lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 24.03.2019, 08:14:28   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 331  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MISZEL78
2019-03-24 12:48:09
Ocena: 7(glosow:9)-+
Walnij się w czoło, on nie jest żadnym rycerzem. Gdybyś był dekarzem to napisałbyś, że blachodachówka na altanie w tle jest nieprawidłowo zamontowana?

koreperytor12
2019-03-27 09:35:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordonthompson
2019-03-28 14:22:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak bardzo trzeba oszukiwać się co do swoich ukrytych skłonności homoseksualnych, żeby sport kojarzył się z homoseksem... W piłce nożnej się przepychają czyli też geje. W futbolu czy rugby wszyscy leżą na kupie, czyli ped.ały. W boksie, muay thai jest klincz, czyli homosie. Jak dotykasz kolegi przy podaniu mu ręki to też znaczy, że jesteś homo?

koreperytor12
2019-03-29 14:05:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordonthompson
2019-03-30 07:27:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
"On też się obściskuje z facetem w klatce (...) jesteś płytki w rozumowaniu". Kurtyna. "W przeciwieństwie do Ciebie" - ciężko skomentować, skąd możesz wiedzieć? Takimi argumentami przepychają się dzieci w wieku szkolnym, nie dorośli faceci, wnuki mający.

exceptionall
2019-03-26 23:26:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ludzie ale on ma rację (jeśli to nie fake wstawka). Jak się para hetero obściskuje na ulicy to też to nie jest przyjemne. Więc czemu wszyscy bardzo tolerancyjni wymuszają żeby akceptować obsciskiwanie się par homo. Kurczę niektóre intymne rzeczy lepiej robić w ustronnych miejscach A nie publicznie. A za rękę niech każdy chodzi z kim chce.

Sebo30
2019-03-26 22:23:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tępić pedałów!! To nie jest normalne.

koreperytor12
2019-03-29 14:14:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

loo_sipher
2019-03-26 00:25:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
To wypierda#aj do CCCP/ Rosji...

miniek_nrw
2019-03-25 23:38:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dziwi mnie, że w tak katolickim kraju, gdzie rządzi ksiądz dyrektor i pro katolicka partia, coś takiego jest w ogóle możliwe (w TV geje???). Prawda jest taka, że wszyscy kłamią i robią nas w chu....ja. Tępy naród wszystko łyka, nie myśli, nie widzi, nie słyszy... Ja płaczę :(

gruzawik
2019-03-25 21:56:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
co kogo w kwestii życia płciowego ludzi może obchodzić opinia gościa zyjącego z bicia innych po głowie ew. z bycie bitym po głowie? nie akceptuję jego metody na zycie, to go nie oglądam, i kwita.

Sebo30
2019-03-25 15:33:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tacy ludzie muszą przemawiać ciotą do rozumu.

andre1681
2019-03-25 12:38:24
Ocena: 1(glosow:11)-+
Całkowity zakaz pedałowania w Polsce!

blind0
2019-03-25 11:26:40
Ocena: 3(glosow:17)-+
Polska to jednak zacofany kraj. Myslenie ze srdedniowiecza, ten miecz pasuje tam idealnie. Zreszta nie wiadomo czy tak powiedzial bo to pewnie kolejna fejk wstawka, zeby podjudzic spoleczenstwo. Nie interesuje mnie to kto co lubi i jakie ma upodobania. Wszystkim, ktorzy maja z tym problem proponuje zajac sie wlasnym zyciem i przestac sie interesowac innymi.

PatrickJ
2019-03-25 12:16:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Powiedział tak w wywiadzie. Wpisz sobie "Pudzianowski o homoseksualistach". Nawet filmik jest.

bubatraker96
2019-03-25 13:40:51
Ocena: 3(glosow:9)-+
@blind0 ja się nimi nie interesuje bo mnie obrzydza jak widzę dwóch migdalących się facetów i zbiera mi się na wymioty taki odruch bezwarunkowy, ale to oni się narzucają mi i co mam się zamknąć w domu, bez prądu, telefonu, internetu, telewizji, radia i gazet bo są wszędzie? Otóż nie mam zamiaru, jak chcą się bawić w podchody od zaplecza to niech się bawią jak cywilizowani ludzie czyli w domu czy odosobnieniu tam gdzie jest miejsce na każdą intymność.

