lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Którzy pracują. A nie jakies 500+ dla meneli czy zasiłki dla imigrantów
główna
Dodano: 23.11.2016, 21:22:23   przez: AQQQ62
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 207  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marazzzz
2016-11-24 19:52:14
Ocena: 28(glosow:32)-+
Niedługo w nagrodę za łeb do interesów i ciężką pracę na swoim, przypie.dolą takiemu różnymi podatkami dla "najbogatszych", skutecznie zniechęcając go do robienia biznesu. Potem Kaczyński nazwie takiego "inwestorem na usługach opozycji" - bo nie inwestuje, a na końcu hołota żerująca na socjalu nazwie takiego "złodziejem" - choć to jego się okrada w świetle prawa by dać im. Za darmo.

angelofrevenge
2016-11-26 07:10:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ależ te tak zwane ,, menele'' stracili pieniądze właśnie przez kapitalizm a zarówno im jak i imigrantom należą się pieniądze żeby mogli zacząć je zarabiać na siebie i na państwo, w kapitaliźmie najpierw trzeba mieć pieniądze aby móc żeby móc je zdobyć w większej, i to nie takie w stylu 2000zl miesięcznie tylko co najmiej 5 razy tyle, inaczej zostajesz na tym samym poziomie, z tego powodu kapitalizm niewiele różni się od systemu kastowego i większości społeczeństwa nie daje szans na samodzielną poprawę warunków życia.

carmamir
2016-11-25 16:04:24
Ocena: 2(glosow:6)-+
Kapitalizm jest najbardziej sprawiedliwym systemem, w ktorym kazdy kto ma pewne predyspozycje moze szybko sie wybic. Nie ma bardziej sprawiedliwego systemu bo kazdy dostaje place taka na ktora zasluguje, robol ktorych na rynku jest wiecej niz pracy dostanie mniej pieniazkow. Czlowiek ktory ma skonczony TOP10 uniwerek na swiecie z MBA w rece dostanie na dzien dobry 1000$ za dzien. Dzieki Bogu ludzie sa wolni i tylko do siebie moga miec pretensje za biede...

bydlondyn
2016-11-25 17:04:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ić sie lecz.

Grafit00
2016-11-26 08:53:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Carmamir Niestety niektórzy żyją jeszcze komuną. Chcieli by by to państwo się nimi zaopiekowało, pokazało drogę, wzięło za rączkę i pokierowało przez życie ;p

Kresto92
2016-11-27 13:27:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
@bydlondyn: Ić xD Już poza pisownią, nikt nikomu nie broni skończyć studiów i założyć firmy. Są teraz dotacje bezzwrotne na działalność gospodarczą, tylko większość ludzi udaje ofiary losu i nic nie robi ze swoim życiem... Wywodzę się z biednej dzielnicy, z biednej rodziny, a mogłem pójść do szkoły, na studia, a potem do pracy by dalej się rozwijać. Pozdro. ;)

stoney
2016-11-25 12:04:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak by tak ludzi wynagradzać za umiejętności i doświadczenie, to ile powinien zarabiać politolog pełniący funkcję wiceministra sprawiedliwości, albo prawnik w randze podsekretarza stanu co to ma wydać na kolej 67 mld zł z unijnych funduszy?

kocurxtr
2016-11-25 10:48:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
pisoskie Misiewicze nigdy nie ogarną takiego sposobu myslenia, wszak to socjalistyczne towarzystwo ma za wzór komunę - czyli zabrać i według własnego uznania - rodzielić (wśród swoich)

DXPac
2016-11-25 08:31:05
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kolobolo1
2016-11-25 07:18:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
Synku, za 500+ to Ci mama kanapki do szkoły kupuje, więc nie narzekaj.

pawel1710
2016-11-25 02:14:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

carmamir
2016-11-25 15:49:52
Ocena: 2(glosow:6)-+
Haha, na pewno wieksze niz ty. Kazdy czlowiek jest panem wlasnego losu. Moze dla wielu slogan, ale bardzo prawdziwy. Ale ze wiekszosc to patentowe lenie, ktorym nic sie nie chce robic i uczyc, to mysla ze za uniwerek ktory nie istnieje w zadnych miedzynarodowych rankingach, cos im sie nalezy. Czlowiek mowil o tym jak zdrowy kapitalizm dziala, kazdy czlowiek ma pewne umiejetnosci i czy to pracuje u kogos czy prowadzi wlasna firma, dostanie uczciwe wynagrodzenie (osoby wiecej warte dla firmy sa lepiej oplacane niz takie ktore politologie skonczyly). Kapitalizm to najbardziej sprawiedliwy system.

