lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Naiwnych nie brakuje...
główna
Dodano: 12.09.2016, 16:42:10   przez: Qba_866
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 144  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bigszu99
2016-09-13 19:18:41
Ocena: 13(glosow:55)-+
Ci co chodzą w marszach KOD-u zbierają na alimenty.

sebkop
2016-09-15 12:11:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pewnie, że na Faktach...jest tam samolot, prezydent z małżonką, źli Rosjanie...aż roi się od faktów.

Townsville
2016-09-15 00:31:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
Lecieli na wodke i polegli :P

kumanek666
2016-09-14 12:04:00
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

binder69
2016-09-14 11:02:18
Ocena: 2(glosow:14)-+
Smoleńsk - wielka tragedia. Co ten PiS z tego zrobił? ile drwin, jeszcze te durnowate apele a teraz jeszcze doszły ekshumacje, to jest dopiero tragedia

ikswohceicjow
2016-09-14 10:10:22
Ocena: 2(glosow:14)-+
Nie wiem kto jest większym idiotą ten co wierzy w zamach czy ten co wierzy w rosyjskie śledztwo. Bo wierzyc w rosyjskie śledztwo to jak wierzyc w zbrodnie niemiecka w katyniu albo awarie w czarnobylu w skutek której zginęło niecale 50 osób

nick-16
2016-09-14 09:21:15
Ocena: -1(glosow:11)-+
Ja widziałem! Putin stał między drzewami i walił z bazuki.

KSUT
2016-09-14 09:16:54
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

informatyk26
2016-09-14 08:44:35
Ocena: 4(glosow:16)-+
Załóżmy przez chwilę że był zamach, dziwne że jest taka cisza odnośnie sprawców. Generalnie najbardziej podejrzany jest ten co na zamachu najbardziej zyskał. Kto zyskał ? Tusk, Putin, nie. Najbardziej zyskał PIS i Jarosław - zrobili z Lecha męczennika i na tym doszli do władzy. Wychodzi na to że najlepiej na tym zamachu wyszedł Jarek. Gdyby zaś zamachu nie było to pozostaje jeszcze kwestia ostatniej rozmowy z której powinno wynikać kto wydał polecenie lądowania mimo braku warunków.

MisiaPysia30
2016-09-14 09:27:47
Ocena: -2(glosow:12)-+
Napisz do ruskich, żeby oddali czarne skrzynki. Wtedy posłuchamy ostatniej rozmowy.

ikswohceicjow
2016-09-14 09:52:46
Ocena: -1(glosow:9)-+
Kwestia zamachu jest mniej istotna niż podział Polaków który jest wynikiem wyłącznie tego ze polska własność stoi na terenie Rosji, że śledztwo było prowadzone w Rosji, śledztwo dotyczące śmierci polskiego prezydenta który był sojusznikiem Gruzji w konflikcie z Rosją, dlatego trzeba być idiotą nie żeby wierzyć w zamach tylko żeby wierzyć w rosyjskie śledztwo według którego pilotom kazali bezwzględnie lądować A generał był nachlany....

ikswohceicjow
2016-09-14 10:00:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
Myślę ze każdy inteligentny, samodzielnie myślący człowiek powie że przyczyny katastrofy są nieznane, zmanipulowany idiota powie ze byl zamach lub to co pokazało rosyjskie śledztwo... przy czym słowo rosyjskie z góry zakłada coś fałszywego jak pokazuje historia tego kraju i ich wszystkich dotychczasowych kłamstw

jasio0127
2016-09-14 10:49:25
Ocena: -4(glosow:14)-+
Puknij się w głowę baranie. Pis nie zyskał tylko stracił władze. A właśnie kumuruski z tuskiem i to całe PEŁO na tym zyskało bo wreszcie mogli kraść do (bulu) ale Jarek się ogarnął i tych komuchów wywalił

informatyk26
2016-09-14 11:11:54
Ocena: 4(glosow:6)-+
ikswohceicjow trzeba być idiotą nie żeby nie wiedzieć że równolegle do ruskiego śledztwa Polska prowadzi własne. Myślę też że dla każdego inteligentnego, samodzielnie myślącego człowieka jest jasne że jeśli nie ma dowodów na zamach to zamachu nie było.

