lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I chwali się tym w internecie.
główna
Dodano: 03.07.2016, 17:04:50   przez: oskaros
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 81  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(80)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
xspecialx
2016-07-04 21:12:15
Ocena: 11(glosow:13)-+
TO JEST PIĘKNE PROWOKOWAĆ KOLIZJE?? a co jak trafisz na osobe która ma emeryture i pożyczył dziadzio od wnuka auto będzie Ci do śmiechu??kiedy jedzie do apteki po lekarstwa a ty xxx mu wjedziesz w tył mówiąc że jego wina, nie żal ci człowieka wiedząć że sam nie wiesz jak sie poruszać po drogach i rondach a osobe pozbawisz ostatnich PLN .NIE PROWOKUJ ,NIE WSTAWIAJ , DAJ ŻYĆ A NIE ŻEBY Z OC WSYKLEPAĆ STAREGO GOLFA luddzie mają inne problemy a nie tuning golfa 3 i udupić kogoś z budrzetem... nierozumie gimbazy!!!!!!!

malaguti
2020-03-10 10:57:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale ten Janusz w większości na rondach jest sprawcą proszę patrzeć na linię ciągłą, język jak u typowej patologii.

awesomebeauty
2017-01-10 11:13:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
A potem DLA wszysykich skladki Na OC drozeja tepak

awesomebeauty
2017-01-10 11:14:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ciekawe co jeszcze DLA kasy koles robi...

gordonthompson
2016-12-01 17:00:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Częstochowie pod urzędem miasta też jest dobry koleś,stoi na chodniku.Wiadomo,tam jest ciasno,każdy parkuje jak się da,gdy stamtąd wyjeżdżałem,mało mu oczy z orbit nie wyszły,tak filował,czy kogoś nie zahaczę.A jak ktoś kogoś zawadzi,później pewnie szantażuje że spisze numery,a gdy sprawca się nie ugnie i ucieknie,to temu porysowanemu za kasę daje numery sprawcy.Do mnie też się burzył,że niby za blisko jego nóg przejechałem cofając,ale sam się nie ruszył,może miał nadzieję że mu na buty najadę.Uważajcie w takich miejscach:)

Smeciu
2016-07-19 23:45:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jasną jest sprawą że większość ludzi przyhamuje i puści pomimo że ma pierwszeństwa, ale prawo jest prawem i krew mnie zalewa jak ktoś wjeżdża na rondo z lewego pasa z zamiarem skrętu w prawo itp... Ludzie myślcie za kierownicą!!! Przecież to nic nie boli a może zaoszczędzić nerwów i pieniążków! Kierowca uczy się jazdy całe życie

zuzannas
2016-07-16 23:06:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ten cwel zupelnie nie potrafi poruszac sie po rondzie, jadac cigle pasem zewnetrznym , czesto oznaczonym ze jest on do zjazdu.

zuzannas
2016-07-16 22:56:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

darwaw
2016-07-06 22:18:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sam spotkałem takiego typa, co celowo wjechał w bok mego samochodu. Zawsze pocieszam się że takim ZEROM KARMA podwójnie odpłaci... teraz nigdy nie robię żadnego manewru jak nie mam pewności że będę miał 100% czystej sytuacji, oczywiście sam nigdy nie wykorzystuję sytuacji mimo że mam np prawo komuś wjechać w bok bo wykonał jakiś manewr nieprawidłowo. K.wa. Na drodze o to chodzi aby nie spowodowac kolizji ani świadomie ani nieświadomie. Nalezy unikać kolizji! Przez takich wyłudzaczy mamy wyższe składki OC / AC...

innadril
2016-07-06 00:30:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Marmak. Po pierwsze można a po drugie nie wymijać tylko wyprzedzać. Wymija się auto jadące z naprzeciwka, omija coś co się nie porusza, a wyprzedza coś co jedzie w tym samym kierunku.

gekon80
2016-07-05 22:21:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nieudacznik życiowy tylko w ten sposób potrafi zgarnąć parę groszy bo o zarobieniu nie ma tu mowy. Już za same teksty do ludzi frajer powinien wyłapać po mordzie.

