lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A na tym portalu kto pracuje za sygnalistę ?
główna
Dodano: 25.10.2017, 08:11:57   przez: koreperytor12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 140  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gordonthompson
2017-10-25 08:47:28
Ocena: 31(glosow:59)-+
A bo przez ten PiS to już nawet kraść spokojnie nie można.

krzyzyk
2017-10-30 21:40:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cezi2626
2017-10-28 22:31:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
już nie mogę doczekać się wejścia tej ustawy żeby szefa po....c

marcus346
2017-10-27 18:28:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Autor wstawki nie ma pojecia co pisze (sam jestem przeciw projektowi żeby nie było). Dawniej donoszono na współpracowników (np bolek) a teraz chcą by donosić na zakład pracy. To 1 to kategorycznie powinno byc zabronione a to 2 nie mam pojęcia bo czasami pracodawcy rzeczywiście przesadzają, choć przez ostatnie 2 lata jest dużo lepiej. Jeszcze niższe bezrobocie a nie będzie sensu miała ta ustawa

kaskaderka1
2017-10-27 20:47:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
mnie to koło wiecie czego lata, ale gdybym zpierdzielała w takiej biedrze albo tesko to sama bym donosiła na pracodawce i to z uśmiechem na ustach :D

Agona
2017-10-27 17:30:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
I dobrze.. Juz sie trzesa oszusci...

DkNG
2017-10-27 10:21:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Patologia... zamiast ułatwić życie pracodawcom poprzez uproszczenie przepisów i zmniejszenie obciążeń fiskalnych to chcą zrobić sieć kapusiów żeby skuteczniej ściągać daninę... kolejny prlowski motyw...

platyna2eune
2017-10-27 10:13:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kumanek666
2017-10-27 09:51:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kotek_terrorysta
2017-10-27 06:52:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jeżeli ten projekt wejdzie w życie, to pierwsze co zdobię to doniosę na swojego pracodawce. I to bynajmniej nie dlatego że jest złym pracodawcą. Mam jak na krajowe warunki wysoką pensję, dodatki, nagrody i premię. Jak w każdej dużej firmie, znajdzie się jakiś przepis którego nie przestrzegają. Firma dostanie jakąś karę, pewnie śmieszną bo prawników mają dobrych. A ja dostanę pewność zatrudnienia przez dwa lata-bo ustawa mnie chroni. Oczywiście, ostatnie pół roku tego okresu poświęcę na znalezienie innej nieprawidłowości. Tym sposobem, bezwysiłkowo do emerytury dociagnę. Super.

Sermis
2017-10-27 02:48:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tylko, że wielu ludzi narzeka na miejsce pracy, że coś się źle dzieje, brak wypłat, nie przestrzeganie czasu pracy przez pracodawców itp. No, ale sami tego nie zgłaszają bo się boją. I taka osoba ma zgłaszać takie nieprawidłowości. A teraz nagle wszyscy mają ból dupy. Nie rozumiem was ludzie. Chyba tylko Janusze biznesu, działający na nielegalnym oprogramowaniu i wynoszący na lewo materiały z budowy, albo używający starego mięsa obmytego ludwikiem w markecie mogą mieć z tym jakiś problem. Dla mnie to jest dobry pomysł. Im mniej fuszerki i kombinatorstwa tym lepiej.

Sermis
2017-10-27 02:53:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tylko znając nasze realia i postkomunistyczne podejście, ci sygnaliści będą chlać wieczorami z szefem, a następnego dnia, będą odwalać jakieś "interesy" na lewo, bo największym problemem tego pomysłu są ludzie, którzy potrafią się sprzedać za kilka marnych groszy. Dlatego wątpię czy pomysł wypali w naszym januszowatym społeczeństwie.

