lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 08.01.2017, 20:43:36   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 206  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ambroszpp
2017-01-08 21:05:57
Ocena: 12(glosow:30)-+
To ile w tym Krakowie jeden piec kosztuje? Jak ja sobie podzielę 26 000 000 / 500 wychodzi mi 52000 zł, no chyba że się gdzieś w ruchanka pomyliłem.

ken299
2017-01-11 21:09:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
PO nic nie dało nikomu (tylko swoim klanom)takie POtrzeby mieli a Polska w długach

ken299
2017-01-11 21:08:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
to jeszcze coś z tych pieniędzy będzie,ale co robili POprzednicy z naszymi pieniędzmi gdzie Polska się zadłużała,paliwo po 6 zł,wszystko drogie,za każdym krzakiem policja i straż m. ,emerytury wyrabiane do śmierci,rodziny zero pomocy ,przestępcy samopas ,płace coraz niższe ,bezrobocie wyższe a pieniędzy i gminy tak zadłużone mimo sprzedaży różnych obiektów.....to dopiero była rozpusta,teraz awanturują się by POwrócić

darknorthpl
2017-01-10 19:08:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przykład. Sprzątaczka, która dorabia do renty i ledwo wiąże koniec z końcem mieszka w kamiennicy 35m2 (sporej kubatury). W tym momencie wydaje na ogrzewanie w piecu ok. 500 zł na sezon. Ściąga stare palety, ścinki itp. Teraz Kraków chce jej sfinansować grzejniki elektryczne konwektorowe w zamian za rezygnację z pieca. Omamili ją, że zapłacą za wymianę bodaj 6500 zł. Cena grzejników to przecież jakieś 1500-2000 zł. A reszta ? hmm. Policzyliśmy jej wstępnie rachunek za prąd. To jedno jest pewne, nie ma możliwości, żeby było ją stać na ogrzewanie. Wyłączy i będzie siedzieć w kożuchu.

ribeiro
2017-01-10 11:55:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co za durne myślenie- to, że poprzednia władza marnotrawiła NASZE pieniądze oznacza, że ta też może??? Ba nawet jest bardziej cacy bo robi to w mniejszym stopniu. Gó..o prawda nie może być na to społecznego przyzwolenia.

awesomebeauty
2017-01-10 09:51:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z tymi piecami i z ekologia tak jak z globalnym ociepleniem to kolejny przekret DLA naiwnych. Kase robia wciskajac wam co Roz to nowe bajki.

pensulina
2017-01-09 20:48:07
Ocena: -3(glosow:7)-+
no bo tsunami to też wina pisu

kurnachatawiocha
2017-01-09 23:09:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co? Przecież to wina Tuska!

anubisgd
2017-01-09 20:45:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Karolu69
2017-01-09 18:54:19
Ocena: -3(glosow:13)-+
Akurat geotermia zwalcza smog, a 26mln to małe pierdnięcie. PO wydało 3x więcej na portal dla bezdomnych

M1CLAY19
2017-01-09 17:46:09
Ocena: -1(glosow:15)-+
Policz mongole koszt wszystkich afer PO/PSL z ich osmiu lat- 340 miliardow - i to tylko tyle co dopiero odkryte.Ukrasc wiecej niz Polska zarabia przez rok ????. Podziekuj comDonkowi za najdrozszy gaz w Europie jaki zwiazani nienegocjowalna umowa musimy kupowac od ruskich.Podziekuj pseudo poslom,ktorzy zamiast pracowac nad rozwiazaniem np takich problemow robia cyrk blokujac funkcjonowanie panstwa.

kurnachatawiocha
2017-01-09 23:04:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak to policzyłeś? Robię qpę na peo i pesel ale jestem ciekaw dlaczego tak bronisz kolejnych złodziei przy korycie.

