lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
...edukatorów w czarnych kieckach
główna
Dodano: 15.10.2019, 09:15:14   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 230  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
akr69
2019-10-15 09:52:27
Ocena: 6(glosow:12)-+
A rodzicow kto wyedukuje, to bedzie dzialac na zasadzie gluchego telefonu, dzieciaki same beda sie edukowac z patolstreamow. Wierzycie ze jak nie bedzie edukacji to dzieciaki nie beda sie tym tematem interesowac i dopiero w nocy poslubmej doswiadcza pierwszy seks...

Prawdaboli1234
2019-10-17 19:40:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
czosnek w pęku, cola w ci**e, siusianie po stosunku, liście brzozy, jedzenie surowego mięsa itp - to są rzeczy, które gro polskich nastolatków uważa za ochronę przed ciążą. Gro polskich nastolatków uważa także, że seks MUSI wyglądać tak, jak w pornosach, że stosunek przerywany to lepsza metoda antykoncepcji niż gumki a co do gumek - to powinno się zakładać dwie, jedną na drugą i będzie skuteczniej. Mnóstwo polskich nastolatek także, było już molestowanych i boi się o tym powiedzieć, bo nie wie jak. Tak, edukacja jest potrzebna.

Jarosław25400
2019-10-17 08:27:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie, propagowanie homoseksualizmu i pedofilii w szkołach nie jest dobrym pomysłem.

Piotrek266
2019-10-17 06:57:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
Oczywiście że nie. Rodzice najlepiej są w stanie wytłumaczyć że sex z osobą tej samej płci jest bez sensu. Z tego gówno będzie. Szkoła nie potrafi nawet tego.

krzychu2301
2019-10-17 05:54:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak, ale tylko dla dzieci czerwonej hołoty.

Boberek78
2019-10-16 23:34:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kiedyś był przedmiot Biologia, i temat rozmnażanie się i rozwój człowiewka.

Piotrek266
2019-10-16 22:04:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Oczywiście że nie. Rodzice najlepiej są w stanie wytłumaczyć że sex z osobą tej samej płci jest bez sensu. Z tego gówno będzie. Szkoła nie potrafi nawet tego.

kurde26
2019-10-16 17:47:59
Ocena: 1(glosow:5)-+
Edukacja sexualna tak, w takiej formie jak jest to proponowane przez WHO nie. Ktoś tu napisał coś o głuchym telefonie. Dawniej dzieciaki tak właśnie zdobywały wiedzę a jednak ciąż wśród nieletnich było mniej.

gruzawik
2019-10-16 21:24:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
ciąż było mniej nie z racji braku edukacji, tylko z ostracyzmu, odium społecznego i lęku przed tymi zjawiskami. 100 lat temu panna z dzieckiem: rzecz nie do pomyślenia.

pspot
2019-10-16 16:35:38
Ocena: 4(glosow:6)-+
Powinna być ale w ramach lekcji biologi - 2 - 3 h lekcyjne przy okazji nauki o układzie rozrodczym. Nie wiem, czego mieliby uczyć przez cały rok, albo 8 klas...

Luker777
2019-10-16 16:18:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Moi rodzice dali mi najkrótszą lekcję edukacji seksualnej, tłumacząc mi, że jedyną stuprocentową metodą jest metoda "nie dupczyć się". Droga młodzieży, to działa! Polecam wszystkim niepełnoletnim, ale dzisiejsza młodzież nie wytrzyma tak długo...

Prawdaboli1234
2019-10-17 19:43:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Aha, i dlatego nie należy uczyć o antykoncepcji? Niektórzy i tak się będą dupczyć, więc już jeśli będą, to chociaż z głową i bezpiecznie.

susza89
2019-10-16 15:22:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
System edukacji powinien byc prywatny i urynkowiony. Jedni rodzice sobie zycza edukacji seksualnej bo sie krepuja gadac o takich tematach,a innych moze razic, ze np ich corka sie dowie za wczesnie jak wyglada penetracja itp i moze ja to zrazic. Bez sensu wrzucac wszystkich do jednego wora i narzucac innym na sile to co wy akurat chcecie. Komuchy tego nie zrozumieja, ale kazdy jest inny i to powinna byc idnywidualna decyzja.

kanapkazpasztetem
2019-10-16 14:56:03
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lamparcica
2019-10-16 15:04:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ty ale jesteś durny.

kanapkazpasztetem
2019-10-16 15:16:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

akr69
2019-10-16 16:26:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
Typowo debilne rozwiazanie problemu - ZAKAZAC, jakie to proste rozwiazanie, tylko czy skuteczne?

kanapkazpasztetem
2019-10-16 16:52:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

art-b
2019-10-16 12:21:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tylko kto miałby uczyć edukacji seksualnej, księża i dewianci LGBT?