kotek_terrorysta
2017-10-27 06:57:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wielu ludzi zgłasza. I co z tego? Przyjeżdża PIP i nawet w ewidentnych przypadkach przekroczenia kodeksu pracy, nie podejmuje działań. To raz. Dwa - ze względu na mnogość przepisów, w naszym kraju nie da się prowadzić działalności nie łamiąc prawa. Przykład: zakładasz działalność gosp w domu. Składasz długopisy. Wkracza pan inspektor i wlepia parę tysięcy kary, za brak operatu wodno-prawnego na twoją rynne. Serio-może tak zrobić. Albo, w analogicznej sytuacji, przyjdzie skarbówka i sprawdzi czy zapłaciłeś akcyzę za węgiel do ogrzewania domu. Albo, Urząd MIejski upomni się o wyższy podatek od

kotek_terrorysta
2017-10-27 07:00:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
nieruchomości. Bo mieszkanie w którym tylko mieszkasz ma stawkę podatku 2pln/m2 a mieszkanie w którym prowadzisz jakąkolwiek działalność - 30pln/m2. To są trzy najpopularniejsze metody jak się upier małe firmy w Polsce. Zaczynamy od d. strony. Najpierw powinien być powrót do ustawy Wilczka, deregulacje, a cała ustawa o swobodzie prowadzenia działalności powinna liczyć maks 10 stron, z aktualizacją raz na dwa lata. Potem można domagać się przestrzegania takich przepisów.

pablo_2015
2017-10-26 21:46:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ha, ha, ha... tzw. świadek koronny robi dokładnie to samo, ale wtedy banda zafajdanych hipokrytów nie kwiczy z tego powodu... Brawo wy... Ha, ha, ha...

Publius
2017-10-26 21:30:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
To istnieje też na zachodzie i nazywa się "whistleblower". Edward Snowden to najlepszy przykład. OK, może i donosiciel, ale nikt mu chyba nie odmówi racji. No, może oprócz kilku agencji o trzyliterowych skrótach.

wusi88
2017-10-26 21:14:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ten ruski trol korepetytor rozpacza bo już nie będzie mógł kraść, o jaka szkoda

sircastic
2017-10-26 21:08:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
ORMO też wróci....

kamuimac
2017-10-26 20:56:04
Ocena: 1(glosow:7)-+
poloczki aż przebirają żeby wrócić do PRLu - wtedy to sie żyło - można sie było oper....ć kraść z pracy a do tego donieść na bezpieke - pisowcy wprost uwielbiają donosić na innych - a przoduje w tym TW Balbina - jedyny w polsce "opozycjonista" któremu sb sfałszowało teczke :) taki podły naród wart tego co się z nim stanie jak już wszystko pier....e jak za Gierka .

jethro
2017-10-26 20:42:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
polaki złodziejaki uczciwych ludzi muszą szkalować. Bo większość to złodzieje i pijacy, a jak się trafi "odmieniec" to trzeba go uje*ać, no bo nie jest swój.

stoney
2017-10-26 20:22:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
A teraz zamiast "w swoim miejscu pracy" wpisz "Amber Gold", "SKOK"...

Poljot
2017-10-26 20:18:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Poljot
2017-10-26 20:17:15
Ocena: 4(glosow:10)-+
A jak tam z donoszeniem na własny kraj do Berlina i UE? Wszystko OK, sygnaliści? To dobrze.

kurnachatawiocha
2017-10-26 21:24:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
Musisz zapytać swoich mocodawców.

Poljot
2017-10-27 19:21:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie rozśmieszaj mnie.

Poljot
2017-10-26 20:14:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Na marginesie: w Niemczech - które tak podziwiacie - to norma, tam każdy z byle czym od razu dzwoni na policję i do odpowiednich służb. Tylko we wschodnich poradzieckich ciemnogrodach wszystko jest donosicielstwem. Kto pije ten donosi. To chcecie postępu? Czy nadal Białoruś/Ukraina?

monster0
2017-10-26 20:23:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Kto pije ten donosi" - ja słyszałem zupełnie inny tekst. Kiedyś jak robiłem z fizolami, lubili chlapnąć w robocie, ja nie, to mówili mi tekstem "kto NIE pije ten donosi".

martin987
2017-10-26 23:33:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Poljot
2017-10-27 19:17:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
monster0, tak "zjadłem" słowo NIE, dzięki za poprawkę.

monster0
2017-10-26 19:20:50
Ocena: 4(glosow:14)-+
I bardzo dobrze! Śmieją się i boją tylko i wyłącznie wyzyskiwacze. Kto gra fair w stosunku do pracownika ten śpi spokojnie, a kto wali po kątach będzie (jak koreperytor12) pjerdolił, że to złe.

monster0
2017-10-26 19:22:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dla mnie nie żadne 'sygnalizowanie' czy donoszenie, a zameldowanie jak trzeba.

martin987
2017-10-26 20:36:53
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

monster0
2017-10-26 20:47:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wali mnie to, centralnie. Więc powiadasz, że pracodawca kombinując robi to dla dobra pracownika? Haha, a zadaj pytanie takiemu januszowi biznesu czy płaci za siebie tak samo jak za pracowników? Oczywiście, że nie, on sobie opłaca wszystko, a pracownikowi pjerdoli, że musi ubezpieczyć go od najniższej krajowej, bo inaczej firma mu upadnie.

