lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
że nauczyciel nie umie wiedzy przekazać
główna
Dodano: 18.05.2022, 08:25:34   przez: bolszewik933
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 97  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(25)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
beeveer
2022-05-18 11:04:25
Ocena: 7(glosow:17)-+
@Wolnowar Pensum nauczyciela w Finlandii, to średnio 590 godzin rocznie. czyli 3 dziennie. na jednego nauczyciela przypada ok 9 dzieci. minimalne wynagrodzenie nauczyciela w finlandii - 11,5 tys PLN. żaden nauczyciel w europie nie zarabia tak gównianie jak w polsce. masz jeszcee jakieś mądrości na temat polskich nauczycieli? a dopóki polską będą rządziły takie tępe ścierwa jak teraz, będzie tylko gorzej

PLPsycho
2022-05-20 14:34:37
Ocena: 4(glosow:8)-+
Bzdura. Prawda jest, że fiński system edukacji jest najlepszy. Wiecie dlaczego? Bo zawód nauczyciela jest prestiżowy i cieszy się ogromnym szacunkiem. Klasy są kilkuosobowe a zazwyczaj przypada 2 nauczycieli na grupę. Nauczyciel pracuje po 4 godz dziennie, jest wypoczęty i szczęśliwy. To przekłada się na pozytywne relacje z uczniami i rodzicami - korzystają na tym wszyscy. Tymczasem w PL sami 'mundrzy' jak wolnowar i plusijacy go gamonie.

PLPsycho
2022-05-20 14:37:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zapomniałem dodać, że na jedno miejsce jest ok 8 osob, więc selekcja robi swoje. A my opluwajmy dalej ten zawód, zabierzmy wszystkie dodatki, niech tyrają za mniej niż pani na kasie. Wtedy w zawodzie zostanie sama elyyta. Podziękujmy sobie.

pibi80
2022-05-21 09:30:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
No i dobrze. Tylko dlaczego jedynie nauczyciel ma być szczęśliwy i wypoczęty? Każdy by chciał pracować po 4 godziny dziennie za grubą kasę i być szanowanym. Szkoła w Finlandii ma wyniki nie tylko przez wyjątkowe traktowanie nauczycieli, ale również przez zupełnie inne podejście do samego procesu nauczania.

PLPsycho
2022-05-21 09:48:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
A gdzie ja napisałem, że tylko nauczyciel ma być szczęśliwy? Nie równaj w dół, skoro Ty masz zapier...l w pracy za marne grosze to inny również ma mieć. Dlatego system fiński w PL nie ma szans. Polacy nie są na to gotowi.

pibi80
2022-05-22 00:39:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja nie mówię, że tak napisałeś. Mówię, że należy się nie tylko nauczycielom. Fajnie byłoby równać do góry, ale do tego trzeba mieć kapitał. Z samego nauczania chleba nie będzie. A co mają te biedne ludki w kraju nad Wisłą robić? My już jesteśmy całkiem porządnie wyedukowani. Nam potrzeba przemysłu, technologii, rozwoju. A nie omawiania Mickiewicza czy Trenów. Przy okazji: na pensję nie narzekam, ale jestem w stanie postawić się w sytuacji innych osób.

PLPsycho
2022-05-22 17:29:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oczywiście, że wszędzie powinno być lepiej, ale komentujemy absurd dotyczący szkoły. Skoro uważasz, że jesteśmy porządnie wyedukowani i nie potrzeba nam innego systemu, to niezbyt rozumiem po cokomentujesz negatywnie? Skoro jest tak dobrze, to czemu jest tak źle? Moim zdaniem edukacja to podstawa, fundament społeczeństwa. Jeśli nasze dzieci będą uczyć niezadowoleni frustraci to zapewniam, że edukację skończą bardzo szybko i będą z niej pamiętać tylko jakieś durne treny.

pibi80
2022-05-23 15:06:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ech, mam wrażenie, że nie bardzo się rozumiemy. Jeśli z mojej wypowiedzi wywnioskowałeś, że nie widzę potrzeby zmiany, to ja przepraszam. Nie wiem też po co te minusy. A co do pozornego dysonansu pomiędzy (nie)sprawnie działającą szkołą i wyedukowanym społeczeństwem, to rozwiązanie jest bardzo proste. My, Polacy, potrafimy się bardzo dobrze dostosowywać - mimo przeciążenia nadmiarem niepotrzebnej wiedzy i tak jesteśmy w stanie nauczyć się rzeczy potrzebnych. Mimo niskich pensji, jesteśmy w stanie żyć na znośnym poziomie.

PLPsycho
2022-05-24 15:38:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja nie daję minusów, ale jeśli chcesz to mogę postawić ci przy każdym komentarzu, żeby to udowodnić. Masz aż tak małe poczucie własnej wartości, że zwracasz na to uwagę?

pibi80
2022-05-25 19:46:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie, nie mam. Ale myślałem, że to może Ty, skoro nikt inny tu pewnie od dawna nie zagląda. Po prostu nie lubię takiego poziomu. Ale ok, rozumiem, widać ktoś inny zrobił sobie z tego hobby:)

Kotierez
2022-05-20 10:47:01
Ocena: -6(glosow:10)-+
Tylko nie pokazujcie tego naszym kochanym nauczycielom! Oni tyrają już po 18 godzin tygodniowa, zaraz im czasu na strajkowanie zabraknie!!

bahamut24
2022-05-20 15:03:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

baxbany
2022-05-18 19:37:35
Ocena: -3(glosow:5)-+
W katoplickiej Polsce to niemożliwe. Gdy pinokio był ministrem finansów, to za wytłumaczenie swoich katolickich, ponoć ekonomicznych rozporządzeń brał od punktu 20 kzł. W polskiej katolickiej szkole uczy się dzieci katolickiego posłuszeństwa i braku rozumu.

bibi1212
2022-05-18 11:23:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie bardzo w to wierzę. A jeśli, to wolność jak w koncentraku. Tylko tego, czego chce rząd, można uczyć. Wyobraźcie państwo sobie taką sytuację w Polsce.

