lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 09.06.2024, 15:22:49   przez: bolszewik933
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 50  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(32)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Fairchild
2024-06-12 22:11:39
Ocena: 10(glosow:12)-+
Oczywiście, że religia jest nielogiczna, ALE biznes i sposób kontrolowania tylko gorszy od "najstarszego zawodu świata". Owieczki za to mogą słać prośby do którego tam się modlą. Za dobre rzeczy dziękować jemu, a za złe to oczywiście diabeł.

Boin
2024-06-13 15:19:11
Ocena: -5(glosow:5)-+
A gdybyś tak drogi autorze pozwolił sobie obciąć kończyny, a potem zostałyby Tobie przyszyte z powrotem, to ci by się stało? Straciłbyś tylko ten czas między obiema operacjami, czy może zaistniało by Tobie coś więcej?!

zado
2024-06-13 14:20:47
Ocena: -6(glosow:8)-+
Autorowi polecam dokształcić się z Pisma Świętego. Będę się modlił abyś wyleczył nogi bo na głowę już za późno.

guru2
2024-06-13 21:04:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
A to się módl za niego...

guru2
2024-06-13 21:10:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

GorszyAleLepszy
2024-06-13 07:16:17
Ocena: -6(glosow:6)-+
Ludzkie życie.

GorszyAleLepszy
2024-06-13 07:24:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
Pozostał wierny zasadom, które sam głosił aż do okrutnej śmierci. Nie zmartwychwstał jako człowiek. Nonsensem jest tworzenie memów w tematach o których nie ma się nawet mglistego pojęcia. Typowe dla was, wiochowi antyteisci.

mar_mir
2024-06-13 10:33:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
Też nie masz pojęcia, to nie komentuj rzeczy które cię przerastają.

PLPsycho
2024-06-13 12:01:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
"Nie zmartwychwstał jako człowiek" - gdzie więc jest jego ciało panie mądry?

GorszyAleLepszy
2024-06-13 12:18:29
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czemu do mnie pijecie? Przedstawiam to co na ten temat ma do powiedzenia sprawozdanie biblijne. I wcale nie jest to nielogiczne. A wierzyć w to wam nie każę. Kobiety, które przyszły do grobu nie znalazły ciała Jezusa. Więc musiało być zabezpieczone przez Boga, jak to przed wiekami miało miejsca w wypadku Mojżesza (co mogło stanowić ochronę przed bałwochwalczym kultem).

GorszyAleLepszy
2024-06-13 12:22:09
Ocena: -3(glosow:3)-+
Jezus po zmartwychwstaniu przybierał różne postaci, raz rozpoznawalne przez uczniów innym razem nie. Nie było to więc jego ciało ludzkie. To złożył w ofierze. Wg Biblii "ciało i krew nie może odziedziczyć Królestwa Bożego".

PLPsycho
2024-06-13 12:59:17
Ocena: 5(glosow:5)-+
Piszesz takie bzdury, że nie można przejść obok tego obojętnie. Co więc z "niewiernym Tomaszem"? Wkładał palce do ciała nie Jezusa, a kogoś innego? Ośmieszasz się człowieku,

GorszyAleLepszy
2024-06-13 13:24:41
Ocena: -4(glosow:4)-+
"Bo Chrystus raz na zawsze umarł za grzechy, prawy za nieprawych, żeby was przyprowadzić do Boga. Został uśmiercony w ciele, ale ożywiony w duchu".

GorszyAleLepszy
2024-06-13 13:26:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dla głupiego wszystko głupie.

PLPsycho
2024-06-13 13:29:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przyznajesz, że nielogiczne jest wkładanie palców w ducha?

GorszyAleLepszy
2024-06-13 13:29:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wkładał rękę do postaci, którą w tym momencie był Jezus. Jako człowiek chyba nie mógłby się przechadzać z Tomaszem mając rozorany włócznią bok mędrcze.

PLPsycho
2024-06-13 13:33:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Poza tym uważam to za bardzo wygodne z punktu widzenia religii - coś jest nielogiczne? Nie! To ty jesteś głupi i nie jesteś w stanie tego zrozumieć. Nie wierzysz, bo nie jest to udowodnione? Błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli. Wszyscy w ciemno wierzcie klechom i oddajcie im co wasze, albowiem trudniej bogatemu wejść do Królestwa Niebieskiego niż wielbłądowi przez ucho igielne. Oddajcie więc klechom swe bogactwa.

PLPsycho
2024-06-13 13:36:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
Aha, nie przechadzał się z rozprutym bokiem, ale prosił Tomasza... by włożył w ten rozpruty bok swą rękę. Kolejny logiczny argument mędrcze.