Umarov
2017-10-26 21:06:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
@monster0: Jak cię wali, to po jaki h zatrudniasz się w takich gównianych firmach? Każe ci ktoś?

monster0
2017-10-26 21:13:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Uuuaaa... czyżby odezwał się pracodawca "gównianej" firemki? Mierzę wyżej, niż takie szczyny jak janusze biznezu, ale potępiam wyzysk. Nie umiesz prowadzić firmy? To zniknij z rynku.

Umarov
2017-10-26 21:25:29
Ocena: -3(glosow:3)-+
@monster0: A ty umiesz prowadzić firmę? Prowadzisz w ogóle jakąś działalność, czy jesteś zwykłym gównem, które nic nie potrafi, nie ma nic do zaoferowania, a chciałoby uczyć kto i jak ma prowadzić firmę.

monster0
2017-10-26 21:31:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeszcze nie prowadzę, ale kiedyś chciałbym. A w ogóle co to ma do rzeczy? To jak np. nie jesteś politykiem to nie możesz wyrażać swojego zdania o ich pracy? Jak nie jesteś księdzem to nie możesz wyrazić swojej opinii o ich pracy? Strasznie wąsko patrzysz. Ja nie uczę, a piszę co należy do obowiązku pracodawcy. I popieram meldowanie jak trzeba. Zerknąłem na kilka ostatnich twoich komentarzy: "Obniżcie politykom wynagrodzenia głosując w przyszłych wyborach na kogoś innego niż PiS/PO/SLD/PSL, bo od xx lat słyszę płacze i jęki i od tych xx lat nie widzę żadnych zmian tylko te same mordy."

monster0
2017-10-26 21:33:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jesteś politykiem? Bo jak nie to po chój dałeś ten komentarz?

Umarov
2017-10-26 21:51:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zrozumiałbyś ten komentarz, gdybyś miał pojęcie jak działa system w którym żyjesz. Jak na razie piszesz co należy do obowiązków pracodawcy, ale nie napisałeś co należy do twoich obowiązków. Jakie masz kwalifikacje, czy w ogóle coś potrafisz, bo takie narzucanie praw wg własnego widzimisię przypomina mi trochę stękanie żula na ulicy, który ma ból dupy do całego świata, że jest żulem.

monster0
2017-10-26 21:58:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
A co należy do obowiązków pracownika? Oj, czyli widzę, że jednak piszę z jakimś januszem biznesu...

monster0
2017-10-26 22:00:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co, pytasz się mnie czy pita wysłałem? Pytasz się mnie czy pracodawcy opłaca się trzymać mnie w pracy? No jakoś nie zwolnił mnie do tej pory (a robię już u niego parę lat) to chyba wykonuję swoje obowiązki...

Umarov
2017-10-26 22:13:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
No to czemu płaczesz? Robisz tam już parę lat i żalisz się, że mało zarabiasz? To po jaki wał tam pracujesz nie rozumiem.

monster0
2017-10-26 22:16:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
A czy ja odnosiłem się w wypowiedziach do swojej pracy?

Umarov
2017-10-26 22:21:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
A obchodzi cię czyjaś praca? Czy nie masz swojej i z nudów na bezrobociu interesujesz się czyimś zajęciem. Weź się do roboty, zatrudnij się, a twoje problemy znikną.

monster0
2017-10-26 22:53:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
januszu biznesu, przyyebałeś się do mnie tylko dlatego, że nie podoba ci się mój stosunek do wyzyskiwaczy, takich jak ty. Jakbyś zamknął na chwilę ryło i przeczytał moje wypowiedzi to wiedziałbyś o co mi chodzi, czy pracuję i czy piszę o swojej pracy. Wiedziałbyś też, że nie trzeba być daną osobą czy na danym stanowisku by móc krytykować osobę czy stanowisko. A tak to pjerdolisz bez żadnego sensu. Narbarbar.

