Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
homo_sapiens
2020-11-23 14:21:51
Ocena: 7(glosow:11)-+
Potrafisz wskazać osobę poszkodowaną w wyniku kradzieży, oszustwa czy zabójstwa? No to teraz wskaż mi osobę poszkodowaną w wyniku zapłodnienia in vitro, zawarcia związku partnerskiego czy noszenia "rurek".
homo_sapiens
2020-11-23 14:21:51
Ocena: 7(glosow:11)-+
Potrafisz wskazać osobę poszkodowaną w wyniku kradzieży, oszustwa czy zabójstwa? No to teraz wskaż mi osobę poszkodowaną w wyniku zapłodnienia in vitro, zawarcia związku partnerskiego czy noszenia "rurek".
homo_sapiens
2020-11-23 12:39:40
Ocena: 5(glosow:11)-+
Lubisz powtarzać swoje pełne ignorancji komentarze w tym samym wątku? No to, żeby Ci nie umknęła moja wcześniejsza odpowiedź, to też ją tu powtórzę: W demokracji antycznej owszem. Jednym z kluczowych wyznaczników zachodniej współczesnej demokracji jest poszanowanie praw mniejszości. Inaczej to dyktatura większości a nie demokracja we współczesnym rozumieniu.
piter160686
2020-11-23 11:46:04
Ocena: -2(glosow:16)-+
Jesteś przeciwnikiem kościoła?? nie uczęszczaj i nie atakuj. Nie pasuje ci że ktoś chce wychowywać swoje dzieci według tradycji? nie przeklinaj go za to. Nie podobają ci się pomniki w twoim mieście? nie niszcz ich. Chcesz oczyścić świat z chamstwa?? zacznij od siebie.
Genno_Laskolnyk
2020-11-23 20:05:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Arakiel666
2020-11-23 12:54:09
Ocena: 4(glosow:6)-+
P1 spałować to Ciebie wielki katoliku z nazwy.
Genno_Laskolnyk
2020-11-23 14:03:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2020-11-23 14:35:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
P1Z1 - palenie "heretyków" na stosach też musiałbym akceptować (gdyby nadal było legalne), bo "tak jest od 1000 lat"? A zjadanie ludzi w kulturach kanibalistycznych też należy akceptować, bo "tak jest od 1000 lat"? Albo, żeby nie wchodzić w makabryczne skrajności, weźmy prawa wyborcze i edukacyjne kobiet, które zostały przez nie wywalczone na początku XX wieku - według ciebie zakazać, bo "tak jest od 1000 lat"?
homo_sapiens
2020-11-23 15:51:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
"(...) jesli większość tego wymaga" - naprawdę uważasz, że większość kanibali domagała się zakazu kanibalizmu? A może zostało to im narzucone? Skąd wiesz, jakie było poparcie różnych społeczeństw dla praw kobiet 100 lat temu? Masz na to jakieś dane? Palenia na stosach zaprzestano w czasach, gdy powszechna demokracja jeszcze nie istniała, a decydowały o tym będące u władzy elity. Nawet dziś to nie większość społeczeństwa uchwala prawo, tylko większość posłów i senatorów i nietrudno o przykłady przepisów wprowadzanych wbrew woli większości.
P1Z1
2020-11-23 16:59:58
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie wiem o co ci teraz chodzi. W Polsce wiekszosc wybrała takich posłów a nie innych. Jeśli nie będą robić tego co chcieli ich wyborcy to zostaną ukarani w następnych wyborach. Myślę jednak że musiał być duży nacisk społeczny za poparciem kobiet jak i przeciw paleniu na stosie.
PLPsycho
2020-11-23 18:02:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale argument z d... Parki przeznaczone są dla wszystkich ludzi, bez względu na wyznanie. A wracając do tematu - skoro jest was tak dużo, to weźcie się w garść i utrzymujcie sami swoich szamanów. Potrzebujecie, żeby jakiś ateista lub agnostyk dostawał po kieszeni? Rozumiem tą katolicką miłość bliźniego, obserwuję ją od lat. Ja wiem dlaczego tak boicie się tego podatku. Przecież on nie będzie wysoki przy tak dużej liczbie wiernych. Ale wiesz, że gdy go wprowadzą (a to jest kwestia czasu) to zostanie was dokładnie 30%, z czego większość po 70 roku życia.
