lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 10.02.2022, 05:34:15   przez: BB55
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 403  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dzonsmis
2022-02-11 12:13:35
Ocena: 7(glosow:9)-+
On tak samo jak i PiS, są po jednych pieniądzach. Rządy PO to rządy marne, nieskuteczne i nieudolne. Na nic pieniędzy nie było, a i tak trzeba było łatać kradzieżą pieniędzy z OFE.

Radiron59883
2022-02-12 18:42:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zgadzam się, ale tak jest błąd bo powinno być napisane ",że odsunięcie PiS i PO od władzy to nasze być albo nie być." szkoda tylko że tak niewielu to widzi...

Krzysztof007
2022-02-12 13:56:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sprzedał Polskę za stanowisko kamerdynera.

borg8472
2022-02-12 11:38:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
pis i po to jedno i to samo, dlatego jeszcze nikt z nich nie odsiaduje wyroków za przekręty.

sabina100
2022-02-11 22:01:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
Rudy palant znowu mu się władza marzy zdrajca przydupas Angeli Hitler Merkel

sabina100
2022-02-11 22:01:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rudy palant znowu mu się władza marzy zdrajca przydupas Angeli Hitler Merkel

P1Z1
2022-02-11 18:42:24
Ocena: 4(glosow:8)-+
Śmieszne gdy zdrajca broni polskiej szkoły

homo_sapiens
2022-02-11 18:49:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Śmieszne, gdy zwolennik PiSu zarzuca innym zdradę.

P1Z1
2022-02-11 19:40:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
Aby to zrozumieć trzeba być Polakiem homusiu

homo_sapiens
2022-02-11 20:41:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wygląda na to, że albo jakieś 70% Polaków jednak tego nie rozumie, albo to z twoim rozumowaniem jest coś nie tak. A może tylko zwolennicy PiS to Polacy?

P1Z1
2022-02-11 21:53:17
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wyborcy PiS to na pewno Polacy co do pozostałych wyborców to różnie to bywa

homo_sapiens
2022-02-11 22:13:13
Ocena: -4(glosow:4)-+
Tak, wmawiaj to sobie, szczególnie gdy media pokazują zdjęcia ze spotkań pisowskiego premiera z europejskimi miłośnikami Putina, albo pisowskiego prezydenta klęczącego przed urzędnikami państwa watykańskiego. A może Putin to dla ciebie idol, jak dla Konfederacji?

Mirosabu_Prawak
2022-02-11 17:41:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-02-11 18:44:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
A na czym to "umoczenie" polegało i dlaczego nie dostał po tylu latach zarzutów od pisowskiej prokuratury jak Nowak?

Mirosabu_Prawak
2022-02-11 19:00:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-02-11 19:11:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
"W korespondencji z przedstawicielami OLT Express nigdy nie używałem nazwiska 'Józef Bąk', była to jedynie nazwa skrzynki e-mailowej, którą założyłem jeszcze w liceum – powiedział przed komisją sejmową ds. Amber Gold Michał Tusk" - źródło: TVP INFO. "Pisowska prokuratura" to oczywiście skrót myślowy (w domyśle: pisowsko-ziobrowska albo tylko ziobrowska), podobnie jak "pisowski rząd" (w domyśle: rząd PiS/SP). Chyba nie muszę tłumaczyć frazy "prokuratura ziobrowska"?

Mirosabu_Prawak
2022-02-11 17:38:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gerree
2022-02-11 15:10:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
Kiedy zrozumiesz że największe szanse na odsunięcie pisiorow od koryta będą jak znikniesz wreszcie i przestaniesz pisać idiotyzmy

homo_sapiens
2022-02-11 15:50:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
To jeszcze napisz, kto miałby ten PiS od koryta odsunąć i jakie ma poparcie społeczne.

fati65
2022-02-11 16:23:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
@homo_sapiens , nie wiem kto ale skutecznie to granat. Daje pewność że nie powrócą.

