Ukryj komentarze(92)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Padawan
saviola1
2018-09-13 21:43:38
Ocena: 22(glosow:40)-+
Owszem trzeba h c ślepym by tego nie zauważać ale jeszcze bardziej ślepym trzeba być w kwestii tego że do budżetu UE dajemy więcej niż od nich dostajemy jak mówił człowiek któremu ktoś lub coś pomogło odejść z tego świata początek uni końcem polski czy jakoś tak
marianset
2018-09-14 23:36:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gdyby te pieniadze były zainwestowane w rozwój przemysłu a nie zajecie czymś niewolników to byłby to jakiś profit... a te autostraaaaaadyyy trzy na krzyż wypłaty braknie objechać ...
Lewaki i tak widzą inaczej ...a przynajmniej staraja sie przekrzyczeć..
SiropDeCitron
2018-09-14 16:57:43
Ocena: 5(glosow:9)-+
Proszę bardzo. Niech piśmie gnomy rozpiszą referendum. Nawet nie muszą mnie przekonywać, zagłosuję za wyjściem, niech inni też zagłosują i wychodzimy, i tutaj pisowcy i suweren mają pole do popisu. Negocjować wyjście z UE jak a gole i potem się zobaczy czy będzie lepiej czy gorzej, ale może przynajmniej skończy się pier... czy unia dobra czy zła.
susza89
2018-09-14 11:20:14
Ocena: 7(glosow:13)-+
Francja i Niemcy nam daja pieniazki za darmo bo tak sie troszcza o nas. Podobnie bank udziela kredytow bo chce pomoc dobrowolnie ludziom kupic mieszkanie. Pozatym historia pokazala nie raz nie dwa, ze Niemcy i Francja to orzyjaciel Polski i mozna zawsze na nich liczyc... Naiwnosc lewackiego elektoratu mnie przeraza :/
BaSsWoOd
2018-09-14 11:04:49
Ocena: 6(glosow:8)-+
Tak tylko ceną za te dofinansowania, było zrujnowanie całego polskiego przemysłu, zobacz ile fabryk itp po roku 2004 zostało zamkniętych, ale wykupionych przez zachód. Przykład z mojej miejscowości zakład produkujący soki, zatrudniający około 1.5tyś osób został wykupiony i zamknięty, jak myślicie dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta aby zalać cały nasz rynek swoimi produktami drugiej kategorii. Co nam zostało swojego? Jesteśmy potężnym rynkiem zbytu towaru dla zachodu, za samo to nie licząc naszych wpłat zwracają się im wszystkie pseudo dotacje.
Lejbusz
2018-09-14 10:23:04
Ocena: 8(glosow:10)-+
Ta wstawka to dno intelektualne charakterystyczne dla kiepsko wykształconego elektoratu lewicy. Tak samo jak znienawidzony program 500+ tak samo wszelkie dofinansowania, benefity i inne zapomogi mają jedno źródło!!! Są nim kieszenie obywateli do których władza sięga pod przymusem prawnym w postaci PODADKÓW. Władza nie ma swoich pieniędzy! UE powinna być ograniczona jedynie do strefy wonego handlu pomiędzy krajami członkowskimi a nie do strefy szalejącej biurokracji i marnotrawstwa pieniędzy wg. projektu komunisty Altiero Spinelliego. Czekam na jej upadek!!!
xdarksacrificex
2018-09-14 09:50:02
Ocena: 7(glosow:7)-+
Przegłosowali ACTA 2. Teraz czekać aż państwa pozmieniają przepisy i Facebook(i wiele innych stron)przestanie być darmowy, zablokują możliwość dodawania linków lub dowalą tyle reklam, że będą wyskakiwać na każdym kroku po kilka naraz. Brawo unia.
polkowski
2018-09-14 09:23:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
Maxicurvi , minimalna stawka już będzie 14,7 zł/h a ty jeszcze wciąż dostajesz 2,5 . Ty stary komuchu , ja myślałem że szkoły wybudowano za PRLu a ty twierdzisz że to Unia dała - czy ci się nie pomyliło ? Miliardy Euro z których 80 centów wraca do Niemców i Francuzów . PO obiecała wybudować 4000 km , wybudowała 2800 km za te same pieniądze i dopłaciła bankrutującym polskim firmom 10 miliardów . Co ciekawe skoro 80% Euro wraca do UE a Polska jeszcze płaci składki to jak my na tym wychodzimy skoro musimy brać jako Polska kredyty na wkład własny. Stąd ten 1 bilion długu.