P1Z1
2020-11-23 18:23:02
Ocena: -7(glosow:7)-+
Dlaczego głupi przykład? Kościół tez jest dla każdego. Ja nie chce żeby z moich podatków dopłacać do komunikacji miejskiej. Od 9 lat nie siedziałem w autobusie a ci co chcą jeździć autobusami niech płaca za bilety tyle ile to kosztuje. Podejrzewam ze więcej ludzi chodzi do kościoła niż jeździ komunikacja miejską.
homo_sapiens
2020-11-23 12:26:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
W demokracji antycznej owszem. Jednym z kluczowych wyznaczników zachodniej współczesnej demokracji jest poszanowanie praw mniejszości. Inaczej to dyktatura większości a nie demokracja we współczesnym rozumieniu.
momomati321123
2020-11-23 11:05:04
Ocena: -4(glosow:16)-+
Eh bzdurny manifest, to wszystko bylo dozwolone i byl spokoj ale teczowe poeje... Nie potrafily zyc bez indoktrynowania innych wsteczny komunizm zapier... Na teczowych skrzydlach a najgorsze jest to ze robi to gardlami mlodych i naiwnych + w duzej czesci sa to Panie ktore z natury slabiej sobie radza z analitycznym mysleniem a ta osedo wolnosc tylko coraz bardziej je uprzedmiotawia.....
sonq
2020-11-23 11:03:04
Ocena: -5(glosow:13)-+
Lewactwo to chorobą niestety albo akceptujesz to co Ci narzucają a jak nie jesteś zacofany faszystą rasistą homofobem jesteś tępy aaaa i jesteś za kaczorem Rydzykiem i jestem pisiorem?dlaczego bo nie toleruje tego że facet wkłada prącie w kiszkę stolcowa drugiego faceta.?
homo_sapiens
2020-11-23 12:24:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ponieważ publiczne akty płciowe są zakazane bez względu na to, czy uprawiający je są homo- czy heteroseksualni, pozwolę sobie zapytać, co cię interesuje, co dwie dorosłe osoby wkładają sobie "w kiszkę stolcowa" w prywatnym zaciszu? Pytam, bo mnie by do głowy nie przyszło się tym - jak widać dla ciebie - niezwykle frapującym tematem fascynować.
Arakiel666
2020-11-23 12:55:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
sonq a jak wkłada w kobiecą to ok?
susza89
2020-11-23 10:41:23
Ocena: -1(glosow:11)-+
Zgadzam się ze wszystkim, ale ludzie co protestowali ostatnie parę razy o łamanie konstytucji to chyba nie powinni? Art. 18. Małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej.
homo_sapiens
2020-11-23 12:15:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dlatego nazwano to "związek partnerski" a nie małżeństwo osób tej samej płci. A poza tym Konstytucję można LEGALNIE zmienić, dysponując odpowiednią większością w Parlamencie. To zupełnie inna procedura niż lanie na Konstytucję ciepłym moczem, kiedy tej większości nie ma, jak robi PiS.
gargus_bez_kota
2020-11-23 10:20:53
Ocena: -1(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Genno_Laskolnyk
2020-11-23 10:29:06
Ocena: -2(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2020-11-23 12:10:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
Gargus - ciekawe, czy pisząc to, zdawałeś sobie sprawę z idiotyczności tego porównania. W kwestiach, które wymieniłeś nie trudno wskazać osoby poszkodowane, których prawa chronione są poprzez penalizację wymienionych zachowań. A teraz, skoro jesteś taki bystry, napisz, kto zostaje poszkodowany poprzez in vitro, związki partnerskie, "rurki" czy pornografię.
gargus_bez_kota
2020-11-23 12:24:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2020-11-23 12:34:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
@gargus - jeśli nie wiesz, kto jest chroniony zakazem kazirodztwa, to znaczy, że nie jesteś taki bystry za jakiego się uważasz. Po pierwsze chronione jest dziecko lub słabsze (zazwyczaj młodsze) z rodzeństwa przed wykorzystaniem. A nawet jeśli jest to obopólna świadoma zgoda, to dzieci poczęte z kazirodczych związków mają znacznie większą szansę na poważne wady genetyczne jak upośledzenie umysłowe itp. w stosunku do pozostałych dzieci.
gargus_bez_kota
2020-11-23 12:57:40
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2020-11-23 14:11:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie chodzi o ochronę "dziecka". Stosunki seksualne z osobą, która ukończyła 15 lat są legalne (wyjąwszy gwałt, kazirodztwo itp.), więc np. 15-letnia dziewczyna traciłaby ochronę prawną przed wykorzystującym ją ojcem. Natknąłem się kiedyś na wyniki badań, według których w USA co czwarta dziewczyna i co ósmy chłopak są wykorzystywani seksualnie przed osiągnięciem pełnoletności i zazwyczaj sprawcą jest członek rodziny lub znajomy. Bez regulacji prawnych te odsetki byłyby jeszcze wyższe.
homo_sapiens
2020-11-23 14:18:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co do "30-letnich bliźniaków jednojajowych" to jeszcze o podobnej sprawie sądowej nie słyszałem. Może dlatego, że nikt przy zdrowych zmysłach nie podałby ich do sądu, nawet gdyby jakimś cudem się z tym nie kryli, a nawet jeśli to pewnie żaden sąd by ich nie skazał? "A dziećmi z wadami to się nie zastawiaj" - nie ja "się zastawiam"; to główny powód zakazu kazirodztwa w różnych kulturach i krajach od wieków.
gargus_bez_kota
2020-11-23 14:46:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2020-11-23 15:13:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
No to oświeć mnie i napisz, z jakiego powodu zakazy kazirodztwa występują prawie na całym świecie, bez względu na kulturę i religię.
