lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Chyba niezadowolony z "dobrej zmiany"
główna
Dodano: 18.01.2018, 12:14:40   przez: Schizofrenik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 139  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(68)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cozakraj7
2018-01-18 22:49:22
Ocena: 29(glosow:49)-+
@ambroszpp Wystarczy wejść na profil tego gościa by dowiedzieć się, że wszystko się wyjaśniło i ku twojemu zdziwieniu i rozczarowaniu nie była to wina PiSu, a nadgorliwością uczelni. Z tymi stereotypami to również dowaliłeś. Ja za to znam wielu doktorów (w tym jednego z ekonomii), którzy PiS popierają, bo nie patrzą na to co jest tu i teraz tylko na to co będzie za 50 lat i ogarniało ich przerażenie, że przed PiSem rządziła władza tak krótkowzroczna, nie dbająca o budżet państwa, ani losy przyszłych pokoleń. Może nie są wielkimi 'pisowcami', ale zdecydowanie wolą partię rządzącą od 'opozycji'.

reevoreev
2018-01-24 22:08:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

latrell
2018-01-21 11:11:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
alkoholicy pobierający wynagrodzenie za to, iz sa alkoholikami tez sa w to wliczeni. Pamietaj o tym.

kulkul
2018-01-21 04:38:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
TAK OGOLNIE O NASZYM DOMU I O NAS ----> w polsce to juz nic sie nie zmieni moze byc tylko gorzej :) no i mordy sie pozmieniaja ale bedzie syf! sa tacy co sie staraja by bylo dobrze w polsce no i tacy jak ja a ja to juz olalem uciekam od wiadomosci z polityki szkoda mojego zdrowia :) na pewno wielu sobie pomysli jakim musze byc zj3bem ze pisze takie bzdury ale jak potraficie cos zmienic to czekam bo ja juz odpadam :/ pozdrawiam

osiekdl123
2018-01-20 12:03:02
Ocena: -1(glosow:5)-+
Najważniejsze, żeby w Wielkiej Polskiej Katolickiej Przenajswietszej pod dyktaturą Wielkiego Wodza Generała i Doktora, Naszego Wielkiego przywódcy Jarosława aus Żoliborz sponsprpwac najcudowniejszy Kościół. On nam jest niezbędny do życia.

davvids89
2018-01-20 09:48:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
To samo mogę napisać o Akademii Muzycznej. Na ch.j to komu.

osiekdl123
2018-01-20 12:05:22
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dla wyborców PiSu gustujacych w popowych tudzież discopolowych hitach słuch muzyczny czy też zainteresowanie jakimikolwiek dziedzinami innymi niż też wymienione przeze mnie nie ma żadnego znaczenia. Jest takie jedno słowo kluczowe, to słowo to rozwój, ale to nie przytoczę, żeby nie zapeszac. Szalom!

davvids89
2018-01-20 13:33:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie ma znaczenia bo dla mnie ważniejsze jest górnictwo które jest ważną dziedziną gospodarki czy tez program 500+ którego nie jestem beneficjentem ale też nie jestem zazdrosnym Januszem. Dla Ciebie może jest ważniejsza pani Bożenka która za pobrzdąkiwanie na trójkącie wymaga wysokiej pensji bo uważa się za ostoję kultury w narodzie.

osiekdl123
2018-01-20 20:41:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
No czegóż można oczekiwać od prawie 30-letniego podatnika? Chyba tego, zeby umarl na raka płuc.

osiekdl123
2018-01-20 20:43:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dlaczego górnictwo jest ważna dziedziną gospodarki?

zbycho6305
2018-01-20 09:02:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
jestem płatnikiem podatku bez jakichkolwiek ulg vat 6tyś zero zaległości podatkowych i Qrwa nie wypominam 500+ życz człowieku ,a będzie ci życzone

jolka.m
2018-01-19 22:54:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
Chciałam wrzucić jakiś osobisty komentarz, ale po przeczytaniu kilku z obecnych tutaj- wychodzę z niesmakiem. Nawet tu "oglądacze" żrą się politycznie, i to na poważnie. Zluzujcie, toć to wiocha !

