznie naciągają ludzi To prędko nie wypowiesz Zayn to ten to minie za dwa miesiące 3 i za to trzeba płacić bez oglądania taki wałek
mipa
2016-03-28 18:41:37
Ocena: 4(glosow:8)-+
Czy wy nie rozumiecie że szefostwo te konsultantki gnębi i nakazuje im przedstawiania tej pieprzonej oferty ?Ta konsultantka rozumie że on nie chce ale boi sie szefowej która drze ryja od rana do 20 jak ss-manka i robi to co musi.Dla świętego spokoju niech przedstawi, nie słuchaj i podziękuj.
kurnachatawiocha
2016-03-28 19:43:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
Koleś z wstawki taki "cfaniak" od kur, a nie wie o takiej prostej rzeczy jak wysłanie z wypowiedzeniem odwołania zgody na otrzymywanie informacji handlowych. No ale jak ktoś czerpie przyjemność z jałowej rozmowy z konsultantem, to nie ma rady.
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0