JarosĹaw25400
2018-09-14 09:16:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Trzeba być ignorantem, żeby nie rozumieć sensu tych słów.
Domingo251
2018-09-14 09:08:23
Ocena: -5(glosow:7)-+
Henrykipper jesteś debilem..jasne ze Polska będzie musiała te kasę wrzucić ale jeszcze musi się rozwinąć.Do rozwoju potrzebne jest to co unia nam finansuje tj infrastruktura przemysł itp.....rozwijamy się dzięki unii debilu bez niej bylibyśmy tam gdzie teraz Ukraina.
HenryKipper
2018-09-14 08:35:59
Ocena: 6(glosow:6)-+
buahahahahahaha maxidebil szczeka caly czas na 500+ bo pszeee rzad nie ma wlasnych piniendzy, najpierw zabiera, zeby potem dawac te pincet. no ale łunia to ma swoje piniondze, bo pszeee drukuje te erło a potem daje tej wrednej Polsce. buahahahahaha. no MAXIDEBIL. tak tyko zapytam, retorycznie, bo zaden maxidebil ani inny schizofrenik nie odpowie, skad ta łunia te kase na te doplaty, drogi I slupki na chodnikach bierze? nie aby ze skladek czlonkowskich? a zeby dostac doplate do inwestycji, nie cza wczesniej zainwestowac swojej kasy, I to 100%, z ktorych potem czesc łunia zwroci abo I nie?
papayos
2018-09-14 04:56:23
Ocena: 5(glosow:11)-+
Każdy widzi w unii kasę... Ale nikt nie widzi ile trzeba tam dać. Nikt nie mówi ile ton śmieci wwozi się do polski z IV Rzeszy, ile przywozi się owoców, warzyw, zboża i mięsa tworząc niezdrową konkurencję dla rodzimego rolnika... Polska w unii to taki mały piesek, który dostaje niedogryzione resztki ze stołu... Unia to samo zło!!!
humandxp
2018-09-14 00:26:02
Ocena: 2(glosow:8)-+
trzeba byc mega debilem by tworzyc takie obrazki i nie czytac tych tablic przy drodze, np w Gdansku, projekt wspolfinansowany w 10% przy wsparciu funduszy z unii europejskiej, czyli polacy 90% unia 10% a ile miliardow tam wpompowalismy. wiec cioto do podstawowki sie uczyc matematyki i koniec propagandy eurokolchozu
Expert1994
2018-09-13 23:26:51
Ocena: 11(glosow:17)-+
Miliardy euro ,które też wypłacany w po stacji składek.Tysiące km dróg , za które zapłaciliśmy najdrożej w całej uni i które to niemieckie firmy budowały przy pomocy Polskich jako podwykonawców. No szkół to nam przybyło ale zamkniętych lub przekształconych w inne instytucje publiczne. Itd a w zamian dajemy uni kraj całkowicie opanowany przez zachodnie sklepy w których mogą sprzedawać swoje gorszej kategorii produkty dzięki temu wykanczając naszych rolników i zmuszając nas do kupowania od nich
globus0024
2018-09-13 22:09:24
Ocena: 7(glosow:17)-+
Kurde... już nie wiem komu mam dziękować za te drogi!! jak wspomnę o długu publicznym, który poprzednia władza potroiła to słyszę że wybudowali nam autostrady. A jak Duda skrytykuje UE to też słyszę że powinniśmy im dziękować bo UE nam wybudowała autostrady... Nie wiem... ale w ciągu ostatnich 3 lat w mojej okolicy wybudowano praktycznie od podstaw większość lokalnych dróg... kilometry chodników.. przy żadnym z tych odcinków nie ma informacji o współfinansowaniu przez UE... Dało się?