dzonsmis
2022-02-11 12:13:35
Ocena: 7(glosow:9)-+
On tak samo jak i PiS, są po jednych pieniądzach. Rządy PO to rządy marne, nieskuteczne i nieudolne. Na nic pieniędzy nie było, a i tak trzeba było łatać kradzieżą pieniędzy z OFE.

turbulencja66
2022-02-11 12:10:44
Ocena: 19(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-02-11 15:53:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
A powiedz jeszcze - czy ambasadorzy, urzędnicy w siedzibie ONZ, w Komisji Europejskiej, polscy dowódcy i oficerowie w siedzibie NATO, europosłowie w PE itp. itd. to też "dezerterzy" czy to tylko Tuska dotyczy?

turbulencja66
2022-02-11 17:51:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-02-11 18:00:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jestem nim, więc z łaski swojej wytłumacz mi, czym się różni synekura w Parlamencie Europejskim lub Komisji Europejskiej od synekury w Radzie Europy. W ŻADNYM z tych wypadków nie ma mowy o "delegowaniu".

turbulencja66
2022-02-11 18:20:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-02-11 18:41:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
"Udajesz debila czy nim jesteś?" To ty stawiasz tezę, o której wykazanie cię spytałem. Ja mogę nie wiedzieć tego, co ty wiesz, dlatego pytam. I co? Brak argumentów, więc podwijasz ogon i uciekasz? Typowe...

P1Z1
2022-02-11 18:48:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Homo przestań medrkować, jeśli nie widzisz różnicy między między delegowaniem kogoś przez rząd, partie itd. a spier..m z tonącego statku to powróć do tezy.

homo_sapiens
2022-02-11 18:57:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
@P1Z1 - no jakoś nie dostrzegam różnicy między "delegowaniem kogoś przez partię" do PE lub KE i "delegowaniem kogoś przez partię" do RE. Ale ponieważ z twoich licznych komentarzy wynika jasno, że jesteś znacznie mądrzejszy i inteligentniejszy od durnego lewactwa (przynajmniej według własnego mniemania), to z pewnością nie będziesz miał problemu z wytłumaczeniem różnicy takiemu ignorantowi jak ja.

turbulencja66
2022-02-11 19:22:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-02-11 19:40:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
To ty nie pieprz, że "do mnie argumenty nie trafiają", bo jak do tej pory ŻADNEGO argumentu nie podałeś! Co z tego, że europoseł wybierany jest w wyborach? Jaka to różnica z punktu widzenia rzekomej "dezercji", którą miałoby być objęcie stanowiska Przewodniczącego RE? Czyżby o "dezercji" decydował sposób objęcia stanowiska? Komisarzy w KE nikt w wyborach nie wybiera. To też dezerterzy? "doprowadził do poważnej zapaści" - uuu, to Tusk wywołał ogólnoświatowy kryzys gospodarczy? Niezwykle wpływowy ten Tusk.

P1Z1
2022-02-11 19:45:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Z homo dyskusje prowadzą do nikąd. Gość zawsze wykręca kota ogonem jak się w róg zapędzi a na koniec będzie arogancki. To taki inteligent przez wybitnie małe i.

homo_sapiens
2022-02-11 20:48:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
... napisał P1Z1, którego 95% komentarzy to wypowiedzi jednozdaniowe, zazwyczaj składające się z kilku słów, za to pełne inwektyw, co można sprawdzić, przeglądając historię jego komentarzy. A "do nikąd" prowadzą dyskusję, gdy nie posiada się żadnych argumentów lub nie potrafi argumentować.

P1Z1
2022-02-11 21:49:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wyśpij się homo, słownik włóż pod główkę, może zaszokujesz nas nowym wyrazem. Staram się używać prostych zdań aby taki baran jak ty też to ogarnął. Twoje wypociny są wyjątkowo długie szkoda że bez sensu

homo_sapiens
2022-02-11 22:02:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
Oj, nie zrozumiałeś (jak zwykle). Ja nic o prostocie twoich wypowiedzi nie pisałem. Jeśli już, to o prostactwie, co nie jest tym samym. Czyli tradycyjnie ZERO argumentów i same osobiste wycieczki? Czyli dokładnie tak, jak przystało na prawdziwego pisowca. A niedostrzeganie sensu w wypowiedziach innych osób może świadczyć albo o tym, że tego sensu tam nie ma albo o tym, że osoba niedostrzegająca jest zbyt mało inteligentna, by ten sens dostrzec.

