lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 16.10.2016, 14:50:44   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 125  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vacarius
2016-10-17 11:22:44
Ocena: 9(glosow:13)-+
Przynajmniej jest jakiś kraj gdzie są głupsi kierowcy niż polscy.

cichy_obserwator
2017-12-07 21:06:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kto im daje prawo jazdy do ręki !? Kupują na targu z kartoflami?

Krzystek
2016-10-21 00:37:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gizmo88
2016-10-18 17:42:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Szpkaz
2016-10-18 14:26:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
a tir też głupi zamiast lekko przyhamować i sie schować to wali prosto do rowu.

Szpkaz
2016-10-18 14:25:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
w sumie to przerywaną miał;p

Realista1980Demon
2016-10-17 22:12:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tester21
2016-10-17 21:01:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
Przyglądnijcie się dokładnie. On się zdążył włączyć do ruchu. Nie rozumiem czemu niektórzy konsekwentnie ignorują fakt, że TIR jechał z nadmierną prędkością w terenie zbudowanym, że wyprzedzał na skrzyżowaniu i to nie jednym. W 0:16 jest biały samochód z prawej i na 100% jedzie normalną drogą asfaltową. Nie ma wątpliwości, że tam jest skrzyżowanie. Zamiast się ekscytować (gizmo88 na ciebie patrzę) i brać w obronę debila w TIRze warto się przyglądnąć i przypomnieć sobie czego uczyli na prawie jazdy...

hasterer
2016-10-17 21:47:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
jakim skrzyżowaniu? przecież linia przerywana nie przedstawia faktu skrzyżowania... więc wg Ciebie co wkazuje na fakt jego istnienia tam? miał prawo tam wyprzedzać;)

gizmo88
2016-10-17 21:47:44
Ocena: -3(glosow:5)-+
tester, Ty masz radar w oczach, skąd wiesz ile jechał? Skąd wiesz, że to teren zabudowany? "Przypomnieć sobie czego uczyli na prawie jazdy..."? Ja prowadzę kursy na prawo jazdy, po ponad 20 latach pracy w drogówce. Mądrala się znalazł, Ty nie twórz swoich przepisów, tylko stosuj się do obowiązujących, bo Twoje wnioski, jak dasz pupy, sędziego nie będą interesowały.

pawel1710
2016-10-18 02:21:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gizmo88
2016-10-18 07:40:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Właśnie widzę ilu tu kretynów.

OutWit
2016-10-18 08:58:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
tester21, gdzie ty tu widzisz skrzyżowanie? Znak A-7 przy wyjeździe nie oznacza, że jest to skrzyżowanie. Pojazd włączający się do ruchu ewidentnie wyjeżdża z drogi gruntowej (nie ma tam asfaltu), czyli w myśl polskich przepisów (być może w Rosji jest inaczej), nie jest to skrzyżowanie. Poza tym oznakowanie poziome na jezdni (linia przerywana) pozwala na wyprzedzanie w tym miejscu, a więc kierowca ciągnika siodłowego z naczepą miał prawo wykonać taki manewr w tym miejscu. Dlatego też kierowca, który włączał się do ruchu powinien był spokojnie poczekać, aż przejadą wszystkie samochody.

gizmo88
2016-10-18 09:37:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pawel1710, określ, z dokładnością do 10km/h prędkość TIR-a i udowodnij, że to obszar zabudowany i prędkość na tym odcinku nie jest podniesiona.

gizmo88
2016-10-18 09:53:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jeździjcie dalej w/g swoich przepisów, a później:"panie władzio, nie moźna mniej, jeśtem śtudentem, nie śtać mnie na taki mandat". Pacany!

pawel1710
2016-10-18 17:02:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawel1710
2016-10-18 17:04:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawel1710
2016-10-18 17:06:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gizmo88
2016-10-18 17:30:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
A jaka tam jest dozwolona?

gizmo88
2016-10-18 17:44:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ta kamera zniekształca, spójrz na białą osobówkę i busa. Ci to dopiero dopier#alają. Zresztą kluczowy jest tu znak drogowy A-7, zgodnie z hierarchią ważności na drodze: 1. Najważniejsze są sygnały i polecenia dawane przez osoby kierujące ruchem lub uprawnione do jego kontroli, 2. Sygnały świetlne, 3. Znaki drogowe, 4. Normy zawarte w przepisach kodeksu drogowego.

