Ukryj komentarze(130)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Guardian1486
2016-06-08 08:15:55
Ocena: 21(glosow:53)-+
Tu nie chodzi koniec końców o zarobki. Pielęgniarki za granica zarabiają więcej. Chodzi o wymiar godzinowy i wymiar obowiązków jakie ma każda pielegniarka na głowę. W Polsce statystycznie jedna pielęgniarka zajmuje się 20-30 toma pacjentami na raz. Za granicą 5/10 góra. Sorry ale to wbrew pozorom bardzo dużo pracy.
michaell565
2016-06-14 13:12:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szczekałeś tak za rządów PO-PSL ??? Chyba pielęgniarki tak samo zarabiały ??
ken299
2016-06-11 22:53:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
to kto brał pieniądze za czasów POprzedniej władzy,mimo drogich podatków,ciągle rosnących cen paliwa,coraz to nowszych fotoradarów,podwyższania kosztów pracy,mimo dofinansowań z unii i nie wspomaganie rodzin 500 plus,było zadłużanie Polski i wyprzedaż..POwiedzcie mi teraz co POprzednicy zrobili z tą całą kasą...
nowostary
2016-06-10 14:23:59
Ocena: -3(glosow:3)-+
Pi3rdolone piguły. Powinny zostać osądzone i skazane. Strajków im się zachciało...skoro są takie przepracowane i mają w choj pacjentów to kto się nimi teraz opiekuje? Prawda jest taka, że te pi3rdolone strzykawy to zwykłe leniwe nieroby. Moja sąsiadka jest od kilkunastu lat pielęgniarką i samą ją wqrwia to co te tepe cipy wyprawiają. W życiu również nie wróciła do domu zj3bana jak wół (jej słowa). Wszystko praktycznie za nie robią salowi i salowe. Jedynym mankamentem jak mówi jest nuda, a pracuje w Wojewódfzkim Szpitalu Specjalistycznym. Sama mówi, że większość tych pielęgniarek to paniusie po
nowostary
2016-06-10 14:31:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
studiach medycznych, które w życiu nie przepracowały ani dnia ciężko. Moim zdaniem aby zakończyć podobne cyrki piguł każda ze strajkujących powinna zostać dyscyplinarnie wyrzucona za naruszanie zdrowia i życia pacjentów albo same odchodzą i zostają zatrudnione z wynagrodzeniem z najniższą krajową brutto. Nie podoba się? To niech wypi3rdalają do kopania dołów u prywaciarza to przynajmniej zobaczą co to jest ciężka praca i jak ciężko zarabia się na chleb. Na pohybel pigułom!
koreperytor12
2016-06-09 11:36:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Wielki-Ogor
2016-06-08 23:45:31
Ocena: 1(glosow:15)-+
Kościół, zlikwidować! ludzie nie bd na tace dawac to na chleb im wystarczy, a i panstwo bogatsze bedzie! nasze dzieci beda bezpieczne, portfele i do malzenstwa i polityki tez wpie...alac sie nie beda
fekaliator
2016-06-09 20:35:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeszcze wujek go pokrywał
maciejos78
2016-06-08 22:53:27
Ocena: 0(glosow:8)-+
Rozumowanie idioty. Samo CZD zostało zadłużone na 300 baniek, więc co tu zapodajesz jakieś 3,8 mln?! Problem jest 100 x głębszy.
lolo88888888
2016-06-08 21:28:01
Ocena: 5(glosow:11)-+
podniesiony wiek emerytalny na którym oczywiście my stracimy, podnoszenie podatków, akcyz, niekorzystne kontrakty z firmami zagranicznymi, mega drogie inwestycje w Polsce. tak na szybko, ale dopiszę jak mi się coś przypomni. PS łatwo jest znaleźć wszystkie afery PO-PSL na necie, ale tyle tego jest, że głowa mała
lolo88888888
2016-06-09 07:11:01
Ocena: 4(glosow:6)-+
no i nie zapomnijmy o rocznych prenumeratach goowna wyborczego w każdej państwowej placówce
david.brian.35175
2016-06-09 09:50:16
Ocena: -5(glosow:7)-+
Widac ksut nie distal nowych wytycznych z pis-trollowni :)
M1CLAY19
2016-06-08 20:19:33
Ocena: 0(glosow:20)-+
Dlug Polski rosnie 500 milionow na dobe .........i nie od chwili przejacia wladzy przez PiS. POyebancy zostawili Polske z dlugiem ponad 10 bilionow wiec przestan robic zamet. Zabraklo wg ciebie dla pielegniarek ? Ciagniesz .....od KODu ...........to sie z nimi podziel
caleanka
2016-06-08 18:46:03
Ocena: -1(glosow:11)-+
Jedni kradli, dlatego nastepni kradna, "dobra zmiana"....