turbulencja66
2022-02-11 22:18:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

turbulencja66
2022-02-11 22:23:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-02-11 23:39:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
"Porzucił swoje stanowisko" - a gdzieś obiecywał, że będzie premierem pełną kadencję? A może nie miał prawa podać się do dymisji? A tak w ogóle czy to nie urocza hipokryzja, odsądzać go od czci i wiary za to, jakim był premierem, a potem odsądzać go od czci i wiary za to, że przestał być premierem? "doprowadził PL do głębokiej zapąści" - czego nie zrozumiałeś w terminie "światowy kryzys gospodarczy"? "zawsze jak rządzi" - a ileż to razy Tusk był premierem? "...bo przynosi nam pecha" - tym zdaniem zbłaźniłeś się doszczętnie. "gdyby ta ryża..." - gdyby babcia miała wąsy. I to mają być ARGUMENTY?

homo_sapiens
2022-02-11 23:45:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
To nie żadne argumenty tylko festiwal przypuszczeń, domysłów, manipulacji i inwektyw. Jedyny do pewnego stopnia prawdziwy fakt, jaki podałeś to demontaż OFE, za który Tuskowi należy się Trybunał Stanu, co nie raz tu pisałem. Cała reszta to demagogiczna papka. A skoro nie PiS ani PO, to ciekaw jestem, na jaką partię zamierzasz głosować. Ponieważ wykonywanie poleceń z Moskwy ci ponoć nie po drodze, to na pewno nie na Konfederację. A zatem kto?

turbulencja66
2022-02-12 00:24:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-02-12 10:52:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
"faktu że zdezerterował" - to nie żaden fakt, tylko nacechowana emocjonalnie OPINIA. "Nie masz żadnych argumentów" - to ja ciebie spytałem o argumenty na poparcie twojej bzdurnej tezy. "To po co się podejmował bycia premierem" - był premierem nieprzerwanie przez 7 (SIEDEM) lat. Porównaj to sobie ze średnią długością użędowania innych premierów w demokratycznych krajach. I może w końcu zdecyduj się, czy chcesz tego Tuska jako premiera czy nie, bo jakieś rozdwojenie jaźni masz.

homo_sapiens
2022-02-12 11:06:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
"to w Tuska wycierają sobie buciory niemieccy politycy paktujący z Putinem" - o, kolejny pseudo "fakt", czyli opinia nacechowana emocjonalnie. "Rosja miała wymierne korzyści tylko i wyłącznie z Tuska" - co za piramidalna BZDURA! Można by zrobić długą listę polskich polityków po '89, z których Rosja miała wymierne korzyści. Na czele z Macierewiczem i bliźniakami Kaczyńskimi, którzy antyrosyjscy są jedynie w sferze werbalnej. JKM nawet nie udaje antyrosyjskości. Czyli jednak jesteś zwolennikiem Konfederacji? Nie wiem, czy to bardziej zabawne czy żenujące.

turbulencja66
2022-02-12 16:09:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-02-12 19:34:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Więc schodzimy na poziom wytykania błędów? Dobrze - 21 błędów interpunkcyjnych i 4 ortograficzne tylko w tym wątku u ciebie naliczyłem. Błędy stylistyczne, których jest pełno, już pomijam. Jak więc TO świadczy o TWOIM wykształceniu? A ty poza tym jednym coś jeszcze u mnie znalazłeś? I jakim "argumentom" zaprzeczam? Argument erystyczny, których u ciebie w bród, jak np. subiektywna opinia nacechowana emocjonalnie, to nie jest argument w dyskusji. To argument na to, że jesteś zwykłym demagogicznym manipulatorem.

homo_sapiens
2022-02-12 19:37:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z jednym wszak się zgodzę - szkoda czasu na pseudo dyskusję ze zwolennikiem Konfederacji. Multum publicznych wypowiedzi twoich politycznych idoli jest tak kompromitujący, że osoba popierająca to gremium może wzbudzać co najwyżej uśmiech politowania.