Dlugowlosy
2016-07-05 21:06:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wszyscy piszecie że z lewego pasa ludzie skręcają itp. a czy ktoś się zastanawiał jak koleś ma kierunkowskazy? Może włączone że skręca, a jedzie prosto? Mało takich po drogach? Albo nie używają ich wcale albo zawsze i wszędzie, tylko trochę zmyłkowo.

Marmak
2016-07-05 19:37:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
z prawej nie można wymijać

QUTAPHONE
2018-04-08 12:07:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wyprzedzać nie można. Wymijać się można z autem jadącym z naprzeciwka.

Sebo30
2016-07-05 15:14:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po co pracować jak można tak! Szkoda ,że w taki sposób "zarabia".

xspecialx
2016-07-06 19:02:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
wszystko do czasu bo bodajże po 3 kolizjach w krótkim czasie weryfikują wypadki(zwłaszcza że ubezpieczający zawsze poszkodowany) przynajmniej tak mi mówiła znajoma z jednej z ubezpieczalni TU.. nie robie reklamy;d;d także nie minusujcie mnie bo nie moje slowa:)

Ejkum-Kejkum
2016-07-05 14:36:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dajcie tu jego namiar, zorganizujemy mu przyspieszony kurs.

xspecialx
2016-07-06 19:06:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
dokładnie kurs poruszania po rondach i czytanie znaków i sygnalizacji innych pojazdów :)

Majster82
2016-07-05 11:20:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Teraz to czarno na białym macie kto takie cyrki robi... Tablice poszkodowanych nie zakryte więc Policja bez problemów dojdzie kto był prowokatorem po tym filmiku... I koleś udupiony ;)

DkNG
2016-07-05 13:53:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
ta... tylko że w żadnej sytuacji nagrywający nie był winny

luczka01
2016-07-05 08:34:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kto dał Idiocie prwawojazdy? Człowiek ze wsi wyjedzie ale wieś z idioty nie wyjdzie Pan kier Owca powinien iść na jakieś doszkolenia i badania psyhologiczne

gordonthompson
2016-12-01 18:53:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
A matka ćpie,że wiesz?

videocop
2016-07-05 01:35:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vert0
2016-07-04 22:58:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

andrzejc
2016-07-04 22:20:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
W kilku przypadkach ewidentnie złamał przepisy ruchu drogowego i podejrzewam że tylko to że na chuki bierze jakoś działa!Trafi kiedyś na kogoś kto go połamie i taki będzie koniec!

DkNG
2016-07-05 06:23:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
w których przypadkach według ciebie nagrywający złamał przepisy?

Zlociutki
2016-07-05 06:42:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
zjazdy z rond chociazby

DkNG
2016-07-05 06:50:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
konkretnie która minuta i jaki przepis złamany

ruskifilozof
2016-07-05 22:02:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
A konkretnie to na przykład 10:30 i art 22. 2. ust 2 Kodeksu drogowego - prawa o ruchu drogowym. Pozdrawiam.

jacek.lis.3
2016-07-06 08:02:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.lis.3
2016-07-06 08:04:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
a konkretniej to nie złamał przepisów supernowosci24 pl/klopoty-z-opuszczaniem-ronda/

DkNG
2016-07-06 13:17:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
ruskifilozof hahaha doje*ałeś pi*dzie uszy

ruskifilozof
2016-07-06 16:09:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Jacek.Lis.3 - złamał przepis. Skręcając w lewo (trzeci zjazd) nie wjechał na rondo trzymając się lewej krawędzi (art 22. 2. ust 2), i grozi za to mandat 250zł i 6 pkt karnych. Oczywiście drugi kierowca również podlega karze 450zł i 6pkt. karnych za wymuszenie, ale tutaj akurat dyskutujemy o nagrywającym, a nie o reszcie. A strona którą podałeś nie opiera się na żadnych podstawach prawnych i jest na poziomie Faktu czy SuperExpressu.

