lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I polscy nauczyciele.
główna
Dodano: 30.03.2019, 21:29:19   przez: woland_demon
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 108  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
m_a_c_i_e_k_85
2019-03-30 22:32:01
Ocena: 19(glosow:25)-+
Mam nadzieję, że rodzic odwiedził Panią od matematyki i wytłumaczył jej, żeby nie korzystała z klucza przy rozwiązywaniu zadań...

insu
2019-04-03 15:52:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wow, zajebiście. A nie jeden sprawdzian u jednego nauczyciela? Wioskowa społeczność, sorry, "spouecznoźdź" już napięta.

zonkumariano
2019-04-02 22:07:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Domingo251
2019-04-02 08:11:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
I właśnie dlatego nauczyciele chcą podwyżek.bo nie dość ze uczą i realizują program to jeszcze musza się użerać ze zyebanymi rodzicami którzy nie rozumieją zadań tak samo jak ich dzieci.pomnozcie sobie dwa złote razy osiem dzbany..

HenryKipper
2019-04-02 07:55:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
no I znow antyintelygienty w natarciu. no juz przeczytac zadania to nie łaska, a predzej nic nie zrozumieli. zadanie tekstowe jest jasno opisane. to uczen, podobnie jak matoly wiochowe, nie zrozumial o co chodzi. tu nie idzie o kolejnosc cyferek, ale o prawidlowe zrozumienie zadania. jak widac nawet ci, co rzekomo pokonczyli szkoly maja z tym problem.

bronkobill
2019-04-02 00:41:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciekawe czy jak dostanie podwyżkę to będzie lepiej uczyła?

Idiot-Hunter
2019-04-01 23:50:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

beeveer
2019-04-01 21:29:02
Ocena: 1(glosow:7)-+
hahaha gównoburza wśród osłów którzy nie mają o niczym pojęcia. nauczyciel tak ocenia, bo tak każą mu kur..y z WOMów. sam się skręca,klnie i wscieka ale nie ma wyjścia, bo ocenianie musi być wg tabelek kleconych przez idiotów z politycznego nadania. moja żona zrezygnowała z posady egzamiatora, bo szlag ją trafiał, jak za dobrze zrobione zadanie musiała krzywdzić ucznia dając mu 30%, bo nie zrobił zgodnie z wytycznymi idiotów z men

m_a_c_i_e_k_85
2019-04-01 21:52:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
To prawda. Wielki szacunek dla Twojej żony za to co zrobiła, bo nauczyciel, który zamiast uczyć wykonuje polecenia oficera prowadzącego to nie jest nauczyciel tylko funkcjonariusz systemu mającego za cel ogłupienie społeczeństwa. Możesz być z niej dumny. Rozmawiałem z wychowawczynią córki i rozmawialiśmy o programie nauczania, wspomniałem o podręczniku do historii, w którym znalazłem nie prawdziwe informacje, podałem przykład i odpowiedziała, że oni to wiedzą ale nic nie mogą zrobić bo mają to narzucone z Warszawy. Ręce opadają.

Emekk18
2019-04-01 21:15:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
I daj nauczycielą podwyżki jak takie jaja robią . Ja bym ją pocisną za to ....

SiropDeCitron
2019-04-01 22:22:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pociśnij, a potem twojego gówniaka pocisną na ochronie za 5 zł za godzinę albo na stanowisku konserwatora... powierzchni płaskich. No chyba, że będzie taki wyszczekany jak ty, to zajdzie daleko, jak nasi politycy. "Nauczycielą". Same debile z dostępem do internetu.

inezzzz1
2019-04-01 19:34:54
Ocena: -2(glosow:8)-+
Proszę Państwa, jest to zadanie dla dzieci w klasie 3. Zadanie ma na celu rozwijanie logicznego myślenia, jest to odrębny materiał i nie chodzi tu o działania, a o myślenie właśnie. To jest logika. Ten materiał jest wcześniej dokładnie tłumaczony, a zadania są z jego rozumienia. Bo na tym opiera się rozumienie również samego mnożenia i dalszych działań. Tak jak z banknotami: działanie 10x6 wskazuje na 10 banknotów o nominałach 6 zł, czyli źle. Nie jest to też kwestia klucza. Rozwinięcie tej umiejętności pomaga później w kolejnych, bardziej skomplikowanych zadaniach tekstowych.