atony
2018-01-20 03:49:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
jolka, a gdzie się nie żrą, pytam bo może tam bym odpoczął

globus0024
2018-01-19 19:02:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
chodzi mi o wysokość pensji... tam wysokość pensji dyktuje najczęściej zapotrzebowanie na pracownika i nikt nie może ustawowo obniżyć komuś pensji... jeśli byś miał odrobinę chęci to domyśliłbyś się że chodzi mi tylko o ten aspekt

globus0024
2018-01-19 17:44:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
To niech sie żona zatrudni w sektorze prywatnym... tam nie działają ustawy. Dowie sie co to prawdziwa praca... a co do górników to post komunistyczna władza która rządziła w tym kraju przez 25 lat bała sie ruszyć górnictwa ale oczywiście to wina wyłącznie PiSu... żałosne...

martin987
2018-01-19 18:30:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

masik_86
2018-01-19 20:53:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
martin987 Teoretycznie działają ale pracodawca ma je w dupie i tylko przestrzega te paragrafy, które są mu na rękę. Taka prawda.

Pograbek
2018-01-19 17:08:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
tak to jest jak sie nie chodzi na wybory i nie głosuje bo mój głos nic nie znaczy...to teraz ścisk pośladków...

zitto1
2018-01-19 16:59:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
To ile ona zarabiała, że to wszystko finansuje i to to tylko z części swojego wynagrodzenia? ;-)

monster0
2018-01-19 14:57:42
Ocena: 6(glosow:14)-+
Niech zmieni pracę i weźmie kredyt. Wczoraj widziałem sondaże CBOSu. Prawo i Sprawiedliwość 44%. Ku chwale ojczyzny!

rozkom
2018-01-19 15:41:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

antraxcdt
2018-01-19 14:27:26
Ocena: 6(glosow:14)-+
Ciekawe czy zona autora postu wie ile lat byla Akademia Muzyczna dofinansowywana z sektora weglowego... A strzelnice w calym kraju sa bardzo potrzebne bo wbrew pozorom nie zyjemy w spokojnych czasach, i ludzie musza umiec sie bronic... Przytocze przyklady Ukrainy, czy z innej beczki Francji czy Anglii...

monster0
2018-01-19 14:59:07
Ocena: 2(glosow:8)-+
Żyjemy w najbezpieczniejszych czasach. Kiedy miałeś bezpieczniej?

hansik1987
2018-01-19 11:56:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
Na co komu akademia muzyczna....

croatia1991
2018-01-19 14:16:04
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ludziom na poziomie rynsztoka po nic, także nie trudź się i włącz sobie disko płolo.

hansik1987
2018-01-19 17:34:22
Ocena: 0(glosow:6)-+
Croatia1991: chętnie popatrzę na teledyski disco polo, w których wijesz się za worek żyta bo chcesz być blisko swojego idola niecika a po wszystkim wsuwasz bolące nogi w buciki wypchane słomą i wracasz do domu bo masz horom curke

croatia1991
2018-01-20 00:46:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
No mnie tam nie znajdziesz, bo mam zgoła inne zdanie na temat potrzeby funkcjonowania takich uczelni jak akademia muzyczna. Także sorry, musisz sam sobie radzić w tej trudnej branży:-)

I-szyNos_wPL
2018-01-19 11:44:53
Ocena: -4(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mysliwy
2018-01-19 11:39:03
Ocena: 5(glosow:9)-+
Niech żona zmieni pracę, co se będzie ręce urabiać, niech doi krowy albo kury maca ponoć ostatnio interes życia na maśle i jajkach.