obcinarka
2017-01-09 17:27:44
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacaPRO
2017-01-09 17:20:28
Ocena: 0(glosow:14)-+
a może by się tak wziąć do uczciwej pracy i zarobić na taki piec, a nie liczyć, że PIS-da!!! ja budując dom musiałem sam na wszystko wykładać kasę, więc dlaczego mam dokładać jeszcze do jakichś krakowskich nierobów?!? z drugiej strony krzyczycie, że 500+ beeee, bo dostają go nieroby, a chcecie, żeby społeczeństwo finansowało zakupy pieców dla krakowian??? coś mi tu nie gra... w czym jedne nieroby są lepsze od drugich????

kurnachatawiocha
2017-01-09 23:02:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
dofinansowanie pieców - NIE, 500 na browar - TAK, czyli nie masz pieca węglowego ale dostajesz kasę z moich podatków. Tu nie chodzi o dofinansowanie czegokolwiek, tu chodzi o spłatę wyborczego długu.

landcaster
2017-01-09 17:17:26
Ocena: 5(glosow:7)-+
U mnie w gminie dofinansowywano ogniwa fotowoltaiczne. Zgłosiłem swoja chec drugiego dnia i bylem na 60 miejscu listy rezerwowych. Zanim ogloszono info o możliwości dotacji to pewnie swoim znajomym juz przyznano miejsca. Do rozdania bylo 40mln jak to mozliwe rozdac wszystkiego w dzien. Pewnie Firma znajomego burmistrza wzięła 29.5mln a reszta poszla na pozostałych. Najwieksze wały kreci sie w gminach i powoatach tutaj nikt tego nie kontroluje

tomassii
2017-01-09 22:12:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
dla tego gadka pis o walce z korupcja to zwykla lewacka propaganda. te k.... komusze skupiaja sie tylko na walce z przeciwnikiem politycznym.

xxx454
2017-01-09 17:13:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2017-01-09 22:59:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Z kasą dla papcia rydza byłoby i "tysiunc piecuf".

makrelson
2017-01-09 16:55:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
w ponad pół milionowym mieście w 2015 roku , otwarto na dwa tygodnie [ miało być po cichu dla swoich ] okienko tkzw programu KAWKA 3 , ponieważ internet to siła, poszła fama o okienku i ludzi się zwaliło jak mrówków , program dotyczył 50 procent dofinansowania do wymiany pieców na ekologiczne czyli gazowe,i co ? i g@wno... za dużo szaraków by się załapało, więc pisma poszły odmowne i dalej walą ludziska do pieców co popadnie...co tam ,przycichnie i dla swoich kasiorka się znajdzie.

bossnr1
2017-01-09 16:46:36
Ocena: -5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2017-01-09 22:57:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Odezwał się prawak z bardzo małym wackiem na gaz.

goriila
2017-01-10 01:19:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

shadowsniper.wro
2017-01-09 16:10:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
Japrsdle, pomyślcie ludzie, jest w tym kraju masa budynków nie podłączona do instalacji gazowej, min ze względu na np zabytkowy charakter kamienicy, brak możliwości technicznych itp itd. W takich budynkach najczęściej mieszkają ludzie starsi i "mniej zaradni", nie są termo modernizowane, brak jest innych możliwości ogrzewania niż węglowe. Więc ludzie palą czym popadnie, a nasza "Polska Bieda" powoduje, że nawet gdyby były możliwości ogrzewania gazowego, to koszty medium były by na poziome 2000 zł miesięcznie. Także to nie problem jakiejś nostalgii tylko bieda nas skłania do

shadowsniper.wro
2017-01-09 16:15:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
korzystania z najtańszych źródeł ciepła. Węgiel i drewno, to nie najlepszy sposób ogrzewania, bo są to media resztkowe (kto musiał wynosić popiół i wnosić węgiel na piąte piętro bez windy, ten wie o co chodzi)ci ludzie z przyjemnością by woleli ogrzewać się gazem/prądem, ale po prostu ich na to nie stać. Z wygodnej kanapy w nowoczesnym bloku jest zupełnie inna perspektywa, niż z piwnicy, do której trzeba schodzić o 4 rano, aby napalić na "ciepła wodę" dla dzieci.