ikswohceicjow
2016-09-14 12:46:28
Ocena: -5(glosow:7)-+
A czy ja pisze ze zamach był? Tak Polska prowadzi własne śledztwo bada zwłoki bez zwłok ... całe to śledztwo to farsa, a prawda jest pewnie banalna ze dwóch naj...anych rosyjskich kontrolerów próbowało sprowadzić ten samolot wskazując "bezpieczny" pułap lotu który miał określić widoczność, niestety skończyło się to tragedia taka jest moja teoria bez żadnych dowodów ..

tomassii
2016-09-15 00:04:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ty, jasio madralo. Jaka to wladze stracil pis? Kto byl z rzadu w samolocie? Byl prezydent. Ktory byl marionetka. Tak jak kukla ktora jest dzis prezydentem.

MisiaPysia30
2016-09-15 00:31:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Informatyk, "jeśli nie ma dowodów na zamach to zamachu nie było". To jest złota myśl roku :)

Firever
2016-09-13 22:55:40
Ocena: -4(glosow:22)-+
Propaganda, autor albo głupi albo opłacany. Wiochę jeszcze można było zdzierżyć jak wrzucano śmieszne rzeczy (od czego są inne portale) ale jako tuba propagandowa to już przegięcie. To nie jest śmieszne, ciekawe jakbyście się czuli jakby w tym zdarzeniu zginął wasz bliski, czy też byście drwili...

Arakiel666
2016-09-13 23:41:17
Ocena: -4(glosow:8)-+
No np kaczor drwi.

Firever
2016-09-14 01:00:09
Ocena: -6(glosow:18)-+
Bo mu zależy na poznaniu prawdy... wg. was wszystko jest takie oczywiste co tam zaszło, tak? Bo dla mnie np. nie do końca. Bo gdyby sprawa była taka oczywista to byśmy dawno mieli dowody rzeczowe, a te dalej u ruskich leżą. A może przekonała was komisja Millera, która to orzekała we własnej sprawie i mając dowody na zdjęciach jedynie. Ale co tam, abstrahując od prawie setki innych osób, zginął średnio lubiany prezydent i was to cieszy. Wystarczy tylko zobaczyć kto mu robił złą prasę i jaki kapitał za tym stoi. To nie był przypadek.

kurnachatawiocha
2016-09-14 01:24:11
Ocena: -2(glosow:14)-+
Oczywiście, że nie wszystko jest oczywiste. Nie znamy ostatniej rozmowy braci... a podobno Jarek naciskał na Lecha aby lądował za wszelką cenę. Dlaczego Macierewicz pojechał pociągiem, skoro miał lecieć z Lechem? Dlaczego rodziny ofiar pobrały spore odszkodowania, skoro to był zamach... i mają kolejne roszczenia. Nie, nie cieszy mnie, że średnio lubiany prezydent zginął, bo to był ten lepszy z braci.

Firever
2016-09-14 02:01:21
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie jestem ekspertem ale telefon od Jarka na pewno nie był przyczyną. Że niby mu powiedział -"Choćbyście się mieli tam rozpier... to lądujcie!" ? ta jasne... Ale z tego co kojarzę - media głównego ścieku lubią go za wszystko obwiniać. Odszkodowania, rodziny i roszczenia jakby nie mają za wiele wspólnego z tym co się tam stało.

kryppa
2016-09-14 08:05:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wszystko jest oczywiste, a wątpliwości typu "pancerna brzoza" mają tylko ci, którym nie chciało się w jakikolwiek sposób poszerzyć wiedzy i opierają się wyłącznie na własnym lenistwie i nieuctwie.

MisiaPysia30
2016-09-14 09:30:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kryppa, popieram. Wszystko jest oczywiste, zresztą rosyjska komisja już sprawę zbadała: brawurowi piloci, pijany polski generał. Tylko idioci mogą mieć wątpliwości, skoro rosyjska komisja już orzekła, nie? Z drugiej strony, ja bym może i sobie poszerzyła wiedzę, ale jak na razie - czarnych skrzynek niet.

kryppa
2016-09-14 12:58:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Do poszerzania wiedzy czarne skrzynki nie są potrzebne, wystarczy podstawowa znajomość zasad panujących w ruchu powietrznym. To wystarczy, żeby uświadomić sobie naocznie, że cała wina leży po stronie pilotów (nieważne, czy poddawanych presji ze strony pasażerów, czy nie), którzy sprowadzili samolot do punktu, w którym nie miał prawa się on znaleźć. Cała reszta, czyli bredzenie o pancernej brzozie, kraterze, szczątkach, skrzynkach, wraku i innych pierdołach to już tylko bezpośrednie i mało istotne następstwa karygodnego błędu załogi samolotu. Tyle.