Magnus90
2019-10-16 11:58:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Sami będziemy pogrążac się w coraz większej dupie. We wszystkim potrzebujemy pomocy samochody same hamują, skrecaja, parkuja. Kiedyś było wychowanie do życia w rodzinie, teraz w nowoczesnym świecie będzie, przygotowanie do ruchania a następnym krokiem będą zajęcia praktyczne z sexu bo idąc w tym kierunku zostaniemy debilami którzy sam nic nie potrafią. Natomiast uważam że cel jest klarowny, przygotować społeczeństwo w tym przypadku dzieci ze różne orientację czy dewiacje seksualne to normalność, za 10, 15 lat będą niestety efekty i być może pedofilia nie będzie dewiacje seksualna a orientacja.

sad_madman
2019-10-16 10:53:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
Mnie zastanawia dlaczego w czasach gdy mamy łatwy dostęp do wiedzy z całego świata musimy wprowadzać dodatkowe zajęcia w szkołach.

akr69
2019-10-16 11:10:53
Ocena: 5(glosow:9)-+
Przede wszystkim masz latwy dostep do informacji, danych, tresci i obrazow. Im wiecej tego, tym wiekszej potrzebujesz wiedzy aby to odroznic i odseparowac dane, aby dotrzec do tej wiedzy i byc jej swiadom.

cutty44
2019-10-16 15:48:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
tym tokiem rozumowania mozna zadac pytanie: po co nam szkoly, uczelnie wyzsze?

Gordon72
2019-10-16 08:04:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
akr69 pewnie że nie każdy potrafi , da radę itp. Tylko zapominasz o najważniejszej sprawie to są moje dzieci, nie rządu , szkoły. Mało tego bo nawet według prawa to ja za nie odpowiadam, rozumiem przymus przy szczepieniach bo moje nieszczepione dziecko może zagrażać innym ale co do tak delikatnych tematów jak edukacja seksualna to zostaw to w gestii rodziców. Nie pisze że nie ma być tej edukacji w szkołach ale to rodzice powinni zatwierdzać materiał jaki ich dzieci będą przyswajać. Teraz muszę wyrazić zgodę na wycieczkę ale już na edukacje seksualną już nie ?

akr69
2019-10-16 10:47:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie masz wplywu na program nauczania w szkole publicznej, tak jak MEN nie ma wplywu na program nauczania religii w szkole publicznej, jak chcesz ingerowac w program to przepisz dzieciaki do szkol prywatnych, albo ksztalc je w domu. Na wywiadowkach juz norma jest jak karyny i janusze wymuszaja na nauczycielach specjalnego traktowania ich bombelkow kosztem calej klasy. Owych karyn i januszow jest coraz wiecej i to jest przerazajace i tym bardziej panstwo powinno edukowac seksualnie obywateli. Mniej wody swieconej, wiecej mydla.

Pablito86
2019-10-15 20:38:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

luis205
2019-10-15 13:43:19
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
2019-10-15 15:14:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
A kto powiedzial, ze maja byc?

najebam
2019-10-16 08:47:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
nissin jak to kto guru antyLGBT Patryk Hvjowy

kubanos33
2019-10-16 11:25:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AndrzejKiwalczyk
2019-10-15 11:24:40
Ocena: -5(glosow:5)-+
A przeprasza a na takich lekcjach będą lekcje praktyczne ???

caleanka
2019-10-15 10:15:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
"12-latka powiedziała śledczym, kto jest ojcem jej dziecka. Ojcem dziecka urodzonego przez 12-latkę jest osoba nieletnia. Tak zeznała dziewczynka podczas przesłuchania w prokuraturze 12-latka urodziła przez cesarskie cięcie w szpitalu wojewódzkim w Bielsku Białej w lipcu 2019 roku. - tvn24.pl

antony
2019-10-15 10:00:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bekaj
2019-10-15 09:30:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tak, szczególnie dla zacofanych PiSdzielców, którzy mają pojęcie jedynie na podstawie pierdół czarnej mafii.

m_a_c_i_e_k_85
2019-10-15 09:27:07
Ocena: -3(glosow:11)-+
O tym powinni decydować rodzice.