GorszyAleLepszy
2024-06-13 13:43:58
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie do ducha tylko do materialnej postaci, którą na ten moment przybrał. Aniołowie odwiedzili Abrahama i nawet z nim jedli. Nie byli ludźmi ale mogli przybrać na ten czas materialną postać. A co do owej mądrości to ty piszesz o ośmieszaniu się i bzdurach. A ośmieszasz się de facto ty. Niewiedzą w komentowanym temacie. Twoja wiara mnie nie obchodzi. Wiedza i owszem skoro przystepujesz do ataku.

guru2
2024-06-13 15:12:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
Zmartwychwstania Jezusa są różne wersje, a w samej biblii ponoć można znaleźć, że nie Zmartwychwstał, a jedynie nie było ciała, że je np. przeniesiono. "Wkładał rękę w postać" - nie mam pytań... . Jak duch miałby się zmaterializować?

PLPsycho
2024-06-13 15:50:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
"Przystępujesz do ataku" - dla was wszystko jest atakiem na wiarę, kościół itp. Zwracam tylko uwagę na nielogiczność tego, co piszesz, a ty wymyślasz kolejne bzdury.

GorszyAleLepszy
2024-06-13 16:26:12
Ocena: -4(glosow:4)-+
Dla kogo nas? Jestem jeden. Atakujesz mnie, nie kościół. Nie jestem członkiem kościoła. Wyjaśnienie jest logiczne, po prostu nie leży ci, że aż tak, bo nie ma czego w tym ciągu zdarzeń wykpiwać. Twój problem.

GorszyAleLepszy
2024-06-13 16:31:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
No tak, guru. Skoro nie wiesz jak duch miałby się zmaterializować, bo nie było tego na twojej ani mojej lekcji fizyki, to zdecydowanie nieprawda. Nie jestem Bogiem, nie wiem jak. Może procesem odwrotnym do reakcji zachodzącej przy wybuchu bomby atomowej. Energia w materię. Tylko w kontrolowany sposób. A może takim, który poznajmy dopiero za kilka tysiącleci. Nieistotne, ważne że wcale nie przeczące logice jak twierdzą poniektórzy.

guru2
2024-06-13 19:41:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czyli tak jak pisał PLPsycho: "Coś jest nielogiczne? Nie! To ty jesteś głupi i nie jesteś w stanie tego zrozumieć. Nie wierzysz, bo nie jest to udowodnione? Błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli."

guru2
2024-06-13 20:43:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
PS: Polecam się dokształcić w sprawie reakcy zachodzącym przy wybuchu jądrowym: Potrzeba odpowiedniej ilości naszego pierwiastka, masa krytyczną, odpowiednia temperatura, odpowiedni rozmiar bomby, czy czego tam reflektor neutronów. A to nie wszystko. To tylko pokazuje jakim jesteś ignorantem, ale Ty zaraz pewnie nazwiesz mnie "kłamliwą kanalią" , tak jak nazywasz HS. "Nie było to więc jego ciało ludzkie" - nje odpowiedziałeś tu nam na pytanie gdzie jest to ciało, więc, co? Masz trudności z czytaniem ze zrozumieniem?

guru2
2024-06-13 21:02:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
A odpowiadając za PLPsycho, to mu chodziło o wierzących, masz autyzm, że nie zrozumiałeś?

guru2
2024-06-13 21:13:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Reakcji.

GorszyAleLepszy
2024-06-14 19:19:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
Autyzm? W kontekście niezrozumienia? Tłuszcza wiochowych idiotów, troglodytów nie rozumiejących ani tego co komentują, ani tego co sami piszą. Z dupy wyjęci mędrcy, samozachwyceni profesorowie mniemanologii stosowanej. Czyli jedynym słowem antyteisci. Intelektualne dno. Zrozumiałeś już debilu, że nuż i nóż to dwa różne słowa? Usunięcie komentarza nie pomoże, niedokształcona amebo.

GorszyAleLepszy
2024-06-14 19:23:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pomagam społecznie, po pracy młodzieży z autyzmem, poebany dupku. Nie znoszą hałasu, intensywnego oświetlenia. Ale intelektualnie niektórzy przewyższają cię o lata świetlne.

guru2
2024-06-14 23:36:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
I oto doszliśmy do punktu w którym GAL nie potrafi już nic więcej, niż się odpalić i użyć niewyszukanej inwektywy, bądź paru. Ty oczywiście przecież nie jesteś "niedokształconą amebą" , gdy pokazujesz, że jesteś ignorantem, np. w sprawie reakcji zachodzących przy wybuchu jądrowym. Albo jak pokazujesz, że ie wydedukowałeś, że jeśli usunąłem ten komentarz (nuż, a nóż) z dwoma minusami, to znaczy, że zrozumiałem swój błąd, choć przyznałem się do niego w dość niecodzienny sposób...

guru2
2024-06-14 23:38:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
,

guru2
2024-06-29 13:36:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie

Fairchild
2024-06-12 22:11:39
Ocena: 10(glosow:12)-+
Oczywiście, że religia jest nielogiczna, ALE biznes i sposób kontrolowania tylko gorszy od "najstarszego zawodu świata". Owieczki za to mogą słać prośby do którego tam się modlą. Za dobre rzeczy dziękować jemu, a za złe to oczywiście diabeł.
Czyżby Pan Szeryf zrozumiał swój błąd?
główna
Dodano: 26.08.2018, 14:44:07   przez: prusak22
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 128Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0