Lisek85
2016-06-08 19:27:11
Ocena: 2(glosow:10)-+
No niby tak. Tylko dla czego oceniamy pis na początku, zmieniają coś? ok nich coś zrobią a nie to co zrobią jest złe oceńmy to gdy to zrobią. PO było osiem lat jeb ało nas jak leci maśląc że wszystko jest ok a tu doliczasz co jakiś czas kolejna afera afery. Nie wiem czy PIS nas nie okradnie nie wiem co zrobią i nikt tego nie wie bo oni dopiero zaczęli rządzić a ja słyszę że zadłużyli i okradli bardziej jak PO PSL. Podam jedną aferę OFE i nic więcej tego nie przebije a policzyć trzeba resztę to ta suma łącząc te 98 miesięcy to ta kwota z mema nawet do końcówki nie dojdzie.
wcinamkotlety
2016-06-08 20:23:57
Ocena: 0(glosow:8)-+
@Lisek85, a co takiego nick-16 napisał z czym się nie zgadzasz?
caleanka
2016-06-08 17:36:22
Ocena: -2(glosow:8)-+
@dudus - masz na imie Andrzej? (to wsztstko wyjasnia)
caleanka
2016-06-08 16:10:27
Ocena: 9(glosow:21)-+
"Organizacja Światowych Dni Młodzieży będzie kosztować 202 mln zł. Brakuje jednak 171,5 mln zł. Tak wynika z dokumentów, do których dotarła "Gazeta Krakowska". KK jest ubogi, doplaci PiS, sekta dalej ma najwyzsza wladze w sekularnej Polsce.
kawalpalanta
2016-06-08 16:34:55
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
caleanka
2016-06-08 18:23:29
Ocena: -3(glosow:5)-+
Światowe Dni Młodzieży zafundowało nam...KK.
caleanka
2016-06-08 19:01:58
Ocena: 0(glosow:10)-+
"Kościół szybko traci wiernych. Od 2003 r. ubyło 2 miliony" - dlatego potrzebna indoktrynacja mlodzierzy, kiedy odejdzie najliczniejsze pokolenie powojenne. Inaczej tysiace kosciolow beda swiecily pustka, jak w reszcie Europy. Za to wlasnie placi PiS.
caleanka
2016-06-08 19:05:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
(mlodziezy)
lolo88888888
2016-06-08 21:12:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
KK ma pieniędzy od cholery, ale żydzi na tą imprezę, bo władze kościoła są zachłanne. ty jako naczelny antypolonista powinieneś to wiedzieć
lolo88888888
2016-06-08 15:44:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
zamieniliście złodziei na złodziei to co się dziwicie?
caleanka
2016-06-08 16:18:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
"VII Przykazanie Boże-"nie kradnij", Nie kradnij Od dzieciństwa słyszymy od naszych rodziców, naszych katechetów, słyszymy w kościele o siódmym przykazaniu. Wydaje się ono proste, oczywiste i jasne. " w katolickiej Polsce....Ale wyglada ze wszyscy kradna, wyspowiadaja sie, dadza na tace i dalej kradna, tak zawsze bylo i dalej jest.
lolo88888888
2016-06-08 21:09:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
ne mierz wszystkich swoją miarą. to co wyniosłeś z domu zachowaj dla siebie. złodziejstwo nie ma granic, i nie występuje tylko w Polsce. A tylko frajer kradnie, i myśli że jak się wyspowiada to ma czyste konto. Tobie zaś polecam dogłębne zinterpretowanie VIII przykazania, jak już wierzysz w Boga to przestań oczerniać Polaków.