gizmo88
2016-10-18 18:00:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wyprzedzanie tam nie jest wykroczeniem (chyba, że jest tam znak drog. B-25 lub B-26), prędkość TIR-a można ustalić jedynie po śladach blokowania kół i uszkodzeniach pojazdów, jest do tego specjalny program. Jeśli nie ma zabitych lub rannych nikt tego nie będzie robił, chyba, że sprawa trafi do sądu.

gizmo88
2016-10-18 18:19:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Drogę hamowania można liczyć od latarni, blokowanie kół - między latarniami, zatrzymanie - pomiędzy następnymi. Latarnie są rozmieszczane zwykle ok.30m od siebie. Zatrzymanie czterdziestotonowego TIR-a na takim odcinku jest niemożliwe, zmiódłby kamerzystę jak orkan. Ta kamera przekłamuje, jakieś "rybie oko" jest włączone, wszystko jest wypaczone. Tam jest odcinek prosty, a wydaje się, że wyjeżdża na łuku drogi.

gizmo88
2016-10-18 18:30:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gizmo88
2016-10-18 18:32:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gizmo88
2016-10-18 18:35:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z PRD Art.2 p.15) obszar zabudowany – obszar oznaczony odpowiednimi znakami drogowymi;

danielec
2016-10-17 19:35:53
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

M1CLAY19
2016-10-18 17:56:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mam nadzieje ze nigdy nie wsiadiesz za fajere.

buczo108
2017-09-27 14:46:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przede wszystkim nagrywający powinien się upewnić czy może wykonać manewr włączania się do ruchu. Czy stał by tam zakaz wyprzedzania, czy podwójna ciągła, ograniczenie prędkości do 20, to włączając się do ruchu masz obowiązek upewnić się, że pas na który się włączysz jest pusty i koniec kropka!

aio13
2016-10-17 18:25:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
I majty brązowe.

ken299
2016-10-17 18:21:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

copkopiasty
2016-10-17 17:53:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
ETS2 live action...

kilerplayer
2016-10-17 17:14:06
Ocena: -1(glosow:13)-+
wina kierowcy auta osobowego i nic do komentowania

tomnbb
2016-10-17 17:44:35
Ocena: -2(glosow:12)-+
Tak ciężarowy wyprzedza na skrzyżowaniach ale wina osobówki..... mam nadzieję, że nie masz prawo jazdy

gizmo88
2016-10-17 18:43:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
To nie jest skrzyżowanie!!!

Titik88
2016-10-17 20:05:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zobacz dokładnie oznakowanie poziome. To nie skrzyżowanie.

przemek5d
2016-10-17 15:04:13
Ocena: 6(glosow:8)-+
Jak już wyjechał to mógł uciekać na pobocze zamiast stać i patrzeć jak 20 tonowy kloc się w niego wbije. Widać że kiepski kierowca

artlu
2016-10-17 14:28:18
Ocena: 3(glosow:11)-+
Kierowca, który wjeżdża na drogę z pierwszeństwem zobowiązany jest ustąpić pierszenstwa wszystkim pojazdom znajdującym sie właśnie na tej drodze, nawet tym którzy jadą pod prąd i to nawet na drodze jednokierunkowej. KONIEC KROPKA

fidelczyk
2016-10-17 14:41:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
No niestety ARTLU masz rację. Nie wiem jakie jest prawo w Rosji ale gdyby to się stało w PL to nagrywający byłby winnym zdarzenia a kierowca TIRa dostałby mandat co najwyżej za wyprzedzanie na skrzyżowaniu.

tomnbb
2016-10-17 17:47:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przecież on nawet nie miał szans go zobaczyć zanim nie wyjechał na drogę. Wina wyprzedzającego na skrzyżowaniu.

gizmo88
2016-10-17 18:36:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
Miał zasrany obowiązek go zobaczyć i ustąpić pierszeństwa!!!

Titik88
2016-10-17 20:06:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Żaden mandat bo to zgodnie z oznakowaniem poziomym nie jest skrzyżowanie.