turbulencja66
2022-02-14 17:22:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

susza89
2022-02-11 11:23:34
Ocena: 2(glosow:10)-+
"Przysięgam Polakom, że każdy, kto w moim rządzie zaproponuje podwyżkę podatków, zostanie osobiście przeze mnie wyrzucony” - Donald Tusk w 2007. Dlaczego ten Morawiecki tak klamie co? Skad sie tego nauczyl?... Warto dodac, ze za rzadow PO (przed era PIS) osobistym doradca Tuska byl Mateusz Morawiecki. POLITYCY CO BYLI I W PIS I W "totalnej opozycji" w PO: Jaki, Gowin, Sikorski, MORAWIECKI, Kaminski, Ujazdowkiski, Mezydlo, Dorn, Misiolek...

susza89
2022-02-11 11:25:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
PiS=PO. Tusk=Kaczynski. Sa dogadani od lat. Po co zakladac 1 partie jak mozna zalozyc 2 i udawac, ze sie walczy ze soba i rzadzic na zawsze? Jarek i Donald na to w0adli zakladajac PO/PIS i rzadza nieprzerwanie do dzis. Obecny premier Kaczynskiego... byl doradca Tuska...

homo_sapiens
2022-02-11 15:48:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie znudziło ci się jeszcze w kółko te same kłamstwa i manipulacje wypisywać? Chyba ci za to płacą, bo w innych warunkach normalny człowiek nie mógłby tak non stop.

susza89
2022-02-11 16:26:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co konkretnie z tego napisalem to klamstwo? Zachecam sprawdzic w google.

homo_sapiens
2022-02-11 17:00:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
Już ci to wyjaśniałem w innym wątku. Ale widzę, że zachowujesz się jak bezmózgi fanatyk, do którego nic nie dociera i który tylko swoje "mądrości" potrafi hurtowo powtarzać do znudzenia metodą "kopiuj-wklej", jak zapętlone nagranie. Fakt, że prawie każdy twój komentarz (co można sprawdzić w historii komentarzy) jest o "POLITYCY CO BYLI I W PIS I W 'totalnej opozycji' w PO", świadczy o tym, że to już obsesja.

susza89
2022-02-11 17:46:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
No wiec, ktora czesc to klamstwo?

homo_sapiens
2022-02-11 18:03:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Sprawdź w wątku, w którym ci to wyłożyłem. Dlaczego ja mam tracić czas na powtarzanie, skoro tobie nie chce się przeczytać tego, co już napisałem? Ja, w przeciwieństwie do ciebie, nie komentuję metodą "kopiuj-wklej".

marcoo7
2022-02-11 10:38:04
Ocena: 3(glosow:11)-+
Odsuniecie pisu od władzy, nie mkze rownac sie oddaniem wladzy po i tuskowi. Wtedy to degradacja i zniszczenie calkowite.

Rick83
2022-02-11 12:03:29
Ocena: -5(glosow:5)-+
Ty ciemny idioto, przecież czy PO czy PIS to jedno gó..no. Oni w kuluarach kawior z szampanem razem popijają i śmieją się z takich debili jak TY że dają się oszukać że pis czy po jest lepsze. To jest ta sama zaraza, ludzie między sobą pis,po,pis,po a oni się z takich debili jak TY śmieją.

homo_sapiens
2022-02-11 15:46:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
@marcoo - dowodem na to, że brednie wypisujesz jest to, że PO już rządziło - 8 lat - i jakoś nie nastąpiła "degradacja i zniszczenie calkowite".

jacaPRO
2022-02-10 14:44:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja się zgadzam, tylko co dalej?!

lkb81
2022-02-10 11:08:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ok Donek, wszystko ladnie, pieknie! ALE, nie skupiaj sie tylko na tym zeby sie pozbyc pisu za wszelka cene a potem tylko dobrac sie do koryta! Sa rownie wazne sprawy!

