lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Właściwy moment „dyskusji” 1:05, nieporozumienie wyzwala w kierowniku Forda potrzebę dyskusji.
główna
Dodano: 23.04.2019, 01:19:25   przez: qbus91
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 81  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(26)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
themark
2019-04-24 18:35:59
Ocena: 12(glosow:14)-+
Błąd może popełnić każdy. My nie decydujemy, kto zawinił bo nie ma nagrania z tyłu. Mogło być też tak, że nagrywający zaczynał manewr a kierowcy Forda było za wolno i w tym samym czasie przyśpieszył. Sam miałem tak nie raz, mimo że gapiłem się w lusterka. Nie widać, żeby nagrywający na siłę się pchał, tylko widać, że wyraźnie zwolnił i odpuścił. Ale zachowanie kierowcy Forda było więcej niż naganne. Nie on jest od rozsądzania takich spraw a policja. I na moim miejscu kierowca nagrywający i tak był litościwy że użył tylko gazu (bo nie wiedział z jakim zamiarem kierowca Forda idzie do niego).

marcin3276
2019-04-25 14:46:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie ważne co zrobił kierowca; ten typ z forda leciał z łapami; gdyby na mnie trafiło to raczej o własnych siłach nie zszedłyb z tej ulicy; prawidłowo, buractwo należy tępić

MaciekGKW
2019-04-25 00:55:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dużo jeżdżę po PL od kilkunastu lat i przyznam że w ostatnich latach jest bardzo dużo agresji na drodze. Każdy chce udowodnić że na drodze jest lepszy od drugiego. Widzimy czyjś błąd a nie daj Bóg sami ten błąd odczujemy to wtedy się zaczyna! Niedługo będziemy wozić w bagażnikach pały, noże, broń itp. Trochę myślenia i tolerancji by się przydało. Ktoś odwalił numer na drodze? Nic się nie stało? To odpuść!

gurool
2019-04-24 22:29:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trzeba obserwować drogę cały czas! Jak jedziesz i widzisz ze za Tobą nagle się pojawia ktoś szybki.... to powinieneś wiedzieć, że w podobnej sytuacji jak na filmie on będzie chciał łyknąć tą ciężarówkę i Ciebie przy byle okazji. W takiej sytuacji lepiej dać szybkiemu wyprzedzać. No chyba że widzę, że ów szybki nie zbiera się za bardzo do tego wyprzedzania - to sam łykam tira. Gdybym wyprzedzał i jakiś laps podobnie jak nagrywający by mi przed ciężarówką wyskoczył... tak jak temu z Forda... to bym wyprzedził i nie próbował później uczyć go jeździć czy z nim gadać, zatrzymywać się i robić wiochę

gurool
2019-04-24 22:37:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jechałbym dalej, najwyżej strąbiłbym kolesia. Jeden kierowca słaby, nieogarniety, drugi agresywny i piertolnięty.

mausner
2019-04-24 19:15:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Każdy usprawiedliwiający gościa w mondeo powinien jeździć co najwyżej seicento, wtedy będzie wiadomo, że nie będzie bawił się w wyprzedzanie. Koleś kompletnie zignorował fakt, że nagrywający dynamicznie zbliża się do dostawczaka, co samo w sobie sugeruje, że może chcieć go wyprzedzić. Gdy mamy zamiar wyprzedzać, nie patrzymy tylko w lusterka, ale również na to, co dzieje się przed nami, co cwaniak w mondeo miał gdzieś.

dbwm
2019-04-25 07:25:46
Ocena: -4(glosow:6)-+
Mam nadzieję, że nie masz żadnego pojazdu.

snickers45
2019-04-24 18:38:35
Ocena: -14(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

christo55
2019-04-25 13:39:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie widziałeś, mały ujku, że ten bandyta z forda wyprzedzał na podwójnej ciągłej? Powinien jeszcze wpier.ol dostać.

themark
2019-04-24 18:35:59
Ocena: 12(glosow:14)-+
Błąd może popełnić każdy. My nie decydujemy, kto zawinił bo nie ma nagrania z tyłu. Mogło być też tak, że nagrywający zaczynał manewr a kierowcy Forda było za wolno i w tym samym czasie przyśpieszył. Sam miałem tak nie raz, mimo że gapiłem się w lusterka. Nie widać, żeby nagrywający na siłę się pchał, tylko widać, że wyraźnie zwolnił i odpuścił. Ale zachowanie kierowcy Forda było więcej niż naganne. Nie on jest od rozsądzania takich spraw a policja. I na moim miejscu kierowca nagrywający i tak był litościwy że użył tylko gazu (bo nie wiedział z jakim zamiarem kierowca Forda idzie do niego).