SierzantYelonek
2018-01-19 11:06:31
Ocena: 7(glosow:11)-+
Pytanie... w jakich okolicznościach żona dostała tytuł profesora za komuny :)

Asp_Kulson
2018-01-18 17:24:05
Ocena: 0(glosow:22)-+
Po to głosowała na sektę pisowską, powinni jej zabrać wszystko!!!!

sSQNn
2018-01-18 15:27:10
Ocena: 3(glosow:19)-+
Co za ironia, koleś się żali, że żonie obcięli "dodatek" (w formie 50% kosztu uzyskania przychodu, bo o tym tu mowa), a w wypowiedzi przytacza rozdawanie pieniędzy na inne rzeczy. Zapomniał tylko, że jego żonę też sponsoruje państwo, wszyscy podatnicy. 50% KUP jest takim samym "gestem" od państwa jak 500+, zniżki budowlane czy deputaty węglowe... tylko po to by kiedyś wleźć w tyłek artystom. Pan Mietek hydraulik jest takim samym "twórcą" jak jego żona...

gsk08_15
2018-01-18 15:40:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czym się różni słoń od fortepianu? Ano tym, że fortepian można zasłonić, a słonia nie da się zafortepianić!

cozakraj7
2018-01-18 15:52:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nic nie zostało obcięte. Ten pan dodał dwie poprawki do swojego wpisu, które dla płatnego trolla nie pasowały i je celowo pominął :) Zresztą wkleiłem to w komentarzu niżej. Oczywiście pan Tomasz na przeprosiny się nie zdobył.

milord88
2018-01-18 15:16:12
Ocena: 5(glosow:15)-+
Bardziej potrzebne strzelnice I szkolenie zolnierzy, niz granie na flecie czy innej harmozce?

pibi80
2018-01-18 18:04:36
Ocena: 2(glosow:12)-+
Szkolenie żołnierzy, nie bandy patałachów. jakoś do kwestii starego grzyba z torunia się nie odniosłeś. Nie pasowała do tezy?

cozakraj7
2018-01-18 14:41:16
Ocena: 0(glosow:8)-+
Szkoda, że uciąłeś tekst przed poprawkami 'EDIT 2: Wg. doniesień prasowych okazuje się, że jednak uczelnie wykazały się nadgorliwością wydając stosowne uchwały w swoich senatach. Resort Nauki po konsultacji z MFin zapewnia, że płace netto winny pozostać bez zmian. Ale jak będzie, dopiero czas pokaże.'

kumanek666
2018-01-18 14:26:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gsk08_15
2018-01-18 14:25:08
Ocena: -1(glosow:7)-+
Majteczki w kropeczki, to jest muzyka! A jakiś Szopen, czy inny Diefenbach to już przeżytek

kumanek666
2018-01-18 13:13:44
Ocena: -2(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tokarz
2018-01-18 13:18:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
jak o czymś nie masz pojęcia lepiej się nie wypowiadaj.... jprd co za idyjota :/

kumanek666
2018-01-18 13:32:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tokarz
2018-01-18 13:40:03
Ocena: -5(glosow:11)-+
a co to znaczy "jakie jest pojęcie jego wypowiedzi"???? to jakaś pissowska gwara?

kumanek666
2018-01-18 13:45:49
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tokarz
2018-01-18 13:54:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
wyjaśnij mi yntelygencie: jak można pobierać prawa autorskie??? jesteś zwykłym analfabetą, zanim coś napiszesz to weź do reki słownik języka polskiego i przeczytaj znaczenie słów których chcesz użyć

tokarz
2018-01-18 13:55:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
o już wiem, zapewne chodziło ci o to, co w tym przypadku jest przedmiotem praw autorskich :D :D :D

tokarz
2018-01-18 13:56:57
Ocena: -4(glosow:10)-+
kumken, jesteś miszcz, zrobiłem zrzut z ekranu, tak na pamiątkę :D

ambroszpp
2018-01-18 14:05:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
Co za różnica za co pobiera? To dotyka wszystkich, architektów, aktorów, piosenkarzy, fotografów, dziennikarzy i inni twórców, którzy mają kasę z praw autorskich. Ciekawe cobyś mówił gdyby nagle Tobie z dochodu ubyło kilka stówek? No ale zwolenników PiSbolszewi to nie dotyczy. Większość z was ma kasę z MOPSU, bo samemu nic nie potraficie wymyślić albo zrobić. Cieszycie się jak drugiemu gorzej.

