Pracę za 2,5 tys. zł i emeryturę 1000 zł po 30-40 latach pracy
Ukryj komentarze(44)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Padawan
zoltarxx
2022-06-06 19:31:09
Ocena: 17(glosow:27)-+
Mnie PiS przekonał już w 2006 roku. Pracowałem w dużej fabryce, czołowego, japońskiego producenta aut. Zarabiałem ok 1800 PLN (oczywiście jak strzeliłem dwie soboty i z 6 dwunastek), czysta wypłata zamykała się w granicach 1500 PLN. Dzieci były jeszcze małe (8-10 lat), żona tyrała na szwalni za 1100 PLN razem do kupy przy dobrych wiatrach uzbierało się 2700. Wynajem mieszkania, opłaty, bilety, szkolne potrzeby dzieci i zostawało 700-800 PLN na cztery osoby. Po wyjeździe, w ciągu roku, dorobiłem się samochodu, a po 5 latach mieszkania, które po następnych 5 spłaciliśmy w 100%.
HEGMAN
2022-06-10 02:19:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie po 5 latach ,a po 8-Coś takiego jak darmowe kwatery w Niemczech nie istnieje. Na start bez papieru nie dostanie więcej jak 1850 euro.Po roku może dobije do 2000. Jak się sprawdzi i zrobi papier ,to może dostanie 3.200...także bujać to my ,ale nie nas takimi bzdurami. W dupie byłeś i gówno widziałeś.
Dariusz62263
2022-06-09 20:53:08
Ocena: 2(glosow:10)-+
A ja mam Inne spojrzenie na pracę u naszych sąsiadów:) . Szwagier pojechał 5 lat temu do Niemiec, ja w tym czasie podjąłem pracę w polskiej fabryce:) . On zjeżdża raz na miesiąc do domu , jednego dnia kłóci się ze swoją baba , drugiego próbuje wychować dzieci a trzeci to z łzami zegna się z rodziną i wraca do roboty po 12 h :) . Zarobki to ok 3 tys euro . Ja ?? :) weekendy spędzam z rodziną, w tygodniu spacerki z rodziną, z dzieckiem nie ma żadnych problemów, z babą w łóżku widzę się częściej niż szwagier ;) a kasa ?? To niecałe 12 tys na rękę. Wiem , że mniej ale u nas można tyle zarob
jan0sik
2022-06-09 20:09:24
Ocena: 10(glosow:12)-+
Powiem tak. Zapierniczałem w Polsce 20 lat płacząc i płacąc wszystkie obowiązkowe daniny. 4 lata temu syn wyjechał za granicę. Poznał kobietę wzięli ślub. W skrócie. Jej rodzice nam pomogli na start. Za to im dziękuję. Mam tu dom, samochód, dobrą pracę razem z żoną i nigdy nie wrócę do kraju. Powoli ściągam siostrzeńców, bratanków i kto tam chce z mojej rodziny. Staram sie pomagać uciec każdemu z tego chorego kraju.
Wiatropylny
2022-06-09 19:06:05
Ocena: 2(glosow:8)-+
Bzdura. W Niemczech nie ma najniższej emerytury. Ile uzbierasz punktów, odprowadzając składki, tyle dostaniesz jak osiągniesz wiek emerytalny. Wystarczy poczytać.
BBC78
2022-06-09 19:00:31
Ocena: 5(glosow:7)-+
Poprosiliśmy z żoną żeby rozejrzał się za proszkami do prania i jak będzie przyjeżdżał 2 lipca na weekend niech nam przywiezie. Dzwoni niedawno, że Persil 6,5kg jest w promocji za 9,99EU. Nie dość, że w Polsce drożej to jeszcze i gorszy. Wszyscy nas łoją, i nasi rządzący, i zachód.
yosiek4
2022-06-09 18:22:15
Ocena: 9(glosow:11)-+
Trudno się nie zgodzic...przyjechaliśmy z żoną rodzić w Polsce bo niby lepsza opieka dom w budowie... Po krótkim okresie czasu stwierdzamy oboje że tu nie da się normalnie żyć dom sprzedajemy i jedziemy spowrotem mieszkać na stałe za granicę Polska to ciągle zaściankowy wrzód na dupie Europy i to się nigdy nie zmieni kto może niech ucieka jak najdalej....
susza89
2022-06-09 17:46:57
Ocena: -7(glosow:9)-+
Syn pewnie byl jednym z frajerow co glosowali na PO/PIS, a jak bieda i bezprawie nie do wytrzymania to emigracja. Dzieki synek... Jaki, Gowin, Sikorski, MORAWIECKI, Kaminski, Ujazdowkiski, Mezydlo, Dorn, Misiolek...kazdy z nich byl i w PiS i w PO. Doslownie obecny premier Morawiecki byl osobistym doradca Tuska za rzadow PO. Doradca Tuska - premierem Kaczynskiego. Ten sam czlowiek. Udaja, ze sie kloca przed kamerami TVN/TVP, a frajerzy glosuja...
