lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Każda ideologia zła...
główna
Dodano: 23.08.2020, 18:31:03   przez: arteck
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 201  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(45)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
arkos72
2020-08-23 18:50:06
Ocena: 23(glosow:31)-+
Najwięcej istnień ludzkich pochłonęły 3 książki: Koran, Biblia i Atlas grzybów...

ramzesx
2020-08-26 00:22:26
Ocena: -8(glosow:10)-+
Ale brednie. Nasza kultura to kultura chrześcijańska, z ponad 1000 letnią tradycją. Nie było "nas" przed 966, były plemiona słowiańskie, ale polska kultura wykształciła się wraz z chrześcijaństwem.

krochmal
2020-08-26 18:44:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
w dupie byłeś gówno widziałeś w tym czasei. Polska jest Słowiańska i pogańska. Nic nie zmieni tego, że jesteśmy ponad 1000 lat pod okupacją koscioła. Kiedyś te ścierwa zdechną.

Moliczek2
2020-08-25 22:53:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Ron666
2020-08-25 21:17:55
Ocena: -2(glosow:8)-+
A to co jest w tym memie napisane proszę wyobrazić sobie że cutyjesz osobą walczącym w 1 i 2 wojnie Światowej za Polskę. Z waszym myśleniem już dawno nie byłoby PL na mapie.

stoney
2020-08-26 09:49:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Patriota nie musi być ani katolikiem, ani chrześcijaninem, ani nawet wierzącym. Patriotyzmu nie należy łączyć z religią.

borekpp
2020-08-25 19:23:55
Ocena: 5(glosow:5)-+
Też mnie drażnią faceci poprzebierani w sukienki na różnych paradach..

casey.mysz
2020-08-25 19:14:11
Ocena: -3(glosow:7)-+
Chłop ma nieźle porąbane w głowie. Nie zaakceptował rzeczywistości i jeszcze ma do niej pretensje...

P1Z1
2020-08-25 18:53:47
Ocena: -4(glosow:10)-+
Dlatego ze ta kultura trwa już 1000 lat i na tyle nam pomogła ze dalej możemy mówić po polsku. Natomiast stanowczo sprzeciwiam się kulturom które powstały w 20 wieku jak komunizm, faszyzm lgbt i wywrotowy feminizm.

stywen
2020-08-25 18:25:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
Popieram jak najbardziej .Ideologia katolicka jest groźna i niebezpieczna ,Uczy nienawiści i prowadzi do destrukcji całych narodów .Historia ten fakt nie raz udowodniła.

manawgad
2020-08-25 11:05:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szczymryj1
2020-08-25 10:38:37
Ocena: 3(glosow:11)-+
Niech żyje Lechia. Zainteresowanych odsyłam do Tureckich archiwów których czarna zaraza nie zdążyła spalić.

peghehe
2020-08-25 10:23:17
Ocena: 9(glosow:21)-+
tak czy siak skad ta czarna zaraza przypelzla do pl , powinna jak najszybciej opuscic jej granice razem z tepymi fanatykami z IQ ponizej przecietnego szympansa(narodowcy, wyborcy pisdusi,armia chrystusa) zapraszamy do wypier... lania z polski , mamy serdecznie dosyc tej tepej holoty,hamstwa i zacofania ktore reprezentuja nawet kler sie z was smieje pomimo ze utrzymujecie tych pasozytow. chcecie wierzyc w te brednie to sobie wierzcie ale nie wciskajcie ludziom dookola swoich zasad!!!

FED0RA
2020-08-24 06:10:23
Ocena: 7(glosow:19)-+
Obiema rękami podpisuję się pod tekstem

casey.mysz
2020-08-25 19:18:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co tam dwiema... Pod tym tekstem wielu może się podpisać wszystkimi czterema rękami!

Moliczek2
2020-08-23 20:52:55
Ocena: -22(glosow:40)-+
Marna prowokacja. Na dodatek napisana przez pospolitego kretyna, który do szkoły miał pod górkę. Starożytny Rzym w połowie X wieku? Chrześcijaństwo obce Polskiej kulturze? Polska kultura opiera się na chrześcijaństwie od 1000 lat, czyli od początków polskiej państwowości. Do szkoły baranie!!!

franek1999
2020-08-23 21:04:07
Ocena: 15(glosow:25)-+
Drogi katolicki baranie. Zacznij się uczyć historii, nie katolickiej histerii. Prawie wszystkie święta, misteria, msze zostały ukradzione Rzymianom. Rzymianin wchodził w niedzielę, na mszę Mitry, wychodził z myszy Chrystusa. Nie mieszaj chrześcijaństwa z katolicyzmem. Faktycznie Rzym w IX wieku był już zniszczony katolickim barbarzyństwem. W owym czasie katolicy różnych odłamów zarzynali się na wzajem w Chrystusowej miłości.