NezQul
2019-04-01 21:41:46
Ocena: 1(glosow:7)-+
Co ty inez pierd....sz. Mnożenie to mnożenie. Nie ważne 4x6 czy 6x4 wynik wyjdzie ten sam. Jeśli jesteś półgłówkiem to może potrzebujesz jakiegoś bodźca żeby wiedzieć od czego zacząć, ale jak widać nawet dzieci tak skomplikowane równanie z marszu piszą.

SiropDeCitron
2019-04-01 22:26:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nieważne czy 6 banknotów dziesięciozłotowych, czy 10 banknotów 6 złotowych, albo 10 zł razy 6 banknotów... To samo, wynik ten sam... Tekst bez znaczenia. Powodzenia w zadaniach bardziej złożonych niż 2 x 2.

tomson_1988
2019-04-02 07:34:05
Ocena: -4(glosow:4)-+
Logika (dział matematyki) przynajmniej za moich czasów była dopiero w 1 klasie Lo o profilu mat-inf-ang. A tu widzę że malolat poprostu pomyślał mam 6 guzików x 4 bluzki. I jeszcze nie wiem dlaczego ta idiotka dopisuje do działania zł?

inezzzz1
2019-04-02 09:44:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
To nie jest kwestia moich wymysłów tylko tego, czego uczą teraz w szkole. I jak to robią. Zł dopisywane są właśnie z tego samego powodu. Nie zmienicie tego, ja też nie, taki jest program i tak są pisane podręczniki, a do nich ćwiczenia. Dzieciom ma to pomoc zrozumieć sens mnożenia, a niestety edukacja w Polsce nie zakłada że dziecko może wyprzedzać program i tu jest cały problem. Natomiast logika jako taka owszem jest później, ale myślenie logiczne wprowadzane jest od początku edukacji. Na czymś trzeba bazę tworzyć.;) Te działania mają wyrażać zdania: tu jest 6 banknotów po 10 zł, a dziecko ma

NezQul
2019-04-02 23:05:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
no zobacz SiropDeCitron studia skończyłem, całki wyliczyłem, a się teraz dowiaduję że już w 1 klasie tłumokiem byłem. Choć swoją drogą to co napisałeś w zasadzie nawet do wstawki nie nawiązuje, bo to dziecko wiedziało co liczy. 6 banknotów o nominale dziesięciu złotych, czy banknot o nominale 10 złotych razy 6 sztuk. Ale przecież to logika jest, więc z klucza trzeba...

fred1234
2019-04-01 19:16:47
Ocena: -1(glosow:7)-+
I mamy właśnie obraz typowych Wiochowiczów... znafcuw.... Nie znają metodyki, nie wiedzą na jakim etapie nauki sprawdzian i leją ten tępy hejt. Leją. Myślący mają komentarze "-" a fachowcy (hmmm ?) na "+". Spece potrafią kur#@w@ć i obrażać bo wynik się zgadza. "O pero, pero bilans musi wyjść na zero" lub 500+

simply1975
2019-04-01 17:46:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
Co za tępa strzała z tego pseudo nauczyciela. Za moich czasów moja Pani od matematyki, niejaka Barbara Sz - wspaniały nauczyciel - spoliczkowałaby tą pseudo nauczycielską kreaturę za robienie wody z mózgu. Strach się bać...co za debile uczą nasze dzieci.

SiropDeCitron
2019-04-01 17:44:28
Ocena: -3(glosow:9)-+
Widze z grubsza, że tylko jedna osoba ogarnia o co biega. Reszta to roszczeniowi rodzice lub materiał na nich. Nie dziwię się, że dookoła tylu idiotów.

tomson_1988
2019-04-02 07:36:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Idę po syna niech zobaczy kto to debil... Haha

kosmetyk101265
2019-04-01 13:27:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tutaj aż się prosi liść dla nauczycielki.Taki mocny z placka.