MisiaPysia30
2016-09-15 00:33:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kryppa, znowu popieram. Przekaż tę złotą myśl decydentom lotniczym, bo oni ciągle wymagają, żeby w samolotach były czarne skrzynki, a przecież ONE NIE SĄ POTRZEBNE :)

maciejos78
2016-09-13 21:16:33
Ocena: 0(glosow:18)-+
Znamienne jest to jak wyliniałe, salonowe wezyry pokroju tęczowego Raczka oraz ich klakierzy stękają ogólnikami, jaki to fatalny pod względem artystycznym film, omijawszy oczywiście szerokim łukiem sferę merytoryczną. Bije z nich zaciętość bojca bolszewickiego, który wziął do słowa nauczyciela narodów, towarzysza Lenina, o tym, że ze wszystkich sztuk film jest dla nich najważniejszy.

amblin
2016-09-13 21:33:31
Ocena: -3(glosow:23)-+
strefą merytoryczną zająłby się Hans Christian Andersen specjalista od baśni ale niestety nie dożył premiery tego arcydzieła

maciejos78
2016-09-13 22:31:39
Ocena: 2(glosow:10)-+
@amblin - po co sięgać od razu do autorów z XIX wieku? Skorzystajmy z wypowiedzi współczesnych autorów - np. tymi od raportu Laska albo kopiącymi metr w głąb. Cisza... a nie! Zła gra aktorska, nieprofesjonalne wykonanie, zła praca kamery...

tokarz
2016-09-13 22:43:40
Ocena: 5(glosow:15)-+
albo zadajmy pytanie posłowi Macierewiczowi, dlaczego w dniu wypadku uciekł ze smoleńska?

tomassii
2016-09-13 23:29:56
Ocena: 1(glosow:9)-+
Przedewszystkim. Na jakiej podstawie sugeruje sie zamach?

wiocha1984
2016-09-14 00:58:54
Ocena: -2(glosow:12)-+
Tomassi .... qurwa , zabierasz głos w dyskusji nie znając podstaw ortografii. "Przede wszystkim". Zamach sugeruje się m.in. na tej podstawie, że oficjalne wyjasnienia Andoliny i komisji MAK nie trzymają się rzeczywistości. Pancerna brzoza, wykonanie beczki na wysokości mniejszej aniżeli długość skrzydła, zaginięcie kokpitu, manipulowane odczyty czarnych skrzynek, fala tajemniczych zgonów osób związanych z tematem po 10.04.2010r., zachowanie się strony rosyjskiej, zachowanie się naszych sojuszników z NATO. Wiedzą - ale nie powiedzą. Szósty rok Polaków kiwają.

tomassii
2016-09-14 17:32:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
ch.j cie obchodzi moja ortografia impotencie umyslowy. Ruscy pokazuja nam, gdzie na te chwile jest nasze miejsce a banda idiotow i zdrajcow swoimi teoriami tylko im pomaga. afery i spiski. typowe komusze pierdolamento. pis nie jest w stanieni zego dokonac, to zkosciolkiem napedza debi.zmy.

tomassii
2016-09-14 17:36:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Twoja wiedza o swiecie to chyba kilka pseudo prawicowych gazet. Plus pseudochrzescijanskie katolickie zabobony.

tomassii
2016-09-14 17:39:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mozesz dalej chwalic sie swoja ortografia i elokwencja, tylko sprawy w ktorych sie udzielasz, sa jak widze, za trudne dla ciebie.

amblin
2016-09-13 20:36:33
Ocena: -5(glosow:15)-+
to nie byli ci sami to byli rodzice tutejszych młodych pisowców

doman800
2016-09-13 19:37:56
Ocena: 0(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tokarz
2016-09-13 22:45:58
Ocena: -3(glosow:13)-+
twoja stara ciągnęła druty żeby uzbierać na twoją kaucję z aresztu, nie pamiętasz? no tak, miałeś wtedy miesięczny matrix ...