BurakiPL
2019-04-24 17:22:44
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

themark
2019-04-24 18:37:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rozumiem, że Ty NIGDY nie popełniłeś ŻADNEGO błędu !?

bielu1985
2019-04-24 17:16:05
Ocena: -9(glosow:9)-+
A może znawcy kodeksu drogowego może najpierw go przeczytajcie! Wolno wyprzedzać więcej niż jeden pojazd?? Bo chyba raczej nie! Obaj byli tak samo winni moim zdaniem, jeden ze nie patrzy w lusterko a drugi za sam manewr wyprzedzania.

ptanoc
2019-04-24 18:03:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
Znajdź "znafco" taki przepis w KD i podaj. Jeśli nie znajdziesz oddaj prawko (chociaż mam nadzieję, że nie masz).

kurde26
2019-04-24 21:12:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szczerze powiem że coś mi światło z tą kolumną pojazdów, że w pewnych okolicznościach nie można wyprzedzać ale sprawdziłem. Nie ma takiego przepisu co by tego zabtaniał

MaciekGKW
2019-04-25 00:57:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam nadzieję że jeździsz tylko rowerem i autobusem ;)

de_vall
2019-04-24 16:18:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jatymyoni
2019-04-24 15:32:13
Ocena: -7(glosow:11)-+
Jakie nieporozumienie? Nagrywający mogłeś zabić gościa z forda! I jeszcze masz tupet nazywać go kierownikiem,bo co? Bo się zdenerwował? Tak, miał takie prawo!!!!!!

dahomej
2019-04-24 16:11:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kolejny gimbus.To nie gta a realny świat tu się umiera na prawdę.Brana z forda powinien jezdzić autobusem i to na ostatnim miejscu.

themark
2019-04-24 18:40:10
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ale nie miał absolutnie żadnego prawa startować z łapami do kierowcy!! Niech się cieszy że dostał tylko gazem, bo gdybym to ja jechał, nie daj Boże jeszcze z dziećmi, to z tego rowu burak by nie wyszedł o własnych siłach !

jatymyoni
2019-04-24 20:58:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Themark zgadzam się z Toba,jak najbardziej masz rację. Ja piszę tylko, że miał prawo się zdenerwować, ale nie popieram takiej agresji ani jednej ani drugiej strony. Być może też jechał z dzieckiem, stąd taka reakcja... Tak czy inaczej tytuł tego filmiku sugeruje tylko i wyłącznie winę narwanca z forda, a potencjalny sprawca wypadku beznadziejne drwi

themark
2019-04-24 21:23:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Jatymyoni" Masz rację ale jak pisałem powyżej, nie ma żadnej informacji, co działo się z tyłu przed manewrami wyprzedzania? Co nie zmienia faktu, że jeden kierowca popełnił błąd a drugi nie zluzował majtek i ciśnienie na mózg uderzyło. Zresztą nie usprawiedliwiając nikogo, to kierowca Forda też odwalił dwie niezłe numery zajeżdżając drogę innemu pojazdowi a wcześniej hamując przed maską samochodu nagrywającego, kiedy jednak zaczął wyprzedzanie za Fordem. Uwierz, kierowca Forda na bank nie wiózł dzieci. Gdyż żaden odpowiedzialny opiekun, nie zachowywał by się w ten sposób. No chyba ż

Sebo30
2019-04-24 15:17:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jaki kierownik??.

kris072
2019-04-23 08:35:29
Ocena: 1(glosow:9)-+
ford już wyprzedzał a nagrywający nie popatrzył w lusterko...

dahomej
2019-04-24 16:09:15
Ocena: 2(glosow:8)-+
Czy ty oglądasz ten sam film.Barani łeb z forda jechał jak debil i stwarzał zagrożenie dla innych i jeszcze miał pretensję.Baran otrzymał słuszną nagrodę.

mic123cim
2019-04-24 18:46:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
jak ford mógł wcześniej wyprzedzać skoro jechał samochód z przeciwka? nagrywający zjechał na lewo w tej samej sekundzie jak tylko zwolnił się pas.

Kojotkh84
2019-04-23 02:44:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Zaoranie
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0