hatson
2019-03-25 15:56:32
Ocena: 3(glosow:7)-+
blind0: Masz racje ale problem w tym ,ze ze wszystkimi mniejszosciami tak jest, ze chcialyby miec jakies specjalne przywileje i najlepiej ,zeby juz na krzywe spojzenie w ich strone, zamykano w wiezieniach. Tak samo, jak ja toleruje, czy nawet powiem, ze akceptuje ich poglady i zachowania, to niech oni akceptuja moje, niech bedzie homofobiczne poglady. Mnie to poprostu brzydzi i nie mam ochoty na to patrzec na kazdym kroku. Wkurza mnie tez, ze byle gniot filmowy, obsypywany jest nagrodami tylko dlatego, ze traktuje o tematyce lgbt

Zbowidowiec
2019-03-25 11:09:34
Ocena: 0(glosow:14)-+
Polska to cebulandia, nasz kraj i społeczeństwo stoi na bardzo niskim poziomie cywilizacyjnym. Czas zaimplementować tu normalność i zachodnie standardy. Homoseksualiści to normalni ludzie.

polkowski
2019-03-25 11:59:30
Ocena: -1(glosow:11)-+
od kiedy homoseksualiści są normalnymi ludźmi skoro są zgodnie z definicją parafilii w seksuologii (to jak wiesz jest dziedziną nauki) zboczeńcami seksualnymi. WHO jedynie zmieniła definicję homoseksualizmu że nie jest to choroba . Zbowidowcu , tobie śnią się zasady zachodnie jak w Szwecji gdzie kontakty seksualne ze zwierzętami są dopuszczalne .

buczo108
2019-03-25 12:03:32
Ocena: -1(glosow:11)-+
Sam jesteś cebulak. Z homoseksualizmu nie ma żadnych korzyści, to czysta deprawacja, dewiacja, zboczenie, odstępstwo od normy moralnej i społecznej.Najlepszym przykładem jest natura, w której homoseksualizm nie stanowi nawet promila. Jest to dowód na to, że szeroko pojmowana natura zdała sobie sprawę iż homoseksualizm nie pomoże w przetrwaniu danego gatunku a tylko go pogrąży.Jeżeli nadal uważasz, że homoś to coś normalnego to poddaj się eutanazji bo gdyby nie twoi hetero-rodzice to by Cię nie było.Jak nadal brak Ci dowodów to poczytaj sobie dzięki czemu w dużej mierze upadło cesarstwo Rzymski

Gomiv
2019-03-25 10:56:38
Ocena: 6(glosow:20)-+
Serio? Chodzenie za rękę z chłopakiem to dla niego obnoszenie się i wielka obraza uczuć wewnętrznych? Dajcie sobie siana. Dupienie się par w parku niezależne od płci i stanu jest najzwyczajniej niesmaczne i brakiem szacunku dla innych. Zwykłe pójście za rękę, czy zwykłe przytulenie jest dla mnie czymś zdrowym i normalnym i wolę taką parę zobaczyć niż biegającą ciągle w około patole.

kurde26
2019-03-25 10:55:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
To nie jest cytat z Pudziana. Nie było "tanio skóry nie sprzedam" oraz "samo się nic nie zrobi"

andrzej67k
2019-03-25 10:40:33
Ocena: -3(glosow:11)-+
Brawo Pudzian!

darek24
2019-03-24 22:07:43
Ocena: -2(glosow:10)-+
Sympatycznie by było gdyby Jego sobotni pogromca okazał się gejem.....

jakub1975wawa
2019-03-25 08:41:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie wystarczy ze pudzian jest gejem?

waniasor
2019-03-24 18:30:00
Ocena: -3(glosow:11)-+
A co by powiedział jakby wiedział że ksiądz pedofil dobierał się do jego dziecka, ucieszył by się :):):)

Tomek_8282
2019-03-24 16:23:48
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

yamcito
2019-03-24 14:19:22
Ocena: -5(glosow:9)-+
Tego się nie spodziewałem, że za taką wypowiedź trafi na wiochę, i to z taką akceptacją. Co za "nowoczesny" kraj.

jakub1975wawa
2019-03-24 12:26:28
Ocena: -1(glosow:11)-+
Ten miecz mnie rozwala na atomy. Od raz widać że ten kto go projektował nigdy nie trzymał broni białej nawet w ćwiczebnym boju. Jeśli nie ma ukrytych magicznych właściwości to g... nie miecz jest

MISZEL78
2019-03-24 12:48:09
Ocena: 7(glosow:9)-+
Walnij się w czoło, on nie jest żadnym rycerzem. Gdybyś był dekarzem to napisałbyś, że blachodachówka na altanie w tle jest nieprawidłowo zamontowana?