kumanek666
2018-01-18 14:28:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tokarz
2018-01-18 15:57:29
Ocena: -3(glosow:5)-+
kumken, kłania się podstawówka i umiejętność czytania ze zrozumieniem :D wpisz sobie w google: PRZEDMIOT PRAW AUTORSKICH, przeczytaj a potem idź do mamusi żeby ci wytłumaczyła co przeczytałeś, albo nie, nic nie czytaj bo ni choo choo nic nie załapiesz

ambroszpp
2018-01-18 17:38:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
Z tego co widać we wstawce to żali się mąż. Tomasz Lida to skrzypek, dyrygent, kompozytor więc żonka pewnie z tej samej branży. Tak, z tą kasą z MOPSu wiem na podstawie rodziny i znajomych. Wszyscy którzy pracują, prowadzą własne firmy, ogólnie coś osiągnęli, mają jakieś wykształcenie są przeciw PiS. Ci zaś którzy guzika osiągnęli, na szkołę rzucali kamieniami, są wiecznie bezrobotni, korzystający zapomóg i MOPSu, a szczególni ci co oprócz biedy mają więcej niż trójkę dzieci, wychwalają obecną władzę pod niebiosa.

tokarz
2018-01-18 22:11:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
ambroszpp, znam jeden wyjątek, zatwardziały pisior, nawet jeździł do puszczy oglądać szkody jakie zrobiły korniki, a jak się kumpel spytał czy wie jak wygląda kornik to zaprzeczył, jednak twierdzi że jednak zrobiły dużo szkód :D ale on dostał rozkręcona firmę od ojca :D:D:D

cozakraj7
2018-01-18 22:49:22
Ocena: 29(glosow:49)-+
@ambroszpp Wystarczy wejść na profil tego gościa by dowiedzieć się, że wszystko się wyjaśniło i ku twojemu zdziwieniu i rozczarowaniu nie była to wina PiSu, a nadgorliwością uczelni. Z tymi stereotypami to również dowaliłeś. Ja za to znam wielu doktorów (w tym jednego z ekonomii), którzy PiS popierają, bo nie patrzą na to co jest tu i teraz tylko na to co będzie za 50 lat i ogarniało ich przerażenie, że przed PiSem rządziła władza tak krótkowzroczna, nie dbająca o budżet państwa, ani losy przyszłych pokoleń. Może nie są wielkimi 'pisowcami', ale zdecydowanie wolą partię rządzącą od 'opozycji'.

kumanek666
2018-01-19 07:54:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ambroszpp
2018-01-19 08:59:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Opozycja to nie tylko PO i N, masz jeszcze Korwina, Razem, SLD albo Mariana :-). I powiedzcie co ten rząd zrobił, że niby wam tak teraz dobrze? Spadek bezrobocia czy wzrost gospodarczy to nie zasługa tego rządu, bo niby jakie ułatwienia wprowadzeniu dla działalności gospodarczej? I w jaki sposób ten rząd patrzy w przyszłość? Teraz mam dobrą koniekturę, niskie bezrobocie. Czyli są większe wpływy podatkowe, mniejsze wydatki na socjal czy zasiłki dla bezrobotnych. Ponoć ten rząd też nie kradnie, a deficyt budżetowy jak był tak jest. Zamiast go zmniejszać to się dochody z podatków przejada.

zebozebo
2018-01-19 10:58:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
A od kiedy rozdawanie pieniędzy jest dbaniem o budżet i patrzenie w przyszłość? Od kiedy zniesienie limitu składek ZUS (kolejne pieniądze zabrane zarabiającym)jest patrzeniem w przyszłość (chyba swoją żeby sobie nagrody rozdać!)? Tylko krok od znacjonalizowania firm i przejdziemy w cudowny komunizm. I będzie żyło się jeszcze lepiej!