Ash1
2016-09-13 19:26:30
Ocena: 0(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bru_Net
2016-09-13 20:24:19
Ocena: 1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
2016-09-13 20:31:00
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tokarz
2016-09-13 22:48:44
Ocena: -3(glosow:5)-+
ile kilometrów pały kalkstejna obessałeś?

thazael
2016-09-13 18:38:00
Ocena: 1(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2016-09-13 21:30:41
Ocena: 1(glosow:15)-+
Mam nadzieję, że jeszcze to pokolenie zrozumie, że we mgle (nie ważne czy sztucznej, czy naturalnej), na kartoflisku z radarem w psiej budzie z naje..mi ruskimi się nie ląduje. Że przepisy ktoś "wymyślił" żeby było mniejsze prawdopodobieństwo zrobienia sobie kuku. Niestety, jak pokazuje historia my - Winkelriedzi narodów mamy w d..pie paragrafy.

pablo_2015
2016-09-12 19:16:01
Ocena: 0(glosow:32)-+
Ci co zbierali się na Izaurę, chodzą teraz w marszach KODu...

Qba_866
2016-09-13 18:50:33
Ocena: -1(glosow:23)-+
A ci co dawali na Izaurę, dawali też na ratowanie stoczni, a teraz dają Rydzyka.

bigszu99
2016-09-13 19:18:41
Ocena: 13(glosow:55)-+
Ci co chodzą w marszach KOD-u zbierają na alimenty.

tomassii
2016-09-13 23:32:34
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ci co twierdza ze za komuny bylo lepiej, lataja teraz na spedy pisowsko rydzykowski. W koncu maja swoja komune a dalej sie pruja.

Arakiel666
2016-09-13 23:43:37
Ocena: 4(glosow:6)-+
bigszu99 chyba dla kaczorowej.

koreperytor12
2016-09-12 19:06:37
Ocena: -3(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pablo_2015
2016-09-12 18:54:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nefretette
2016-09-12 18:24:39
Ocena: -3(glosow:29)-+
Autor wstawki miał zapewne na myśli osobników łykających wieści z tvn i wyborczej.

unrealista
2016-09-12 19:07:59
Ocena: -3(glosow:5)-+
Bezwzględnie!

jonelet
2016-09-13 19:45:59
Ocena: 4(glosow:12)-+
Aha... to rozumiem, że trzeba być kodziarzem, ale peowcem, żeby na nagraniach z smoleńska usłyszeć, jak samolot "drze się" pull up ? Serio? Ech... jak widać nie tylko fanów po można określić mianem "lemingów" :P

wiocha1984
2016-09-12 17:24:36
Ocena: -1(glosow:35)-+
Nigdy nic takiego nie miało miejsca. Po zakończeniu emisji serialu para odtwórców głównych ról Rubens de Falco oraz Lucelia Santos odwiedzili Polskę na zaproszenie TVP. Serial miał ogromną popularność, ale nikt nie zbierał pieniędzy na wykupienie niewolnicy Isaury. Autor wstawki zdobył zapewne solidne wychowanie w ORMO'wskiej rodzinie, przez co publiczne jątrzenie kłamstw nie nasparza mu ani wstydu, ani dyskomfortu. Ale film "Smoleńsk" mocno co niektóre mendy boli. Oj, boli ...

unity
2016-09-12 19:10:14
Ocena: -5(glosow:19)-+
wiocha1984 weż se na wstrzymanie bo mendy to Ty może i masz ale komuś nie wciskaj ciemnoty bo każdy ma własne zdanie

wiocha1984
2016-09-12 20:02:35
Ocena: -1(glosow:17)-+
zapewne każdy może mieć własne zdanie, czy 30 lat temu zbierano pieniądze na uwolnienie niewolnicy Isaury. Nawet ci, których wtedy jeszcze na świecie nie było. Co tam będę wciskała komuś ciemnotę, że tak wcale nie było. A swoją drogą Unity , ciekawa jestem, czy ci którzy tak krytykują film "Smoleńsk" obejrzeli go. Nie zdziwiłabym się, gdyby nie.

kurnachatawiocha
2016-09-13 21:21:00
Ocena: 2(glosow:12)-+
Też musiałbyś obejrzeć film propagandowy isis aby wyrobić sobie zdanie na temat ciapatych?
główna
Dodano: 20.07.2018, 21:40:39   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 44Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0