jakub1975wawa
2019-03-24 15:17:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie napisalbym bo na blachodachowkach sie nie znam, a jesli chodzi o broń średniowieczną to nie jestem expertem ale na tyle dużo poczytalem porządnych ksiazek i amatorsko ćwiczyłem szermierkę żeby wiedzieć ze jest coś nie tak.te wygibasy na jelcu moga pokaleczyc dloń w trakcie walki, a te wywijasy na ostrzu na zastawie przeszadzaja w konserwacji broni , nie daja zadnej praktycznej przewagi w walce i przeszkadzaja podczas wyjmowania i chowania do pochwy

jakub1975wawa
2019-03-24 15:24:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mógłby np pozować z czymś dużym, ciekawym i jednoczesnie, prostym , eleganckim i legendarnym np. z Claymore'm

gordonthompson
2019-03-24 15:35:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie potrzeba fachowca, żeby wiedzieć, że miecze "fantasy" nie są prawdziwymi mieczami.

jakub1975wawa
2019-03-24 16:59:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jesli nie odgrywa sie sie postaci fantasy w cosplay, to głupio to wygląda

gordonthompson
2019-03-24 19:11:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nawet w cosplayu takie miecze głupio wyglądają:)

jakub1975wawa
2019-03-24 19:50:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
W cosplay jest ok to czesto magiczne postaci moze dla magii moga byc wazne te wygibasy ale tu pudzian jest soba realny jesli juz ma miec miecz niech to bedzie miecz prawdziwy realny najlepiej kopia czegoś słynnego z pól bitewnych w końcu ma uchodzić za fightera a nie za maga z D&D

Leszy
2019-03-25 10:51:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
Po pierwsze, ten miecz jak najbardziej wygląda na magiczny, po drugie - nie każdy miecz służy do walki, po trzecie - nawet jeśli nie jest magiczny i służy do walki to jego przewaga może polegać na efekcie psychologicznym jaki wywołuje, nie tylko podczas walki, ale i podczas triumfu i przyjmowania laurów.

gordonthompson
2019-03-25 12:02:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Człowieku, co Ty? Jaki efekt psychologiczny, na kim on miałby być wywarty? Dzisiaj się już na miecze nie walczy, chyba że w bractwach. Ale współczuję, gdy pojawisz się na sparingi z takim czymś. Chyba że to miałaby być ta Twoja "magiczna" moc miecza, powodowanie u przeciwnika ataków spazmatycznego śmiechu, odbierającego zdolność do walki.

kubakuba185
2019-03-24 12:11:37
Ocena: 3(glosow:15)-+
Popieram w 100%

diamentowamaska
2019-03-24 11:20:21
Ocena: 1(glosow:9)-+
malracje.....nic zlegonie powiedzal....

Snickers65
2019-03-24 11:13:47
Ocena: 0(glosow:18)-+
Odraza do homoseksualizmu jest naturalna i właściwa każdemu zdrowemu człowiekowi.

jakub1975wawa
2019-03-24 12:00:30
Ocena: -4(glosow:8)-+
Sorry ze cie wykopuję ze strefy komfortu ale będąc na prowincji mozesz byc odciety od co ciekawszych newsów. Otóż mój kochany wróbelki na mieście ćwierkają że ze słynny Dominator dominuje co rano trasy dla biegaczy zs swoim nowym chłopakiem

nissin
2019-03-24 13:26:43
Ocena: -4(glosow:6)-+
"Ponad tysiąc stron o księżach gejach. Arcybiskup Neapolu przekazuje dane kompromitujące Watykan Crescenzio Sepe przekaże na ręce władz Watykanu liczący 1233 strony dokument o homoseksualnych duchownych. Źródłem dokumentów ma być męska prostytutka. Mam dość hipokryzji - tłumaczy swoją decyzję mężczyzna. Wyjaśnia, że nie mógł już dłużej tolerować różnicy pomiędzy tym, co mówią, a robią księża." - wp.pl

buczo108
2019-03-25 12:10:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nissin cytując wp.pl to tak jak byś zapytał ślepego o drogę.

koreperytor12
2019-03-30 09:07:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2019-03-24 10:54:59
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-03-24 12:04:39
Ocena: -3(glosow:7)-+
... ale ma chłopaka i to pewne rzeczy wyjaśnia

caleanka
2019-03-24 10:09:08
Ocena: 0(glosow:10)-+
"Każdy kto choć raz spróbował dopingowej drogi na skróty, zapewne zauważył jak ogromny wpływ sterydy wywierają na funkcjonowanie psychiki.Magia wielkich mięśni pozwala w pewien sposób zakryć zakorzenione kompleksy i dać iluzoryczne poczucie bezpieczeństwa i akceptacji przez otoczenie. Wyobraźmy sobie teraz, jak taki człowiek, o słabej i nadwerężonej psychice, który nie potrafi znosić najmniejszych przeciwności w życiu, może zareagować na symptomy pojawiających się zaburzeń seksualnych? Przecież dla młodego faceta jest to sprawa niezwykle wstydliwa, upokarzająca i ośmieszająca." - fit

caleanka
2019-03-24 09:57:22
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dlaczego on ma taka mala glowe? A jak z jego IQ?

maalak
2019-03-24 12:08:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zaldbag
2019-03-24 09:34:09
Ocena: 0(glosow:12)-+
Mądrości gościa, co przez większość życia walił tyle dopingu co Tour de France.