miniek_nrw
2018-09-13 21:56:12
Ocena: 7(glosow:13)-+
Jasne, Unia daje ale na procent, trzeba będzie oddać, albo czeka nas los Grecji. Dali im kredyty, których nie mogli spłacić, później przejęli porty i lotniska, co zmniejsza przychody Grecji, więc ma większe problemy ze spłatą pożyczek i to jest właśnie Unia, nie wojną zdobywać, tylko gospodarczo wykańczać, wykupywać przedsiębiorstwa, nieruchomości, otwierać swoje filie na terenach innych państw, aby kapitał wędrował do... Niemiec. Pomysł Unii wyszedł od niemieckiego bankiera, daje do myślenia, zwłaszcza, że Unią trzęsą głównie Niemcy. Wielka Brytania nie bez powodu ucieka z tego chorego układu
saviola1
2018-09-13 21:43:38
Ocena: 22(glosow:40)-+
Owszem trzeba h c ślepym by tego nie zauważać ale jeszcze bardziej ślepym trzeba być w kwestii tego że do budżetu UE dajemy więcej niż od nich dostajemy jak mówił człowiek któremu ktoś lub coś pomogło odejść z tego świata początek uni końcem polski czy jakoś tak
St0ke
2018-09-13 21:23:11
Ocena: 9(glosow:19)-+
jeśli wierzycie że kraj który rozpętał dwie wojny światowe daje coś nam za należenie do EU to jesteście durniami.
Wyjście z UE jest jedynym sensownym rozwiązaniem na normalny rozwój bez niczyjego nacisku.
Zacznijcie myśleć i patrzeć czyje interesy Unia chroni żeby zauważyć że conajmniej jesteśmy na tym stratni.
globus0024
2018-09-13 22:22:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tomi.... Jaka szansa? My mamy być tylko rynkiem zbytu dla "bogatej" Uni. wiesz jak ma to wyglądać? mamy pracować w Niemczech... wracać do kraju i cieszyć się że niemieckie pieniądze wydajemy w kraju... tylko że w niemieckim markecie... kupując niemieckie produkty. Albo francuskie... Unia nam mówi ile mamy złowić ryb, ile mleka wyprodukować, jakich żarówek używać. Oczywiście żarówki, których głównym producentem są Niemcy. mówią nam że odkurzacz słabszy jest ekologiczny, a to że dłużej musisz odkurzać to nikogo nie interesuje...
globus0024
2018-09-13 22:28:22
Ocena: 7(glosow:9)-+
dowiadujemy się że wędzona kiełbasa jest toksyczna, ale taka nafaszerowana płynem wędzarniczym wyprodukowanym w Niemczech jest zdrowa... wreszcie dowiadujemy się że musimy przyjąć tysiące pseudoimigrantów z krajów gdzie facet spacerujący sobie po ulicy z karabinem to norma... zastanów się co piszesz bo Duda nie mówi o tym żeby wyjść z UE ale o tym żeby walczyć o to żeby członkostwo było dla nas korzystne. Żebyśmy nie byli tylko tanią siłą roboczą a jednocześnie rynkiem zbytu dla tych bogatych
tomi2000
2018-09-13 22:59:56
Ocena: -4(glosow:6)-+
Co Ty opowiadasz. Do Niemiec więcej eksportujemy niż importujemy. A w Rumuńskim sklepie jak wyładujesz koszyk, to się okazuje, że 3/4 produktów jest z Polski. I nawet jeśli niektóre nasze firmy są częścią międzynarodowych koncernów, to pracują i zarabiają w nich Polacy. Właściciel firmy Solaris chce ją sprzedać, bo doszedł do ściany i nie jest w stanie jej rozwijać. Potrzebuje dokapitalizowania, ale to wciąż będzie polska firma. Tak działa rynek, tak działa świat, a Duda myśli że jest wciąż XIX wiek
tomi2000
2018-09-14 09:01:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dyktatorom zawsze łatwiej budować drogi, bo nie muszą się martwić wykupem gruntów i innymi takimi. Hitler też nabudował autostrad. Problem w tym, że na Białorusi jeśli nie zgadzasz się z władzą, możesz zgnić w więzieniu. Zresztą deportowanie tej Ukrainki, co to niby jest szpiegiem, przypomina mi kłopoty, jakie miała kiedyś szefowa Związku Polaków na Białorusi. Po prostu, ciepły człowiek z tego Aleksandra
VanDeer
2018-09-13 21:03:46
Ocena: 7(glosow:19)-+
Ludzie smiac się czy plakac? a gdzie nasza kasa z podatkow? wy naprawde wierzycie ze unia cos nam daje? jakie kur.. tys km dróg? wszystkie głowne drogi objete sa via tolem, za ktore wy płacicie pozniej w produktach. To ja wam tez dam darmowy tv do domu i pozniej będe pobierał 50zł co miesiac za niego. I co tez bedziecie mowic ze dostaliscie za darmo?