manikmaniutek
2022-06-09 17:45:45
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nagle za pisu mają pensję po 2,5tys, jakby wcześniej było zajebiście , nie zrozumię jednak tego chorego społeczeństwa, za żadnego h*ja nie zarobiłeś więcej , ale tylko za pisu jest tak żle.,masakra jak ludzie potrafią łgać
manikmaniutek
2022-06-09 17:43:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
maaajki1981
2022-06-09 17:08:57
Ocena: 2(glosow:8)-+
PO=PIS jedno dno. Jedni sprzedawali, drudzy kradną. Nic się nie zmienia wśród polityków jedynie nazwa. Portfel zawsze pełny musi być. Jesteśmy w UE trochę czasu. Nikomu nie zależy, zwłaszcza naszym politykom zrównanie pensji za to samo co wykonywane u nas jaki i na zachodzie. To nie wina partii a polityków.
CHODOR
2022-06-07 00:30:03
Ocena: -7(glosow:13)-+
Pierd..pierdo.. a myślisz że u Niemca to będzie się opierda..jak tu nawet nie będzie miał.czasu się podetrzeć coś jak Ukraińcy u nas. A tak na marginesie jeśli jesteś dobry w tym co robisz a nie jakiś sciniacz to i tu zarobisz .Zapytajcie ile trzeba dać za przyklejenie metra płytek w łazience i na kiedy znajdzie czas.Acha panowie typu złota rączka z fleksem w ręku to nie o nich mowa bo taki to pewnie i za 30 zł przyklei
jan0sik
2022-06-09 20:13:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale ty piperd..isz. JA za stolarza w Polsce miałem 4000 w Holandii mam 10k. Za kierowcę w Polsce miałem 4000-6000k za jazdę w koło komina. W Holandii jak jeździłem przez dwa lata miałem 3500 euro to jakieś 15-16k na rękę wiec o czym ty mówisz leszczyku?
BBC78
2022-06-06 22:42:49
Ocena: 3(glosow:9)-+
Tak żeby jeszcze przypieczętować całość. Jest już na miejscu i wybrał się z ciekawości do marketu. I od razu do mnie zadzwonił. Jego ulubiony żel pod prysznic Fa w Polsce 9,99 zł za 400 ml. Czasami w biedrze przy zakupie 2 szt. w promocji po 6,99 zł. A w Niemczech 0,99 EU. Gdzie tu kuźwa logika?
BBC78
2022-06-06 22:38:23
Ocena: 4(glosow:8)-+
Oczywiście, że wiem. Na dzień dzisiejszy 67 lat. I to jest minimalna emerytura, jeśli będzie pracował tam dłużej to będzie odpowiednio wyższa. Ale nawet ta minimalna to na dzień dzisiejszy jakieś 3600 zł. A u nas ZUS zapowiada, że niedługo emerytury będą stanowiły ok. 25% ostatniego wynagrodzenia. Szok! Za taką emeryturę przyszły emeryt to sobie będzie mógł przeżyć, przez tydzień. A co z resztą miesiąca?
vacarius
2022-06-06 21:35:54
Ocena: -2(glosow:10)-+
PO przynajmniej można było obalić w demokratycznych wyborach. PISu nie będzie się dało bo wprowadzaja dyktaturę. My po prostu możemy nie dożyć obalenia PISu. A ja nie chce żyć w kraju dyktatorskim i tak samo pi.rdolnientym przez kolejne 50 lat. Już to przezywali moi rodzicie ale oni się w komunie urodzili a ja się urodziłem przed PISem. I na pewno nie będę tak tego znosił jak moi rodzicie komuny bo niczego innego nie widzieli. A tym bardziej gdy też już byłem łącznie 4 lata w holandii i wiem jak jest w normalnym demokratycznym wolnym kraju.
susza89
2022-06-09 18:18:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
„moj zlodziej jest lepszy niz twoj". Przykro mi vacarius, ale zlodziej to zlodziej, a PiS=PO. Jaki, Gowin, Sikorski, MORAWIECKI, Kaminski, Ujazdowkiski, Mezydlo, Dorn, Misiolek...kazdy z nich byl i w PiS i w PO. Doslownie obecny premier Morawiecki byl osobistym doradca Tuska za rzadow PO. Doradca Tuska - premierem Kaczynskiego. Ten sam czlowiek. Tylko Ty sie dalej żresz z innymi jak frajer kiedy sami politycy juz jacys wrodzy nie sa. Tylko ich media przedstawiaja jako wrogow...