DkNG
2016-07-07 06:29:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
filozof nie wprowadzaj ludzi w błąd - artykuł o którym uparcie mówisz nie ma w tej sytuacji zastosowania bo wjeżdżając na rondo wykonujesz skręt w prawo

xspecialx
2016-07-04 21:12:15
Ocena: 11(glosow:13)-+
TO JEST PIĘKNE PROWOKOWAĆ KOLIZJE?? a co jak trafisz na osobe która ma emeryture i pożyczył dziadzio od wnuka auto będzie Ci do śmiechu??kiedy jedzie do apteki po lekarstwa a ty xxx mu wjedziesz w tył mówiąc że jego wina, nie żal ci człowieka wiedząć że sam nie wiesz jak sie poruszać po drogach i rondach a osobe pozbawisz ostatnich PLN .NIE PROWOKUJ ,NIE WSTAWIAJ , DAJ ŻYĆ A NIE ŻEBY Z OC WSYKLEPAĆ STAREGO GOLFA luddzie mają inne problemy a nie tuning golfa 3 i udupić kogoś z budrzetem... nierozumie gimbazy!!!!!!!

pencammm
2016-07-04 20:44:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
9:12 koleś ma nakaz skretu na rondzie w lewo i jedzie prosto. W tej sytuacji gdy radiowoz byl to powinien dostać mandat. Na pewno dostał

sirMati
2016-07-04 20:32:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
W 6,40 słychać, że gruźlica męczy...także menda społeczna niedługo już...

QUTAPHONE
2018-04-08 12:10:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
A może popuścił przed akcją

w123iocha123456
2016-07-04 20:14:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
9:11 na drodze ewidentnie widać znak nakazujący jazdę w prawo, a kolo jedzie dalej dookoła ronda. Fakt, że w wielu sytuacjach można by uniknąć stłuczki, ale mieć szczęście do tylu idiotów włącznie z tym co pod prąd jedzie... to naprawdę...

jim_nl
2016-07-04 19:52:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
konwersacje z nim powinno sie zaczynac od szybkiego prawego na twarz moze przestal by ujadac. Po drugie nie wyprzedza sie z prawej strony.

kaktony
2016-07-04 19:36:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
Racja ale wielu można było uniknąć.Gdy ktoś sygnalizuje włączenie się do ruchu widać jak przyśpiesza zamiast przyhamować i wpuścić. Poza tym jazda na rondzie po zewnętrznym pasie gdy się chce jechać w lewo..na skrzyżowaniu skręcając w lewo zajmujecie prawy pas ? Rondo to skrzyżowanie okrężne. Boi się tego lewego jak ognia dlatego lepiej jak osioł jechać prawym dookoła ronda, bo bezpieczniej nawet przy stłuczce nie twoja wina. Od kiedy chcąc jechać w lewo zajmuje się prawy pas?? wszystkim tym co tak robią proponuję wykupić lekcję jazdy i po rondzie nauka z instruktorem.

goher
2016-07-04 18:27:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
przecież widać że film ma tytuł "drogowe kolizje Wrocław", został tylko podpisany na zaczepkę (...chyba że serio jest tak ułomny czego wykluczyć też się całkiem nie da). Jedna scena z Wałbrzycha (2min26). Swoją drogą wkomponowana w film zaraz po scenie z drogowskazem na Wałbrzych:P Widać na tych jedna rzecz..."objerzdzanie" ronda zewnętrznym pasem, tak się do cholery nie robi! powinno się poruszać jak po rondach turbinowych. "Gość z lewego pasa" to nie zawsze cwaniak;...

DkNG
2016-07-04 18:56:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
to owszem dość nieeleganckie ale póki co ten który zjeżdża z wewenętrznego pasa zmienia pas więc musi ustąpić temu na zewnetrznym chyba że przed rondem są znaki F-10 a na samym rondzie linie ciągłe oddzielające pasy ruchu...

