Ukryj komentarze(27)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Padawan
m_a_c_i_e_k_85
2019-01-25 01:36:50
Ocena: 6(glosow:16)-+
Socjaliści to zawsze by równali wszystko w dół zamiast w górę. A gdyby tak zlikwidować przymus ubezpieczeń społecznych i podatki dochodowe? Chcesz podwyżki najniższej krajowej, a do ilu? Pracodawca płaci od nowego roku 2710zł a, że pracownik dostaje do ręki 1643zł to raczej nie jego wina.
globus0024
2019-01-26 08:25:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Najlepsze jest to że tak naprawdę gdyby każdy pracodawca ubezpieczal pracownika choćby od połowy zarobków jakie mu faktucznie placi to średnia krajowa wynosiłaby drugie tyle co teraz... najniższa krajowa zresztą też... i nie chrzańcie mi o kosztach pracy bo jeśli chodzi o wysokość kosztów pracy to jesteśmy przeciętnym europejskim krajem... chodzi tylko o naszych kochanych szefów... w Niemczech firmy buduje się przez kilka pokoleń.. u zas naka samą firmę buduje się w 10 lat...
globus0024
2019-01-26 08:06:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak to jest że jak podnieśli najniższą krajową tobpłakaliście że o zbyt dużo ją podniesiono bo teraz samotna matka pracująca na najniższej krajowej nie dostanie 500 + a teraz bredzicie żeby ją podnieść.... a powiedzcie mi... co z rodzinami gdzie ojciec pracuje a matka nie pracuje bo poświęciła się wychowaniu dzieci? Mają dostać po 250 na dziecko?
tomic1
2019-01-25 22:30:31
Ocena: -2(glosow:6)-+
To się wzajemnie wyklucza! Jak zlikwidują 500+ dla bezrobotnych, to pracodawcy znowu będą grosze płacić za robotę! Z punktu widzenia pracodawcy chodzi o to, by za wykonaną pracę zapłacić najmniej jak się da. 500 plus (również dla bezrobotnych) jest gwarancją, że prawie nikt im się nie zgodzi pracować za żenujące stawki.
Titik88
2019-01-26 09:56:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tomic1 - wiezniowie, politycy, patologia, ludzie którzy rzucili słabo płatna robotę bo bardziej opłaca się brać socjal. Teraz jeszcze kobiety które mają czwórkę dzieci i nigdy nie pracowaly. To są ogromne rzesze ludzi przy czym nigdzie nie napisałem, że to Jet wiekszosc. Więc nie wiem skąd stalowa interpretacja.
tomic1
2019-01-26 12:57:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
O ile zgodzę się co do więźniów, czy ludzi patologicznych, to naprawdę uważasz, że kobieta, która jest matką czwórki dzieci nigdy nie pracowała? A nawet, jeżeli jej praca nie była pracą zarobkową, to w obecnym systemie emerytalnym, wychowane przez nią dzieci (poza przypadkami patologii, które potraktowaliśmy osobno) będą zarabiać i na Twoją emeryturę! A jeżeli komuś opłaca się rzucać pracę dla 500 zł socjalu (nawet przy czwórce dzieci to zaledwie 1500) to czy to była praca, czy niewolnictwo? To chyba dobrze, że nie musi się na coś takiego godzić? Czy polityk naprawdę nie pracuje?
Titik88
2019-01-27 10:43:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tomic1 - mylisz się. Dałeś sobie wmówić, że na twoją emeryturę ktoś będzie robił. Tymczasem ja na swoją robię sam. Nie moja wina że pieniądze są marnotrawione. Nie daj sobie wmówić, że jesteś winien coś czyimś dzieci bo będą robić na twoją emeryturę bo nie będą. Będą robić na pokrycie strat przez ludzi którzy przez lata marnotrawili twoja kasę ale to nie twoja wina i nic nikomu nie jesteś winien.