Leszek010101
2022-06-06 19:58:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja już mam takie prawa do emerytury z holandii, moja kobieta też - ale co z tego jak w obecnej sytuacji nie widzę abyśmy dali rade dożyć tej emeryturki , zostało nam 20 i 25 lat jak nie podniosą wieku emerytalnego
PisowcyToDebile
2022-06-06 19:29:52
Ocena: -11(glosow:15)-+
3 tys. Euro to jakieś 14 tysięcy złotych. Brutto rozumiem. Czyli do ręki niecałe 10. Za tyle to by mi się nie chciało rano z łóżka wstawać.
PisowcyToDebile
2022-06-07 07:15:56
Ocena: -8(glosow:8)-+
Matole pisowski nie mierz innych swoją miarą. Czemu wy pisowcy jesteście tak ograniczeni umysłowo. Wiesz, że są lekarze, prawnicy, informatycy, architekci. Są też ludzie którzy prowadzą własne firmy. I dla tych osób 10 tysięcy netto to gówniane pieniądze.
Aleksander62398
2022-06-06 19:23:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
dostanie prawo do emerytury po 5 latach pod warunkiem, że jest zatrudniony na niemiecką umowę o pracę i wszystkie składki i podatki odprowadzane są w Niemczech, niestety często tak jest, zwłaszcza w budowlance, że firmy polskie robią jakieś dziwne umowy, że niby pracujesz za niemieckie stawki ale zusy są płacone w Polsce, trzeba się dokładnie dowiedzieć, dopytać bo można się niemiło rozczarować
zoltarxx
2022-06-06 19:55:13
Ocena: 4(glosow:8)-+
Zgadzam się, dlatego zawsze przydaje się czujność. Szczerze mówiąc, odradzam współpracy z agencjami polskimi, lub takimi w których Polacy są rekruterami, na 90% jest to wał. Oczywiście jest jakiś promil tych uczciwych, no ale jak powszechnie wiadomo, "wyjątek potwierdza regułę".
BBC78
2022-06-06 18:51:29
Ocena: 1(glosow:7)-+
Oczywiście, że nie. Syn pojechał z kolegą (ojciec kolegi ich tam ściągnął, pracuje w tej firmie, notabene polskiej już 15 lat). Co on miałby w Polsce? Jesteśmy z niedużej miejscowości na mazowszu, średnia zarobków w naszym mieście to ok. 3-3,5 tys. Jakie są perspektywy za takie pieniądze? Jak się jeszcze przed podwyżkami stóp procentowych kredyt na mieszkanie chciało dostać to trzeba było kombinować, dogadywać się w pracy żeby ZUS płacili za przez pół roku większy żeby zarobki można było większe wykazać. A teraz? Teraz to kuźwa nawet na piwnice kredytu nie dostanie.
zoltarxx
2022-06-06 19:31:09
Ocena: 17(glosow:27)-+
Mnie PiS przekonał już w 2006 roku. Pracowałem w dużej fabryce, czołowego, japońskiego producenta aut. Zarabiałem ok 1800 PLN (oczywiście jak strzeliłem dwie soboty i z 6 dwunastek), czysta wypłata zamykała się w granicach 1500 PLN. Dzieci były jeszcze małe (8-10 lat), żona tyrała na szwalni za 1100 PLN razem do kupy przy dobrych wiatrach uzbierało się 2700. Wynajem mieszkania, opłaty, bilety, szkolne potrzeby dzieci i zostawało 700-800 PLN na cztery osoby. Po wyjeździe, w ciągu roku, dorobiłem się samochodu, a po 5 latach mieszkania, które po następnych 5 spłaciliśmy w 100%.
zoltarxx
2022-06-06 19:51:22
Ocena: 4(glosow:10)-+
P.S. Jeżeli macie ok 30, trochę odwagi i marzenia, wyp@@@cie jak najdalej od tego kato-pisiackiego szamba, pedofilsko - złodziejskiej komuny. Gwarantuje wam, że jeżeli zobaczycie, normalne życie w normalnym kraju, powrót zaplanujecie na emeryturę (o ile w ogóle). P.S. 2 Po roku pracy, nowy iPhone w sklepie będzie wart 1/2 waszej wypłaty. A, jak jest teraz ?
vacarius
2022-06-06 19:54:53
Ocena: 2(glosow:10)-+
Dziś już nie ma szans na spłatę mieszkania w 5 lat w Polsce. Ale w niemczech pewnie tak jeśli ma się jakiś fach w ręku. Pozostaje mi isć na kurs niemieckiego i się powoli pakować. A w tej Polsce z przedwczesnym socjalem i klerykalizmem. To tylko bankrucja kraju nadchodzi i zabieranie majątków obywateli. Nie chce jak jelen czekać aż mi zaczną coś pisiory zabierać.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0