goher
2016-07-05 08:22:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
@DkNG: to miałem na myśli co napisałeś. Szkoda tylko, że w większości gdy poruszasz się lewym pasem to jesteś uważany za cwaniaka. Np taka sytuacja gdy na rondzie jadę na wprost, wjeżdżam z lewego, koleś wjeżdżając na rondo z prawej str. ma większą szansę włączyć się do ruchu...ale nie ułatwia mi wyjechania bo jestem cwaniak bo na lewym pasie -taka prawidłowość jest często we Wrocławiu a już na pewno w Wałbrzychu (rondo pod Tesco w Szczawnie Zdroju). Przez to jadąc lewym zachowawczo trzeba jechać szybciej coby łowca dzwonów cię nie przyblokował...a tym samym wychodzisz na szybkiego cwaniaka:|

hubertberger
2016-07-04 16:34:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Z tego co widzę, to jest do końca trzeciej minut, bo dalej mi się nie chce, to ani jedna z tych stłuczek nie była winą tego z rejestratorem... Ktoś tutaj nie ma prawa jazdy, a już na pewno nie wstawiający.

liseklisek6666
2016-07-04 16:47:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

liseklisek6666
2016-07-04 16:53:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
No jawnie gość nie umie po rondzie się poruszać, mimo tego inni też mają ciekawe zagrania na drodze. Nagrywający- prowadzący jak i niektóre gwiazdy programu nie powinny wsiadać za kierownicę.

barbarela123
2016-07-04 15:52:58
Ocena: -9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

saderwa
2016-07-04 16:12:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

barsebol
2016-07-04 14:33:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak widać na filmiku, po tym wrocławiu jezdzą sami idioci, co prawda kierowca nagrywający specjalnie sie wpierdala, specjalnie przyspiesza zeby tylko ktoś w niego uderzył ( a to jest stwarzanie realnego zagrożenia w ruchu drogowym i prawko powinno byc zabrane ), imbecyl nauczył się, że jak w niego uderzają to nie jest jego wina, tylko nie doczytał przepisów o rowerzystach, i tu gośc go zakasuje jak wezwie policję. Podczas opadów deszczu rowerzyści mają prawo poruszać sie po chodnikach i przejściach.

DkNG
2016-07-04 14:47:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
po chodniku tak (art 33 p5), po przejsciu nie chyba że przeprowadzają rower (definicja przejścia dla pieszych)... w tej sytuacji jedyne co może rowerzysta to odwałac sie do artykułu 4 PoRD gdyby chciał odszkodowanie na leczenie ale bardzo wątpię zeby ktokolwiek to w tej sytuacji uznał

videocop
2016-07-05 01:40:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
A myślisz, że u ciebie na wsi tak nie jeżdżą? Po prostu nikogo na kamerkę nie stać.

DkNG
2016-07-04 13:07:10
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tytuł z dupy bo wszystkie sytuacje kolizyjnbe były z winy innych kierowców (3:35, 6:20, 9:10 wybitne przykłady idiotów - pierwszy zjazd z ronda od lewego pasa robiony - majstersztyk). A na deser rowerzysta baran jak zwykle agresywny i wyszczekany ale na policje nie poczeka żeby mu wyjaśnili dlaczego jest jego wina... strach jeździć po tym kraju... a tak na marginesie powinni ronda poprzerabiac na turbinowe bo jak widac naród jest za glupi do jazdy po takich z wewnętrznym pasem ;)

kaktony
2016-07-04 19:43:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
" pierwszy zjazd z ronda od lewego pasa robiony - majstersztyk)" - wjeżdżając na rondo chcąc zjechać trzecim zjazdem który pas zajmujesz ?? Gość chce jechać w lewo na rondzie i zajmuje prawy pas :) wg Ciebie to jest ok ? Rozumiem, że możesz jeździć zewnętrznym dookoła ale gość mógł wjechać prawidłowo na lewy pas i na rondzie przed zjazdem zmienić na prawy ale jak nie miał możliwości to przepuszcza prawy i zjeżdża lewym ale taki delikwent jak ten co po rondzie nie umie się poruszać wali w niego. Od kiedy na skrzyżowaniu skręcasz w lewo z prawego pasa?? jak gość z kamerką :)

Jarewa
2016-07-04 22:04:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Od zawsze bo to tylko wykroczenie, za to tamten zawsze będzie sprawcą kolizji.