Umarov
2017-10-27 06:42:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Twoje wypowiedzi są gówno warte, bo nie znając mnie z góry zakładasz, że jestem wyzyskiwaczem, zatem sam pier lisz bez sensu.

Umarov
2017-10-27 06:56:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dodam, że na wyzysk narzekają najwięcej osoby, które nie maja absolutnie żadnej wiedzy na temat działania ekonomii, przedsiębiorstw, nie mają odpowiednich umiejętności, nie potrafią ich sprzedać, nie są wstanie niczego zaoferować, są leniwe, gnuśne, a wymagają od pracodawców traktowania na równi z nim, a najlepiej jakby pracodawca oddawał im cały swój dochód za darmo. W ramach "dej panie, bo mam horom curkie". Dlatego więc dla takich ludzi wyzysk jest jak najbardziej pożądany, bo jedynie dzięki temu mobilizuje ich do ogarnięcia się oraz wzięcia się za siebie i do działania.

szatano999
2017-10-26 19:13:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
W kraju gdzie miliony ludzi chodzą do księży i na siebie donoszą wcale mnie to nie dziwi....wielu ministrantów pewnie już złożyło podania

HenryKipper
2017-10-26 18:55:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
ooooo really?? a potem: Gdzie moge zglosic, ze szef mi nie zaplacil? Kaza I pracowac nadgodziny I nie placa, zglosilam mobbing I mnie zwolnili...ojojoj...no pacz, jacy wszyscy rowne chlopaki, daja sie dymac w robocie, a kazdy zadowlony.

jacek.jacek
2017-10-26 18:53:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kamilbarcinski
2017-10-26 18:53:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Poljot
2017-10-26 20:20:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak, coś w stylu Budki.

Andrzej-Mazury
2017-10-26 18:32:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
Takie ówczesne ORMO.

tazo667
2017-10-25 16:35:34
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gsk08_15
2017-10-25 15:20:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
obojętnie jak jak je nazwać donosicielstwo było, jest i będzie!+

krakiw
2017-10-25 17:48:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
a zgłoszenie wielomilardowych wyłudzeń VAT to też donosicielstwo?

Sealtiel
2017-10-26 19:05:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kowala27
2017-10-25 14:00:17
Ocena: -4(glosow:10)-+
To już wiemy dlaczego mały siedział cały czas u mamusi pod spódniczka, sygnalistow nie wsadzali do wiezienia :-)

gsk08_15
2017-10-25 15:24:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie mówiąc o Antossiu który wymykał się z każdej łapanki!-

vego1985
2017-10-25 12:28:22
Ocena: 6(glosow:6)-+
A moim zdaniem to by sie przydala taka funkcja ,bo np. u mnie w pracy nikt sie nie sprzeciwia na naduzycia pracodawcy bo wszyscy sie boja zwolnień

funkiller
2017-10-25 12:32:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

koreperytor12
2017-10-25 12:49:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krakiw
2017-10-25 11:26:25
Ocena: 9(glosow:13)-+
przeciez to fundacja Batorego wymyslila

funkiller
2017-10-25 12:31:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

funkiller
2017-10-25 10:45:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gadzet_pl
2017-10-25 10:23:45
Ocena: 0(glosow:10)-+
CZYLI JAWNY AGENT DYKTATURY W FIRMIE

Bananpl69
2017-10-25 09:19:45
Ocena: -6(glosow:10)-+
Obrzydzenie mnie bierze do takich działań. Powinna być wolność człowieka a za tym i gospodarcza. Wtedy umowa miedzy pracownikiem i pracodawcą była by normalna i nie było by mowy o wykorzystywaniu (i jedna i druga strona). A tak to "zwalczamy problemy nieznane w innym ustroju".

lougramm
2017-10-25 09:32:58
Ocena: 1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Yiddish
2017-10-25 10:32:43
Ocena: -2(glosow:8)-+
lougramm widać że idee marksizmu są CI bliskie, Bananpl69 ma racje umowy były by normalne. Owszem nigdy patologi się w 100% nie wypleni. Polska gospodarka najprężniej rozwijała się na początku lat 90 i gdyby nie wzrost "masy urzędniczej" i regulacji bylibyśmy dziś potęgą gospodarczą a świat zamiast czekać na premiery nowych iphonów czekał by na premierę nowego OPTIMUSA. Żaden pracodawca nie prowadzi działalności pro publiko bono to wszystko jest dla zysku jego anie dla pracowników, to on podjął ryzyko i on chce mieć z tego korzyści.