M1CLAY19
2017-01-09 17:53:59
Ocena: -2(glosow:6)-+
Po co logicznie pomyslec. Wazne ze jest glupia wstawka przykrywajaca problemy sejmowych popaprancow. Schetyna pojedzie strzelic glupa do glodujacych na opolszczyznie. Heyterzy powstawiaja pare antyrzadowych wsadow. Administracja wiochy eksternistycznie wstawia swoje lewactwo w ciagu jednego dnia wywalajac w kosmos wszystko co anty do totalnij antypolskiej opozycji .....BY BYLO TAK JAK BYLO.

Prawdaboli1234
2017-01-09 18:27:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zgadza się, problem jest bardziej skomplikowany niż się wydaje. Rozwiązaniem nie jest tylko wymiana pieca z węglowego na gazowy i tyle. Dofinansowania na wymianę starych instalacji powinny być ważne, ale to tylko kropla w morzu. @M1CLAY19 - jak zwykle błyskotliwy komentarz rasowego debila. Zapomniałeś dorzucić zdanie, że smog to lewacka propaganda, jego wcale niema. Szkoda ze twoja ukochana partia trwoni pieniądze szybciej, niż PO i w jeden rok dała radę zrobić niemalże tyle przekrętów, co PO w ciągu pierwszych 4 lat.

Harm
2017-01-09 16:03:59
Ocena: -6(glosow:10)-+
Drogi Nightcrawler39 jesteś kolejną osobą na tym portalu którą z niesmakim muszę zaliczyć do lewactwa. Zapewne walczy Pan o prawa aborcyjne i eutanazyjne. Dlatego popieram takie postawy, im szybciej wyginiecie tym lepiej dla ogółu społeczeństwa. Proszę poczytać o smogu, jakie czynniki je powodują i jakie czynniki wspierają powstawianie smogu(np pogoda[wiatr,temperatura], spalanie śmieci...) PS. apeluje by takie osoby się nie rozmnażały!!! 100% poparcia dla aborcji w takich przypadkach[wręcz zakaz rozmnażania] pozdrawiam,

Prawdaboli1234
2017-01-09 18:30:47
Ocena: 1(glosow:5)-+
Następny idiota, który smog nazywa lewacką propagandą. Was z tego szkolą, czy jak? Woda i wiatr powodują smog? Twoja wypowiedź zdaje się tak to tłumaczyć. Ekspercie! Na co czekasz, do dzieła! Nauka czeka, może wymyślisz sposób na walkę ze smogiem. Pozdrawiam z Krakowa, dziś było tutaj takie przejrzyste, pachnące powietrze... P.S. Nie rozmnażaj się, głupich dzieci z 500+ jest już w nadmiarze. (dziwne, że największa wiocha tego kraju lubi siedzieć na portalu wiocha.pl i pisać o lewakach, czy widząc słowo "wiocha" identyfikujecie to jakoś ze sobą?)

Harm
2017-01-09 20:22:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
do "Prawda~" : proszę zobaczyć to zdjęcie i przeczytać tekst, jak Pani nie rozumie o czym piszę, to proszę spojrzeć raz jeszcze i tak do skutku- widzi to Pani? Nie jestem ekspertem ale potrafię przeczytać pare publikacji naukowych(czy też podstawy ksiązkowe dla szkoły podst) jasno opisujących przyczyny wystepowania smogu(gdzie uwzględniona jest m.in. wilgotność,wiatr(a raczej brak),temperatura,spalanie[w piecach]) Wiochę przeglądam by się z czegoś pośmiać a nie oglądać tutaj politycznej/ideowej nawalanki, która z faktami nie ma nic wspólnego... mam nadzieje że wyjaśniłem to Pani.