Fryzjer845
2018-09-13 21:01:54
Ocena: 6(glosow:16)-+
Wg maxia, za pieniądze z UE, powinniśmy zrezygnować ze swojej suwerenności, pozwolić Niemcom decydować o naszych sądach itp. Wiesz maxiu, sprzedawanie się za pieniądze ma swoje określenie. To koorestwo...
dedeje
2018-09-13 22:29:48
Ocena: -5(glosow:7)-+
Dzięki UE jeszcze nie ma rozpierduchy w Polsce bo rozumni ludzie wierzą jeszcze w moc obowiązującego prawa. PADa nosi i pisowian bo wiedzą że jeżeli zaczną dalej igrać z obywatelami to na wigilię opłatkiem będą się dzielić się w pomarańczowych mundurkach.
LiquorandWhores
2018-09-13 20:37:24
Ocena: 3(glosow:17)-+
Pis to nie jest partia polityczna, tylko zorganizowana grupa przestępcza o charakterze zbrojnym. Jest BOSS, który sam za nic nie odpowiada,bo oficjalnie nie pełni żadnej funkcji, za to rządzi marionetkami, które bez zająknięcia wykonują wszystkie Jego polecenia i w razie wpadki to oni poniosą konsekwencje karne.
basstek.f
2018-09-13 20:24:56
Ocena: 4(glosow:20)-+
Czytam Wasze opinie i nie wierzę. Każdy pisze tylko co daje Unia, co da Rosja i każdy DA! NO KUR**! Nikt nic nie da za darmo! Do roboty leniwce jedne! Samo się nie zrobi. A uNIA już dawno powinna się rozsypać. To możecie zrobić, tamtego nie. Życie jak kraj kolonialny pod dyktaturą Niemców. Gratuluję szczytu ambicji wszystkim eurofascynatom. Kto nie wierzy, że Polska jest w stanie wiele osiągnąć bez uNII lepiej może niech wyjedzie. Bo albo ma mózg wyprany europoprawnością lub też ma tak wielkie mniemanie o sobie i o własnym kraju.
Fryzjer845
2018-09-13 21:07:41
Ocena: 3(glosow:9)-+
Dokładnie. UE nic za darmo nie daje. Za ścieżki rowerowe sprzedaliśmy swoją suwerenność. To UE dyktuje nam jak mają wyglądać nasze sądy, czy władza którą wybrał naród w demokratycznych wyborach jest zła czy dobra, czy w naszym internecie będzie cenzura czy nie (acta 2), rodo, zabraniają nam usuwać z lasów gospodarczych drzewa zarażone kornikiem (w Niemczech jakoś można, w Polsce nie), ingerują w stanowienie naszego prawa... Sprzedaliśmy się za ścieżki rowerowe.
tomi2000
2018-09-13 22:10:49
Ocena: -3(glosow:5)-+
Fryzjer, kiedy wchodziliśmy do Unii, to była radość, że dzięki podpisanym traktatom nie będzie możliwa władza, która sprawi, że Polska nie będzie tzw. demokracją liberalną. To o czym piszesz, to nie jest rozgrabianie Polski za ścieżki, tylko my sami jako część Unii, staramy się ratować przed władzą, której bliżej jest do ciepłego człowieka Łukaszenki niż do liberalnej demokracji
carmamir
2018-09-13 11:25:38
Ocena: 3(glosow:13)-+
Srednio 30mld Euro (na kazdy 1E przypadaja 2E z Polskiego budzetu), srednio rocznie od poczatku. Tendencja spadkowa.