kawalpalanta
2016-06-08 15:38:43
Ocena: 1(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2016-06-08 15:41:06
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalpalanta
2016-06-08 15:57:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalpalanta
2016-06-08 17:47:18
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2016-06-08 17:58:27
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalpalanta
2016-06-08 18:43:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2016-06-08 18:51:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalpalanta
2016-06-08 18:54:32
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalpalanta
2016-06-08 18:55:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2016-06-08 20:04:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalpalanta
2016-06-08 20:04:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
TheTerminator
2016-06-08 20:46:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalpalanta
2016-06-08 21:04:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
katermoten
2016-06-08 15:33:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja tam też bym z terrorystami nie negocjował.
tellmyliar
2016-06-08 14:04:49
Ocena: 9(glosow:15)-+
Jak czytam niektóre komentarze to mi się nóż w kieszeni otwiera... Pokażcie mi pielęgniarkę lub odcinek pielęgniarki zarabiającej 3,5 lub 5 tyś. Moja matka jest pielęgniarką od 37 lat i pracuje w 3 miejscach żeby zarobić 3,5 tyś! Czy za pojebów czy za pisdusiów to się nie zmieni, a że rząd obecnie rządzący liczy się bardziej z klerem to było wiadome odkąd wygrali wybory... Naród wybrał i naród za to zapłaci.
koreperytor12
2016-06-08 12:56:57
Ocena: 9(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aaarob
2016-06-08 12:54:57
Ocena: 0(glosow:8)-+
I jescze pół bańki na ,,stodołe'' ministra Szyszki
tomi2000
2016-06-08 13:02:38
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ale co to znaczy zadłużył? Szpitale tak naprawdę nie generują zysków czy strat. Po prostu leczenie pediatryczne jest źle kontraktowane. NFZ placi za zabieg tyle co za dorosłego, ale u dzieci to nie wystarczdziecnp.to co u dorosłych robi się na żywca u dziecka trzeba narkozy
elkomaro
2016-06-08 11:20:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Brutto
mistrzu0700
2016-06-08 11:14:09
Ocena: -13(glosow:17)-+
Zwykła pielęgniarka zarabia 3,5 koła. To mało?
zwierzak250477
2016-06-08 12:20:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
Tak. 3,5 koła to mało.
tomi2000
2016-06-08 13:11:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
Wczoraj był u mnie hydraulik i udrożnił mi odpływ od zlewozmywaka i zmywarki, innymi słowy przepchał rurę. Trwało to 20 minut i kosztowało 250 zł. 3.5k to mało za pracę pielęgniarki o niebo trudniejszej i bardziej odpowiedzialnej od pracy hydraulika, przy całym dla niego szacunku
Buahahahah
2016-06-08 14:38:30
Ocena: -6(glosow:6)-+
Bo jesteś tłukiem, który płaci 250 zł za przepchanie rury.
Fachowiec bierze maks 100-120 zł za takie coś, ale widać, że jesteś PISowskim niedorajdą życiowym.
mistrzu0700
2016-06-09 18:12:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
cytat:''Pielęgniarki zatrudnione w sektorze publicznym zarabiają więcej niż w sektorze prywatnym. Przeciętne wynagrodzenie pielęgniarek w sektorze publicznym wyniosło 3 309 zł brutto. Z kolei w sektorze prywatnym (niepublicznych jednostkach opieki medycznej) średnia pensja była niższa o 182 zł i wyniosła 3 127 zł''
ziomal19922
2016-06-08 11:03:38
Ocena: 6(glosow:12)-+
A dlaczego nie ma "Rodzina 500 plus" wynosi 17,2 mld zł
elkomaro
2016-06-08 10:43:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
To się ojciec Tadeusz wqurwi, że urzędasom więcej skapnęło
ojciecdyrektorrr
2016-06-08 11:13:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pisze że dali "tylko" 26 milionów. Wierzysz we wszystko co Ci prasa pokaże. Tą resztą nie chciałbyś po łbie dostać.