Asp_Kulson
2018-01-19 13:12:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pisdowaty flustrat to ty, kwiczysz jak miękkim hooojem robiony, zamknij ryj i weź się za pracę nierobie!!!

mic123cim
2018-01-19 17:17:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
ta pani jest pewnie wykonawcą i pracuje na umowę o dzieło. Płaci tylko 10% podatku. Od wielu lat nie rozumiem czemu tacy ludzie typu grajek, dziennikarz itp. mają obniżone podatki...

globus0024
2018-01-19 17:52:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ambroszop... według Twojego toku myślenia w tym kraju pracuje 3 % społeczeństwa... bo tyle w sumie by uzbierała ta Twoja opozycja... jeśli chodzi o socjal to PiS dołożył tylko 500+ co jest najlepszym ze wszystkich świadczeniem socjalnym.. a z tego co pamiętam to PO wprowadziło na wniosek UE tzw "minimum socjalne" dla nierobów-alkoholików

globus0024
2018-01-19 17:58:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ambroszop to stan umysłu... haha... zaczął zciągać vat od tych którzy go nie płacili... a to przeważnie te największe firmy... bo mały przedsiębiorca musi zapłacić bo po 3 tyg ma komornika na karku a za rządów PełO duże firmy nie płaciły bo rządziły układy... dla przykładu Ci powiem że podczas ostatnich rządów PiS wzrost PKB wynosił ponad 5 %, przyszła PO i zeszli do 1,5% teraz idziemy w góre... jak myślisz... zbieg okoliczności?

ambroszpp
2018-01-19 19:09:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, masz rację zbieg okoliczności. W 2005 roku wzrost gospodarczy był dzięki UE. Przed akcesją i po wstąpieniu do UE mogliśmy korzystać z dofinansowania wszelakich inwestycji. Byliśmy postrzegani jako bezpieczny i stabilny kraj, przez co napłynęło dużo inwestycji zagranicy. No i na świecie też się źle nie działo, dopiero od 2007 roku nastąpił globalny kryzys z którego i tak wyszliśmy obronną ręką. Teraz to samo, ceny ropy spadł, światowa gospodarka świetnie się rozwija, więc w Polsce jest większy wzrost gospodarczy. To nie zasługa rządów PiSu, bo ten rząd nie wprowadził żadnych ułatwień dla p

ambroszpp
2018-01-19 19:15:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
żadnych ułatwień dla przedsiębiorców, wręcz przeciwnie. Oprócz tych kłód, które rzucał pod nogi przedsiębiorcą rząd PO, doszły nowe. I tak np. w sierpniu 2015 weszło nowe prawo dotyczące kodów odpadów i musiałem starać się o nowe pozwolenia. Trochę czasu to zajęło i za dramo też nie było. Więc skończ chrzanić jaki to dobry rząd, bo niczym się nie różni od przedników, no może tylko poza polityką zagraniczną, gdzie robi z Polski pośmiewisko.

arokub
2018-01-18 12:43:58
Ocena: 1(glosow:7)-+
Pensja się nie zmieniła, tylko obcięli odliczenia, ale za to jak to medialnie wygląda, obcięli pensje!

tokarz
2018-01-18 13:20:31
Ocena: -1(glosow:9)-+
tak, koorwa, nie zmieniła się kwota brutto, ale na rękę dostaje mniej, geniuszu ekonomii

arokub
2018-01-18 13:25:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
Widzę, że masz o tym niesamowite pojęcie. Równie wysokie co kultura wypowiedzi.

tokarz
2018-01-18 13:37:15
Ocena: -4(glosow:4)-+
o proszę jaki wrażliwiec się znalazł :D

tokarz
2018-01-18 13:45:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
to oświeć mnie geniusz, jeżeli dana osoba zapłaci wyższy podatek to jej dochód netto nie zmieni się, nawet zakładając że zostanie ten podatek przeniesiony do zapłacenia przy rocznym rozliczeniu z US????

arokub
2018-01-18 15:09:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wysokość wynagrodzenia jest ustalana przy zawieraniu umowy, a więc przed wykonaniem pracy lub dzieła. W tym przypadku nie nastąpiła zmiana umowy, a więc pensji (wynagrodzenia). I tego się czepiam - używania słów bez ich rozumienia. Ty już natomiast idziesz krok dalej, do faktu odliczania 50% kosztów uzyskania przychodu. Podsumowując: nastąpiła obniżka dochodu, ale nie pensji.

gsk08_15
2018-01-18 12:32:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wszytcy lubią muzykę, bo łagodzi obyczaje!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Bo padało...
To zdumiewające, jak ludzie próbują zaoszczędzić kilka funtów.
główna
Dodano: 03.07.2018, 17:07:57   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 34Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0