roman1982
2022-02-11 10:20:20
Ocena: 7(glosow:9)-+
Nie dla Donalda...

homo_sapiens
2022-02-10 11:01:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
Na jaki koniec? Do końca to im jeszcze trochę zostało i założę się, że zdążą nie jedno draństwo i złodziejstwo popełnić.

kornas1988
2022-02-10 08:29:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak nie jestem fanem rudego to ma sporo racji

roman1982
2022-02-11 13:24:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jesteś fanem rudego...

kornas1988
2022-02-11 15:24:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ta a niby po czym to wnioskujesz ?

vacarius
2022-02-10 08:16:09
Ocena: -2(glosow:12)-+
Kurde i znowu jedyne co PO będzie musiała obiecać i zrobić to odsunąć PIS od władzy. A potem się okaże ze to prawie takie same moherstwo. Krzyże w szkołach i religia dalej będzie, konkordat też. Może tylko propagandę w TVP trochę ukryją. Rydzykowi mniej dadzą. Wątpie aby cofneli zakazy pisowskie jak zakaz handlu czy całkowity zakaz aborcji. Bo to też mohery i prawaki.

lkb81
2022-02-10 11:09:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wlasnie tego sie obawiam bo koncentruje sie na odsunieciu pisuaru od wladzy i na tym poprzestanie

dinxik
2022-02-10 08:04:13
Ocena: 2(glosow:16)-+
Jasne Tusku pamiętam co zrobiłeś z pracą, rozkaz twój brzmiał pracujcie aż padniecie na stanowisku pracy, panu już podziękujemy, krzyczeć to ty sobie możesz ale mój głos to ty nie licz z prostego powodu gdzie jest ta nasza zielona wyspa co obiecałeś bo każdy polityk tylko obiecuje a potem pocałujcie mnie w d..pę bo ja nie pamiętam co obiecałem,a to wy kłamiecie że ja coś obiecałem ja przecież nic takiego nie obiecywałem

BB55
2022-02-10 08:43:42
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dinxik
2022-02-10 13:55:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ja sobie nie wyobrażam pracy mając 70 lat spędzać tygodnie w kabinie już kręgosłup daje znać,oczy też jak ja miałbym skakać po naczepie w wieku 70 lat, ty możesz sobie siedzieć przed biurkiem nawet do śmierci ale ktoś kto pracuje fizycznie ? to był zaejebist,, pomysł niektórzy by umierali w miejscu pracy do tego jeszcze zielona wyspa ale głosujcie i potem plujcie sobie w brodę powtarzając znowu nas okłamał

hamman
2022-02-11 11:35:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
to mówisz, że w wieku 65 lat można skakać, a w wieku 67 już nie można? Ja to bym pozwalał przechodzić na emeryturę, kiedy kto chce. Chcesz w wieku 30 lat proszę bardzo, chcesz pracować do 90-ki też proszę bardzo. Tylko tę emeryturę sobie wypracuj i odbieraj proporcjonalnie do tego co wypracowałeś.

dinxik
2022-02-11 13:23:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak dożyjesz 65 lat to się wtedy wypowiadaj co można a co nie, mam już przepracowane 23 lata zawodowo jako kierowca zarobki człowieku co z tego że zarabiam 7tyś jak na umowie jest najniższa krajowa tutaj nie widzisz problemu, jak mam sobie wypracować emeryturę jak każdy rząd po 90 roku w uja leci i nic nie robi, byle jak najwięcej zedrzeć,mama na emeryturze pracowała na stanowisku kierowniczym i ma 1400 zł emerytury a jeb,,, polityk za nic za zero odpowiedzialności dostaje 10 tyś emeryturki też nie widzisz problemu

Plastykpl
2022-02-10 07:46:13
Ocena: 4(glosow:12)-+
Na pewno wasze być. Przestałem być naiwny. Dalem kiedyś szansę tuskowi i raz kaczorowi. Mam pamięć dłuższą niz 2 kadencje wiec ani pis ani po. Won służalczyki.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Takie tam żarciki.
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
Dodano: 20.07.2018, 15:00:44   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0