elkomaro
2016-06-08 11:19:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
A kto mówi o 26-ciu? W zestawieniu należy dodać 4 pierwsze pozycje, a ile tam na lewo ojcu wpadło, to już mniej ważne, ponieważ urzędasy też na lewo gotówkę przytulają ;)
jachnyc
2016-06-08 10:17:08
Ocena: -7(glosow:19)-+
Piguły znowu idą w politykę na zgubę swoich szpitali. Szybko je wykończą finansowo. PIS niech trzyma się od tego z daleka. PO sprywatyzowało szpitale , niech skargi idą do dyrekcji szpitali. Pamiętacie Sawicką z PO jak lody chciała kręcić na prywatyzacji szpitali, teraz takie Sawickie przymierzają się do strajków. Pozdrawiam myślących.
pajakpajak
2016-06-08 10:25:48
Ocena: -3(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora
elkomaro
2016-06-08 10:46:34
Ocena: 1(glosow:13)-+
Przystanek akurat nie jest finansowany z budżetu państwa. Nie uprawiaj demagogii
pajakpajak
2016-06-08 11:15:21
Ocena: 0(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora
elkomaro
2016-06-08 11:27:01
Ocena: -5(glosow:17)-+
Festiwal jest podziękowaniem wolontariuszom za wieloletnią pomoc ludziom. Jeżeli przyjdzie Ci znaleźć się w szpitalu, prawdopodobnie skorzystasz że sprzętu ufundowanego przez WOŚP. Proponuję Ci wtedy zrezygnować z leczenia, bo przecież to brudasy na to nazbierały i czekaj aż państwo Cie wyleczy ;)
pajakpajak
2016-06-08 11:40:06
Ocena: 2(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora
elkomaro
2016-06-08 15:56:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
Dokładnie, szkoda słów...
szatano999
2016-06-08 09:14:59
Ocena: 5(glosow:13)-+
Módlmy się!!!....o lepsze zarobki, o zdrowie, o jedzenie...o wszystko...wiara czyni cuda!!!....To jest pomysł PIS na dobrobyt w Polsce dlatego dotują ośrodki modlitewne by modlitwy było jak najwięcej a co za tym idzie nam żyło się lepiej!!!...Proste?
szatano999
2016-06-08 09:24:11
Ocena: 1(glosow:11)-+
W ten sam sposób kościół od dawna wspomaga np. Afrykę....śmierć głodowa z Jezusem na ustach...super wiara!!!
koreperytor12
2016-06-08 14:34:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
robsonic
2016-06-08 08:28:21
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
ericsson82
2016-06-08 10:40:38
Ocena: 5(glosow:13)-+
A ty głąbie wiesz wogóle co to była targowica?? Wiec lepiej zamknij sie pisowski oszołomie.
koreperytor12
2016-06-08 20:12:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Guardian1486
2016-06-08 08:15:55
Ocena: 21(glosow:53)-+
Tu nie chodzi koniec końców o zarobki. Pielęgniarki za granica zarabiają więcej. Chodzi o wymiar godzinowy i wymiar obowiązków jakie ma każda pielegniarka na głowę. W Polsce statystycznie jedna pielęgniarka zajmuje się 20-30 toma pacjentami na raz. Za granicą 5/10 góra. Sorry ale to wbrew pozorom bardzo dużo pracy.
Peterz
2016-06-08 09:10:20
Ocena: 2(glosow:8)-+
Guardian1486 To teraz odpowiedz mi tak: a jak się mają zarobki i wymiar obowiązków/godzin zwykłego Kowalskiego nie będącego w budżetówce do tych za naszą granicą? Jak się mają obciążenia (m.in. na rzecz tych biednych pielęgniarek zarabiających 5 koła) ludzi prowadzących działalność gospodarczą w stosunku do prowadzących działalność za granicą? Znaczy się co wszyscy ci też powinni wyjść na ulicę i żądać Rządzie chcemy zarabiać więcej i daj nam jeszcze mudzina albo dwóch bo mamy za dużo obowiązków?