Zbowidowiec
2019-04-01 11:49:49
Ocena: -8(glosow:8)-+
Zlikwidować obowiązkową matematykę w szkole. To jest na nic nikomu nie potrzebne a tylko szarga nerwy.

grochodrzew
2019-04-01 10:17:35
Ocena: 6(glosow:10)-+
Widzicie dzieci, skupiacie sie na pierdołach. Prawda jest taka, że ta "szkoła" ma wyprodukować niewolników, robiących za 60zł dniówki, pierdoły z deseczek, dla prawdziwych władców Jewropy. Piszcie dalej o kluczach i sruczach (mnożenie jest przemienne i sa nawiasy), dawajcie się manipulować księżmi, a pozostaniecie niewolnikami, białymi czarnuchami. Niech dalej gładko przechodza kolejne ACTA, niech drenują kraj z pieniędzy, niech robią wam papke z móżdżków telewizją.

darek286
2019-04-01 18:07:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
O ACTA dowiedz się trochę więcej o co ,,kaman",z resztą się zgadzam.

romanzzabrza
2019-03-31 22:14:50
Ocena: -8(glosow:14)-+
W arytmetyce liczy się kolejnośc realizacji zadań i tego maiał sie nauczyć, przy rozbudowie dizłań na mnożenie, dzielenie itd... ma to zajebiste znaczenie. No ale mnie matmy 20 lat temu uczyli w takiej prawdziewj szkole...

erhaminus
2019-04-01 11:34:40
Ocena: 6(glosow:10)-+
Mnie w takiej szkole zabitej dechami (duuużo, duuużo dawniej niż 20 lat temu) uczono, że mnożenie jest przemienne i nie ma znaczenia co jest mnożną a co mnożnikiem z punktu widzenia wyniku. Ale co ja tam wiem... to był zapyziały PRL. Obniżenie dziecku oceny do dostatecznej plus za coś takiego nie znajduje w moich oczach uznania. Masz rację ze zwracaniem uwagi na kolejność operacji ale tutaj to bez znaczenia.

SiropDeCitron
2019-04-01 17:52:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
Na pewno nie uczono cię tego w kontekście zadań tekstowych. Może w podstawówce i nawet w szkole średniej nie ma to gościu dla ciebie znaczenia, choć uważam, że nie masz racji. Natomiast przy rozszerzonej matematyce i w przedmiotach ścisłych na studiach wyższych ma to znaczenie. Są zadania, które dzieli się na więcej etapów i takim rozumowaniem możesz nie ogarnąć jak zapisać równania. Z resztą widzę to po mądralach, którym przychodzi mi matematykę tłumaczyć.

kk1234567
2019-03-31 14:39:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
Syn w czwartej klasie odrobił prawidłowo pracę domową z matematyki i belfer poprawił że jest źle zadanie zrobione. Do dzisiaj nie pamiętam ile ta piz@#$%da dostała ku%^&rw jak poszedłem do szkoły.

kawalrafala
2019-04-01 19:36:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kk1234567
2019-03-31 14:34:02
Ocena: -4(glosow:8)-+
I ci debile żądają podwyżek! Za to co robią i za ich poziom nauczania powinni jeszcze dopłacać.

vacarius
2019-03-31 10:25:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Polska szkołą zeszła na psy od kiedy jest tam lekcja religii.

Domingo251
2019-03-31 08:54:00
Ocena: -6(glosow:18)-+
Do czterech bluzek potrzeba po 6 guzików na każda co daje 4*6 a nie odwrotnie i tak poprawnie ma być to działanie zrobione.Nauczyciele zwracają na kolejność mnożenia uwagę bo nie chodzi tylko umiejetność mnożenia a tez o czytanie ze zrozumieniem.Syn podobnie zle rozpisał i stracił punkty...taki program nauczania.

gordonthompson
2019-03-31 09:21:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

haduszek
2019-03-31 10:35:40
Ocena: 4(glosow:8)-+
G..no prawda, to jest matematyka. Mnożenie jest przemienne i wskazane jest aby to stosować dla ułatwienia. Ktoś kto ma problemy z mnożeniem może sobie w głowie rozpisać 6+6+6+6 - źle sobie to zrobił???

kk1234567
2019-03-31 14:35:44
Ocena: 1(glosow:7)-+
żal mi ciebie głupku, a może jesteś uczycielem?

fvvc
2019-04-01 12:51:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
MNOŻENIE JEST PRZEMIENNE A WYNIK JEST TAKI SAM

fvvc
2019-04-01 12:55:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
PO DRUGIE NIE JEST NIGDZIE NAPISANE CO PRZEZ CO MAM MNOŻYĆ TYLKO TYLKO DANE SA NAPISANE W KOLEJNOŚĆ . CO NIE JEST JEDNO ZNACZNE Z WKODOWANYM DZIAŁANIEM

zwm667
2019-03-31 07:38:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
ściema jak nic...łykać dalej

gordonthompson
2019-03-31 07:19:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
Fejk czy nie fejk, faktem jest że za nauczanie dzieci wzięli się już ludzie urodzeni po 1990 roku.

