Ukryj komentarze(53)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
waniasor
2019-02-16 20:15:46
Ocena: 9(glosow:19)-+
Staliśmy się rynkiem zbytu to po co nam państwowe firmy , zrobili prywatyzację za łapówki sprzedali wszystko , teraz jesteś tylko teoretycznym krajem i nie ma winnych :):):)
dupa-mariana
2019-02-18 23:39:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
A w takiej Szwajcarii albo Belgii lub Norwegii, Arabii Saudyjskiej czy Islandii to chyba nigdy nie mieli własnych samochodów. Tam to dopiero musi być nędza.
Walsienaryj1
2019-02-18 13:04:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
andrzejandrzej
2019-02-18 19:14:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
No właśnie SKŁADAJĄ a nie PRODUKUJĄ - rozumiesz rożnicę?
globus0024
2019-02-18 00:10:52
Ocena: 0(glosow:12)-+
Maxiu!!! a kto rządził w tym kraju przez te 35 lat? Kto prywatyzował w taki sposób że po prywatyzacji zamykał fabryki? Ano Twój ziomeczek Donek... i jego aktualni sprzymierzeńcy w walce z PiSem... Dzisiejsza "Totalna opozycja" to dzięki nim nie produkujemy nawet swojego roweru
asmodeusz_1
2019-02-18 09:26:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
globus, ale sęk w tym że produkujemy... i to bardzo dużo rzeczy, nie tylko rowery. Skąd u Ciebie taki skrzywiony obraz rzeczywistości?
rafalwiocha
2019-02-18 12:21:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
@asmodeusz_1 Właśnie że nie produkujemy dużo, tylko bardzo dużo montujemy. W polskich montowniach nie ma żadnych OBR-ów, tzn Ośrodków Badawczo Rozwojowych. Dawniej gdy istniał polski przemysł motoryzacyjny każda fabryka coś takiego miała. Zapraszam do Chlewisk do zabytkowej huty żelaza, tam jest ekspozycja polskich prototypowych samochodów. Polska produkcja obecnie to jest bardzo niszowy dział przemysłu.
asmodeusz_1
2019-02-18 13:02:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
bolo49
2019-02-17 22:43:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jest w Europie kilkanascie innych krajow ktore nie maja wlasnej produkcji samochodow np bardzo bogata Norwegia i nie placza a nawet sie ciesza, ze jezdza na sprawdzonym sprzecie. Gdyby produkowanie wlasnych samochodow by sie oplacalo to napewno znalezliby sie w Polsce ludzie ktorzy by taka produkcje uruchomili. Ale czy to sie oplaca? Prawie nikt nie kupilby takiego niesprawdzonego auta. Ludzie myslcie w koncu logicznie a nie narodowosciowo!!!
globus0024
2019-02-18 00:12:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bolo... czyli Narodowościowo znaczy nielogicznie? już nic więcej nie potrzebuje!!!
Buahahahah
2019-02-17 21:24:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
Teraz średnia pensja wynosi 5 tys PLN.
PRLowski burdel nigdy nie wróci bo Polacy nie chcą powrotu PRL bis.
Rycerz1990
2019-02-17 21:07:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tylko, że Polska nigdy nie miała własnych samochodów. Wszystko było na licencji...
tomi2000
2019-02-17 22:39:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
W Polsce powstał też prototyp samochodu Beskid, bardzo nowatorski jak na swój czas. Nie wszedł do produkcji z powodu politycznych decyzji. Gdy tylko wygasły prawa patentowe, Francuzi natychmiast zaczęli produkcję Renault Twingo, wykorzystując rozwiązania polskich inżynierów. Model osiągnął spory sukces. Dlatego ekonomia i polityka powinny być jak najdalej od siebie
pajakpajak
2019-02-17 20:28:22
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
michalng
2019-02-16 20:54:40
Ocena: 0(glosow:12)-+
Proste pytanie. Ilu Polaków zdecydowało by sie kupic polski samochód który był by drozszy albo gorszy (albo nawet i to i to) od samochodów Niemieckich czy Japonskich ? Praktycznie nikt. Więc jaki jest sens produkować samochody których nikt nie bedzie chciał kupić?
sliwa84
2019-02-17 20:37:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
haha ale pierdoły, to co polskie zawsze było lepsze np. pociągi albo komputery byśmy mieli swoje (promik czy jakos tak sie firma nazywała.) Gdybyśmy tylko nie żyli pod butem Ruskich i Niemców cały czas, no i żydzi żeby nami nie rządzili oraz agenci sb.
michalng
2019-02-17 20:45:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ochłoń chłopcyku. Nie pisze o latach 50 tylko o obecnych. W latach 50 mieszkając w PRL-u nie mogłeś sobie kupić samochodu 'z zachodu'. Jedyne co to mogłeś starac sie o przydział auta krajowej produkcji. Dlatego produkcja Warszawy miała sens. A swoja drogą to pierwsze lambo powstało w 1963 roku i było to Lamborghini 350 GTV z 350 konnym 3,5 litrowym silnikiem V-12 ;-) Porównywanie tego do "Warszawy" z 50 konnym silniczkiem M-20 swiadczy o skrajnej głupocie;-)
sad_madman
2019-02-17 22:38:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
@mariusz6
Sam jesteś ciul. Nic mnie bardziej nie denerwuje niż to wieczne ględzenie o polskim samochodzie. Jedyne co moglibyśmy produkować to tylko wysokiej klasy auta na które i tak nie będzie stać zwykłych Polaków - takie auta u nas powstają. Co z autami dla mas ? Nikt nie jest w stanie obecnie stworzyć takiej marki ze względu na koszty. Już pomijam kwestię polskości - karoserię wyprodukujemy i co dalej ? Wsadzimy w to skrzynię i silnik niemiecki/włoski/francuski/japoński ?
Diadia1965
2019-02-16 20:29:31
Ocena: 7(glosow:21)-+
Na zdjęciu Warszawa - czyli "Pabieda" na licencji ZSRR, wzorowana częściowo na Opel Kapitan (Niemcy). I co tu jest rodzimego?
Marcin75Grodzisk
2019-02-16 20:00:16
Ocena: 4(glosow:12)-+
dzięki unii nie musimy mieć rodzimej produkcji
unrealista
2019-02-16 20:49:47
Ocena: 4(glosow:14)-+
Sprostowanie: NIE WOLNO nam mieć rodzimej produkcji. W Polsce mogą być tylko montownie. No a poza tym mamy być wyłącznie rynkiem zbytu dla importowanego chłamu...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0