gargus_bez_kota
2020-11-23 15:39:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2020-11-23 16:02:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
"(...) są kraj całkiem nieodległe gdzie kazirodztwo nie jest penalizowane jak: Francja, Hiszpania, Portugalia, Holandia, Belgia czy Szwecja. I co ty na to?" A ja na to, że to KŁAMSTWO, bo w tych krajach nie jest penalizowane kazirodztwo TYLKO wśród osób DOROSŁYCH. Ja Ci już wiele razy odpowiadałem na różne pytania. Teraz Ty mi odpowiedz: z jakiego powodu zakazy kazirodztwa występują prawie na całym świecie, bez względu na kulturę i religię? Wyśmiałeś powody, które podałem, więc chętnie przeczytam, jak jest według Ciebie.
homo_sapiens
2020-11-23 16:09:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Poczytałem sobie kilka opracowań prawniczych na ten temat i generalnie potwierdzają to, co napisałem. Więc tym bardziej chciałbym poznać, co Ty masz na ten temat do powiedzenia. I żeby było jasne, nie oceniam tu słuszności "ratio legis" czyli powodów, jakie miał ustawodawca wprowadzając takie przepisy. Stwierdzam tylko, co potwierdzają czytane przeze mnie opracowania, że takie powody przyświecały tym przepisom, choć są te powody bardzo kontrowersyjne.
gargus_bez_kota
2020-11-23 16:19:04
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2020-11-23 16:50:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Pamiętam jak czepiałeś się że nie dałem Ci pełnej definicji 'demokracji'(...) To było żałosne!" Też tak uważałem, gdy jako małolat próbowałem rozmawiać na poważne tematy z dorosłymi. Dopiero na studiach zrozumiałem i doceniłem, jak ważne jest precyzyjne wypowiadanie się i definiowanie dyskutowanych pojęć. A zatem - DOROŚNIJ! Co do wskazywania, już to zrobiłem. Możesz oczywiście czepiać się szczególnych przypadków i twierdzić, że jak okradnie się dom zmarłego, który nie pozostawił żadnych spadkobierców, to nie ma osoby poszkodowanej, więc kradzieże nikomu nie szkodzą.
homo_sapiens
2020-11-23 16:57:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wyszukałeś sobie specyficzny przypadek kazirodztwa i na tej podstawie próbujesz przepchnąć tezę, że kazirodztwo jako takie nie wiąże się z żadnymi poszkodowanymi. Ja nigdzie nie pisałem, że polskie prawo w tym zakresie jest idealne, że nie należy wykluczyć pewnych przypadków. Do każdego przepisu prawa można się tak czepiać i znajdować szczególne okoliczności, których ustawodawca nie przewidział, albo zignorował. I co ma niby z tego wynikać? Że prawo jest zbędne? Niestety nie odpowiedziałeś na pytanie: z jakiego powodu zakazy kazirodztwa występują prawie na całym świecie (...).
gargus_bez_kota
2020-11-23 17:10:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2020-11-23 17:47:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
A Ty nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Tyle w temacie. Co do sprawy spadku - gratuluję oczywistego spostrzeżenia. Zastanawiałem się, czy na to wpadniesz. Ale skoro to Ci się udało, to teraz spróbuj równie sprawnie sam wydedukować sobie odpowiedź na swoje pytanie. "Jeżeli rozmawiamy o dorosłych ludziach to każdy przypadek jest tak samo specyficzny" - piękny banał, tylko dlaczego ma dotyczyć jedynie dorosłych? Co miałem na myśli, pisząc o "szczególnych przypadkach", wyjaśniłem wcześniej dosyć jasno.
homo_sapiens
2020-11-23 18:54:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Suchy - masz rację. Właśnie sprawdziłem, że to ja pierwszy zadałem mu pytanie "kto zostaje poszkodowany poprzez in vitro, związki partnerskie, 'rurki' czy pornografię." Do tej pory nie odpowiedział, a uczepił się swojego pytania "jak rzep psiego ogona".
Genno_Laskolnyk
2020-11-23 10:31:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2020-11-21 21:14:26
Ocena: -1(glosow:15)-+
Ale przecież życie cudzym życiem to kwintesencja bycia katolikiem nad Wisłą. A już szczytem tego szaleństwa jest uniemożliwianie chętnym udziału w sztukach teatralnych, koncertach, wystawach itp., bo "obrażają uczucia religijne" tych, którzy ich nawet nie widzieli, ale nie pozwolą, by ktokolwiek mógł je zobaczyć.
elpapiotr2
2020-11-21 16:46:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tutaj muszę się zgodzić, jakby ktoś pytał.
franek1999
2020-11-21 18:16:54
Ocena: -3(glosow:7)-+
Był taki popier....dolony papież zwanym kastrata. Ubił wszystkim rzeźbom w bazylice genitalia. Nie będzie parad równości, gdy będą mieli wszystkie prawa, jakie obowiązują w Polsce.
elpapiotr2
2020-11-21 14:17:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
To list do kaczora?
Koleś na Brudstocku tarza się w śmieciach, na które wszyscy leją.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0