OutWit
2016-10-18 09:12:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Titik88, masz rację, to nie jest skrzyżowanie, ale nie decyduje o tym oznakowanie poziome. Nawet jeżeli byłaby tam linia ciągła z przerywaną umożliwiającą skręt w lewo pojazdom włączającym się do ruchu, nadal nie byłoby to skrzyżowanie. O tym, czy coś jest skrzyżowaniem decyduje definicja skrzyżowania. Pojazd włączający się do ruchu (nagrywający film) porusza się drogą gruntową (na pewno nie drogą twardą), czyli zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, nie jest to skrzyżowanie.

M1CLAY19
2016-10-18 18:00:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Podziwiam takie autorytety z gierek. Oceniles ze droga jest gruntowa czyli nie skrzyzowanie a trojkata ustap nie widziales? Co do gizmy jeszcze 2 wyrazy: Wez matole przenies sie w czasie jakies 500 lat bo dzisuaj jestes zagrozeniem na drodze.

gizmo88
2016-10-18 19:02:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Widziałem i co z tego? To nie znaczy, że to jest skrzyżowanie. 5. Znak A-7 "ust ą p pierwsze ń stwa" ostrzega o skrzy ż owaniu z drog ą z pierwsze ń stwem. Znak A-7 znajduj ą cy si ę w obr ę bie skrzy ż owania dotyczy tylko najbli ż szej jezdni, przed któr ą zosta ł umieszczony. 6. Przepis ust. 5 stosuje si ę odpowiednio do znaku A-7 umieszczonego przed torowiskiem pojazdów szynowych lub w innych miejscach przecinania si ę kierunków ruchu

gizmo88
2016-10-18 19:04:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
innych miejscach przecinania si ę kierunków ruchu

gizmo88
2016-10-18 19:05:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Coś dodać, matole?

gizmo88
2016-10-18 19:31:15
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zagrożeniem jestem dla Ciebie, jeśli jeździsz samochodem albo motorem (mając prawo jazdy albo nie).

M1CLAY19
2016-10-19 20:47:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Idz sie leczyc mongole komunikacyjny.

gizmo88
2016-10-20 09:08:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kiedyś słowo 'k*tas' nie było wulgarnym słowem, znaczyło tyle co 'frędzel'. Dla świętego spokoju nazwę Cię frędzlem.

M1CLAY19
2016-10-23 00:00:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zdejmij krzyzyk z korony szwedzie w czwartym miesiacu pobytu.

gibbonx
2016-10-17 12:43:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dobrze że nie wiózł jakiegoś ciężkiego i ruchomego ładunku (cegły, złom, beczki z paliwem. A że to u ruskich, to mógłby być i transporter opancerzony). Wtedy ten filmik nie trafiłby do sieci...

albercikalbercik
2016-10-17 12:36:03
Ocena: 1(glosow:15)-+
Dziwią mnie Wasze komentarze.Ewidentna wina kirowcy z kamerą. Nie ustąpił pierszeństwa na skrzyżowaniu zgodnie ze znakiem.A jak widac z drogi gruntowej wjeżdzał na droge bitią,a więc włączał się do ruchu.Kłaniają się przepisy ogólne ruchu drogowego. I jezeli kogoś kreujecie na zabójce ,to raczej kierowce z kamerą.Jak widac doprowadził do zniszczenia samochdu ciężarowego,a byc może powierzonego mu ładunku.I ma ogromne szczęscie że kierowca ciężarówki zjechał do rowu,a nie pojechał na niego.Jak wy jezdzicie po tych drogach Panowie kierowcy,nie znacie przepisów ogólnych ruchu drogowego,I

tooomek
2016-10-17 12:47:32
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

chrisling
2016-10-17 12:52:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ty wielki znawco przepisów ruchu drogowego a od kiedy to dozwolone jest wyprzedzanie na skrzyżownaiu oznakowanym na drodze o jednym pasie w kierunku????????. 15-17s. filmu gość z ciężarówki ma znak pierwszeństwo przejazdu na skrzyżownaniu ale nie zezwala mu to na wyprzedzanie. A nawet jeśli ten znak to "uwaga dziki" to i tak definicja skrzyżowania określa tylko MIEJSCE, bez określenia jego organizacji ruchu. O niej decyduje oznakowanie skrzyżowania. więcna skrzyżownaiu nie ma prawa wyprzedzac. Może ewentualnie tylko osobe skręcającą w prawo po ustapieniu pierwsz. jadącym z naprzeciwk