Harm
2017-01-09 20:33:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
i teraz przykład który utkwił mi w głowie. Kilka lat po II WŚ, bodaj 52 albo 53 rok, w Londynie wystąpił wielki smog. W ciągu kilku dni zginęło w związku z tym wg szacunków ok 4tys ludzi a wg dzisiejszych badań ta liczba wynosi do 12tys. Premier Churchill nic z tym nie robił, udawał że nie ma problemu. Sytuacja miała miejsce w okresie zimowym(początek grudnia) silny mróz i słaby wiatr(zerowy) - w mojej ocenie to jedne z powodów powstawania smogu a w Pani ocenie? PS kilka lat później wprowadzili ustawe antysmogową(a precyzyjniej, ograniczającą emisje gazów)

Jaham
2017-01-09 15:58:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Ucho prezesa"...

hans1000
2017-01-09 15:53:41
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bystry_kaziu
2017-01-09 14:09:03
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2017-01-09 22:52:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Po tych dobrych zmianach nie będziesz miał żadnego.

koreperytor12
2017-01-09 14:01:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jarlexale
2017-01-09 13:47:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
Post postem , komentarze komentarzami ,ale fakt jest jeden bezwzględny oddali ogromną kasę złodziejowi i bandycie i tego w żaden sposób ludzie ,którzy z uporem bronią PIS mimo ,że nie mają niczego w ich obronę.. a co jak co ale piece czy nie coś dla potrzebujących ludzi można było kupić a tak Rydzyk ma nowego Maibacha i sie cieszy.

rozkom
2017-01-09 13:53:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gawelh
2017-01-09 13:42:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
w krakowie zabudowali naturalne kalany przewietrzjace miasto - bo naupychali klitej na klitce ze okno w okno sie jeden drugirmu gapi a w Warszawie sama elektrocieplownia siekierki pali 10.000 ton wegla na dobe a aut macie 700/1000mieszkancow -Berlin 300/1000 !!!!

gruber_69
2017-01-09 14:40:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ile tych aut faktycznie jeździ? Wokół mojego bloku (11 klatek po 8 mieszkań w każdej) jest jakieś 100 miejsc parkingowych. Parkują również ludzie z innych bloków oraz pracownicy sklepów na parterze. 10 aut to totalne wraki które tylko stoją od co najmniej roku. Rekordzista już 4 lata i nic z tym nie można zrobić. Tych które nie ruszają się od paru miesięcy jest około 25. Wychodzi, że około 30% aut jest nieużywane...

anabarbara
2017-01-09 13:02:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
I znow zryte berety sie tu produkuja,co jeden to madrzejszy.

rozkom
2017-01-10 09:56:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mapa292
2017-01-09 12:37:39
Ocena: 0(glosow:8)-+
Debilu Night... costam, podaj info z wiarygodnego źródła tzn. potwierdzone, że takie coś co wstawiłeś miało miejsce a nie jest to jedynie urojenie twego ostatniego zwoju mózgowego! Przegrany i zakompleksiony sorcie.

unrealista
2017-01-09 17:28:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Debil Nigtcośtam wstawia głupoty bez merytorycznej weryfikacji ich treści. Bezmyślnie.

sebi21krk
2017-01-09 12:00:45
Ocena: 2(glosow:10)-+
Co mają pieniądze dla rydzyka do pieców z Krakowa? ? I od kiedy już nie oddają pieniędzy za wymianę? ? Bo mi się wydaje ze dofinansowanie cały czas

psx85
2017-01-09 11:33:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zanieczyszczone powietrze na Krakowem.....wina Rydzyna, a jak.

kurnachatawiocha
2017-01-09 13:29:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie, to są wina Tuska.

ksiondzu
2017-01-09 10:44:48
Ocena: -2(glosow:4)-+
bo to Rydzyk wycina drzewa, Rydzyk buduje bloki w korytarzach powietrznych, Rydzyk jeździ kopciuchem dieslem ....

MrMotuk
2017-01-09 09:43:49
Ocena: 3(glosow:7)-+
To nie w piecach tkwi problem, tylko w materiale opałowym - w 2004r. zezwolono kopalniom na sprzedaż mułu węglowego, który normalnie jest górniczym odpadem i nawet nie opłaca się tego wozić dalej niż do Krakowa. Jego wadą jest to, że strasznie truje, a drugą wadą jest to, że jest super tani i przez to powszechnie stosowany. Wystarczy zakazać palenia mułem węglowym i problem smogu zmniejszy się o połowę.