jersey_pan
2016-07-04 13:03:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
2016-07-04 12:17:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Najlepsze jest skręcanie z lewego pasa w prawo na rondzie...

pawel2piotr
2016-07-04 10:42:45
Ocena: 2(glosow:8)-+
Tylko ze zgodnie z przepisami o ile nie ma znakow mozna objechac rondo prawym pasem do okola a wiele sytuacji bylo takich gdzie kierowcy skrevali z lewego pasa przepis tego nie zabrania aczkolwiek musi ustapic jadacemu prawym pasaem

DkNG
2016-07-04 13:13:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
masz racje ciekawe co za ciule dali ci minusy i jaki był ich tok rozumowania

degenerat9
2016-07-04 10:38:37
Ocena: 4(glosow:8)-+
nie oglądałem całego ale w wielu sytuacjach miał racje. Nie opuszcza się ronda z wewnętrznego pasa jeśli nie ma odpowiednich oznaczeń na jezdni. Nie zmienia się też pasa na skrzyżowaniu co widać w drugiej sytuacji. z resztą nawet jeśli kierowca z sąsiedniego pasa sygnalizuje chęć zmiany to nie może nikomu zajeżdżać drogi.

boskiradek
2016-07-04 10:31:54
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hubertberger
2016-07-04 16:35:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fajnych masz kumpli... Gratulacje.

xspecialx
2016-07-04 21:10:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
TO JEST PIĘKNE PROWOKOWAĆ KOLIZJE?? a co jak trafisz na osobe która ma emeryture i pożyczył dziadzio od wnuka auto będzie Ci do śmiechu??kiedy jedzie do apteki po lekarstwa a ty xxx mu wjedziesz w tył mówiąc że jego wina, nie żal ci człowieka wiedząć że sam nie wiesz jak sie poruszać po drogach i rondach a osobe pozbawisz ostatnich PLN .NIE PROWOKUJ ,NIE WSTAWIAJ , DAJ ŻYĆ A NIE ŻEBY Z OC WSYKLEPAĆ STAREGO GOLFA luddzie mają inne problemy a nie tuning golfa 3 i udupić kogoś z budrzetem... nierozumie gimbazy!!!!!!!

robercik_1981
2016-07-03 23:16:59
Ocena: -1(glosow:7)-+
za teksty obił by mu ruja kutasowi

Popmean
2016-07-03 22:39:53
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2016-07-04 12:35:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
pokaż mi przepis który mowi że na rondzie ten który zjeżdża z pasa wewenętrznego ma pierwszeństwo (z wyjątkiem ronda turbinowego ale to już kwestia odpowiednich znaków pionowych i poziomych)

Popmean
2016-07-04 17:18:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2016-07-04 19:00:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie przytoczyłeś przepisu tylko jakieś swoje wymysły... co to jest "pas zjazdowy"? nie ma takiego pojęcia w PoRD... to o czym mówisz to rondo turbinowe i bardzo żałuję ze więcej takich nie ma bo na nich wszystko jest jasne ale póki co na większości rond nie ma obowiązku korzystania z pasa wewnętrznego do jazdy na wprost albo w lewo za to masz obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pojazdowi poruszającemu się na pasie na który chcesz wjechać

paraolsztyn
2016-07-04 20:27:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Niestety DkNG ma tutaj rację. Piszę niestety, bo chociaż tak mówią przepisy, jeżdżenie dokoła ronda na prawym pasie wydaje się skrajnie nielogiczne. To trochę jakby na dwupasmowej jezdni skręcać w lewo z prawego pasa. Jednak przepisy, to przepisy nawet jak na zdrowy rozum wydają się głupie. A że koleś na filmiku to k.. i podstawia się pod strzały z premedytacją, to inna sprawa.

xspecialx
2016-07-03 20:26:47
Ocena: 0(glosow:14)-+
Tak sobie to oglądam i myślę jedno,że autor nie dobrał dobrego tytułu nie dość,że to nie jest jeden i ten sam koleś a po drugie jest tyle sytuacji w których on wymuszał (brak umiejętności czytania znaków pionowych i poziomych),auta sygnalizujące dużo wcześniej manewr wyprzedzania a on w nich ''ciach''rozmowa przez tel. przy stłuczce na rondzie z fordem itd a oglądnąłem dopiero zaledwie parę minut.Najzwyczajniejsza nieudana kompilacja filmików różnych osób z sieci a nie idiota z Wrocka zarabiający na stłuczkach...