irek285
2016-11-24 23:01:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak by każdy kto dostaje 500+ odłożył to do skarpety, to okazało by się że pomysł nie zdał egzaminu i trzeba go wycofać.Ale że oni dobrze przewidzieli że wiekszość tych co dostaje 500+ od razu to przeje,albo co gorsza przepije i pieniądze wrucą do państwa to pomysł jest wyśmienity. Dwa większość postanowi kupić auto byle jakie ale kupić, to wpadli od razu na podwyżke podatków akcyzowych, ubespieczeń itp. Oni nic nie dają za darmo, nauczcie sie w końcu.Zapłacimy za to dwa razy tyle żeby oni zamiast dopracy dostawali za free kase.

DkNG
2016-11-25 00:23:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Cały zonk polega na tym że rząd nadal nie robi nic aby ta kasa zamiast w lidlu na niemieckie produkty byla wydawana na produkty rodzime - wtedy rzeczywiscie ta kasa zostałaby w kraju...

Ash1
2016-11-24 21:40:57
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Wistblade
2016-11-24 21:06:58
Ocena: -7(glosow:13)-+
Sprawiedliwe to by było gdyby właściciela zapytano skąd tak na prawdę miał kasę. Z całym szacunkiem do ludzi przedsiębiorczych ale na 100 takich osób 100% z nich kombinuje jak koń pod górę, kombinowanie nie jest złe ale jeśli schodzi się z tego to oszustw, matactwa i wyzysku na klasie pracującej to jest to już zwykłym buractwem. Jestem księgowym i widzę co robią pracodawcy. Czy uwierzysz że w dzisiejszych czasach ktoś dorabia się uczciwie wielkich pieniędzy ? przy takiej klitce jaką jest rynek ? aż tak jesteś naiwny ? rynkiem rządzą inni bogaci wyzyskiwacze, tak łatwo swojej kasy nie oddadzą.

Wistblade
2016-11-24 21:10:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
a winą za ten stan rzeczy możecie obarczyć rząd ale i samych ludzi, którzy nie znają umiaru.

carmamir
2016-11-25 15:51:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
P**** tyle moge powiedziec. To ze jestes biedny to Twoja wina, nikogo innego. Pieniadze leza doslownie na ulicy. Zamiast siedziec na wiocha i produkowac durne obrazki wzialbys sie nauczyl czegos przydatnego jak C# to bys nie narzekal ze nie stac Cie na Ferrari, bo nawet jako w miare dobry programista C# ASP.NET MVC moze bez wiekszych problemow dostac 150-180tys w dosc dalekiej Polsce, wiec nie placz tylko bierz sie do roboty.

Wistblade
2016-11-25 16:30:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Lol jak już zejdzie ci opuchlizna z dupy to pogadamy poważnie OK ? Ja prdl co za cymbał z Ciebie, carmamir. Nie zrozumiałeś niczego co napisałem, czyż nie ? w sumie czego mogłem się spodziewać po części osobników tego "portalu"

bydlondyn
2016-11-25 17:10:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wurstblady jesteś od dzisiaj moim idolem.

hunterofsoul
2016-11-24 20:59:35
Ocena: -11(glosow:11)-+
Wypraszam sobie tutaj tekst typu "500+ dla meneli" pajacu! Jeżeli moja pensja nie przekracza 800zł na osobę to dlaczego mam z tego nie skorzystać? Nie jestem żadnym menelem tylko uczciwym obywatelem pracującym i odprowadzającym podatki z których to 500+ dostaje. Więc albo autor jest debilem albo ma żal dupy, że nie ma z kim mieć dzieci.

Wistblade
2016-11-24 23:03:10
Ocena: -6(glosow:6)-+
@hunterofsoul, idiocie nie wytłumaczysz że nie ma racji.

suzigama
2016-11-25 10:15:13
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jak cię nie stać na dzieci to ich nie rób. Wkurza mnie to, że teraz wszyscy wokół rozmnażają się na potęgę jakby to był jedyny cel w ich życiu.