Gordon72
2019-10-15 09:34:57
Ocena: -6(glosow:10)-+
Dokładnie, decydujący głos w tej sprawie powinni mieć rodzice a nie szkoła czy jak w wa-wie prezydent miasta.

koreperytor12
2019-10-15 09:44:37
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
2019-10-15 09:45:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
a w czym problem żeby nie zadecydowała o tym rada rodzicielska?przecież można od której klasy edukować przez profesjonalistów...

akr69
2019-10-15 09:52:27
Ocena: 6(glosow:12)-+
A rodzicow kto wyedukuje, to bedzie dzialac na zasadzie gluchego telefonu, dzieciaki same beda sie edukowac z patolstreamow. Wierzycie ze jak nie bedzie edukacji to dzieciaki nie beda sie tym tematem interesowac i dopiero w nocy poslubmej doswiadcza pierwszy seks...

muttley13
2019-10-15 09:56:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
O tym czy uczyć dziecko że ziemia nie jest płaska, a witamina C nie leczy raka też powinni decydować rodzice?

akr69
2019-10-15 10:01:23
Ocena: 5(glosow:11)-+
A jeszcze bardzo istotny szczegol co do edukacji seksualnej, ktory nie podoba sie klerowi to uswiadamianie maloletnich co to jest "zly dotyk" i uczenia asertywnosci wobec niektorych zachowan doroslych.

nissin
2019-10-15 14:54:53
Ocena: 3(glosow:7)-+
@MACIEK - do tej pory wlasnie decydowali rodzice i kosciol...i jaki rezultat? Nawet szczepien, rodzice zabraniaja, na wsi PiSu i Kosciola.

Gordon72
2019-10-15 19:09:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
koreperytor12 gdzie ty w mojej wypowiedzi wyczytałeś coś o klechach ? Tak potrafię mam dwie córki i żadna z nich nie wieży że ząbek czosnku zastąpi prezerwatywę, nie musiałem z żoną robić pokazu wystarczy od najmniejszych lat interesować się swoimi dziećmi i rozmawiać z nimi. Myślisz że nie miałem nieraz dość ich pytań? Pewnie że miałem ale nigdy się nie migam od rozmowy nawet jak jestem zmęczony czy mi się zwyczajnie nie chce. Nie muszę być specjalistą żeby dziecku przekazać podstawową wiedzę i co najważniejsze żeby dziecko wiedziało że z każdym problemem może śmiało iść do rodziców.

akr69
2019-10-15 20:34:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
Brawo Ty, ze taki kontaktowy i rozumny rodzic, super. Tylko problem w tym ze nie wszyscy rodzice sa tacy dobrzy i rozumni. Nie kazdy potrafi przekazac wiedze jakakolwiek posilkujac sie ksiazkami a tu tlumacz dzieciakowi intymne sprawy, nie kazdy dzieciak tak swobodnie bedzie rozmawiac o seksie, tak jak rodzic z dzieckiem. Jeszcze inni beda dzieciakowi wciskac glupoty. Bledne jest twierdzenie ze rodzice sobie poradza z tym tematem, wierzysz w to?

cutty44
2019-10-16 15:51:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
widac jak ci rodzice zadecydowali w niedziele podczas wyborow wiec nie spodziewalbym sie po nich madrych decyzji

nissin
2019-10-15 09:24:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
W grupie wiekowej 17 lat i poniżej - 2107 dziewcząt z tej grupy wiekowej urodziło żywe dzieci w 2018 r.

gruzawik
2019-10-15 23:47:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
ciekawe, ile usunęło...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
Dodano: 20.07.2018, 15:00:44   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0