gordonthompson
2017-10-25 10:58:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
Czyli poświęcony czas i praca ,wykonywana przez pracownika ma nie przynosić mu zysku? Coś niewolnicze idee Ci przyświecają. A nie wiesz, że to głównie dzięki pracownikom, nie dzięki swojemu "ryzyku"(to nie gra w kasynie) pracodawca ma zysk?

lougramm
2017-10-25 11:26:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Yiddish
2017-10-25 12:35:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
lougram nie przeczę umowy nie są normalne nie z winy pracownika czy pracodawcy winny jest pośrednik czyli w tym wypadku państwo które chce to łączyć pobierając od obu stron nadmierne daniny w taki sposób że pracownik nastawiony jest przeciwko pracodawcy. Poza tym gdzie w tym widzisz sprzeczność? Jeśli nie chcesz pracować droga wolna nie pracuj kto Ci karze. Wiele razy występowałem jako pracownik i jak mi praca nie pasowała to ją zmieniałem. A jako pracodawca jeśli pracownik się stara i jest przydatny ekonomicznie dla firmy to staje na głowie aby zapewnić mu wynagrodzenie na odpowiednim dla ni

Yiddish
2017-10-25 12:42:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
go poziomie. Gordonthompson gdzie stwierdziłem że praca pracownika nie jest ważna? Jedyna forma niewolnictwa jaka obecnie funkcjonuje to biurokratyczne niewolnictwo i to jest duży problem. A co do hazardu to biznes to jest właśnie hazard co prawda ma wyższą stopę zwrotu niż gra w kasynie ale to zawsze hazard. Nigdy nie wiesz czy Ci zapłacą czy pracownicy nie nawalą (a są różni) czy nie wpadnie Ci upierdliwa kontrola która musi coś znaleźć bo inaczej urzędnik premii nie dostanie. Czy nie dojdzie do awarii maszyny. Czy nie wejdzie nowa technologia czy konkurencja Cię nie wykosi.

lougramm
2017-10-25 12:46:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Yiddish
2017-10-25 13:07:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
lougramm co do uczciwego pracodawcy to chybiłeś, takim się nie da być w 100% ;). Staram się jednak być sprawiedliwy. Kiedyś jeden znajomy Niemiec powiedział mi że u nich jest filozofia która mówi że pracownicy będą okradać pracodawcę (chociaż by głupi długopis) nie da się z tym wygrać można jednak dopilnować by kradli tak żeby dla firmy też zostało.

gordonthompson
2017-10-25 13:44:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Yiddish, tak zabrzmiało, że zysk pracodawcy jest na pierwszym miejscu, a pracownik niech robi i nie narzeka. A błąd, ja z doświadczenia wiem, że im więcej pracownik ma z pracy tym chętniej pracuje i tym więcej zarobi dla pracodawcy. Ale dużo pracodawców patrzy tylko żeby nabić sobie kabzę, a wypłacanie pensji traktuje jako zło konieczne. Oczywiście po stronie pracowników też jest dużo opier.dalaczy, ale szanujący ludzi szef skompletuje sobie godną zaufania i pracowitą załogę. No i oczywiście masz rację, że państwo i urzędasy nie ułatwiają.

Yiddish
2017-10-25 18:21:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gordon proste :)

thyr
2017-10-25 09:10:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
Trują nas żywnością z tzw. "paśników" superstory i inne dyskonty .To są wlasnie nieprawidłowości

Yiddish
2017-10-25 08:49:59
Ocena: 0(glosow:8)-+
Za komuny "informator" dostawał od współpracowników lekką sugestię do zmiany swojego zachowania w formie subtelnego wpierdolu. Jeśli to przejdzie to będzie trzeba przywrócić sprawdzone metody.

gordonthompson
2017-10-25 08:47:28
Ocena: 31(glosow:59)-+
A bo przez ten PiS to już nawet kraść spokojnie nie można.

koreperytor12
2017-10-25 12:48:15
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krakiw
2017-10-25 17:43:56
Ocena: 0(glosow:8)-+
Petru i Schetyna
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Trumpizm.
  •  Tylko tu zostawię
  •  Zaoranie
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
Dodano: 31.08.2018, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0