chrisling
2016-10-17 12:55:23
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ty wielki znawco przepisów ruchu drogowego nie wolno wyprzedzac na skrzyzownaiu jadąc drogą o która ma tylko 1 pas ruchu kierunku. Mało tego gosc ma znak 5-7 s. z pierwszeństwem przejazdu czyli moze sie spodziewac skrzyzowania, mało tego nawet jak nie ma znaku to definicja skrzyżowania określa tylko MIEJSCE, bez określenia jego organizacji ruchu. O niej decyduje oznakowanie skrzyżowania. wiec i tak nie mozna wyprzedzac. a skad wziales droge gruntowa to juz wogóle nie wiem.

Mwawe
2016-10-17 13:00:40
Ocena: 2(glosow:6)-+
chrisling Jeśli się tak świetnie znasz na przepisach itp, to wytłumacz mi dlaczego na tej drodze, według ciebie na skrzyżowaniu, jak i przed nim jest linia przerywana?? zgodnie z przepisami przed i po skrzyżowaniu jest odcinek ok 80 metrów linii podwójnej ciągłej. Ten pacjent włączał się do ruchu z drogi polnej, ewentualnie z drogi gruntowej. A w takim przypadku nie ma mowy o skrzyżowaniu. Poza tym jeśli włączasz się do ruchu masz obowiązek bezwzględnego ustąpienia pierwszeństwa pojazdom znajdującym się na drodze, czy przepisy łamią czy nie.

gizmo88
2016-10-17 13:16:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
To jest skrzyżowanie? Z kamerą jedzie po nieutwadzonej (widać piach), a drodze z pierwszeństwem zwykle przed skrzyżowaniem jest podwójna ciągła. Nawet jeśli jechał po utwardzonej i jest to skrzyżowanie, to ma "kielnię" i ma stać i k#rwa czekać, choćby tam Sputnik leciał. Kto Was, k#rwa, przepisów uczył?

gizmo88
2016-10-17 13:25:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
"chrisling", przestań jarać to g*wno!!!

Pablo93csw
2016-10-17 13:49:20
Ocena: -2(glosow:8)-+
gość z kamerą nie wymusił pierszeństwa tej małej ciężarowce.. daleko jest od skzyżowania. Zresztą i tak jest wina ciężarówki jadącej w tym momencie pod prąd..

lmc0pl
2016-10-17 13:55:32
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ludzie, wy tak na serio? Jeśli tak to proszę nie róbcie prawka, a jeśli je macie to je odeślijcie. Droga gruntowa jest "normalną" drogą jeśli jest wpisana do ewidencji dróg, czy jak to się zwie. Zwróćcie uwagę, że przy wyjeździe jest znak ustąp pierwszeństwa, zielona ciężarówka jechała na tyle wolno, że gość mógł wyjechać a że koleś z tira chciał wyprzedzać na skrzyżowaniu to jego błąd. U mnie w okolicy do niedawna było kilka takich wyjazdów z dróg gruntowych i były oznakowane i traktowane jak wszystkie inne.

gizmo88
2016-10-17 18:02:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Doprawdy? PRD art.2 p.10) skrzyżowanie – przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną;

tester21
2016-10-17 18:54:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
@gizmo88 nie zacytowałeś do końca. Ten fragment co ci nie pasował to pominąłeś: "Przecięcie się dróg gruntowych mających jezdnię jest traktowane jako skrzyżowanie"

Paszeko
2016-10-17 19:25:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gizmo, ta droga po prawej stronie, tam gdzie jedzie biała furgonetka to jaką jest drogą? Gruntową, asfaltową czy betonową? Można mniemać, że JEST to skrzyżowanie bo QRWA NIE WIDAĆ Z CZEGO JEST TA DROGA ZROBIONA! I na tym skrzyżowaniu koleś z tira wyprzedza nielegalnie. Mam w dupie, czy to skąd wyjechał gość z kamerą to ścieżka zdrowia, park wodny, autostrada czy posesja prywatna. Zdarzenie miało miejsce przy skrzyżowaniu i tyle. Tirowiec coś za szybko jak na teren zabudowany jechał i kamerzysta nie miał szansy go zobaczyć.