Wistblade
2016-11-25 11:19:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Suzi nie nasza wina że nikt nie chce Ciebie "puknąć" i mieć z tobą dzieci, dlaczego ubliżasz komuś że je posiada ? bo jest bardziej zaangażowany od Ciebie i zależy mu na zakładaniu rodziny. Tak, feminazistko, rozmnażanie jest rzeczą najważniejszą, wszystkie gatunki na tym bazują.

suzigama
2016-11-26 20:13:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wistblade, nie jestem feminazistką i nie rozumiem skąd ten wniosek. Powiedziałam tylko, że reprodukcja bez posiadania środków na utrzymanie potomstwa jest bez sensu. A to że ktoś nie chce mnie "puknąć"? Puknąć to się można głową w ścianę, więc domyślam się że chodziło ci o współżycie. Otóż nie kręcą mnie takie zabawy, jak i także nie chcę posiadać dzieci. Dlaczego? Bo to jest po prostu nieekonomiczne i niezdrowe. Większe wydatki, zdrowie stracone na ciążach i wychowywaniu dzieci. I po co? Żeby cię kiedyś twoje kochane dziecko mogło oddać do domu starców bo będziesz już niepotrzebny?

mic123cim
2016-11-24 20:52:22
Ocena: -3(glosow:11)-+
gdyby właściciel tego ferrari płacił godnie pracownikom za ich umiejętności, to także wyżywiłby gromadę ludzi, ale przy produkcji 10 opli, do tego ci pracownicy za pensję kupiliby te 10 samochodów, a tak jeden jeździ ferrari a 100 autobusem....

carmamir
2016-11-25 15:53:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bzdura. Opowiadasz lewackie brednie i tyle. Pracodawca placi tyle ile sa warci. Wiadomo ze sprzataczka dostanie mniej niz np. czlowiek z MBA z Cambridge. Na Wasze miejsce mozna sprowadzic tone ukraincow. A to ze nie slyszeliscie ze rynek sie zmienia i dazy do specjalizacji w kazdej dziedzinie, no coz, mniej palenia zielska i wiecej myslenia. Sprawdz ile pracy dla roboli zniknie z rynku w ciagu nastepnych 10 lat...

marazzzz
2016-11-24 19:52:14
Ocena: 28(glosow:32)-+
Niedługo w nagrodę za łeb do interesów i ciężką pracę na swoim, przypie.dolą takiemu różnymi podatkami dla "najbogatszych", skutecznie zniechęcając go do robienia biznesu. Potem Kaczyński nazwie takiego "inwestorem na usługach opozycji" - bo nie inwestuje, a na końcu hołota żerująca na socjalu nazwie takiego "złodziejem" - choć to jego się okrada w świetle prawa by dać im. Za darmo.

Townsville
2016-11-24 19:58:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
Swiete slowa

carmamir
2016-11-25 16:08:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polska to dobre miejsce co najwyzej dla R&D, ale rynek Polski jest tak mikroskopijny w tak wielu waznych wskaznikach ze nawet nie ma sensu myslec o interesach w Polsce, chyba ze firma juz jest naprawde miedzynarodowa i zdobywa rynki biedniejszych krajow (czesto pozyskanie udzialow w tego typu rynkach jest drakonsko drogie i malo ktora firma moze sobie pozwolic na taka strategie, poza korporacjami ktore na marketing i reklame maja dostepne miliardy rocznie $). Przyklad to ROI / EPL / CPL roznice w 3 wskaznikach miedzy US a PL sa tak drastyczne jak to chyba mozliwe.

stiller1
2016-11-24 19:16:45
Ocena: -9(glosow:17)-+
On nie zapracowal na ten samochod. Okradl swoich pracownikow.

carmamir
2016-11-25 15:54:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Aha, ciekawe, daje im prace, nikt nie zmusil ich do tej pracy i nagle to ON jest tym zlym ? HAHAHA To nastepnym razem wezme pracownikow i kaze im placic nawet jak firma jest na minusie :) chcecie komunizm ? To troche odpowiedzialnosci musielibyscie miec. Wasza mentalnosc jest chora. Biednys bos glupi / leniwy.

