Ukryj komentarze(27)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Guardian1486
2016-05-18 17:39:13
Ocena: 11(glosow:33)-+
Paliła u siebie w domu. Zgodnie z prawem ogrodzony teren dookoła domu także należy do posesji i jest twoja własnością.
awesomebeauty
2017-12-06 13:17:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
W hiszpanii kazdy pali gdzie chce w restaruaracjach barach i jakos nikt nie umarl u Nas tez palono i jakos nikomu nie przeszkadzalo. Teraz wyprano ludziom mozgi i wszystko szkodzi. Nie wazne ze leja chemie do zarcia setkami ton ale to palenie szkodzi.
awesomebeauty
2017-12-06 12:53:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
W tym przypadku jestem za palaczami ludzia do glowy uderza sodowka chyba mysla ze maja prawo egzekwowac jakies prawa, a tymczasem to nie dym truje i powoduje raki a filtry przez ktore wciaga sie dym sa to wybiolone mikroczasteczki i one powoduja stany zapalne w plucach
irek285
2016-10-20 09:18:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Osobiście smród papierochów barmi mi przeszkadza.Ta pani wychodzi na przed dom i wydychany dym nie leci jej do domu,tylko do domu sasiada.Caly dom smierdzi jak by sie w nim palilo a dwa dzieci staja sie biernymi palaczami.Ale Holendrzy sa ograniczeni umyslowo.
konto_na_spam_1
2016-05-19 14:02:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tylko teoretycznie cokolwiek jest "Twoją własnością" bo np. strzelać sobie tam nie możesz, łamać "prawa" i innych rzeczy. Co więcej jak rząd zechce to Cie może z tej "Twoje własności" wypieprzyć od tak.
Druga sprawa to papierosy i tu ... ogólnie popieram gościa. On jej nie przeszkadzał, ona mu tak. Niby mamy "wolność Tomku w swoim domku" ale jak Paweł nalał wody po kolana i ryby łowił to już Gawłowi nie pasowało mimo, że wcześniej sam nie przejmował się opinią sąsiadów.
Jeśli Twoje działania wykraczają poza teren Twojej posesji to jesteś za nie odpowie
huandaml
2016-05-19 13:24:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
W polskim kodeksie cywilnym jest coś takiego jak immisja. Smród papierochów to immisja materialna i jak najbardziej sąsiad może żądać zaprzestania immisji, zaalarmować odpowiednie służby i walczyć na drodze sądowej. Wolność jednostki kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność innej jednostki i kropka.
kurde26
2017-02-05 16:18:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
W zasadzie możesz mieć rację. Palilem 20 lat nawet do 3 paczek dziennie. Dziś jak idę ulicą a poprzedza mnie paląca osoba, dym mi śmierdzi i dusi. Sąsiad palący na balkonie irytuje mnie do granic ale nie robię takich scen bo po pierwsze kiedyś palilem i robiłem to samo a po drugie gdzieś ci palacze muszą się podziać
martenscool
2016-05-19 10:41:13
Ocena: -3(glosow:13)-+
Bardzo dobrze! Nie będzie pinda zasmradzała pół osiedla! Tępić palaczy!
portky
2016-05-19 07:53:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
bierne palenie?
że niby co, jak ja palę i jesteś obok to biernie(cokolwiek to oznacza) palisz?
jak idziesz chodnikiem, a obok jada auta to co? bierni spalasz paliwo?
sam pale jak smok i wqufia mnie dym z papierosa, ale te brednie o biernym paleniu są tak głupie, że kamienie w rzece śmieją się do rozpuku
jeśli pali na powietrzu to jej sprawa, ten koleś ma tak sprany łeb że powinien się leczyć
gdyby stała pod płotem i dmuchała mu dymem w twarz to nie ma problemu, ale stojąc ze 3m od niego....
awesomebeauty
2017-12-06 13:07:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziwnym trafem ludzie mysla ze ktos im dal specjalne prawa do egzekwowania to tylko pokazuje jak latwo manipulowalni jestesmy i jak latwo jest nastawic przeciw sobie samym
rychurabarbar
2016-05-19 00:14:50
Ocena: -5(glosow:7)-+
Prawidłowo! żaden z moich sąsiadów nie odważy się zapalić jak mnie widzi.
Ejkum-Kejkum
2016-05-18 19:11:57
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jasne, przez internet chyba. A on mógłby poczekać na dogodną okazję i za pomocą gazrurki tak by ci napyerdolił, że sraubyś do worka i karmiony przez sondę w nosie. Byłbyś porem i nie byłbyś w stanie rozpoznać nawet swojego psa. Więc nie bądź takie pewien co być tam mu narobił,
Ejkum-Kejkum
2016-05-18 15:42:50
Ocena: -19(glosow:23)-+
Chcesz palić, lubisz palić, ok ale pal u siebie w domu.
Guardian1486
2016-05-18 17:39:13
Ocena: 11(glosow:33)-+
Paliła u siebie w domu. Zgodnie z prawem ogrodzony teren dookoła domu także należy do posesji i jest twoja własnością.
barabarabarabum
2016-05-18 17:51:18
Ocena: -5(glosow:23)-+
I tutaj ciebie zaskoczę Guardian. O ile masz rację co do prawa własności, to nie masz racji co do użytkowania tegoż terenu, który jest poza zabudową. Jeżeli sąsiad zaloży tobie sprawę o to że palisz na balkonie, ganku i dym zalatuje, przegrasz z kretesem. Nie możesz sobie robić czego tam dusza zapragnie, tylko dlatego że wg. prawa, na mapie, coś należy do ciebie. I słusznie. Jako niepalącemy, smród przeszkadza.
zwierzak250477
2016-05-18 20:16:30
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Guardian1486
2016-05-18 21:10:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
zwierzak jak nasrasz do tego wiadra na swojej posesji to jest ok. Jak przelejesz to na moja posesje to mogę ci wtedy dać po mordzie. I nie nie porównuj tej sytuacji z dymkiem z papierosa. Sam nie palę ale znam dużo palaczy i w takim otoczeniu niby typowi przeszkadzało? Nie uwierzę w to...patrząc na odległość od płotu i miejsce w którym paliła to ten dymek dawno by się rozwiał.
ixtab86
2016-05-19 08:57:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
@barabarabarabum: "[...] Art. 5 ust. 1 ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu wymienia miejsca, w których zakazane jest palenie papierosów. Wśród nich są m.in. przystanki autobusowe, publiczne miejsca przeznaczone do zabaw dla dzieci czy inne pomieszczenia dostępne do użytku publicznego. Jeśli jednak balkon należy tylko do pojedynczego lokalu, jest on miejscem prywatnym i według odgórnych praw, nie ma przeciwwskazań żeby na nim palić. [...]" Źródło: "Bezprawnik"
zwierzak250477
2016-05-19 12:58:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0