sziwka
2016-07-03 20:17:46
Ocena: 4(glosow:8)-+
przecież to nie ten sam koleś.......

gluhy
2016-07-03 17:43:13
Ocena: 4(glosow:16)-+
kiedyś ktoś mu tak wypier... że odszkodowanie to rodzina odbierze :D 9:12 jego wina był na pasie do skrętu w prawo(znaki poziome)

zebol
2016-07-04 12:37:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2016-07-04 13:12:09
Ocena: -3(glosow:3)-+
9:12 nie masz racji bo ten znak poziomy na rondzie jest wytarty i nieaktualny (zmora naszych dróg, poskrobią byle jak stare linie i znaki i ludzie głupieją przez lenistwo drogowców - szczególnie jak jest mokro) - nie ma przed rondem oznakowania pionowego i poziomego że ten pas jest tylko do skrętu w prawo

marcianok
2016-07-04 13:15:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
pewnie, że jego wina. Widać znaki poziome nakazujące do skrętu w prawo, przejechał po linii ciągłej i tym samym wjechał na pas sąsiedni

marcianok
2016-07-04 13:20:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
jak nie widać oznakowania na jezdni jak widać? rozjaśnij sobie monitor dkng. I co z tego ,że przed rondem nie ma oznakowania pionowego i poziomego że ten pas jest do skrętu w prawo? Ważne, że na samym rondzie jest! A kodeks RD zabrania przecinania linii ciągłej i jazdy prosto pasem do skrętu w prawo. Znaki poziome są równo ważne co znaki pionowe

marcianok
2016-07-04 13:29:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
i jeszcze jedną głupotę napisałeś z tym że znak jest nieaktualny, hehehe. Przez takich jak ty dochodzi do takich sytuacji na drodze. Pewnie prawko kupiłeś za 1500 zł bo kiedyś była taka możliwość. A przepisów ruchy drogowego nie musisz znać bo do pracy jeździsz codziennie tą samą trasą bo inną nie umiesz się poruszać lub jesteś po prostu babą

DkNG
2016-07-04 14:38:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dzieciaku pracuje jako instruktor i wiem co mówie - znaki poziome na tym rondzie są nieaktualne - popatrz jak sa namalowane linie przed rondem, linie zatrzymania wkoło ronda a jak ta niby ciągła i ten niby skret w prawo... drogowcom nie chce sie porządnie usuwać starego oznakowania poziomego które jak jest mokro widać doskonale mimo że nie powinno go tam być. Gdyby ten pas był do skrętu w prawo powinien być przed rondem znak F-10. Facet nie powinien zapłacić złamanego grosza za tą sytuację odwołując sie do błędu w oznakowaniu. Pokaż ten filmik komuś z drogówki albo WORD...

ah5n1
2016-07-04 16:01:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
DkNG znak f10 jest znakiem uzupełniającym i nie zawsze stoi przed skrzyżowaniem, powycierane linie nie zwalniają kierowcy od stosowania się do znaków poziomych.

DkNG
2016-07-04 18:54:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
F-10 nie jest zadnym "znakiem uzupełniającym" tylko znakiem pokaującym kierunki jazdy z pasów ruchu - przy jego braku stosuje sie zasady ogólne... ale co ja tu sobie będę język strzepić - wioskowe głupki i tak wiedzą lepiej niż ktoś kto ponad 5 lat jest w temacie :) przyjmijcie do wiadomości ze są miejsca z błędnym oznakowaniem i że szczegółowe przepisy dotyczące znaków i sygnałów drogowych zmieniają się tak że prawie nikt o tym na bieżąco nie wie...

arci10
2016-07-03 17:39:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
nie umie po rondzie jezdzic
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Myśleli, że piją święconą wodę
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Bo padało...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0