stiller1
2016-11-24 19:15:03
Ocena: -6(glosow:10)-+
Chora argumentacja

carmamir
2016-11-25 15:56:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziecko drogie, dzieki kapitalizmowi Amerykanskiemu mamy swiat ktory wyglada jak wyglada. Jest to swiat sprawiedliwy gdzie ciezka praca, myslenie i nauka poplaca (co prawda nauka gdzies indziej niz w Polsce bo Polska nie ma dobrej edukacji wyzszej jesli mowa o biznesie (przepraszam, nie istnieje edukacja ekonomiczna i zarzadzania w PL z wiadomych wzgledow)). Jak placa zgodna z umiejetnosciami jest chora argumentacja ? Jest zapotrzebowanie na Twoje uslugi to dostajesz pieniadze za to, nie ma zapotrzebowania ? To nikt Ci pracy nie da.

Ash1
2016-11-24 18:58:29
Ocena: -12(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2016-11-24 19:57:41
Ocena: 6(glosow:10)-+
No bardzo mądry komentarz, taki na poziomie pasożyta, którego dotyczy wstawka.

Ash1
2016-11-24 20:35:32
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2016-11-24 22:34:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mowa o rozdawnictwie kasy dla pasożytów, a ty wyskakujesz z rentą albo tuskiem. Typowe zachowanie piewców dojnej zmiany. Jeśli nie znasz znaczenia słowa pasożyt, to z tych pięciu stów zamiast paru browarów kup sobie słownik języka polskiego.

Ash1
2016-11-24 23:55:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2016-11-25 00:28:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
W formie zwrotu podatku? Osiągnęłaś nowy poziom debilizmu pisdeczko

Ash1
2016-11-25 00:54:45
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

carmamir
2016-11-25 15:57:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z kapitalizmu Amerykanskiego. Prawo popytu i podazy. Tak dziala wolny rynek AKA kapitalizm.

Milek
2016-11-24 18:42:55
Ocena: 8(glosow:10)-+
Hau, hau, socjaluchy paskudne...

roman1982
2016-11-24 18:26:30
Ocena: -7(glosow:17)-+
Jestem ciekawy czy właściciel tego Ferrari otrzymuje sprawiedliwe pieniadze za realne umiejętności i wysiłek.Czy raczej za wyzysk,znajomości,koligacje...

heerind
2016-11-24 18:33:23
Ocena: 5(glosow:17)-+
Klasyczny przykład polaczka z bólem dupy, jak ktoś ma Ferrari albo po prostu jest dużo bogatszy od ciebie to na pewno coś musiał zachachmęcić albo nakraść.

roman1982
2016-11-24 18:39:07
Ocena: -5(glosow:13)-+
W odróznieniu od Ciebie wiem jak kapitalizm wygląda w teorii a jak w praktyce.Usuń polskie godło z avatara bo wstyd przynosisz

hatson
2016-11-24 19:29:27
Ocena: 11(glosow:11)-+
roman: Ja tez wiem troche na ten temat bo od zawsze jestem na swoim. Heerind ma troche racji. Znam ludzi, ktorzy dorobili sie szybko duzych pieniedzy i wcale nie przez uklady, czy bogatych rodzicow. Poprostu maja leb, troche szczescia i znalezli sie w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie. Pewnie w wiekszosci przypadkow, tak nie jest ale jednak nie mozna wszystkich brac do jednego gara.

heerind
2016-11-25 06:58:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Szczerze wątpię czy wiesz, właśnie prawdziwy kapitalizm, czyli na pewno nie taki jak jest w Polsce, może dlatego masz skrzywiony obraz kapitalizmu, działa w ten sposób że można coś osiągnąć bez układów i oszustw, to raczej ustrój socjalistyczny, albo krypto-socjalistyczny jak jest w Polsce działa tak że bez znajomości nic nie zdziałasz.Ps.I chyba nie wiesz jak działa internet, bo jakis obcy koleś mi karze usunąć mój avatar to NA PEWNO to zrobię natychmiast.

