lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pamiętajcie zła karma zawsze wraca. PIS zdradę uwielbia ale zdrajcami pogardza.
główna
Dodano: 08.06.2020, 17:13:05   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 167  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(41)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
e.k.n_1
2020-06-11 13:29:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
????? Statystycznie najbardziej niebezpieczna praca, to praca budowlańca, nie górnika. Najwięcej wypadków z inwalidztwem, najwięcej zgonów na 1000 zatrudnionych. Jednak budowlańcom nikt postojowego nie wypłaca.

yebemeto
2020-06-14 22:20:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pierdolicie co w tv slyszycie

Palixxx
2020-06-13 21:13:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak zawsze. Jedyna za co ich podziwiam to za to że potrafią się skrzyknąć i zawalczyć o swoje. A później i tak idą na układ i sprzedają się za garść srebrników. Wiem,wiem niebezpieczna praca. Strażacy też mają niebezpieczną pracę. Myślę że kopidoły cierpią po prostu na niedotlenienie mózgu. f..k

max1959
2020-06-13 00:01:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chuj z górnikami, zawsze byli sprzedajni jak fryce.

dawid9090
2020-06-12 16:47:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Do kolegów którzy chcą pozamykać nierentowne kopalnie... Jestem górnikiem i pracuje w JSW. Z nierentownymi kopalniami jest jak z szpitalami ale nie wolno ich pozamykać bo ludzie w przypadku szpitali nie będą mogli się leczyć a w przypadku kopalni stracą miejsca pracy... Polskie kopalnie dobija rząd swoimi podatkami !!!! Kopalnie same na siebie zarabiają ale to WARSZAWA nakłada na nas podatki które są zabójcze dla słabszych kopalni. Dlaczego rząd nie zrobi autonomii Śląska ? Przecież "tylko dokładają" niech padną konkretne liczby ile RZĄD NAM DOŁOŻYŁ ? A ILE TEN RZĄD Z NAS ŚCIĄGNĄŁ W PODATKACH

szpul
2020-06-11 21:30:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jestem tym tępym rylem. I powiem wam że obiecane sasinowe 100% w żadnym stopniu nie równa się nawet 60% normalnej dniówki.w moich oczach to tylko żeby nas sklucic. Ale i tak wy wiecie lepiej.

tem101
2020-06-11 20:06:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tu jest pewne nieporozumienie. Na zdjęciu jest DOLNIK przy pracy. GÓRNIK pracuje na górze jako dyrektor, związkowiec czy inny obibok.

pituhejka
2020-06-11 18:48:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ciekaw jestem ile zarabiają tacy ludzie którzy tworzą te nienawistne memy i posty. Niekt się jeszcze nie zorientował ze mamy tu trzy strony? Zwolenników władzy, przeciwników władzy i tych którzy stworzyli pierwszych i drugich napuszczając ich na siebie takimi pierdołami.

normablum
2020-06-11 18:47:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Każda władza stosuje zasadę - dziel i rządź. Jednak ta, pod przywództwem Jarka, opanowała tę zasadę perfekcyjnie. Najważniejsze byśmy się żarli między sobą, dlatego ingerują gdzie się da, byle jątrzyć. Każda grupa społeczna, która jest w jakiś sposób zależna od ludzi władzy, będzie manipulowana. To wszystko nie ma nic wspólnego z demokracją, ale jest jej przerażającą parodią.

Kahetabi
2020-06-11 18:35:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mamuska
2020-06-11 15:07:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Uwielbiam! Mieli jechać i zapłacić 30 tyś bo byli na kwarantannie???? Nikt nikogo nie zdradził! Odpowiedz lepiej dlaczego badane i zamykane są kopalnie te które należą do skarbu państwa a prywatne nie? podpowiedź - Nie, nie dlatego że są nie rentowne i trzeba "do nich dokładać".... Uwielbiam takie napuszczanie jednych na drugich! Niedawno byli "na tapecie" lekarze, teraz górnicy, za chwilę będą rolnicy a potem znów nauczyciele.....

jakub1975wawa
2020-06-11 15:35:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
To trzeba bylo przyjechać jak obuecaliscie A nie teraz pie...lić o jednosci. Olaliscie ? To teraz sami sie chrzańcie w zabawach z rzadem pis

jakub1975wawa
2020-06-11 15:40:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
A gdzie wy gornicy byliscie kiedy pis rzygał na lekarzy? Powiem ci mieliscie to w d... teraz mamy was w d....