Gospodarka > 2,000 mld Euro. Koszta np. klimatyczne dla Polski ? Nieporownywalnie wieksze.
Nic za darmo, Polska to kraj tranzytowy i potrzebny EU. Konkurencyjnosc (niskie ceny przed EU) to byla kula u nogi dla wielu firm w EU. Tylko infantylny ignorant biznesowy takie brednie wali.
nissin
2018-09-12 17:41:10
Ocena: -10(glosow:18)-+
Polacy chca "wincyj" z UE, mimo ze ja zwalczaja, sieja zament i defetyzm w Europie...Wysmiewaja inne kraje UE i stanowia V kolumne Rosji...Nie gryzie sie tej reki ktora zywi!
nissin
2018-09-12 17:58:16
Ocena: -6(glosow:8)-+
Zobaczymy co Rosja da Polakom...Polska nigdy nie pasowala do cywilizowanej Europy!
andrzejandrzej
2018-09-13 20:09:19
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie. To Polska nie pasuje "cywilizowanym" krajom. Cokolwiek znaczy "cywilizacja".
rafirafi76
2018-09-12 15:59:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dla władzy zrobią i powiedzą wszystko.
szyderca1980
2018-09-12 14:24:02
Ocena: 6(glosow:42)-+
Tego Pana to ja nie szanuje jest j.e.b.a.n.a marionetka systemowa , sam zapewne nawet dupy sobie na podetrze , ogolnie to nie jestem ani za PO ani za PIS , kazdy z nich jest taki sam , nachapc sie i wypiac dupe na suwerena , ja mowi nie i wypinam dupe na nich wszystkich , szkoda ze tak niszcza Polske , bo kocham ten kraj
caleanka
2018-09-12 14:22:09
Ocena: -6(glosow:12)-+
84 proc. Polaków popiera członkostwo w UE [SONDAŻ] - - Forsal.pl ...16 stycznia 2018 "W sondażu Instytutu Badań Pollster przeprowadzonego specjalnie na zlecenie "Super Expressu" Polacy zostali zapytani o to, jaką ocenę wystawiają prezydentowi. Najwięcej badanych, aż 24 proc., dało prezydentowi niedostateczny, czyli najgorszy stopień w szkolnej skali! 20 proc. osób oceniło Andrzeja Dudę na dobry, mierną ocenę postawiło mu 18 proc., a dostateczną 15 proc. ankietowanych." - 2018-08-14
caleanka
2018-09-12 15:35:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wincyj, wincyj...
Fixumdyrdum
2018-09-12 14:08:24
Ocena: 4(glosow:20)-+
To po kigo uja pcha się tam połowa tej pisowskiej chołoty to raz a dwa kasy już nie chcą dawać itp. no to już jest be.
caleanka
2018-09-12 14:13:09
Ocena: -1(glosow:11)-+
"Kwota środków z UE przekazanych Polsce w ramach polityki spójności na lata 2014-2020 przekroczyła 200 mld zł. Jesteśmy przedstawiani jako lider wykorzystania funduszy europejskich. Do 31 lipca 2018 roku, we wszystkich programach na lata 2014-2020 złożono około 89 tysięcy wniosków o dofinansowanie o wartości 546,4 miliarda złotych. 337,9 mld zł (w lipcu przybyło 12,4 mld zł) to unijne dofinansowanie, co stanowi 101 proc. dostępnej dla Polski puli." - businessinsider.com.pl - @diamond - Gdyby nie wyliczali i nie kontrolowali to Polacy by wszystko rozkradli...
TheSaint1980
2018-09-12 14:15:30
Ocena: -1(glosow:11)-+
Jak narazie to więcej wyciągamy z budżetu UE jak wypłacamy więc nie ściemniaj.
TheSaint1980
2018-09-12 15:40:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
I tak długi czas jeszcze będzie
caleanka
2018-09-12 14:03:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
Rosja tez nie lubi Polski w UE...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Zdjęcia ma pewnie piękne i fejm na mieście również zapewniony.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0