Ukryj komentarze(41)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿

Master
Loczini
2018-10-07 23:46:59
Ocena: 9(glosow:13)-+
Zacznijmy od tego ¿e miejsce ksiêdza jest w ko¶ciele nie w szkole.
Suzzi86
2018-10-08 21:42:23
Ocena: -5(glosow:9)-+
nie, miejsce ksiêdza jest wszêdzie tam, gdzie jest potrzebny. w szkole jako nauczyciel, w szpitalu jako lekarz, w MOPS-ie jako pomoc, w wiosce w Afryce, gdy trzeba karmiæ g³odne dzieci. Ale ty i tobie podobni juz i tak wrzucili¶cie wszystkich do jednego worka. pewnie dlatego, ¿e skoro wszyscy politycy to z³odzieje, to wszyscy ksiê¿a, to gwa³ciciele?
TakaJednaM
2018-10-09 20:20:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Szczególnie w szko³ach przytula siê wyj±tkowo wielki hajs. Kasa leje siê strumieniami.
TakaJednaM
2018-10-09 20:29:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Suzzi, zrozum, ludzie, którzy robi± takie wstawki, to fanatycy. Chc± ca³emu ¶wiatu rozkazywaæ: kto ma gdzie byæ, czego nie wolno ci uczyæ twoich dzieci, kiedy mo¿esz je chrzciæ, co wolno ci my¶leæ. S± pewni, ¿e pozjadali wszystkie rozumy, i ka¿demu chcieliby narzuciæ w³asne pogl±dy. Nie mog± si³±, to próbuj± obelgami i pokrzykiwaniami.
Loczini
2018-10-09 22:14:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Do takajedna: Obelgi i pokrzykiwania? W stylu gdzie jest krzy¿? Zdecydowanie nie mój temat. Czy to ja wszed³em w twoj± wstwkê by komentowaæ? Trzeba by³o przewijaæ dalej. Wchodz±c do pokoju z napisem Ateizm. Nie oczekuj na wej¶ciu powitania "szczê¶æ Bo¿e".
TakaJednaM
2018-10-09 23:00:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Je¶li piszesz, ¿e nauka ko¶cio³a to "og³upiaj±ce porady ¿yciowe", to dla mnie jest to obelga i pokrzykiwanie. Wstawki tutaj to nie s± ¿adne zamkniête pokoje, ale generalnie twoja uwaga jest s³uszna: je¶li wchodzi siê do pokoju "Ateizm" to jedyne, co siê tam napotka, to pouczanie innych, obelgi i ¶wiête przekonanie o w³asnej racji.
TakaJednaM
2018-10-07 20:09:36
Ocena: -3(glosow:13)-+
Co za bzdury? Tysi±ce??? Jak to niby jest liczone?
TakaJednaM
2018-10-07 20:59:04
Ocena: -4(glosow:8)-+
No to poproszê podstawê tych wyliczeñ. Bo mo¿e to nie tysi±ce, tylko dziesi±tki tysiêcy? Setki tysiêcy? Miliony? Chyba ¿e to wszystko jedno.
damienthrone
2018-10-07 21:14:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
Wpisz sobie w googla "Przestêpstwa i wykroczenia seksualne w Ko¶ciele katolickim" i ciesz siê lektur± artyku³u na Wikipedii. Podstaw± do wyliczeñ s± przegrane przez stonkê sprawy w s±dach.
TakaJednaM
2018-10-07 21:33:07
Ocena: -4(glosow:8)-+
Przeczyta³am. Pisz± tam, ¿e w¶ród ksie¿y katolickich w USA pedofilia zdarza siê 100 razy rzadziej ni¿ w¶ród nauczycieli i pracowników szkó³. W takim razie najbezpieczniej by³oby pozwalniaæ ze szko³y wszystkich, a zostawiæ tam tylko katechetê.
damienthrone
2018-10-07 22:07:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Cyt. "Co za bzdury? Tysi±ce??? Jak to niby jest liczone?". Podda³a¶ w w±tpliwo¶æ liczbê, nie odsetek zboczonej stonki.