muldex
2020-06-11 13:53:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jakie 100℅. Kolejna PiSowska propaganda w którą uwierzył ciemnogród. Podam kilka przykładów. 1. Górnicy mają plac ona postojowe tz. 60℅ od stawki zasadniczej czyli wychodzi około 60-70zł. Postojowe płacą spółki górnicze z własnych środków, państwo nie dopłaca nic. 2. Ludzie którzy są na kwarantannie oraz ci którzy mają koronowirusa mają płacone jako postojowe z pieniedzy..... Oczywiście spółek górniczych ponieważ ZUS nie płaci L4. ZUS tłumaczy tym iż nie ma żadnych informacji od sanepidów Rejonowy chce kto i kiedy ma kwarantanne czy jest chory. Poprostu typowy Polski bałagan.

jakub1975wawa
2020-06-11 15:07:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co ty gadasz gornictwo jest na minusie i jest ostro dotowane z naszych podatkow. Wszyscy Polacy placą na wasze pensje z podatkow. Gdyby was obowiazywaly normalne reguły gry rynkowej to wszystkie kopalnie po za nielicznymi byłyby pozamykane. Natury nie oszukasz wegiel się konczy zostały tylko bardzo głębokie zasiarczone złoża czyli nieopłacalne. Co za 30 lat będziesz wydobywał? Kamienie z głębokości 2 km które będzie sprzedawał Polsce bo jak nie to może że złości warszawę nam spalisz?

du-di
2020-06-11 19:25:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Możesz napisać coś więcej o tych "bardzo głębokie zasiarczone złoża czyli nieopłacalne" bo widzę, że geologię i eksploatację złóż to masz w małym palcu...

jakub1975wawa
2020-06-11 22:41:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Polski wegiel jest zasiarczony i trzeba go mieszac z obcym by spelnial normy. Tak sie tlumaczy pis pis dlaczego sprowadza wegiel z kolumbii australii llub rosji i do tego jest tanszy. Polskie zloza sa takmprzebrane i chyba o tym wiesz ze trzeba kopac coraz głębiej obecnie ponad 1 km. Nie znam się na górnictwie ale dla mnie to jasne im głębiej się kopie tym jest to droższe bo wymaga wiecej sprzetu do zabezpieczeń, na odwodnienie, napowietrzenie itp. To podstawowa wiedza i logika wiecej mi nie trzeba bo nie zamierzam byc inzynierem na kopalni.

du-di
2020-06-12 00:01:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawie dobrze... Tylko, że o 100% odwrotnie. Zgadzam się, węgiel krajowy jest mieszany z zagranicznym. Tylko, że nasz węgiel - wydobywany że znacznych głębokości(pokładów starych-dojrzałych) jest jakościowo "o niebo" lepszy od tego importowanego(wydobywanego często z kopalń odkrywkowych-wydobywających z płytkich pokładów węgiel młody, mocno zanieczyszczony substancjami organicznymi min. siarką. Taki stan rzeczy podyktowany jest procesami geologicznymi a nie pisowską "racją stanu". Właśnie tak pisiory robią wodę z mózgów Polaków. Poza tym, weź pod uwagę, że w Polsce wydobywamy również węgiel ko

du-di
2020-06-12 00:04:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
koksowy, który jest o ponad 100% droższy od energetycznego - JSW. Jednakże ten koksowy - dziwnym trafem - zawsze jest pomijany milczeniem, zarówno przez "rządzących" jak i np. przez wioskowych geologów.

du-di
2020-06-12 00:19:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz rację, niższe(starsze) pokłady to większe nakłady związane z większą głębokością eksploatacji. Jednak są w Polsce kopalnie(JSW) wydobywające węgle koksowe najwyższej jakości typu 34(semi-soft) oraz typu 35(hard) gdzie inwestycje w budowanie i utrzymanie poziomów poniżej 1000 metrów jest opłacalne i przynosi zyski. Należałoby o tym pamiętać pisząc o rzeszach Polaków utrzymujących polskie kopalnie głębinowe, tak głębinowe(!!!) Bo zakłady górnicze - kopalnie, to również żwirownie, kopalnie piasku, kopalnie kruszyw skalnych(kamieniołomy), kopalnie rud miedzi(KGHM - bardzo dochodowe).

jakub1975wawa
2020-06-12 13:33:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Do dochodowych kopalni nic nie mam! Mnie chodzi o te niedochodowe.

oryginalgabber
2020-06-11 13:38:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
Oni dbają tylko o własną dupę,resztą Polski im dynda

mrufin
2020-06-11 01:05:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zejdź na dół i popracuj g)łącze. A potem napisz coś mądrego

e.k.n_1
2020-06-11 13:29:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
????? Statystycznie najbardziej niebezpieczna praca, to praca budowlańca, nie górnika. Najwięcej wypadków z inwalidztwem, najwięcej zgonów na 1000 zatrudnionych. Jednak budowlańcom nikt postojowego nie wypłaca.

du-di
2020-06-11 14:09:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli brać pod uwagę statystyki to facet wyprowadzający psa na spacer ma 3 nogi(jego pies zresztą też)

jakub1975wawa
2020-06-11 15:09:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Spędziłem 2 tury w Iraku i 3 w Afganistanie, nie liczę swistajacych kul nad glową, więc nie pierdol mi o niebezp...zeństwie w pracy! Phiiii ale zlamas!

franek1999
2020-06-11 16:20:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
1. Nikt cię zmusza pracować na dole kopalni. 2. Czy ty, czy twoja kopalnia dopłacała lub dopłaca do mojej firmy? 3. Za pieniądze topione w nierentownych kopalniach, można rozwinąć produkcję alternatywnych źródeł energii.

andy73
2020-06-13 10:59:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
du-di jeśli jesteś już przy statystyce to w myśl tejże wszystkie kopalnie są nierentowne.