zwm667
2019-03-31 09:54:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
gorsi są ci, co ustalają podstawę programową i takie chore reguły oceniania/sprawdzania testów/sprawdzianów... no ale o nich się nie pisze to nauczyciele są be, bo robią coś co kazali im robić idioci z MEN ale ciii bo jeszcze wyjdzie to na jaw...

gordonthompson
2019-03-31 16:45:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bezrefleksyjnie robią nakazane głupoty, bo mają to gdzieś. O powołaniu, prawdziwym przekazywaniu wiedzy i o dobru dzieci jest mowa wtedy, gdy chcą podwyżek.

zwm667
2019-03-31 18:34:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
bo nie mają wyboru...na prawdziwe i rzetelne nauczanie po prostu nie ma czasu, po ostatniej reformie materiał został tak upchany, że przekazanie wiedzy zawęża się do niezbędnego minimum + multum zadań domowych zamiast przykładów na lekcjach...teoria, jakiś szybki przykład i jazda dalej... powtarzam, to nie jest wina nauczycieli...

jakub1975wawa
2019-03-31 00:47:01
Ocena: -3(glosow:7)-+
WSZYSTKO TO PIĘKNE, ALE GDZIE JEST PODPIS PEDAGOGA POD OCENĄ?

muchomorro
2019-03-31 00:39:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
Fake - idziesz z czymś takim do dyrektora i nauczyciel spod dywanu nie wyjdzie. Nie wierzę w to. Jaki rodzic by to przepuścił?

broda28
2019-03-31 07:03:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
żaden fake u mojej córki w klasie była podobna sytuacja

evender
2019-03-31 07:26:36
Ocena: 2(glosow:8)-+
A tu nauczyciel ma żonę wysoko postawioną w PiSie i wylatujesz z gabinetu z kopem w d..ę i podbitym okiem

piotrbigaj
2019-03-31 07:50:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
muchomorro - a skąd wiesz, że przepuścił? Zrobił fotkę i poleciał do dyra...

bohun2006
2019-03-31 08:51:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

muchomorro
2019-03-31 16:25:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
@piotrbigaj - as chyba, że tak. NA wszelki wypadek, przeniósłbym jednak dziecko do klasy, gdzie ten nauczyciel nie ma wstępu.

nikol123yzy
2019-03-31 00:33:49
Ocena: 0(glosow:6)-+
Idealny przykład nauczania w naszym kraju, albo myślisz wg. wytycznych, albo pała! Nie ma możliwości rozwoju samodzielnego myślenia, nauczyciel ma tak zadanie rozwiązane i tak ma być napisane.

piotrbigaj
2019-03-31 07:51:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dokładnie. Najlepiej to widać w momencie gdy polonista lepiej wie co autor miał na myśli niż uczeń...

rapp
2019-03-30 23:55:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
Czy rodzice byli w szkole aby poinformować nauczyciela/nauczycielkę, że jest skończonym debilem?

pibi80
2019-03-31 15:52:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wiem czy byli, a powiem Ci, jak wyglądała rozmowa w podobnej kwestii, którą miałem z nauczycielką mojego dziecka. Wykazałem błędne myślenie, ona pokiwała głową i powiedziała: odjęłam punkty, bo MY SIĘ TAK UCZYLIŚMY i teraz byłoby niesprawiedliwie, gdybym nie odjęła.

m_a_c_i_e_k_85
2019-03-30 22:32:01
Ocena: 19(glosow:25)-+
Mam nadzieję, że rodzic odwiedził Panią od matematyki i wytłumaczył jej, żeby nie korzystała z klucza przy rozwiązywaniu zadań...

ding
2019-03-30 23:11:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kosiorro
2019-03-30 22:17:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cenna uwaga Pani nauczyciel

Tomeksikorsi86
2019-03-30 21:59:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdzie są rodzice? Ja bym rozszarpal za taką ocenę!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Trumpizm.
  •  Tarczyński niebawem
Jak fachowo sprawdzić kabel pod napięciem
główna
Dodano: 20.05.2018, 19:21:38   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 118Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0