TakaJednaM
2018-10-07 22:15:32
Ocena: -3(glosow:5)-+
I nadal nie wiem, jak to jest liczone. Rocznie? Od dwóch tysiêcy lat? W jednym mie¶cie? W Polsce? Na ¶wiecie? To chyba jednak ró¿nica, czy ofiar by³y tysiêce w tym roku w Koninie, czy od stu lat na ca³ym ¶wiecie?
damienthrone
2018-10-07 22:33:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
"...obejmuj±cych lata 1952–2002..." Wiêc mówisz, ¿e czyta³a¶? Spoko.
TakaJednaM
2018-10-07 22:41:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
Czyli tysi±ce ofiar w ci±gu pó³ wieku w USA, tak?
damienthrone
2018-10-07 23:24:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
To do¶æ marna próba manipulacji. Ju¿ Ci udowodni³em, ¿e k³amiesz. Nie czyta³a¶ tego tekstu. Chcesz brn±æ dalej? Ksi±dz to zawód szczególny. Potrafisz znale¼æ co¶ równie ohydnego jak ksi±dz/mu³³a/rabin gwa³c±cy dzieci? Kapani to ludzie, którzy powinni ¶wieciæ przyk³adem, nie bi¿uteri± czy pierwszymi stronami w brukowcach.
TakaJednaM
2018-10-08 22:48:24
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ale jak to jest liczone?
damienthrone
2018-10-09 22:35:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dodawane.
TakaJednaM
2018-10-09 23:01:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak my¶la³am. Ale pamiêtaj, ¿e tacy jak ty zgwa³cili miliardy kobiet.
damienthrone
2018-10-09 23:26:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty tak masz od urodzenia? Czy jaki¶ wypadek mia³a¶?
TakaJednaM
2018-10-09 23:33:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie, nie od urodzenia, co ty. Dopiero w szkole nauczy³am siê my¶leæ krytycznie i zadawaæ pytania. I szczerze mówi±c, nadal nie wiem, sk±d wziê³y siê te "tysi±ce". Ale jak widaæ ³atwiej jest obra¿aæ, ni¿ odpowiedzieæ.
damienthrone
2018-10-09 23:47:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uwa¿aj, t³umaczê; pedofil w sutannie =p, zatem: p+p+p+p+.......+p=xp czyli suma pedofili w sutannach. Utrzymujesz, ¿e co¶ czyta³a¶, wiêc nie rozumiem, sk±d Twój problem. Wynik jest sum± skazanych prawomocnymi wyrokami zboczeñców w sutannach. Suma to wynik dodawania. Jakie¶ jeszcze pytania, superoczytana, megakrytyczna i klapkooka katoliczko od siedmiu bole¶ci?
damienthrone
2018-10-09 23:52:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz, tumanie, cytat z artyku³u, na który rzekomo rzuci³a¶ swym ¶wiêtym krytycznym ¶lepiem; "...W ci±gu dwóch dekad Ko¶ció³ katolicki w Australii wyp³aci³ 276 mln dol. australijskich odszkodowañ ponad 3 tysi±com ofiar molestowania, które w latach 1980–2015 z³o¿y³y skargi...." Masz tutaj 3 000 ofiar z JEDNEGO kraju. Rozumiesz ju¿, tylko to usprawiedliwia mówienie o tysi±cach ofiar?
damienthrone
2018-10-09 23:58:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niemcy; "...1946–2014 blisko 1700 ksiê¿y dopu¶ci³o siê molestowania oko³o 3600 nieletnich..."
Ju¿ masz 6600. Liczyæ dalej? Masz ju¿ te tysi±ce?