gizmo88
2016-10-17 21:22:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nic nie pominąłem, to jest przeklejone z kodeksu. "Przecięcie się dróg gruntowych mających jezdnię jest traktowane jako skrzyżowanie" - skąd to wziąłeś? Paszeko, weź przestań, nie błaznuj...

gizmo88
2016-10-17 21:35:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Powtarzam : TO NIE JEST SKRZYŻOWANIE!!! Znak drogowy A-7 postawili tam dodatkowo właśnie dla takich bandytów drogowych, bo wcale nie musieli! Zauważcie, że ani po prawej, ani po lewej nie ma znaku drogowego D-1. Kierowca TIR-a nie spodziewał się, że jakiś kretyn wyjedzie mu przed nos z jakiegoś zadupia.

OutWit
2016-10-18 09:23:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

OutWit
2016-10-18 09:45:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
tester21, cytat "Przecięcie się dróg gruntowych mających jezdnię jest traktowane jako skrzyżowanie." pochodzi z komentarza do prawa o ruchu drogowym napisanego przez R. Stefańskiego (wyd. 2008). Komentarz nie jest wykładnią prawa i definicja skrzyżowania, którą przytoczył gizmo88 jest całkowita i zgodna z art. 2 pkt 10 aktualnie obowiązującej Ustawy Prawo o ruchu drogowym. Poza tym radzę dokładnie zapoznać się z komentarzem Stefańskiego, którego fragmenty są dostępne w sieci (m.in. stroną 60 i 77, pkt 2 komentarza). W/w cytat dotyczy sytuacji, gdy droga gruntowa przecina się z drogą

Odyn30
2016-10-17 12:28:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
OOO masakra jam by poszedl Tirem na czolowe to z malego autka nie bylo by co zbierac.

MarioOL
2016-10-17 11:25:34
Ocena: 6(glosow:6)-+
No gość z cieżaróki pojehcał po bandzie, masakra gdzie tacy mają łeb.

vacarius
2016-10-17 12:08:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
To ze kierowcy zawodowi nie myślą jest też winą ich pracodawców, którzy im każą przejechać trasę w tak krótki czas ze to niemożliwe. Trzeba doliczyć czas na jechanie za traktorami, czekanie na światłach itp. Za takie coś powinni nie tylko ukarać kierowce ale i też jego pracodawce. Bo on po prostu zwolni kierowce który stracił prawko i zatrudni kolejnego z którego zrobi zabójce.

vacarius
2016-10-17 11:22:44
Ocena: 9(glosow:13)-+
Przynajmniej jest jakiś kraj gdzie są głupsi kierowcy niż polscy.

kowalskyr2d2
2016-10-17 10:52:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mentalność ta sama co u nas, zawalił, ale i tak z pretensjami będzie machał rękami, zamiast wziąć i przeprosić.

barceloona78
2016-10-17 10:36:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Atu Kinder niespodzianka.

dziku26
2016-10-17 10:20:00
Ocena: -4(glosow:4)-+
U nas chyba by była wina obopólna - jeden wyprzedza na skrzyżowaniu drugi nie ustąpił pierwszeństwa...

chlewnia666
2016-10-16 22:22:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
u ruskich kino akcji bez dublerów i efektów CGI

beeveer
2016-10-16 17:43:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
i tak sąd orzeknie winę włączającego się.

grechu
2016-10-17 10:08:49
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LosMackos
2016-10-17 10:13:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Był już w ruchu...

gizmo88
2016-10-17 13:19:54
Ocena: -4(glosow:6)-+
W p#ździe był, nie w ruchu.

M1CLAY19
2016-10-18 18:03:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niedlugo bedzie chodzilo haslo"glupi jak gizmo". Poczytaj taka ksiazke jak kodeks i wtedy moze do ciebie doleci ze w prawie nawet jak stoisz mozesz byc w ruchu.

gizmo88
2016-10-18 19:14:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gizmo88
2016-10-18 19:19:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
"Pomnij, że sąd laika - gdy mówi o dziele - O dziele mówi mało; o laiku: wiele." Przecież ja cały czas kopiuję przepisy z kodeksu.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Trumpizm.
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Kibice krótko...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0