PIKART
2022-05-18 10:13:07
Ocena: 2(glosow:8)-+
Bo tam uczą przydatnych w życiu rzeczy i nie mają Czarnka za ministra ....

Wolnowar
2022-05-18 08:39:21
Ocena: -7(glosow:15)-+
W Polsce uczy się tak, żeby płatne korepetycje były niezbędne. Oczywiście tylko przez tego nauczyciela, który prowadzi lekcje, z tym że na korepetycjach zupełnie inna jakość i gwarancja dobrej oceny. A potem tylko zaplanować roczny urlop, wymusić jeszcze więcej wolnych dni z byle powodu i poprotestowac, że kasy powinno być więcej i więcej. A w międzyczasie popisać w komentarzach jacy to polscy nauczyciele biedni i zapracowani.

darek286
2022-05-18 08:40:37
Ocena: 2(glosow:8)-+
Będąc nauczycielem danego przedmiotu daj korepetycje swojemu uczniowi. Zobaczysz co będzie.

Wolnowar
2022-05-18 08:43:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rynek wymiany też istnieje, wiem. W mniejszych środowiskach nauczyciele nie mają z tym oporów, dają sami i nikt nie protestuje, bo nikt nie zrobi własnemu dziecku krzywdy.

bibi1212
2022-05-18 11:26:43
Ocena: -3(glosow:7)-+
Udzielanie płatnych korepetycji przez uczącego w szkole nauczyciela jest w Polsce zakazane i chyba karalne.

kicia_kicia
2022-05-21 07:44:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
W wolnej chwili jeszcze udzielam korepetycji. To już ponad 10 lat w tym temacie. I wiecie co? Kiedyś dzieciak chcąc albo i nie musiał się przyuczyć, przy dopingu rodziców, bo wydawane są "ciężko zarobione pieniądze" dziś- 500 i inne dodatki wywołały falę zamówień na zrobienie pracy domowej.

acer326
2022-05-18 08:35:43
Ocena: 3(glosow:11)-+
Tylko,że mają normalny program nauczania,a nie tak jak u nas przeładowany z wiodącą religią

Wolnowar
2022-05-18 08:41:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
Gdyby nauczyciele w Polsce pracowali tyle ile nauczyciele w innych krajach, to jeszcze po zrealizowaniu programu zostałoby sporo czasu na wspólne opalanie. Religię pomijam, bo moje dzieci nie chodzą.

beeveer
2022-05-18 11:04:25
Ocena: 7(glosow:17)-+
@Wolnowar Pensum nauczyciela w Finlandii, to średnio 590 godzin rocznie. czyli 3 dziennie. na jednego nauczyciela przypada ok 9 dzieci. minimalne wynagrodzenie nauczyciela w finlandii - 11,5 tys PLN. żaden nauczyciel w europie nie zarabia tak gównianie jak w polsce. masz jeszcee jakieś mądrości na temat polskich nauczycieli? a dopóki polską będą rządziły takie tępe ścierwa jak teraz, będzie tylko gorzej

Stary60
2022-05-18 11:09:00
Ocena: -1(glosow:11)-+
@Wolnowar wyraźnie miał pod górke do szkoły i trauma została na resztę gównianego życia.

Wolnowar
2022-05-18 11:57:11
Ocena: -2(glosow:10)-+
Przeciętne wynagrodzenie w Finlandii w zeszłym roku to ok 17 tys. zł, więc argument finansowy z doopy, jak i cała reszta. Pensum fińskiego nauczyciela to 20 godzin w tygodniu, czyli więcej niż w Polsce. W UK na przykład nauczyciele pracują w szkole codziennie bite ok 8 godzin niezależnie od tego ile w tym zajęć tablicowych, a jak trzeba rozmawiać z rodzicami to i znacznie dłużej. I zarabiają tyle co urzędnik czy policjant.

Wolnowar
2022-05-18 12:20:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Stary60 ależ cię boli, że ktoś myśli tak, jak Europejczycy, tacy z Finlandii chociażby. Bo wy Europę tylko udajecie. Tak naprawdę całą gębą jesteście za złodziejstwem i patologią, uwiera tylko to, które środowisko ma korzystać. Pisowska patologia jest zła, ale już nasza nauczycielska lub lekarska jest cacy. I komusza karta nauczyciela, i powszechne łapówki, i brzydkie wymuszanie zmian nieprzystających do zamożności społeczeństwa. Byle się nasi nażarli.
Tylko u ojca dyrektora w Radio Maryja
główna
Dodano: 08.07.2018, 20:54:04   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 152Skomentuj (30) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0