TakaJednaM
2018-10-10 00:02:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Je¶li mówimy o ostatnich 35 latach i w Australii rzeczywi¶cie by³o 3000 ofiar, to w tym okresie na ¶wiecie powinny byæ dziesi±tki tysiêcy, je¶li nie setki tysiêcy ofiar (Australia ma tylko 24 mln mieszkañców, 15 razy mniej ni¿ USA). Wiêc dlaczego jest mowa o tysi±cach, je¶li poszkodowane by³y setki tysiêcy?
damienthrone
2018-10-10 00:02:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
No chyba, ¿e "tylko bóg mo¿e was s±dziæ". To masz raport jego komiwoja¿erów; "...Og³oszony w 2004 roku raport episkopatu Stanów Zjednoczonych, opisuj±cy lata 1950–2002, podaje liczbê 4392 ksiê¿y podejrzanych o molestowanie, których ofiar± mia³o pa¶æ 10667 nieletnich."
I masz 17 267, dla katokrytycznie my¶l±cych podam s³ownie; siedemna¶cie TYSIÊCY dwie¶cie sze¶ædziesi±t siedem. Zwracam uwagê na s³owo "tysiêcy". Liczymy dalej?
damienthrone
2018-10-10 00:05:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo liczby od 1 tysi±ca do 999 tysiêcy to tysi±ce, geniuszu. Tak jak od 20 do 90 to dziesi±tki. Powy¿ej s± miliony.
TakaJednaM
2018-10-10 00:06:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywi¶cie, ¿e liczymy. Chyba ¿e nie widzisz ró¿nicy miêdzy tysi±cami a setkami tysiêcy. Ja siê pytam, dlaczego na plakacie s± tysi±ce, je¶li w ci±gu ostatniego pó³ wieku wychodzi na ¶wiecie z pó³ miliona.
damienthrone
2018-10-10 00:11:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo liczby od 1 tysi±ca do 999 tysiêcy to tysi±ce, geniuszu.
TakaJednaM
2018-10-10 14:29:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ta, jasne. Dlatego je¶li kto¶ zarabia 999 tysiêcy miesiêcznie, to siê mówi, ¿e zarabia tysi±ce, nie? I je¶li na jak±¶ manifastacjê przyjdzie 500 tysiêcy ludzi, to siê mówi, ¿e by³y tam tysi±ce ludzi.
damienthrone
2018-10-10 17:08:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozumiesz, co w³a¶nie napisa³a¶?
TakaJednaM
2018-10-10 18:12:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie rozumiem, dlaczego je¶li skrzywdzone zosta³y setki tysiêcy dzieci, to pisze siê tylko o tysi±cach. Uwa¿am, ¿e to zak³amanie.
damienthrone
2018-10-10 18:21:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Celem wyja¶nienia w±tpliwo¶ci zacytujê przyg³upa, z którym ostatnio mia³em nieprzyjemno¶æ dyskutowaæ; "...je¶li na jak±¶ manifastacjê przyjdzie 500 tysiêcy ludzi, to siê mówi, ¿e by³y tam tysi±ce...". Mam nadziejê, ¿e rozumiesz.
TakaJednaM
2018-10-10 20:09:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
W dawnych czasach próbowano wprowadziæ w pi¶mie znak ironii, ¿eby osoby mniej bystre ³atwiej mog³y siê zorientowaæ, kiedy jest u¿ywana. Mogê sobie tylko wyobraziæ, jak bardzo ¿a³ujesz, ¿e nie ma takiego oznaczenia :)
damienthrone
2018-10-10 21:12:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wierz mi, jeste¶ znacznie g³upsza ni¿ Ci siê, s³onko, wydaje.
TakaJednaM
2018-10-10 21:19:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ha ha ha. Zawsze nie bawi to, jak ludzie niewyrobieni intelektualnie wyobra¿aj± sobie ostateczny argument w dyskusji :)
damienthrone
2018-10-10 22:26:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poczyta³em sobie Twoje wypowiedzi i... co¿... Powiem tak; Twój wyrobiony intelekt kojarzy mi siê jedynie z gównem i betoniark±. ¯egnam.
TakaJednaM
2018-10-10 23:44:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
W to nie w±tpiê. Ludziom takim jak ty intelekt tak siê w³a¶nie kojarzy.
g³ówna

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.