Guardian1486
2016-06-08 10:25:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Peterz oczywiście, że się różnią. Praktycznie w każdym zawodzie. Dlaczego akurat pielęgniarki czy lekarze protestują najczęściej? A no dlatego, że koniec końców z moralnego punktu widzenia ich praca jest najważniejsza bo opiekują się czyimś zdrowiem i życiem. I pamiętaj, że nie każdy sektor jest państwowy. Jak robisz u prywaciarza to u niego domagaj się podwyżki a nie u Rzadu RP. A CDZ jest szpitalem państwowym to gdzie maja się niby domagać podwyżek jak nie u swojego pracodawcy...rządu RP?
Peterz
2016-06-08 10:50:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
"Dlaczego akurat pielęgniarki czy lekarze protestują najczęściej? A no dlatego, że koniec końców z moralnego punktu widzenia ich praca jest najważniejsza bo opiekują się czyimś zdrowiem i życiem" No to skoro chodzi o moralny punkt widzenia - nikt nie kazał wybrać takiego zawodu. Pomijając już misyjność - WSZĘDZIE płace nauczycieli, policjantów, oraz służby zdrowia są relatywnie niskie.
Peterz
2016-06-08 11:01:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Po drugie "Jak robisz u prywaciarza to u niego domagaj się podwyżki a nie u Rzadu RP." A tutaj guzik - bo pensja tak naprawdę nie zależy od przedsiębiorcy. Bo: państwo kładzie łapę na wszystkim i relatywnie tylko mała część trafiła z podwyżki trafia do podatnika. Już pominę fakt, że przez system podatkowy zazwyczaj przedsiębiorcy nie stać. Myślę, że nikt nie żałowałby im wyższych zarobków gdyby zarobki całego społeczeństwa były normalne. Uważasz, że ok jest to, że ktoś na niskim szczeblu zarabia 5k i mu źle a inny za swoją pracę dostaje 1400 i może się poskarżyć co najwyżej do lustra
BeNeQpl
2016-06-09 13:22:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Guardian1486 a w szpitalu byłeś kiedyś? Jakoś nie widzę żeby pielęgniarki były przepracowane i biegały od pacjenta do pacjenta. Spacerkiem po pokojach i tyle. Protestują bo pracować im sie nie chce. Najpierw chciały podwyżek, a teraz narzekają, że za dużo pracy mają.
asmodeusz_1
2016-06-08 11:48:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
Koleś, wytłumacz mi proszę co to ma do rzeczy? Dlaczego wszyscy wyznawcy i członkowie PISu zawsze na swoją obronę wyciągają argument, że to wina PO? Kto k*rwa rządzi, PO czy PiS? To tak jakbym za kryzys imigracyjny w Niemczech obwiniać Ottona III-ego. Rozumiem, że w Twoich oczach problemu nie ma i obecny rząd jest najlepszym co mogło nam się przytrafić?
Guardian1486
2016-06-08 07:46:37
Ocena: -1(glosow:9)-+
radsons a powiedz mi co zrobiło PO w sprawie podwyżek dla pielegniarek kiedy białe namioty stały w Warszawie przed kancelarią Tuska a potem Kopacz? przypominam, że nic. A co CDZ kur z całym szacunkiem ten szpital tonie po uszy w długach i bynajmniej PO też z tym również nic nie próbowało zrobić. Ale pewka...to wszytko wina PiSu.
Guardian1486
2016-06-08 08:20:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Będę na tyle obiektywny. Ile lat rządził i rządzi PIS? W sumie 3. Ile lat rządziła Platforma i miała okazję się wykazać w tym temacie? 8. Za to argumentu o miasteczku namiotowym pielęgniarek Platfusiaki z Pslowcami używali po przejęciu władzy tak często, że chyba mniej masz teraz w TV o Euro 2016 niż wtedy o miasteczku namiotowym za rządów PIS. A prawda jest dośc prozaiczna. To stały problem. I żaden rząd nie ma pomysłu jak ten problem rozwiązać bo kolejne podwyżki i dotacje i dawanie kasy niczego w tym nie zmienią.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0