Krzysjan1
2017-01-09 06:47:37
Ocena: 4(glosow:30)-+
Masz ku.rwa stary piec to sobie Wymień na nowy ciulu. Przecierz po 8 latach rządów po. Stać wszystkich na wszystko! Zielona wyspa do chó.ja nie?!

kurnachatawiocha
2017-01-09 13:28:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pogadamy za 10 lat, jak będzie trzeba wypuszczone przez pisiory obligacje spłacić...

gazetny
2017-01-09 05:50:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przestańcie już wku..wiać bo wkońcu niewytrzymam i ich wszystkich odstrzelę.

jurek1102
2017-01-09 00:39:06
Ocena: -4(glosow:8)-+
Przepraszam ale dlaczego pan tu wstawia materiały z Klubu Smoleńskiego?

Nightcrawler39
2017-01-09 12:05:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
A przepraszam prezesie to już się więcej nie powtórzy :)

tuskomatol
2017-01-09 00:15:26
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rozkom
2017-01-09 00:07:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurepetytor
2017-01-08 22:25:57
Ocena: 6(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ambroszpp
2017-01-08 23:26:19
Ocena: 5(glosow:13)-+
Było by pieców ale nie ma, więc suweren mając dość poczynań PO, mamiony "dobrą zmianą" wybrał PiS. Niestety obecna władza robi to sam, nawet jeszcze gorzej niż poprzednia. A klakierzy tylko na usprawiedliwcie kolesiostwa, nepotyzmu, nadużyć i złodziejstwa mają do powiedzenia: "Bo za PO to ośmiorniczki jedli".

malgolina
2017-01-08 23:47:02
Ocena: -7(glosow:17)-+
Bo trzeba machlojki obecnej władzy przyćmić większymi machlojkami poprzedniej.

zwierzak250477
2017-01-09 12:22:11
Ocena: -5(glosow:5)-+
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego GW jest antypolska?

kawalrafala
2017-01-09 13:22:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zwierzak250477
2017-01-10 12:25:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
A czy Żyd z polskim dowodem osobistym, pracujący i płacący tutaj podatki też jest antypolski? W ogóle nie rozumiem tego całego piętnowania Żydów. To jakaś bzdura. Każdy dba o swoje interesy i to jest dobre. Musiałbym na głowę upaść aby dbać o interes analrafala.

kawalrafala
2017-01-11 16:50:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Saska_Klempa
2017-01-08 21:23:10
Ocena: 3(glosow:23)-+
i pomyśleć że obecny Prezydent i Premier są z Krakowa a kasa pojechała do Torunia ;)

Nightcrawler39
2017-01-08 21:34:06
Ocena: 3(glosow:21)-+
Marny Prezydent Maliniak na kolanach przeszedł z Krakowa do Torunia z tą kasą do Rydzyka Marnowanego :)

piotrek_12346
2017-01-08 21:49:09
Ocena: 1(glosow:15)-+
Jeszcze jedno i drugie musiało by mieć coś do powiedzenia.

vacarius
2017-01-08 23:05:29
Ocena: 2(glosow:8)-+
To zemsta za to ze krakowianie dali mu jakieś 20% poparcia.

lexus33
2017-01-08 20:48:03
Ocena: -7(glosow:27)-+
26 milionów wystarczy na... 500 piecy. Jaki debil mysli, że to cokolwiek by zmieniło w Krakowie?

Nightcrawler39
2017-01-08 20:58:04
Ocena: -4(glosow:18)-+
Zmieniło by się, smok wawelski twojego tyłka by nie grzał :)

ambroszpp
2017-01-08 21:05:57
Ocena: 12(glosow:30)-+
To ile w tym Krakowie jeden piec kosztuje? Jak ja sobie podzielę 26 000 000 / 500 wychodzi mi 52000 zł, no chyba że się gdzieś w ruchanka pomyliłem.

pepe900
2017-01-08 22:08:56
Ocena: -2(glosow:24)-+
licząc że piec kosztuje 5tys zł to wychodzi 5200 szt :) myśle że t o uczciwe dofinansowanie na piecyk dwu-funkcyjny ale cóż, Rydzyk musi mieć na nowe zabawki i wesołe panienki
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:38:23   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 59Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0