tokarz
2020-08-23 22:36:03
Ocena: 11(glosow:19)-+
franek, ten osobnik jest odporny na fakty i wiedzę ;)

Moliczek2
2020-08-24 19:54:44
Ocena: -9(glosow:19)-+
Raczej wy jesteście odporni na czytanie ze zrozumieniem. Wyśmiałem cymbała, który w połowie X wieku zauwaza jeszcze cesarstwo zachodniorzymskie, które upadło 500 lat wcześniej, a chrześcijaństwo będące filarem polskiej tożsamości nawywa obcym kulturowo. Nie powiedziałem nic o genezie samej religii chrześcijańskiej ani o jej obrzędowości czy doktrynie, ale i tak wioskowe cymbały naubliżały mi za to czego nie powiedziałem.

Moliczek2
2020-08-24 19:57:28
Ocena: 0(glosow:18)-+
Ps. Chrześcijaństwo przyszło na polskie ziemie z Wielkich Moraw a potem z Czech, a nie z Rzymu.

franek1999
2020-08-24 21:20:54
Ocena: 14(glosow:22)-+
Człowieku gdzie się uczyłeś historii. Przyszło z Moraw, bo to był jedyny kraj, który nie czekał w starterach rozkaz Watykanu do zbrojnej napaści na Polan. Było to bardzo dobre polityczne posunięcie wykonane przez Mieszka. Lecz mamy XXI i czas otrząsnąć się z zabobonów. Czas by kościół katolicki zaczął płacić podatki. Zaś jego utrzymanie niech przejmą wierzący. Pieniądze z konkordatu (17 mld zł / rok) przeznaczyć na naukę i szkolnictwo.

pawelwiktor15
2020-08-25 10:27:57
Ocena: 6(glosow:14)-+
Moliczek tak czy inaczej gdyby nie było religii świat byłby spokojniejszy.

thordor
2020-08-25 10:41:56
Ocena: 4(glosow:12)-+
Moliczek2 twój problem to obcowanie z panem w sukience na zakrystii przez te wasze fiku miku pan uszkodził ci mózg tym co nosi pod tą kiecką.

Moliczek2
2020-08-25 13:05:24
Ocena: -6(glosow:8)-+
Thodor, twój problem to to że urodziłeś się kretynem i to że ci z tym dobrze.

Moliczek2
2020-08-25 13:12:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
Franek1999. Mieszko I żył 100 lat po upadku Wielkich Moraw. Kłopoty z historia to jednak masz ty. Państwo wielkomorawskie obejmowało plemię Wiślan, czyli obecną małopolske, stąd pojawienie się tam chrześcijaństwa w obrządku wschodnim w IX wieku. Sięgnij dziecko do podręcznika a potem się produkuj.

thordor
2020-08-25 18:00:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
Moliczek2 ty to żyjesz w alternatywnej rzeczywistości mało tego urodziłeś się niewolnikiem jesteś no i też zdechniesz .

stywen
2020-08-25 18:52:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
To co było przed chrześcijaństwem ,nie było plemion słowiańskich dokładniej Lachickich??? A to, że nie wiesz nic lub prawie nic o Polsce przed chrześcijańskiej to zasługa katolicyzmu ,mordowali nieposłusznych i jeszcze zadbali by historia nigdy o nich nie usłyszała,tak jak i o kulturze ,życiu protoplastów Polaków ,Wiemy więcej o dinozaurach niż naszych przedchrześcijańskich przodkach.

Moliczek2
2020-08-25 22:55:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Stywen. Oczywiście że w czasach przedchrześcijańskich były plemiona zachodniosłowiańskie (w tym proroplasci współczesnych Polaków), ale fakt. Wiedza na ten temat jest bardzo ograniczona. Natomiast osiągnięcia plemiom między Odrą i Bugiem dały podwaliny pod Polskę pierwszych Piastów ( nie zniknęły wraz z chrztem, tylko płynnie przeszły do epoki mieszka i chrobrego) , więc nie można powiedzieć że nie ma śladów działalności tych plemion. Kultura przedchrześcijańskich na ziemiach polskich nie została nigdzie dokładnie opisana, ale można przyjąć, że była bardzo zblizona do kultury plemion Słowian p

Moliczek2
2020-08-25 22:57:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Połabskich, którzy przetrwali do XII wieku i zostali dosyć dobrze opisani w źródłach niemieckich.

homo_sapiens
2020-08-23 20:02:11
Ocena: 8(glosow:22)-+
Znakomity tekst! Pięknie obnaża hipokryzję wojujących katolików.