carmamir
2016-11-25 16:00:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
romanku, slucham jak wyglada. Pochwal sie jaka to uczelnie w UK/US skonczyles (nie skonczyles tutaj ? To nie masz pojecia o tym czym jest kapitalizm amerykanski bo kto ma Was niby tego uczyc ? Jaka strategie prezentuje Apple, lecisz mi tutaj z chocby 2 szkolami). Odezwal sie typ po jakims badziewiu. Ty nie masz pojecia czym jest kapitalizm bo biznes to bardzo szeroka dziedzina naukowa.

romeck
2016-11-27 10:36:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
@carmanir nie pitol już z tym UK/US. naoglądałeś się filmów. W Polsce też są dobre uczelnie ekonomiczne i techniczne i by osiągnąć sukces wcale nie trzeba jechać na zachód. By wiedzieć co to jest kapitalizm i jak działa wystarczy troche poczytać o ekonomi, informatyce, technologii. Być na czasie i wówczas nie pierodii sie takich farmazonów jak roman1982. Sam pochodzę z biednej rodziny i dzięki nauce , ciężkiej pracy często po nocach i 16h dziennie bez żadnych znajomych z plecami osiągnąłem już naprawdę wiele.

roman1982
2016-11-24 18:25:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Jokers746
2016-11-24 18:23:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
Sprawiedliwe wynagrodzenie? Jest realne ale.... Ci co siedzą w Sejmie i Urzędach szybciej wyślą każdego z nas na wojnę tylko by nikt nie wspominał o sprawiedliwym wynagrodzeniu. Czyli takim gdzie państwo się nie wciska ze swoimi pomysłami. ZUS, opieka zdrowotna czy podatek dochodowy. Kto zdrowy przy zmysłach daje podatek dochodowy dla człowieka, który wnosi już i tak coś do państwa, a ten co nic nie robi dostaje socjal, 500+ a zaraz będzie wyskok na 4000+. W takim tempie szybciej dostaniemy wyższy procent na PIT-cie niż jego zmniejszenie lub nawet zniesienie.

seth11
2016-11-24 06:40:53
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zgadzam się, z naciskiem na SPRAWIEDLIWE WYNAGRODZENIE. Zarówno w dolnych przedziałach jak i górnych.

Leszy
2016-11-24 07:25:38
Ocena: 9(glosow:13)-+
Należy pamiętać, że SPRAWIEDLIWE WYNAGRODZENIE to takie, które wynika z umowy między pracodawcą a pracownikiem. Bez udziału urzędnika. BEZ UDZIAŁU URZĘDNIKA!! B E Z U D Z I A Ł U U R Z Ę D N I K A ! ! !

heerind
2016-11-24 18:35:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
No i to są mądre słowa, a w Polsce udział urzędnika jest na każdym poziomie życia społecznego, wszędzie nochala wsadzą, za wszystko chcą, każde pierdnięcie opodatkować zechcą.

carmamir
2016-11-25 16:02:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
POPYT / PODAZ. Masz kijowe umiejetnosci ? Moze zastapic Ciebie szybko napisany soft na lotnisku w oczekiwaniu na odprawe ? To sorry ale minimum to odpowiednie wynagrodzenie. Ja sam szukam pracownikow ktorym place do 180tys zl rocznie + bonusy i wielu chetnych nie ma... Ale powiedz mi dlaczgo pani ktora odbiera czasami telefon dla osob w biurze mialbym tyle placic skoro jej praca to jest w administracji i nie przynosi wymiernych zyskow firmie ? (to tylko oddzial R&D amerykanskiej firmy)

kubus676
2016-11-26 10:24:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja mogę powiedzieć tyle, że sprawiedliwe wynagrodzenie TAK ale w instytucjach państwowych, żeby nie ustawiali sobie cholera wie jakich pensji za nasze pieniądze, a od rynku to niech się odpiep... bo wolny rynek sam sobie poradzi. A Państwo powinno reagować na zmiany w ten sposób żeby nie produkować ludzi z niepotrzebnymi nikomu umiejętnościami powinny być odpowiednie kursy czy szkoły by odpowiadać na rynku zapotrzebowanie.

tornado098
2016-11-23 21:45:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
2016-11-23 21:26:03
Ocena: -4(glosow:6)-+
Zgadzam się :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Zaoranie
Upadek z 6-7 metrów musi być bolesny. Rosjanin mocno się potłukł, ale przeżył.
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:25:52   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0