KurdupelToCfel
2020-06-08 23:31:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Górnikom trzeba dawać bo im się należy. Zawsze tak było jest i będzie.

BB55
2020-06-08 18:25:51
Ocena: 10(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grabcan
2020-06-11 13:48:23
Ocena: -2(glosow:4)-+
Do tego jest to klasyczna wrzutka wiochowego trolla jakie widuje się codzień. Kodziarze niczym się nie różnią od pisiorów jeśli chodzi o ordynarne obrażanie, podjudzanie i skłócanie obywateli. Jeden ch*j

jakub1975wawa
2020-06-11 15:38:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trzeba bylo prztjechac a nie teraz pier..lic jak pisowska p..da po spotkaniu z rzeczywistoscią

tomi001
2020-06-08 18:20:07
Ocena: 6(glosow:12)-+
aA wungiel z Mozambiku ,Ukrainy i Rosji płynie. Górnicy dostali co chcieli i liczą na to że jakim braknie to podpalą kilka opon i będzie ok. Tylko czy będą mieli dokąd wrócić?

popek111111
2020-06-08 17:39:57
Ocena: 5(glosow:11)-+
Górnicy zawsze dbali tylko o swój interes.

koronny
2020-06-08 19:39:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
A jest jakaś grupa która dba o ogół a nie o swój interes ? Oczywiście oprócz kleru ...

menwroclaw35
2020-06-09 14:15:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
koronny a widziałes inną grupę,która ma takie przywileje? Najbardziej śmieszy mnie gdy górnicy wypowiadają się,że to dlatego ponieważ ich praca jest taka niebezpieczna i groźna,a oni każdego dnia narażają życie i zdrowie. A ja się pytam...batami ich tam zapędzili,za karę na przymus? Nie poszli tam bo jest kasa i przywileje to jedyny powód.

du-di
2020-06-11 14:12:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
A kto tobie zabronił pracować na kopalni??? Przyjmij się na KWK i też będziesz miał te wszystkie przywileje i 100% postojowego! W czym problem??? Wszędzie lepiej gdzie nas nie ma, co???

jakub1975wawa
2020-06-11 15:45:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie pierdol mi o pracy w kopalni. Mieszkam w warszawie i nikt przt zdrowych zmyslach nie bedzie jezdzil z wawki na slask do pracy. Powiem jedno nikt mnie nie dotuje jak nie ma chetnych na moja prace musze cos zmienic bo zdechne z glodu. Nie raz musialem zmienic i sie dostosowac. Za to wam gornikom tylko daj. Za chwile w waszych kopalniach beda kamienie tylko wydobywac ale dac wam bedzie trzeba bo spalicie warszawe

franek1999
2020-06-11 16:23:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
koronny. Kler to przykład grupy, która dba tylko o swój interes. Widać to na przykładzie ukrywania dziecięcych gwałcicieli w sutannach.

menwroclaw35
2020-06-14 18:28:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
du-di ja mam w doopie te wasze przywileje i kasę ale wy jakoś innego życia sobie wyobrazić nie możecie,ciekawe dla czego? Jak mi nie pasowało w jednej firmie to poszedłem do drugiej a jak i tam było mi żle to poszedłem na swoje. Nie darłem ryja co kilka lat wymuszając corazn to inny przywilejów i dodatków.

menwroclaw35
2020-06-14 18:32:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
du-di jeszcze jedno...jak tam odwołany protest z przedsiębiorcami.....że niby co???? strach przed epidemią,zdrowy rozsądek i takie tam? Gdyby to was dotyczyło,brak kasy,trzynastki,czternastki itp pandemia raczej żadną przeszkodą by nie była.

menwroclaw35
2020-06-14 18:32:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
du-di jeszcze jedno...jak tam odwołany protest z przedsiębiorcami.....że niby co???? strach przed epidemią,zdrowy rozsądek i takie tam? Gdyby to was dotyczyło,brak kasy,trzynastki,czternastki itp pandemia raczej żadną przeszkodą by nie była.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Laska się popłakała, bo...
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Trumpizm.
Praca reportera
główna
Dodano: 13.07.2018, 08:12:17   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 245Skomentuj (20) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0