Ukryj komentarze(8)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
mxii
2022-11-21 14:54:51
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ale, ile tłustych kotów się nachapało.
toonek
2022-11-21 20:58:59
Ocena: 4(glosow:4)-+
Akurat tu się nie zgodzę. Inne technologie wykonania. Na zakopiance metodą strzałową bo walczyli z granitem.
Eurotunel to TBM drążył w większości w mule i z dwóch stron. U nas szli z jednej, dla bezpieczeństwa bo by mogli się minąć i była by 8 pasmowa autostrada ;)
PapierowyKrasnal
2022-11-27 23:15:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tunel na zakopiance był wiercony we fliszu karpackim a nie w granicie. Parę cm i betonowanie. Eurotunel w mule? Nie ma takiej opcji. Tam chyba w wapieniu jechali. Miękko było ale wystarczyło żeby co 10cm nie walić kilku ton zbrojonego betonu
PapierowyKrasnal
2022-11-27 23:22:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale po co takie pierdzielenie? Wszystko da się sprawdzić Koszt budowy Eurotunelu to c.a 4,65 mld funtów (po cenach z 1985 roku) t.j ponad 25 mld po dzisiejszym kursie. To daje c.a 0,5 mld pln za km eurotunelu vs niecałe 0,2mld pln za km tunelu na zakopiance. Jak się uwzględni inflację to sądzę, że km tunelu pod kanałem La Manche powinien być c.a 5-10 razy większy niż zakopiańskiego.
jokerdisco
2022-11-21 10:16:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0