Ukryj komentarze(36)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Szyderca
beeveer
2020-10-13 08:42:59
Ocena: 4(glosow:14)-+
W latach 80 pociągi realizowały ponad miliard przewozów, się była gęsta, szybka, rozkład mniej więcej sensownie ułożony. expres lech wwa-poznan 3 godz 8 min. wwa - gdansk -3 h 20 min. wwa sczecin 3 godz 40min. PRL był światowym rekordzistą rozbudowania i unowocześniania kolei. dziś przewozów około 250 mln - 4 razy mniej, sieć kolejowa 25% krótsza. wszystko przez idiotów i złodziei z solidarnosci, ich rządy były dla kolei gorsze jak 2 wojna. pojawiał sie problem na odcinku? -zlikwidować. a potem te obok. obyście zdechli w mękach sku..syny z balcerowiczem na czele
kicia_kicia
2020-10-16 11:17:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale te czasy nie minęły. Pociąg relacji Warszawa - Bydgoszcz w piątki po południu i w niedzielę po południu wygląda tak samo. (Zwłaszcza po stacji Toruń).
szatano999
2020-10-16 09:06:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chyba żeście nie widzieli pociągów na Przystanek Woodstock...po przeniesieniu na rękach do najbliższej toalety okazało się, że siedzi tam 4 osoby z bagażami i jeszcze jarają zielsko...żeby wejść do niej trzeba by 4 osoby wywalić z pociągu. Lało się więc z uchylonych drzwi pociągu. Pociąg telepał się z Żar do Katowic pięć godzin bez stawania, a wewnątrz multum ludzi piwo. Stąd nazwa "złoty pociąg" bo taki ślad pozostawiał
kamilja
2020-10-16 00:42:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ci na zdjęciu mają dobrze bo jest na tyle miejsca że mogą siedzieć. Jak się udało dostać do korytarza to było szczęście bo - przeważnie jeździło się w kilka osób i zawsze ktoś stał przy oknie. A jak stał przy oknie, to mógł usiąść na grzejniku, a jak posiedział pół godziny to się zmienialiśmy i każdy odpoczął. Gorzej jak się stało koło kibla bo tam nie było na czym usiąść a czasem stało się w drzwiach między wagonami i na rozjazdach te wagony przesuwały się względem siebie na boki i zdawało się że zaraz się wykoleją tak nimi rzucało. I piździło przez te harmonijki. Ale i tak było lepiej niż dz
oryginalgabber
2020-10-13 16:40:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
I nikt nie marudził, a jak miałeś miejsce w przedziale bo wsiadles na początkowym to musiałeś wykonać misję dostania się do kabla żeby nikogo nie nadeptac
kicia_kicia
2020-10-16 11:19:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Któregoś roku po sylwestrze nawet w tv pokazali :) miałam akurat siedzące, ale w Krakowie ludzie przez okna się ładowali (okolice roku 2010).
beeveer
2020-10-13 08:42:59
Ocena: 4(glosow:14)-+
W latach 80 pociągi realizowały ponad miliard przewozów, się była gęsta, szybka, rozkład mniej więcej sensownie ułożony. expres lech wwa-poznan 3 godz 8 min. wwa - gdansk -3 h 20 min. wwa sczecin 3 godz 40min. PRL był światowym rekordzistą rozbudowania i unowocześniania kolei. dziś przewozów około 250 mln - 4 razy mniej, sieć kolejowa 25% krótsza. wszystko przez idiotów i złodziei z solidarnosci, ich rządy były dla kolei gorsze jak 2 wojna. pojawiał sie problem na odcinku? -zlikwidować. a potem te obok. obyście zdechli w mękach sku..syny z balcerowiczem na czele
Ejkum-Kejkum
2020-10-13 11:04:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie na temat ale dodam jeszcze, że wszystkie złodziejskie, prywatyzacje zdziczałej solidarności to było nic innego jak wyprzedaż majątku podmiotom zagranicznym z branży, które miały na celu przejęcie fabryk i biznesu w celu ich zamknięcia z czasem, bo stanowiły konkurencję dla zachodu, Zachód miał swoich obywateli, którzy musieli gdzieś pracować, dobra wytwarzane tam szły na polski rynek. I takie jest odwieczne prawo ekonomii, przejąć lokalne, zniszczyć, sprzedawać swoje. Ciekawy jestem jak sobie żyją teraz Buzek, Wąsacz i Sowińska?