Titik88
2019-01-27 10:46:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Poza tym piszesz o zaledwie 1500zl. A wiesz ile wynosi najniższa pensja? Nieco ponad 100zl więcej. Więc po co robić jak można narobić dzieciaków i mieć to samo. Dodatkowo dzieci wychowane. W ten sposób nigdy do pracy się nie będą garnąć bo taka wyciągną naukę z domu. Nie warto robić bo inni zarobią na nas. Poza tym ta dyskusja jest mało sensowna bo przy obecnej głupocie rządzących ZUS dość szybko upadnie.
Titik88
2019-01-27 10:59:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rodzice wychowali mnie, żeby mieć tyle dzieci na ile cię stać. Teraz robi się dzieci na które kogoś nie stać i wyciąga się do reszty społeczeństwa ręce po pieniądze na ich utrzymanie. Co gorsza ludzie jak ty temu przyklaskują. Nie jestem nic winien obcym dzieciom. Uczciwie i ciężko pracuje i odkładam sam na swoje składki kupę kasy. Rządzący te składki przepuścili i wmówili społeczeństwu, że mają utrzymywać obce bachory bo one będą robić na ich emaryture.
nomeutente
2019-01-25 08:14:08
Ocena: -7(glosow:11)-+
Zadne minimum po prostu nie mniej niz 30% zarobku najwyzszego w firmie np.prezesa .
m_a_c_i_e_k_85
2019-01-25 01:36:50
Ocena: 6(glosow:16)-+
Socjaliści to zawsze by równali wszystko w dół zamiast w górę. A gdyby tak zlikwidować przymus ubezpieczeń społecznych i podatki dochodowe? Chcesz podwyżki najniższej krajowej, a do ilu? Pracodawca płaci od nowego roku 2710zł a, że pracownik dostaje do ręki 1643zł to raczej nie jego wina.
m_a_c_i_e_k_85
2019-01-26 09:17:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przecież wyraźnie napisałem, że płaci 2710zł. Rozumiem, że czy się stoi czy się leży dwa tysiące a nawet i pięć się należy czyż nie jest tak?
kurde26
2019-01-26 11:39:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak się nie umie prowadzić działalności to się ją zamyka, można jeszcze poczekać aż komornik zamknie. Czy ja napisałem że mi się należy za stanie? Nie. Napisałem że gdyby pracodawca więcej płacił brutto to pracownik więcej dostawał netto. Też lubię Korwina i zawsze głosuje na niego gdy mam okazję. Ale nie popadajmy w jakąś skrajności. Problemem jest taka patola w myśleniu jak twoja. To że pracodawca wysyła pieniądze do ZUS to nie oznacza że on płaci składkę za pracownika. Ciebie jako przedsiębiorcę interesuje koszt brutto. A patola pojawia się gdy ziomek płaci najniższą krajową oficjalnie a re
kurde26
2019-01-26 12:28:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Inaczej. Ja jako obywatel tego kraju chętnie zapłacę podatek ja w Szwajcarii 50%. Z poczucia obowiązku i jako patriota ale niech mnie będzie na to stać. Gdy zarobie 2000 i oddam 1000 to zdechne z głodu ale jak zarobie 10000 to mogę oddać 50% i jakoś sobie poradzę. I to nie jest wina państwa że ja mało zarabiam tylko patologii na rynku pracy i goście co płacą pod stołem bo państwo go ograbia a tak naprawdę to on ograbia pracownika i państwo
m_a_c_i_e_k_85
2019-01-26 13:15:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
A gdybym ja jako pracodawca zapłacił Ci całą kwotę brutto do ręki i Ty sam musiałbyś opłacić ZUS?
m_a_c_i_e_k_85
2019-01-26 16:53:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mam pytanie czym się zajmujesz, że chciałbyś za tą pracę otrzymać 10tyś? Mówimy o najniższej krajowej, nie wolałbyś mieć w kieszenie 2710zł zamiast 1643zł?
m_a_c_i_e_k_85
2019-01-26 21:50:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przedstawiciel handlowy? Pracujesz w hurtowni? Jeżeli to pierwsze to na jaką kwotę miesięczne (średnio) sprzedasz produktów?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0