Wiesniak_Krul
2019-03-24 09:25:27
Ocena: 7(glosow:29)-+
Widział ktoś dziewczynę Pudziana? Gościu ma 42 lata, już powinien mieć dzieci w wieku szkolnym...

gordonthompson
2019-03-24 09:31:16
Ocena: 0(glosow:14)-+
Taki np. Biedroń też już powinien mieć dzieci w wieku szkolnym.

caleanka
2019-03-24 10:17:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie mowiac o Kaczynskim...

MISZEL78
2019-03-24 11:07:45
Ocena: 1(glosow:13)-+
Sugerujesz, ze jest gejem? Może jest ale nie obnosi się z tym, o tym właśnie powiedział. Czytaj ze zrozumieniem.

gordonthompson
2019-03-24 11:57:09
Ocena: 2(glosow:12)-+
Generalnie według tego rozumowania każdy czterdziestolatek, który nie ma dzieci, jest homo. To hipoteza godna Nobla.

jakub1975wawa
2019-03-24 12:03:37
Ocena: -4(glosow:8)-+
Chej kochane prawaczki każdy w stolicy wie ze dominator ma chłopaka, mój szwagier miał przyjemność odprawiania go na lotnisku i dokladnie obejrzał sobie jego ,,żonę" jak odprowadzał go na samolot

jakub1975wawa
2019-03-24 12:28:37
Ocena: -3(glosow:7)-+
Prawackie debile jak zwykle minusują rzeczywistość, kiedy odbiega do ich prawackich fantasmagorii

gordonthompson
2019-03-24 12:34:02
Ocena: 7(glosow:11)-+
Nie wiem, czy jest gejem, czy nie. Morał z tego taki, że nawet jeśli jest, to się z tym nie afiszuje. O tym pisze. Ja jestem hetero, ale ostentacyjne okazywanie uczuć przez pary heteroseksualne też jakoś uważam za żenujące.

maalak
2019-03-24 18:40:27
Ocena: -6(glosow:12)-+
Gordon nie produkuj się... Jakub ma jak zwykle problem z czytaniem że zrozumieniem.

gruzawik
2019-03-24 19:30:47
Ocena: -3(glosow:7)-+
może i głupio wyglada, ale nie widze powodu, dlaczego zakazywać parom, trójkątom, innym figurom publicznego okazywania sobie uczuć. inaczej mozemy obudzić się kato/talibanie, czy jak zwał, bo różnica żadna. moim zdaniem różowe sznurówki głupio wyglądają, ale w zasadzie ani mnie to ziebi ani grzeje. za to emocjonalny stosunek do CZYJEGOŚ związku wskazuje na zaburzenia we własnym.

gordonthompson
2019-03-24 21:58:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
A kto mówi o zakazywaniu? Zakazu nie ma, ale jeśli kogoś krępuje gdy para o jakiejkolwiek orientacji liże i obmacuje się obok niego w autobusie, to co, nie może mu się nie podobać? Miejsca publiczne to nie miejsce na rytuały godowe. Pomijam nastolatki, im się więcej wybacza, bo chcą się popisać swoją pierwszą sympatią przed całym światem. Ale nawet w ich przypadku to jest dość dziecinne i niesmaczne. Będąc wśród ludzi wypada umieć się zachować, nie?

gruzawik
2019-03-25 01:03:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
owszem, czemu jednak akurat homo się czepił, a nie wszystkich? ja zwyczajnie patrzę w inną strone, albo przyglądam się z zainteresowaniem, jak ładna parka. całą wiocha w tym, że albo wszyscy, albo nikt, bez różnicy. a jemu akurat homo przeszkadza. a les? też?

gordonthompson
2019-03-25 07:34:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Homoseksulista rodzaj męski, więc w pierwszej kolejności się z facetami kojarzy, może dlatego. Ale czy tak naprawdę jest, nie wiem, jego trzeba pytać:)

ericsson82
2019-03-24 08:43:22
Ocena: 3(glosow:13)-+
zgadzam sie w 100%. do tego powinni sie stosowac wszyscy: geje, katolicy itp
Czyli „Włączę awaryjne i pójdę po gofra”.
główna
Dodano: 10.06.2018, 12:54:35   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 98Skomentuj (33) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0