NecrosDeus
2020-10-15 23:45:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nic dziwnego w tym, że sieć połączeń kolejowych była spora, wszak kolej było podstawowym dalekobieżnym transportem, jak i w sumie regionalnym. Jaki był PKS, to kto wtedy żył, ten wie. Transport prywatny samochodowy to był margines. Z tym światowym rekordzistą w rozbudowywaniu to pojechałeś, chyba zioła za dużo, a z tym unowocześnianiem, to już chyba po pijaku pisałeś, takie to bzdury! Możesz podać jakieś przykłady tego unowocześniania? PKP to było kolejowe średniowiecze!
Genno_Laskolnyk
2020-10-16 06:43:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
vacarius
2020-10-16 06:59:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wreszczie jakieś komuchy zaczęły pisać na tym forum. Jeszcze nam brakuje tego aby w koleii były 13, 14 i utrzymywanie nierentownych połączeń. Tak jak jest utrzymywanie nierentownych kopalń i 13, 14 dla górników. Wozić ludzi jak bydło i brać za to kasę, typowe komuchy. Dobrze ze polikwidowali te połączenia. Kolej to przezytek. Tym bardziej terazgdy jest koronawirus. Pasaty z niemiec to jest przyszłość!!!!
beeveer
2020-10-16 10:52:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
@ necros deus - widc moje zioło jest lepsze od twojej tvp. w latach 85-89 elektryfikowano ponad 500 km co roku. ale zgadza się prl był rekordzistą unowocześniniania tylko w europie, nie na świecie. warszawa już w 72 miała wszystkie szlaki elektryczne. berlin nie ma do dziś. W 1989 unowocześniono i wymieniono. 2200 km torów i 4333 rozjazdów. w 2013gdy wrzeszczano w tv o historycznej modernizacji przy nakładach miliardów euro ledwo 25% tego. W 1977 CMK była jedną z pierwszych na świecie i pierwszą w europie linią dużych prędkości, do 250km/h.
beeveer
2020-10-16 10:58:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
skoro nie wierzysz w prlowskie dane - brytyjczycy w latach 80 zajmujący się tym (railway gazette intenrnational klasyfikowali polskie kolej na 13 miejscu na świecie. a potem? wystarczy zerknąć w raporty światowegoforum ekonomicznego. od 1991 ciągły upadek. w roku 2011 po 20 latach tępych kradnących solidaruchów pkp znalazło się za takimi potęgami kolejowymi jak bangladesz, wietnam, mongolia, kirgistan czy zimbabwe.
vacarius
2020-10-16 11:01:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak pięknie było i wszystko się sp.erdoliło przez te pasaty z niemiec. Przecież to oczywistę ze jak każdy będzie jezdził pasatem to linie kolejowe bedą nierentowne. Gdyby komuna nadal trwała to by nie pozwoliła polakom na kupno pasata. Auto byłoby tylko dla partyjnych zasłużonych członków a nie pospulstwa.
beeveer
2020-10-16 11:08:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
i do vacarius - na kolei nie ma nierentownych połączeń, są tylko debile w zarządzaniu. co było z linią wrocław trzebnica? pkp zamknęło, bo nierentowna. samorząd po kilkunastu latach to przejął i pusciło kilka pociągów (lekkich, nie 400 tonowe kolosy jak pkp). ledwo wychodziło na zero. zo co robił doświadczony zarządca? zwiekszył ilość pociągów dwukrotnie, co godzinę. co się stało? liczba pasażerów wzrosła prawie 4 krotnie, a linia zarabia. bo pasażerowie są pewni że dojadą w dowolnej chwili, bez spóźnień. i w takich sytuacjach kolej wygrywa z samochodem. z centrum do centrum szybciej i taniej.
BB55
2020-10-13 08:22:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0