Moliczek2
2020-08-23 20:56:26
Ocena: -22(glosow:30)-+
Co najwyżej obnaża głupotę autora. Chciał zabłysnąć a się zbłaźnił.

franek1999
2020-08-23 21:06:10
Ocena: 15(glosow:23)-+
Moliczek2 Jakieś rzeczowe kontrargumenty, oprócz katolickiego pieprzenia, potrafisz napisać ciemny parafianinie.

elkomaro
2020-08-25 21:02:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co tu od łba wymagać...

primal69
2020-08-23 18:56:51
Ocena: 10(glosow:14)-+
ale łagodnie napisane. podziw:) nie mniej ci rzucacze kamieni muszą byc sobą bo jakby nie byli to straciliby sens zycia.

arkos72
2020-08-23 18:50:06
Ocena: 23(glosow:31)-+
Najwięcej istnień ludzkich pochłonęły 3 książki: Koran, Biblia i Atlas grzybów...

jakub1975wawa
2020-08-23 18:56:42
Ocena: 6(glosow:14)-+
A main kampf i dzieła zebrane Lenina?

a80siwy
2020-08-23 18:57:06
Ocena: -9(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kornas1988
2020-08-23 19:35:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
Zgadza się choć Koran Biblia i Tora sa na pierwszym miejscu a Atlas grzybów na drugim . Choć jeszcze można dorzucić młot NA czarownice

homo_sapiens
2020-08-23 20:00:01
Ocena: 4(glosow:12)-+
a80 - o jakiej Torze??? Co Ty bredzisz? Od kiedy to żydzi próbują narzucać swoją religię całemu światu? Dane z 2010 roku (jako odsetek populacji świata): chrześcijaństwo 33,43%, islam 24,35%, judaizm 0,21%.

franek1999
2020-08-23 21:10:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
a80siwy - Obrzezanie to zaszczyt. Chrzest obligatoryjny obowiązek. Podaj przykład narzucania judaizmu.

kornas1988
2020-08-23 21:18:31
Ocena: -1(glosow:7)-+
Franek powiem ci ze Palestyna i jeszcze inne państwa gdzie Izrael im tereny podjumal mogą się z tobą niezgodzic

homo_sapiens
2020-08-24 01:51:50
Ocena: 6(glosow:8)-+
Kornas - myślisz jak książkowy przykład chrześcijanina / muzułmanina, dla którego dominacja państwowa / militarna na danym obszarze równoznaczna jest ze zmuszaniem miejscowej ludności na konwersję na religię dominującej siły. Tylko, że żydzi akurat tak nie robią, bo w przeciwieństwie do Jezusa i Mahometa, Jahwe nie każe im "iść w świat i nauczać". To hermetyczna społeczność, która w d... ma to, jaką religię wyznaje reszta świata.

kornas1988
2020-08-24 02:16:01
Ocena: -5(glosow:7)-+
Co Ty pier...isz? ? Żydzi po wpadli do państwa i stwierdziliśmy tu jest ich ziemia obiecana i zrobili sobie Państwo . Myślisz ze czy to zrobili dyplomacja ? Do tej pory zabijają Palestyńczyków w strefie gazy . Jawnie podjumali po kawałku innych państw więc masz racje to pokojowa religia i jak to oni mówią ze żyd nikogo nie zabije bo mu religia zabrania to Mossad to niby co najemnicy a żołnierze żydowscy co w gazie pruja do wszystkiego co się rusza to podstawieni Żydzi ?

homo_sapiens
2020-08-24 09:01:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
Kornas - gratuluję umiejętności czytania ze zrozumieniem. Twój ostatni komentarz nie ma kompletnie związku z tym, co napisałem. Brawo!

niemalyWacus
2020-08-25 18:39:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja podałbym sztukę wojenną sun zi... Ale to wypadałoby znać historię i wiedzieć, że to co się działo w Europie, czy bliskim wschodzie to przy wojnach w Chinach jakieś wojenne igraszki były.

franek1999
2020-08-26 19:58:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
kornas1988 - Czy wy kiedykolwiek uważaliście, że historia jest ważniejsza od lekcji religii. To nie Żydzi wpadli na pomysł "zajumania ziemi Palestyńczykom", nie mieli wyjścia. W takowej sytuacji postawili ich chrześcijanie z Europy (głównie w GB). To był pomysł europejskich chrześcijan i katolików. Ludzie, kiedy zacznie się uczyć historii.
Zobacz jak zareagowali kierowcy. Wielka klasa!
główna
Dodano: 13.06.2018, 02:56:46   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 634Skomentuj (55) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0